frigider Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Știi cum e, o pune jos și aia e. Și la cota și jerez teoretic câștiga. Practic nu. Ceasu negru, pisica rea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 15 ore în urmă Autor Share Postat 15 ore în urmă Chiar acum, frigider a spus: Știi cum e, o pune jos și aia e. Și la cota și jerez teoretic câștiga. Practic nu. in afara de tampenia din calificare nu l-am vazut sa fie pe contre-pied.. nu m-ar deranja sa ai dreptate muhahahhahaa dar cu Vin care a fost treaba ca n-am ascultat calumea comentariul in FPuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Acum 2 minute, Cavaleru a spus: dar cu Vin care a fost treaba ca n-am ascultat calumea comentariul in FPuri.. A avut ceva buba la umăr. Ziceau Englezii ca e riscant ce face. Nu te grăbești sa revii după problema la umăr - cazi 1 data nașpa și papa cariera. Eu ma bucur pt Basti, pare ca a găsit ceva. Ce lin era pe ducati (țin minte greșit?) și ce fel merge pe ktm, se mișcă în toate partile,zici ca e binder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 14 ore în urmă Autor Share Postat 14 ore în urmă Acum 35 minute, frigider a spus: A avut ceva buba la umăr. Ziceau Englezii ca e riscant ce face. Nu te grăbești sa revii după problema la umăr - cazi 1 data nașpa și papa cariera. Eu ma bucur pt Basti, pare ca a găsit ceva. Ce lin era pe ducati (țin minte greșit?) și ce fel merge pe ktm, se mișcă în toate partile,zici ca e binder pai e alta mancare de peste se chiloteaza mai intens, motoreta e indaratnica. n-ai vazut rupea norma sectoru 1 si 2 si pe 3-4 pierdea tot de 2 ori bestia cred ca ar fii bun cu Q20 in echipa, pianu ala cere finete si cred ca Bestia ar fii mai potrivit acolo. sper sa nu uit maine de warm up sa vad ce mai scot baietii pe interval Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă Acum 3 ore, Cavaleru a spus: daca si cu parca... din pacate pt voi MM a culcat-o si culmea in turul de iesire de la boxe, deci nu forta. pe propria prostie. Avea potential dar nu l-a materializat. Asa ce cel mai rapid conform calificarilor si timpilor a fost Bez Te faci ca nu ai înțeles ce vreau sa spun. Bez a luat un pole pur si simplu prin noroc. Acel pole nu reprezintă nivelul lui. Asta s-a văzut foarte bine in cursa de sprint si o sa se vada si maine in cursa mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 4 ore în urmă Autor Share Postat 4 ore în urmă (editat) Acum 7 ore, B.B. a spus: Te faci ca nu ai înțeles ce vreau sa spun. Bez a luat un pole pur si simplu prin noroc. Acel pole nu reprezintă nivelul lui. Asta s-a văzut foarte bine in cursa de sprint si o sa se vada si maine in cursa mare. si tu te faci ca nu intelegi. in statistici ramane ca Bez a facut pole, nu ca putea MM daca nu cadea. Pricepi? Editat 4 ore în urmă de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă La 14.08.2025 la 9:24, damager a spus: Uite cum are R1 : SCS detects rear wheel slides during acceleration out of corners, using the IMU to sense lateral slippage La 14.08.2025 la 9:24, damager a spus: Sistemul asta pare mai mult catre Slide control, ce a pus prima data Yamaha pe r1 in 2015 si ulterior mai toti producatorii. Citeste mai multi parametri printre care si parametri din IMU, ceea ce ar tb sa insemne ca poate sa citeasca si cand motocicleta aluneca, in special roata spate. Cred ca o sa aibe un impact major la ducati, care se foloseste de acest slide...ramane de vazut cat de configurabil este (adica pana la posibilitatea de a fi oprit) Bine bine am banuit asta din start - nu măsoară diferența de viteza dintre cele 2 roti precum face Tc măsoară deplasarea (brusca) pe cele 3 axe inregistrata de imu si cand mișcarea depășește anumiți parametri (considerați normali) then what??Ce se întâmpla? Aia nu înțeleg eu : ok ok marele sistem își da seama ca motoreta a întrat în derapaj de spate ....și face CE?Închide clapetele de accelerație?Partz. My point era ca la mașini (nu știu la moto noi) aceste sisteme atunci când "simt" aceste probleme pot stopa deraparea uneia sau a mai multe roti acționând frâna din pompa abs individual pe respectivele roti care au luat-o razna și asta e marea șmecherie a lor - înăbușă din fașă derapajele. Ori aici ce se întâmplă?Taie gazul?pt ca sistemul nu are la dispoziție pompa de abs cu care poate limita rotirea rotii și nici nu e admis asa ceva. Oricum cand ajung sa le plece roata în lateral e clar ca deja sistemul de Tc a fost alertat și încearcă sa facă ceva în legătură cu asta... Meh probabil e o consecință a faptului ca ei setează TC atât de low încât îl fac aproape useless pt ca altfel ar fi prea intrusive și le-ar tăia puterea prea repede și dur - consecință uni-software față de proprietary sistems. Oh well...piloții prezenti la conferinta de presa Acosta MM și...Bez?au declarat toto 3 in cor ca nu le place faptul ca se baga încă un sistem electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.