Jump to content

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Recommended Posts

Bine ca ai rezolvat cu banii. Era un moment foarte prost sa vinzi acum motorul.

Primavara sau vara ai mai mari sanse sa il dai.

 

Are cineva un cablu de reglaj relanti ?

Al meu e foarte lung (cred ca e dublu ca lungime). Banuiesc ca este de la alt model. L-as pune totusi original.

Edited by mony
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Era un moment delicat cu banii.Asteapta statul roman taxele de la mine!Nu cautam sa o vand(si nici Tricker-ul),caci nu-s de vanzare sau nu vor mai fi!Era singura modalitate prin care as fi facut rost de bani.Dar am gasit alta metoda de a da banii statului roman!

Am eu pe o pereche de carburatoare de 1995,ti-ar fi bun acel model de cablu?

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Este acelasi cablu. Poate ne intalnim prin primavara :) la o intalnire a aprilistilor ca nu arde de cablul ala, nu e vreo urgenta. Doar daca poti sa mi-l pastrezi ar fi ok.

Daca vei da carburatoarele, nu e o problema. Nu reglez relantiul mai mult de 3-4 ori pe an.

 

As propune, desi e devreme rau si ca pica in ziua de luni, data de 1 APRILIE ca referinta de intalniri pentru luna aprilie (doar avem acelasi nume la motoare).

Link to comment
Share on other sites

Iti pot trimite cablul prin curier rapid,daca ai nevoie.Daca nu,ramane acolo,caci sta bine!Cum doresti tu!

Link to comment
Share on other sites

Domnilor,

 

Va ofer o amintire "oldies but goldies" veche dar frumoasa...

despre un calut inaripat!

Mai putin povestea de atunci cu taxa Eur1...

dar dintotdeauna... in Romania dragutii guvernanti "mai baga" cate o taxa!...

 

IMG_0002.pdf

 

Va doresc toate cele frumoase,

La multi kilometri frumosi!

 

 

.

Edited by Dan Nastase
Link to comment
Share on other sites

Deosebit articolul!

Toata stima,domnule Nastase si va doresc km multi pe mai departe.Cristi.

Link to comment
Share on other sites

Cristi & iubitorii de caluti inaripati,

 

Multumesc pentru apreciere si cuvintele frumoase!

 

Sa va tina Dumnezeu frumosi, sanatosi, vigurosi...

si cu chef permanent... de echitatie...

 

Toate cele dorite!

 

Dan

Edited by Dan Nastase
Link to comment
Share on other sites

Salut Dane.

Te stiu de foarte mult timp... Prima data te-am vazut in targul de masini din Drumul Taberei - Prelungirea Ghencea, undeva prin anii 90.

Aveai un BMW modificat, cadru lungit, motor de Warburgh.... eh, ce vremuri :)

Te-am mai vazut in perioada in care probabil scriai articolul, la voi in redactie. Cumparasem masina unui fost coleg de-al tau (un ford granada coupe).

Parca despre expozitia din Germania discutati atunci.

Mi se pare fascinant cum, dupa atatia ani, se da timpul inapoi (eu nu am citit la vremea respectiva articolul).

 

Bafta multa !

Link to comment
Share on other sites

Multumesc si eu domnului @Dan Nastase pentru interesantul si vechiul dar noul in acelasi timp , articol despre o motocicleta - molto simpatica - .Spirala timpului a ajuns cu o treapta mai sus dar din nou in acelasi punct . Va salut cu farul !

Edited by remu1
Link to comment
Share on other sites

Am iesit la plimbare dupa reglarea carburatoarelor. Amestecul la 3.5, cuiul coborat de tot, pe pozitia a 5-a si plutitorul la 14mm(aprox). Porneste la sfert de cheie si merge mult mai rotund, in special la turatii mici.

Link to comment
Share on other sites

Traiane,incearca sa-i faci un litrometraj,sa vezi diferenta de consum.

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

In general, pentru noi toti, e bine de stiut:

1. Amestecul la 3,5 - iti regleaza doar amestecul pentru relanti. Daca ti se inrosesc tevile de esapament in relanti, ai amestecul sarac.

Dupa ce trece de 2000 rpm (aproximativ) - atunci cand iese din relanti, nu mai conteaza unde este reglat amestecul respectiv.

La majoritatea carburatoarelor noastre, care avem jiglerele originale, cam 3.5 trebuie deschise cuilele de amestec.

2. Faptul ca ducand la pozitia 5 opritorul, consumul este ok, ma duce cu gandul ca ai uzura la cui / "teva" in care intra.

 

Testeaza si tu in primavara cum merge motorul, ca acum e prea frig :)

Link to comment
Share on other sites

Pe vremea asta, manerele incalzite sunt dementiale. Si ABS-ul... Am mers azi vreo 2 ore prin oras cu un BMW F650 GS 2002, misto mobra, numai ca mi se pare prea joasa fata de caprita mea.

PS: maine dimineata trebuie sa plec cu Pegaso-ul si s-au anuntat 2 grade. Sunt curios cum porneste. :P

Link to comment
Share on other sites

Sper sa va foloseasca:

 

http://www.powersportsnetwork.com/enthusiasts/prof_review.asp?code=32

 

Sa auzim numai de bine!

Edited by Dan Nastase
Link to comment
Share on other sites

Mie imi porneste la a doua incercare (la prima nu reuseste sa creasca in ture si moare dupa vreo 4 secunde). La al doilea buton, totul este cum trebuie. Eu am pornit-o insa la vreo 5 grade cat au fost in ultimele zile dimineata spre pranz :)

 

Culmea este ca acum de cand a dat frigul merg mai mult cu motorul decat cu masina.

Cand era cald afara mergeam mai mult cu masina.

Sper ca atunci cand vine zapada sa nu plec naibii cu bicicleta de acasa :))

Link to comment
Share on other sites

Si pe mine la fel , m-a apucat cheful acum mai mult decat in plina vara . Atunci mergeam mai mult cu bicicleta . Ce naiba o fi cu noi ?

Edited by remu1
Link to comment
Share on other sites

Mie imi porneste la a doua incercare (la prima nu reuseste sa creasca in ture si moare dupa vreo 4 secunde). La al doilea buton, totul este cum trebuie. Eu am pornit-o insa la vreo 5 grade cat au fost in ultimele zile dimineata spre pranz :)

 

Culmea este ca acum de cand a dat frigul merg mai mult cu motorul decat cu masina.

Cand era cald afara mergeam mai mult cu masina.

Sper ca atunci cand vine zapada sa nu plec naibii cu bicicleta de acasa :))

Vezi sa ai cauciucuri M+S la bicicleta,ca-ti rupe militianul bon! :crack:

 

Si pe mine la fel , m-a apucat cheful acum mai mult decat in plina vara . Atunci mergeam mai mult cu bicicleta . Ce naiba o fi cu noi ?

...ale tineretii valuri...

 

Sper sa va foloseasca:

 

http://www.powerspor...iew.asp?code=32

 

Sa auzim numai de bine!

Mare multumesc de link.Sanatate maxima si sa ne vedem pe sosea.Sa ne facem cu farul si apoi sa bem o bere!Cu stima,Cristi.

Link to comment
Share on other sites

Eu unul am terminat cu plimbatul sezonul asta. Am bagat-o la iernat. Am verificat antigelul (cica e ok pana la -30 de grade), am facut plinul, scos bateria, husa pe ea si asa sta pana la primavara.

Vremea a fost excelenta in weekend,caci am fost in Apuseni la o tura cu Tricker-ul Mirelei.Asa se estimeaza ca va fi vremea si in weekendul ce urmeaza. :f_biker:

 

PS:Cauciucul spate la Aprilica,nu mai suporta macadamul caci e gata!Cateva poze dupa "developare":

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Azi e urat afara, nu ies cu motorul. Ma gandeam sa fac o plimbarica in weekend prin Bulgaria, spre Veliko Tarnovo, dar imi dau seama ca, neavand handguarduri si nici manere incalzite, ca nu va fi o calatorie prea placuta din punctul asta de vedere.

Asa ca, hmmm... sa vad cat de bine dorm vineri noaptea. Poate imi vine inspiratia pentru sambata+duminica fiindca va fi frumos afara (doar rece).

Link to comment
Share on other sites

Azi e urat afara, nu ies cu motorul. Ma gandeam sa fac o plimbarica in weekend prin Bulgaria, spre Veliko Tarnovo, dar imi dau seama ca, neavand handguarduri si nici manere incalzite, ca nu va fi o calatorie prea placuta din punctul asta de vedere.

Asa ca, hmmm... sa vad cat de bine dorm vineri noaptea. Poate imi vine inspiratia pentru sambata+duminica fiindca va fi frumos afara (doar rece).

Vremea va fi ok si pentru acest weekend,cel putin asa se anunta!

PS:Stiai ca esti mai tanar ca mine cu fix 5 zile? :crack: Tare asta!

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...