gianni Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 deci sa inteleg ca este ceva normal sa pape 7l?la 120km este la 5000 de ture;probabil ca ,,asa face toate,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Este normal un consum intre 6 si 8 litri/100km, depinde de stilul de condus si de cat de incarcata e motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Este normal un consum intre 6 si 8 litri/100km Eu as zice chiar 6 - 10. A mea la mers temperat imi ia in oras 6 - 6.5 dupa curatat si reglat ochiometric carburatoare si inlocuitu jiclerelor cu unele de 122. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 La viteze mari conteaza mult aerodinamica,eventualele cutii de bagaje,anvelopele cu crampoane freaca mult cu aerul,pe langa asta nu poti intra tare in viraj cu anvelope off pentru ca au un efect de alunecare dat de plierea crampoanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 @gianni Am vazut la profilul tau ca ai aprilia pegaso 650 ie. Pentru injectie, da e mult 7l/100km. Aici conteaza mult si stilul de mers pe langa ce spuneau colegii de forum (incarcare cu bagaje, anvelope, presiune in anvelope...). Mai exact daca accelerezi pana la 130 si recuci acceleratia pana la 110 si iar accelerezi... vei consuma mai mult decat daca ai merge constant cu 120 si asta chiar si la un motor pe injectie, care in frana de motor nu consuma benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Pt cine a intrebat de aripa. A venit de 2 zile, am montat-o si asa arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 arata foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Salut, Am si eu o problema cu o Aprilia Pegaso 650 Cube din '99.Unde pot gasi un electromotor? Din cate am inteles nu mai e nimic intreg din el ,decat carbunii. Multumesc PS:am intrebat la dillypoint si au zis ca au o chinezarie 500 ron si original 700 ron. Nu am gasit inca la dezmambrari.Am dat cateva mail-uri. Editat August 3, 2011 de Paul_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Unde pot gasi un electromotor? Din cate am inteles nu mai e nimic intreg din el ,decat carbunii. Daca statorul mai este bun, poti incerca sa montezi un rotor de la un demaror de Suzuki GS500, am gasit pe un site italian o lista de piese care se potrivesc de la alte motoare. Acolo scrie ca asta se potriveste la pegaso si banuiesc ca este mai usor de gasit. Lista_piese_asemanatoare.txt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Mi s-a dus semeringul de la axul schimbatorului de viteza si a inceput sa picure ulei. A schimbat cineva acest semering? Se poate da jos semeringul fara sa desfaci motorul? Unde a-ti gasit semering? Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 are careva de dat o roata fata la un pret decent? pm va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Intrebare: ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 aripa noua :x Intrebare: ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! 13cm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 13cm . Cam micut Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 si e doar pe jumatate de radiator. am masurat cu ruleta cum am putut mai bine pe caldurile astea greu porneste oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) aripa noua Nu arata rau deloc. Si ca tot se vorbeste de ventilatoare si racire, la mine in mers, chiar si in oras (nu m-am plimbat f des in oras), temeperatura e un picut cam scazuta. In jur de 70 de grade, la semafoare ajunge pe la un 80 (cel mult trece un pic peste), ventilatorul normal ca nu porneste. Este vorba de un pegaso din '92, au si ele termostat ceva? Toate furtunele sunt calde, radiatorul si el, motorul merge super, carburatoarele reglate. E ceva in neregula sau iar imi fac ganduri degeaba? Editat August 4, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Multumesc mult!!! Am dat de un mecanic, care a mers pe ideea ta si merge stoc !!! Merci inca o data!!! Ma bucur ca ti-am putu fi de ajutor.Asfatl uscati fara incidente! Nu arata rau deloc. Si ca tot se vorbeste de ventilatoare si racire, la mine in mers, chiar si in oras (nu m-am plimbat f des in oras), temeperatura e un picut cam scazuta. In jur de 70 de grade, la semafoare ajunge pe la un 80 (cel mult trece un pic peste), ventilatorul normal ca nu porneste. Este vorba de un pegaso din '92, au si ele termostat ceva? Toate furtunele sunt calde, radiatorul si el, motorul merge super, carburatoarele reglate. E ceva in neregula sau iar imi fac ganduri degeaba? Bucura-te ca merge cum ar trebui sa mearga. daca trece de 85 de grade trebuie sa porneasca ventilatorul... buna seara dupa citeva mii de km rulati cu pegasul am o mare nelamurire de ce imi consuma asa de mult?la o viteza de 120km consuma 7.precizez ca fac 500km pe sap asa ca ceva tipsuri pt reducerea consumului ar fi binevenite nu de altceva dala un calcul simplu dau 200e pe transport merci si sa auzim numai de bine. Mie imi consuma 4,5 afara, cu sotie si bagaje... Vezi ca fiind pe injectie, ECU incearca sa compenseze lipsa de putere in cazul in care accelerezi brusc, prin modificarea proportiei de banzina/aer. Daca accelerezi puternic este normal sa iti creasca consumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Salutare, Ma ajuta si pe mine cineva cu un far de Aprilia Pegaso MX 650 din '96 din dezmembrare sau chiar si nou? Va rog sa-mi dati un PM sau chiar sa postati aici daca ma puteti ajuta. P.S: bineinteles ca vreau sa cumpar, nu astept donatie:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Bucura-te ca merge cum ar trebui sa mearga. daca trece de 85 de grade trebuie sa porneasca ventilatorul... Asta e ca nu a trecut niciodata si nici semne ca s-ar incalzi nu sunt. De mers, cum am zis, sunt f multumit, parca as opta pt niste cauciucuri gen cele postate de colegu' de pe pag anterioara, in rest, nu am ce zice. Oricum, ieri am fost si am vazut si VF1000F, V4, de prin '85, care porneste doar daca ii arati cheia (si asta dupa ce vreo 3 ani si ceva a fost nepornit ) si mi-a cam picat cu tronc (si din cauza sunetului de V4). Cred ca iar ajung sa am 2 mobre Editat August 5, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Oricum, ieri am fost si am vazut si VF1000F, V4, de prin '85, care porneste doar daca ii arati cheia Aha. Suna cam ca pegasu meu. Numa ca la al meu tre sa i arati (amenintator) o cheie franceza ca sa porneasca. Am avut probleme cu niste apa in benzina/benzina veche/alti factori..si mi s au infundat usor jiclerele secundare. Cum alea nu se demonteaza si nici n am chef sa demontez carburile IAR si sa ma joc cu sarme, a folosit careva cu succes vreun aditiv pt benzina, pt curatat carburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Nu arata rau deloc. Si ca tot se vorbeste de ventilatoare si racire, la mine in mers, chiar si in oras (nu m-am plimbat f des in oras), temeperatura e un picut cam scazuta. In jur de 70 de grade, la semafoare ajunge pe la un 80 (cel mult trece un pic peste), ventilatorul normal ca nu porneste. Este vorba de un pegaso din '92, au si ele termostat ceva? Toate furtunele sunt calde, radiatorul si el, motorul merge super, carburatoarele reglate. E ceva in neregula sau iar imi fac ganduri degeaba? multumesc, o sa ajunga pana la urma la o vopsire si o sa dau jos colantul atunci aripa e alta nuanta fata de carene. si la mine la fel , rar trece de 80 de grade. doar pe calduri de 30+ pe la semafoare foarte aglomerate mai ajunge la 80 , in rest sta pe la 70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Mergeam linistit cind s-a oprit deodata . Si eram pe autostrada la km 30 plecare din Bucuresti . Nu mai da scanteie . Cablul si fisa de bujie sunt noi . Intrerupatorul de cric e anulat . Daca ati patit ceva asemanator imi puteti da o idee de la ce ar fi ? Am pornit-o firar mama ei de Aprilica .Butonul de engine stop s-a apasat singur , eu nu il folosesc niciodata . Nu pot sa-mi explic . Am mai dat si 60 de euro la platforma sa ma aduca inapoi . Deci daca toate sistemele si piesele sunt bune isi face ea singura ceva ca sa nu mearga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Mergeam linistit cind s-a oprit deodata . Si eram pe autostrada la km 30 plecare din Bucuresti . Nu mai da scanteie . Cablul si fisa de bujie sunt noi . Intrerupatorul de cric e anulat . Daca ati patit ceva asemanator imi puteti da o idee de la ce ar fi ? Am pornit-o firar mama ei de Aprilica .Butonul de engine stop s-a apasat singur , eu nu il folosesc niciodata . Nu pot sa-mi explic . Am mai dat si 60 de euro la platforma sa ma aduca inapoi . Deci daca toate sistemele si piesele sunt bune isi face ea singura ceva ca sa nu mearga . mie mi s a intamplat in mers de la niste gropi prima data sa vezi omor ce si a luat mobra pana sa imi dau seama ca e vina mea si apoi le-am urat cele bune primarlor, drumarilor si maretului conducator basescu care a fost si si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 -> Thread interesant. <- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Foarte tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.