Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@gianni

Am vazut la profilul tau ca ai aprilia pegaso 650 ie.

Pentru injectie, da e mult 7l/100km.

Aici conteaza mult si stilul de mers pe langa ce spuneau colegii de forum (incarcare cu bagaje, anvelope, presiune in anvelope...).

Mai exact daca accelerezi pana la 130 si recuci acceleratia pana la 110 si iar accelerezi... vei consuma mai mult decat

daca ai merge constant cu 120 si asta chiar si la un motor pe injectie, care in frana de motor nu consuma benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Am si eu o problema cu o Aprilia Pegaso 650 Cube din '99.Unde pot gasi un electromotor?

Din cate am inteles nu mai e nimic intreg din el ,decat carbunii.

 

Multumesc

 

PS:am intrebat la dillypoint si au zis ca au o chinezarie 500 ron si original 700 ron.

Nu am gasit inca la dezmambrari.Am dat cateva mail-uri.

Editat de Paul_C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde pot gasi un electromotor?

Din cate am inteles nu mai e nimic intreg din el ,decat carbunii.

 

Daca statorul mai este bun, poti incerca sa montezi un rotor de la un demaror de Suzuki GS500, am gasit pe un site italian

o lista de piese care se potrivesc de la alte motoare. Acolo scrie ca asta se potriveste la pegaso si banuiesc ca este

mai usor de gasit.

Lista_piese_asemanatoare.txt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a dus semeringul de la axul schimbatorului de viteza si a inceput sa picure ulei.

A schimbat cineva acest semering? Se poate da jos semeringul fara sa desfaci motorul? Unde a-ti gasit semering?

 

Mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aripa noua

Nu arata rau deloc.

 

Si ca tot se vorbeste de ventilatoare si racire, la mine in mers, chiar si in oras (nu m-am plimbat f des in oras), temeperatura e un picut cam scazuta. In jur de 70 de grade, la semafoare ajunge pe la un 80 (cel mult trece un pic peste), ventilatorul normal ca nu porneste. Este vorba de un pegaso din '92, au si ele termostat ceva? Toate furtunele sunt calde, radiatorul si el, motorul merge super, carburatoarele reglate. E ceva in neregula sau iar imi fac ganduri degeaba? :rolleyes:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult!!!

Am dat de un mecanic, care a mers pe ideea ta si merge stoc !!!

Merci inca o data!!!

 

Ma bucur ca ti-am putu fi de ajutor.Asfatl uscati fara incidente!

 

Nu arata rau deloc.

 

Si ca tot se vorbeste de ventilatoare si racire, la mine in mers, chiar si in oras (nu m-am plimbat f des in oras), temeperatura e un picut cam scazuta. In jur de 70 de grade, la semafoare ajunge pe la un 80 (cel mult trece un pic peste), ventilatorul normal ca nu porneste. Este vorba de un pegaso din '92, au si ele termostat ceva? Toate furtunele sunt calde, radiatorul si el, motorul merge super, carburatoarele reglate. E ceva in neregula sau iar imi fac ganduri degeaba? :rolleyes:

 

Bucura-te ca merge cum ar trebui sa mearga. daca trece de 85 de grade trebuie sa porneasca ventilatorul...

 

buna seara dupa citeva mii de km rulati cu pegasul am o mare nelamurire de ce imi consuma asa de mult?la o viteza de 120km consuma 7.precizez ca fac 500km pe sap asa ca ceva tipsuri pt reducerea consumului ar fi binevenite :unsure: nu de altceva dala un calcul simplu dau 200e pe transport :scratch: merci si sa auzim numai de bine.

Mie imi consuma 4,5 afara, cu sotie si bagaje... Vezi ca fiind pe injectie, ECU incearca sa compenseze lipsa de putere in cazul in care accelerezi brusc, prin modificarea proportiei de banzina/aer. Daca accelerezi puternic este normal sa iti creasca consumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ma ajuta si pe mine cineva cu un far de Aprilia Pegaso MX 650 din '96 din dezmembrare sau chiar si nou? Va rog sa-mi dati un PM sau chiar sa postati aici daca ma puteti ajuta. P.S: bineinteles ca vreau sa cumpar, nu astept donatie:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucura-te ca merge cum ar trebui sa mearga. daca trece de 85 de grade trebuie sa porneasca ventilatorul...

 

Asta e ca nu a trecut niciodata si nici semne ca s-ar incalzi nu sunt. De mers, cum am zis, sunt f multumit, parca as opta pt niste cauciucuri gen cele postate de colegu' de pe pag anterioara, in rest, nu am ce zice.

 

Oricum, ieri am fost si am vazut si VF1000F, V4, de prin '85, care porneste doar daca ii arati cheia (si asta dupa ce vreo 3 ani si ceva a fost nepornit :unsure: ) si mi-a cam picat cu tronc (si din cauza sunetului de V4). Cred ca iar ajung sa am 2 mobre :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, ieri am fost si am vazut si VF1000F, V4, de prin '85, care porneste doar daca ii arati cheia

Aha. Suna cam ca pegasu meu. Numa ca la al meu tre sa i arati (amenintator) o cheie franceza ca sa porneasca. :laugh:

Am avut probleme cu niste apa in benzina/benzina veche/alti factori..si mi s au infundat usor jiclerele secundare. Cum alea nu se demonteaza si nici n am chef sa demontez carburile IAR si sa ma joc cu sarme, a folosit careva cu succes vreun aditiv pt benzina, pt curatat carburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arata rau deloc.

 

Si ca tot se vorbeste de ventilatoare si racire, la mine in mers, chiar si in oras (nu m-am plimbat f des in oras), temeperatura e un picut cam scazuta. In jur de 70 de grade, la semafoare ajunge pe la un 80 (cel mult trece un pic peste), ventilatorul normal ca nu porneste. Este vorba de un pegaso din '92, au si ele termostat ceva? Toate furtunele sunt calde, radiatorul si el, motorul merge super, carburatoarele reglate. E ceva in neregula sau iar imi fac ganduri degeaba? :rolleyes:

multumesc, o sa ajunga pana la urma la o vopsire si o sa dau jos colantul atunci :) aripa e alta nuanta fata de carene.

 

si la mine la fel , rar trece de 80 de grade. doar pe calduri de 30+ pe la semafoare foarte aglomerate mai ajunge la 80 , in rest sta pe la 70.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergeam linistit cind s-a oprit deodata . Si eram pe autostrada la km 30 plecare din Bucuresti . Nu mai da scanteie . Cablul si fisa de bujie sunt noi . Intrerupatorul de cric e anulat . Daca ati patit ceva asemanator imi puteti da o idee de la ce ar fi ?

 

Am pornit-o firar mama ei de Aprilica .Butonul de engine stop s-a apasat singur , eu nu il folosesc niciodata . Nu pot sa-mi explic . Am mai dat si 60 de euro la platforma sa ma aduca inapoi . Deci daca toate sistemele si piesele sunt bune isi face ea singura ceva ca sa nu mearga .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergeam linistit cind s-a oprit deodata . Si eram pe autostrada la km 30 plecare din Bucuresti . Nu mai da scanteie . Cablul si fisa de bujie sunt noi . Intrerupatorul de cric e anulat . Daca ati patit ceva asemanator imi puteti da o idee de la ce ar fi ?

 

Am pornit-o firar mama ei de Aprilica .Butonul de engine stop s-a apasat singur , eu nu il folosesc niciodata . Nu pot sa-mi explic . Am mai dat si 60 de euro la platforma sa ma aduca inapoi . Deci daca toate sistemele si piesele sunt bune isi face ea singura ceva ca sa nu mearga .

mie mi s a intamplat in mers de la niste gropi :lol: prima data sa vezi omor ce si a luat mobra pana sa imi dau seama ca e vina mea :lol: si apoi le-am urat cele bune primarlor, drumarilor si maretului conducator basescu care a fost si si :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar tare. Omul are tot ce trebuie in materie de scule si toate "auxiliarele": vaseline de tot felul, loctite...

periute de dinti gramada... si mai ales RABDARE SI MIGALA.

Mi-ar placea un garaj asa... si mult timp si bani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am schimbat ieri placutele de pe spate la troaca mea si constat ca dupa 2-3 km si cateva franari, discul de incalzeste foarte tare. Si cel de pe fata e cald dar parca nu asa tare. Inteleg ca cel de pe fata e mai mare si disipa mai bine caldura da parca diferenta e prea mare intre ele.

Placutele pe care le-am pus s-au potrivit perfect doar ca nu au acele clamute de fixare in spate.

Am pus aspecul incalzire pe faptul ca sunt noi si nu s-au dat inca dupa rizurile de pe disc.

E normal sau trebuie sa-mi fac probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare atentie, pe spate discul se incalzeste excesiv si asta duce la fierberea lichidului de frina sau/si dilatarea furtunului de frina...care impreuna duc la scaoterea din uz a frinei spate. Ca si remediu incercati sa folositi lichid de frina cu punct termic de fierbere cit mai ridicat si inlocuirea furtunelor cu altele cu invelis metalic. In caz ca in timpul mersului aveti nenorocul sa vi se blegeasca pedala de frina, folositi cu incredere frina de motor odata cu frina fata (frina de motor fiind foarte eficace la modelele monocilindru). :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...