Titishor Postat Mai 24, 2019 Share Postat Mai 24, 2019 Cresti mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 24, 2019 Share Postat Mai 24, 2019 TDM900 are un sistem in care trebuie sa tragi de capul cheii spre tine ca sa poti roti de pe off spre ON. Exista un spray special pt butuci pe baza de grafit. eu nu as recomanda WD40ul pt operatiunea asta pt ca are tendinta sa atraga praful. o solutie babeasca este sa dai cu mina de creion mecanic pe o bucata de smirghel fin si pilitura aia sa i bagi in butuc pt a ajuta la frictiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Mai 24, 2019 Share Postat Mai 24, 2019 Aha, deci cu grafit e mai ok decat WD. Good to know Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 O sa incerc ina din variantele astea. Nu stiam de smecheria cu trasul cheii. Chiar functioneaza. Multumesc mult,Cavaleru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 la 4tx am desfacut contactul din aceleasi motive .....suruburile alea smechere cu rupere la strangere le desfaci cu dalta si ciocanul ......in partea de sus a contactului sunt 2 capace de plastic sub care se afla alte 2 surubele ..idem mai sus.....dupa care iese carcasa exterioara a contactului ......dupa care bagi cheia in ce.a.mai ramas din contact si scoti butucul afara ...speli bine tot cacamitzul din butuc si blocator ungi cu ulei grafit seu de tufa etc etc tot si montezi la loc in ordine inversa ....evident inlocuiesti suruburile de securitate cu unele normale ....2 buc de 8 cu vreo 20-25 mm lungime ...si 2 de 3 sau 4 mm grosime .....daca nu uit mai am unul semiblocat la munca il desfac si ii fac poze ..........cu zemuri bagate pe sus nu mi a iesit desi cred ca doar acid nu am bagat in el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Buna ziua. Stie cineva motorul? https://www.olx.ro/oferta/yamaha-tdm-900-abs-2005-IDcoSWz.html#5fb165ea3a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 pardca mi-a trecut pragu, dar nu-s sigur stiu ca a fost al cuiva care a avut grija de ea, apoi a vandut-o si acum vad ca e iar la vanzare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 8, 2019 Share Postat Iulie 8, 2019 (editat) Da, era la vanzare cu numar de Calarasi acum 2 ani (cred). Motociclete bune...al naibii de bune. Putin le mai lipsea ca sa fie chiar excelente. Editat Iulie 8, 2019 de Vlad S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Iulie 8, 2019 Share Postat Iulie 8, 2019 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 18, 2019 Share Postat Iulie 18, 2019 copilasi... are cineva o sea de 4tx?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 da am eu, dar necesita retapitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 Salutare! Dupa 4 sezoane si 2 Horneturi m-am decis in sfarsit sa nu-mi mai chinui picioarele (am 1,85 inaltime), asa ca am cumparat un TDM 900 din 2006. Ne-am imprietenit repede, ma asteptam sa aibe centrul de greutate foarte sus fiind o motocicleta inalta dar cred ca este foarte bine echilibrata pt ca o controlez foarte bine la viteze mici. La viteze de autostrada este o placere, mai stabila si in acelasi timp mai manevrabila decat Hornetul. Am citit o mare parte din acest topic si am gasit multe informatii folositoare, multumesc celor care au scris aici de-a lungul anilor Tocmai am comandat un parbriz MRA touring pt ca cel stock imi da curentul de aer fix in casca si la anumite viteze este deranjant. Vreau neaparat sa ii schimb tobele pentru ca este prea silentioasa, daca are cineva un set aftermarket de vanzare dati va rog un mesaj. M-ar mai interesa o parere despre cutiile Givi E22, vreau sa ii pun un set de sidecase-uri dar sa nu latesc foarte mult motocicleta si modelul asta par sa fie ce trebuie, insa din poze si filmulete par sa fie cam slabe calitativ. O poza cu armasarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 eu aveam niste kapka v33 sau v35 care se inegrau foarte bine in linia motoretei dar erau micute si spatiul din ele era cam limitat la un rucsac de laptop. eu am avut evacuari MIVV foarte misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 Eu am la 850 Givi E360 de care sint foarte multumit de vreo 12 ani incoace. Fata de E22 sint cu 11 cm mai late in total (5.5 cm fiecare), dar aproape duble ca volum (40 vs 22 litri). Pe un 900 ar veni asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 Acum 4 ore, Cavaleru a spus: eu aveam niste kapka v33 sau v35 care se inegrau foarte bine in linia motoretei dar erau micute si spatiul din ele era cam limitat la un rucsac de laptop. eu am avut evacuari MIVV foarte misto Nu am nevoie de volum mare, pe hornet ma descurcam cu 2 genti laterale textil de 16l fiecare. Am vazut cateva filmulete cu Mivv pe TDM 900 si da, se aud foarte bine insa e pretul cam mare pentru o pereche noua de tobe de la ei, sper sa gasesc ceva ok sh. Acum 3 ore, fuchsia a spus: Eu am la 850 Givi E360 de care sint foarte multumit de vreo 12 ani incoace. Fata de E22 sint cu 11 cm mai late in total (5.5 cm fiecare), dar aproape duble ca volum (40 vs 22 litri). Pe un 900 ar veni asa: Par ok si E360, nu latesc mult motocicleta. Un avantaj la E22 din punctul meu de vedere este ca au capacul de deschidere sus, mi se par mai practice. Multumesc pentru sugestie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 31, 2019 Share Postat Iulie 31, 2019 Ok, daca nu ai nevoie de volum mare + esti hotarat sa schimbi evacuarea, probabil e mai ok cu niste cutii mai mici dar care sa lase loc sub ele pentru o toba aftermarket care sta mai ridicata. E360-urile vin lipite de motocicleta doar cu tobele stock, altfel nu prea mai ramane mult loc sub ele pentru tobe mai ridicate, si daca distantezi suportii ca sa faci loc tobei n-ai facut nimic. Daca ramai hotarat pe ceva gen E22 poti arunca un ochi si la E21, cica ar fi cu 3cm/cutie mai slim decat E22, si pierzi doar 1L din volum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 31, 2019 Share Postat Iulie 31, 2019 asa arata a mea cu Mivv si side case kapa v33 https://motociclism.ro/topic/747503-vand-yamaha-tdm-900-abs-2006/?tab=comments#comment-4351283 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NicuBoros Postat Iulie 31, 2019 Share Postat Iulie 31, 2019 (editat) Se vinde una bucata TDM 850 4TX din motive de neutilizare. Proprietarul ar fi incantat sa o dea pe mana unui TDM ist de nadejde! Detalii in link. https://www.olx.ro/oferta/yamaha-tdm-850-impecabila-IDcEMpQ.html Editat Iulie 31, 2019 de NicuBoros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Iulie 31, 2019 Share Postat Iulie 31, 2019 Pai o da acum la majorat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 11, 2019 Share Postat August 11, 2019 Bine v-am regasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 11, 2019 Share Postat August 11, 2019 (editat) Bine ai revenit ! Imi plac stickerele, chiar vorbeam cu un prieten zilele trecute de speed block-ul yamaha https://oilysmudges.com/blog/yamaha-speed-block-graphics/#.XU_rfzi0niw Editat August 11, 2019 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat August 11, 2019 Share Postat August 11, 2019 well.. eroarea a reaparut in grup vrea cineva un tdm ? 1800 fara ...2100 cu crashbar, wingrack+genti, tankbag . sau schimb cu xt660 tenere+ diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 La 11.08.2019 la 13:03, Error a spus: Bine v-am regasit! Ma ajuta cineva cu pasii pentru verificarea corecta a nivelului de ulei la TDM? Sunt la al treilea dar se pare ca am uitat... Stiu ceva ca se lasa motorul pornit 15min sau dupa o tura dar nu mai stiu, cu motorul pornit se verifica sau imediat dupa ce-l opresti? Mersi si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 Salut, as vrea sa aflu codul de culoare la TDM 900. Am vazut in alt topic ca era o lista pe tdmromania dar site-ul nu mai merge. Pe net gasesc informatii irelevante. Aveti idee cum as putea gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 uite aici https://www.tdm-yamaha.heliohost.org/?page=CCD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.