Sari la conținut

13. AUSTRIA Grand Prix of Austria


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Chiar acum, frigider a spus:

Știi cum e, o pune jos și aia e.

Și la cota și jerez teoretic câștiga.

Practic nu.

 

in afara de tampenia din calificare nu l-am vazut sa fie pe contre-pied..

 

nu m-ar deranja sa ai dreptate muhahahhahaa

 

dar cu Vin care a fost treaba ca n-am ascultat calumea comentariul in FPuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

dar cu Vin care a fost treaba ca n-am ascultat calumea comentariul in FPuri..

A avut ceva buba la umăr.

Ziceau Englezii ca e riscant ce face. Nu te grăbești sa revii după problema la umăr - cazi 1 data nașpa și papa cariera.

 

Eu ma bucur pt Basti, pare ca a găsit ceva.

Ce lin era pe ducati (țin minte greșit?) și ce fel merge pe ktm, se mișcă în toate partile,zici ca e binder

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, frigider a spus:

A avut ceva buba la umăr.

Ziceau Englezii ca e riscant ce face. Nu te grăbești sa revii după problema la umăr - cazi 1 data nașpa și papa cariera.

 

Eu ma bucur pt Basti, pare ca a găsit ceva.

Ce lin era pe ducati (țin minte greșit?) și ce fel merge pe ktm, se mișcă în toate partile,zici ca e binder

 

pai e alta mancare de peste se chiloteaza mai intens, motoreta e indaratnica.

 

n-ai vazut rupea norma sectoru 1 si 2 si pe 3-4 pierdea tot de 2 ori

 

bestia cred ca ar fii bun cu Q20 in echipa, pianu ala cere finete si cred ca Bestia ar fii mai potrivit acolo.

 

sper sa nu uit maine de warm up sa vad ce mai scot baietii pe interval

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

 

daca si cu parca... din pacate pt voi MM a culcat-o si culmea in turul de iesire de la boxe, deci nu forta. pe propria prostie.

 

Avea potential dar nu l-a materializat. Asa ce cel mai rapid conform calificarilor si timpilor a fost Bez

Te faci ca nu ai înțeles ce vreau sa spun.

 

Bez a luat un pole pur si simplu prin noroc. Acel pole nu reprezintă nivelul lui.

Asta s-a văzut foarte bine in cursa de sprint si o sa se vada si maine in cursa mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, B.B. a spus:

Te faci ca nu ai înțeles ce vreau sa spun.

 

Bez a luat un pole pur si simplu prin noroc. Acel pole nu reprezintă nivelul lui.

Asta s-a văzut foarte bine in cursa de sprint si o sa se vada si maine in cursa mare.

 

si tu te faci ca nu intelegi. in statistici ramane ca Bez a facut pole, nu ca putea MM daca nu cadea. Pricepi?

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.08.2025 la 9:24, damager a spus:

Uite cum are R1 :

SCS detects rear wheel slides during acceleration out of corners, using the IMU to sense lateral slippage

La 14.08.2025 la 9:24, damager a spus:

Sistemul asta pare mai mult catre Slide control, ce a pus prima data Yamaha pe r1 in 2015 si ulterior mai toti producatorii. 

Citeste mai multi parametri printre care si parametri din IMU, ceea ce ar tb sa insemne ca poate sa citeasca si cand motocicleta aluneca, in special roata spate.

Cred ca o sa aibe un impact major la ducati, care se foloseste de acest slide...ramane de vazut cat de configurabil este (adica pana la posibilitatea de a fi oprit)

Bine bine am banuit asta din start - nu măsoară diferența de viteza dintre cele 2 roti precum face Tc măsoară deplasarea (brusca) pe cele 3 axe inregistrata de imu si cand mișcarea depășește anumiți parametri (considerați normali) then what??Ce se întâmpla?

Aia nu înțeleg eu : ok ok marele sistem își da seama ca motoreta a întrat în derapaj de spate ....și face CE?Închide clapetele de accelerație?Partz.

 

My point era ca la mașini (nu știu la moto noi) aceste sisteme atunci când "simt" aceste probleme pot stopa deraparea uneia sau a mai multe roti acționând frâna din pompa abs individual pe respectivele roti care au luat-o razna și asta e marea șmecherie a lor - înăbușă din fașă derapajele.

Ori aici ce se întâmplă?Taie gazul?pt ca sistemul nu are la dispoziție pompa de abs cu care poate limita rotirea rotii și nici nu e admis asa ceva.

Oricum cand ajung sa le plece roata în lateral e clar ca deja sistemul de Tc a fost alertat și încearcă sa facă ceva în legătură cu asta...

Meh probabil e o consecință a faptului ca ei setează TC atât de low încât îl fac aproape useless pt ca altfel ar fi prea intrusive și le-ar tăia puterea prea repede și dur - consecință uni-software față de proprietary sistems.

Oh well...piloții prezenti la conferinta de presa Acosta MM și...Bez?au declarat toto 3 in cor ca nu le place faptul ca se baga încă un sistem electronic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...