Cavaleru Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Aoleuuu...sensibila chestia asta care vrei s-o faci;zona bascula-amortizor-cadru este foarte solicitata din punct de vedere al tensiunilor preluate si orice improvizatie poate sa duca la o chestie nasoala....poate te alegi cu doua bucati TDM... Cred ca cel mai cuminte e sa incerci sa modifici saua dar nu stiu cine te-ar putea ajuta la chestia asta... deci ma duc la sala ma apuc sa trag la picioare la greu sa tin animalu numai pe varfuri saua nu stiu cum as putea sa o modific dar arunc si pe acolo un ochi. sa vedem he eh se pare ca am gasit ceva http://www.hyperpro.com/products/heightkits.asp se pare ca au si importator in romania. am sunat azi dar nu mi-a raspuns nimeni probabil fiindca este trecut de 8.20 Later edit; tocmai am fost sunat inapoi si mi s-a spus sa revin maine diminteaza cu un telefon. hai ca exista o raza de lumina trebuie sa imi fac cont pe Carpe-tdm pentru ca acolo am gasit pontul asta finx in ultimu post din primul thread gasit cu cautand cu cuvantul lowering. sunt super happy maine sa vad ce si cum. Mai vrea careva un astfel de kit ? va zic maine pretul 75E fara TVA asta e pretul din pacate trebuie sa astept sa se stranga o comanda mai mare si abia apoi o sa trimita si comanda mea. foarte de treaba domunul cu care am vb m-a sfatuit si pt un service bun. ala din otopeni. mi-a zis ca a fost director acolo si la ei seviceul nu era unitate care sa aibe ca scop profitul ci satisfactia clientilor. poate o sa ma duc cu el acolo pentru montat kit-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Doar o idee....incearca sa faci rost de o schita a kit-ului si sa o copiezi la un atelier de confectii metalice. E cam scump 100E pentru 2 bucati de metal, care nici nu necesita un otel deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 schita? de unde? doar poza dp site cu produsul. si mie mi se pare mult dar cred ca merita. plus ca eu daca ma uit la TDM habar n-am unde ar vine chestiile alea. sunt || cu mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Night Ridder Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 deci ma duc la sala ma apuc sa trag la picioare la greu sa tin animalu numai pe varfuri saua nu stiu cum as putea sa o modific dar arunc si pe acolo un ochi. sa vedem he eh se pare ca am gasit ceva http://www.hyperpro.com/products/heightkits.asp se pare ca au si importator in romania. am sunat azi dar nu mi-a raspuns nimeni probabil fiindca este trecut de 8.20 Later edit; tocmai am fost sunat inapoi si mi s-a spus sa revin maine diminteaza cu un telefon. hai ca exista o raza de lumina trebuie sa imi fac cont pe Carpe-tdm pentru ca acolo am gasit pontul asta finx in ultimu post din primul thread gasit cu cautand cu cuvantul lowering. sunt super happy maine sa vad ce si cum. Mai vrea careva un astfel de kit ? va zic maine pretul 75E fara TVA asta e pretul din pacate trebuie sa astept sa se stranga o comanda mai mare si abia apoi o sa trimita si comanda mea. foarte de treaba domunul cu care am vb m-a sfatuit si pt un service bun. ala din otopeni. mi-a zis ca a fost director acolo si la ei seviceul nu era unitate care sa aibe ca scop profitul ci satisfactia clientilor. poate o sa ma duc cu el acolo pentru montat kit-ul. Sfatu meu e sa ramaii la ideea cu meru la sala, adica nu cred ca merita sa dai 150-200 eur, sansele de a o scapa, fiind proximativ la fel de mari, pt ca e un motor destul de greu. asa ca dute si trage de fiare, si cu timpul te vei obisnui. Iar daca vrei neaparat sa investestyi nite bani mai bine iati un set de buloane. Neata! Mi-am tras si eu un TDM din 96, deci e momentul sa-mi urati bun venit in grupul fericitilor posesori. Am doar 2 poze: bun venit. multi kilometri si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Sfatu meu e sa ramaii la ideea cu meru la sala, adica nu cred ca merita sa dai 150-200 eur, sansele de a o scapa, fiind proximativ la fel de mari, pt ca e un motor destul de greu. asa ca dute si trage de fiare, si cu timpul te vei obisnui. Iar daca vrei neaparat sa investestyi nite bani mai bine iati un set de buloane. sau un crash bar nu? in loc de buloane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Oameni buni! Topicul asta devine incet-incet un topic de fitness&culturism!Hai mai lasati mersul la sala si urcati-va pe motor ca e frumos afara si luati-o catinel-catinel ca numai asa se invata.La inceput e mai greu dar pana la urma,dupa multe opriri-porniri,intoarceri,alte manevre chiar o sa va obisnuiti cu "utilajul" si nu o sa mai reprezinte un impediment statura, greutatea,lungimea picioarelor pilotului. Personal am vazut tipi la 1,60m inaltime si 55kg care pur si simplu faceau minuni cu un 1150 GS(cautati repede inaltimea seii si greutatea la plin).Ce-i drept,nu erau la primul motor,dar eu am luat-o de la ZERO direct cu TDM-ul anul trecut si initial mi s-a parul ca nu o sa pot niciodata sa-l stapanesc...dupa doar 4000km imi venea ca o manusa.A,si n-am decat 1,73m inaltime. In concluzie,motorul e un fier limitat ca si dimensiuni,mase si performante pe cand noi avem capacitatea de a invata,de a ne adapta. Ideea e ca totul porneste de la cap! O zi la maxim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Are cineva tobe modificate sau schimbate? Ale mele sunt cam silentioase dupa gustul (auzul) meu si as vrea sa fac ceva in privinta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Oameni buni! Topicul asta devine incet-incet un topic de fitness&culturism!Hai mai lasati mersul la sala si urcati-va pe motor ca e frumos afara si luati-o catinel-catinel ca numai asa se invata.La inceput e mai greu dar pana la urma,dupa multe opriri-porniri,intoarceri,alte manevre chiar o sa va obisnuiti cu "utilajul" si nu o sa mai reprezinte un impediment statura, greutatea,lungimea picioarelor pilotului. Personal am vazut tipi la 1,60m inaltime si 55kg care pur si simplu faceau minuni cu un 1150 GS(cautati repede inaltimea seii si greutatea la plin).Ce-i drept,nu erau la primul motor,dar eu am luat-o de la ZERO direct cu TDM-ul anul trecut si initial mi s-a parul ca nu o sa pot niciodata sa-l stapanesc...dupa doar 4000km imi venea ca o manusa.A,si n-am decat 1,73m inaltime. In concluzie,motorul e un fier limitat ca si dimensiuni,mase si performante pe cand noi avem capacitatea de a invata,de a ne adapta. Ideea e ca totul porneste de la cap! O zi la maxim! da frate ai mare dreptate. sa ma apuc si eu de scoala si apoi o sa ma mai catar pe TDM si vad eu cum e dupa cateva lectii de A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Are cineva tobe modificate sau schimbate? Ale mele sunt cam silentioase dupa gustul (auzul) meu si as vrea sa fac ceva in privinta asta. Mda,un mare dezavantaj (sau nu) al TDM-ului este faptul ca are tobele prea silentioase,unii zic chiar ca suna ca un autoturism. Mie personal imi place asa,nu am ce complexe sa-mi defulez prin zgomotul tobelor.Si daca nu se aude,macar se vede:e galbena! Cauta pe YouTube,e un TDM cu tobe Akrapovic,suna dementzial! Unii de pe Carpe TDM recomanda sa dai cateva gauri concentrice in jurul tevii de esapament si garanteaza ca o sa sune cu totul altfel.Au uitat sa zica ca orice gaura data in tabla dupa cromare conduce la o corodare rapida.in plus,tevile de esapament vor semana cu niste dusuri. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Eh, nu-i vorba de complexe, ca daca era asa imi luam o vitezana frumusica si o lustruiam in fiecare zi. Problema mea e traficul din Bucuresti, si din experiente anterioare am constatat ca putina galagie ajuta. Sunt curios daca se pot desface cumva tobele pentru a gauri sitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 (editat) Eh, nu-i vorba de complexe, ca daca era asa imi luam o vitezana frumusica si o lustruiam in fiecare zi. Problema mea e traficul din Bucuresti, si din experiente anterioare am constatat ca putina galagie ajuta. Sunt curios daca se pot desface cumva tobele pentru a gauri sitele. de acord. din cei 17.000km facuti pe scuter prin bucuresti am descoperit ca ai nevoie de: tobe zgomotoase, claxon puternic (genul Tir ), un rollcage, armura de cavaler teuton, centura neagra, 5 ani de box, reflexe de F1, si un set mare de O.O si nu sunt ironic doar realist sau cum spune o colega PATZIT Editat Mai 30, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Salutare! Am si eu o rugaminte baieti: spuneti'mi si mie la ce sa ma uit la un TDM la cumparare. Cam care ar fi bubele frecvente de urmarit, sunete ciudate, etc. Am un prieten (foarte incepator) care vrea sa'si ia unul si maine ma duc cu el sa'l vad si eu.. Urgent, pls!! Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Salutare!Am si eu o rugaminte baieti: spuneti'mi si mie la ce sa ma uit la un TDM la cumparare. Cam care ar fi bubele frecvente de urmarit, sunete ciudate, etc. Am un prieten (foarte incepator) care vrea sa'si ia unul si maine ma duc cu el sa'l vad si eu.. Urgent, pls!! Multumesc mult! sa nu scoata fum alb la turatii mai mari de 4000, la discurile de frana. la tot. nu are ceva particular. e la fel ca la orce moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alfa Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) motorul foarte fiabil e greu de dovedit!!..am mers cu una anu trecut afara care avea 83000..nici fum nici nimic,depinde si cum a fost intretinuta...de prin 91 si se comporta ca una de 20mii...am inteles ca schimbase doar distributia pe la 60mii!in rest te uiti mai pe la tot, exact cum scrie mai sus ca la orice motoreta!!..m-am hotarat so dau si eu pe a mea care are putini km si arata de zici ca acum a fost luata din magazin!!am adus-o pentru mine nu pentru revanzare!! asta e!..daca auziti ceva dati un semn!!...bafta si cati mai multi km!! Editat Iunie 2, 2008 de alfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) Am fost sambata la un pic de shoping. mi-am comanda un crash bar. Mi-am luat un liftstick ca sa pot ridica TDM-ul ii ung lantu. am luat si 2 bujii NKG la 13,5 ron buc, un filtru de ulei K&N la 35 ron, si 4 l de ulei motul 10w40 la 120 ron. toate le-am luat de la paula's bike shop. crashbaru dureaza vre-o 3 sapt pana vine. si i-am luat si prietenei o casca MDS demon ff misto 310 ron m-am inscris si eu la scoala. abia astept sa ma dau cu motoreta prin poligon. fac scoala la autogeneral 500 ron, testarea psihologica o faci tot la ei 45 ron. ei isi fac orele la nerva traian in fata la conexu vechi pe un maidan betonat in spatele la spalatorie. Am facut prima sesiune de condus. a fost super tare. m-am descurcat bine. intradevar asa cum mi-au zis mai multi, examenul ala e o nimica toata. Editat Iunie 5, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 niste poze cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 niste poze cu mobra Arata foarte bine mobra, zici ca-i din 97? Parca au schimbat farurile mai devreme. pardon. an fabricatie 95 ,inmatriculata 97 pardon, acu am vazut si post-ul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Salutare TDM-isti. Pentru ca exista un TDM in "familie" ca sa zic asa (a lu' @Mircescu), mai arunc ochii pe net si dupa modelul asta. Uitati ce am gasit: CRIC CENTRAL ....ca am vazut cu cateva pagini in urma ca vroia cineva. Gasiti de asemenea pe site-ul acela multe piese, la preturi destul de ok, iar cu livrarea....n-am cuvinte.Eu am luat placute de frana si furtunase si au sosit ACASA in vreo 8-9 zile. Sa aveti parte de TeDeMe-uri ca tare is faine! Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 naspa site-ul, ca nu are si pentru tdm 3vd... mai la indemana imi este ebay-ul cric central: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...:PIC&ih=017 parbriz luat de mine: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...:PIC&ih=011 si multe alte maruntisuri. apropo, am de vanzare un rezervor, si o codita spate cu tot cu manerele alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 naspa site-ul, ca nu are si pentru tdm 3vd... poi TDM 850 91-93 A/B/D/E TDM 850 94-95 F.... ...astea nu sunt din generatia 3VD? Ca eu asa stiam ca se numeste modelul anilor de mai sus.Or fi englezoii astia mai pe dos si la ei se numesc altfel dar eu nu cred sa fie diferenta. Ma rog....o fi bun , n-o fi bun site-ul, asta nu stiu.Stiu doar ca eu gasit ce mi-a trebuit acolo, si nu....un am actiuni la ei asta in cazul in care ai crezut ca am "navalit" pe teritoriul Tedemistilor si sa fac reclama.Am vrut doar sa contribui si eu cu o informatie la comunitate. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Mi-am facut de lucru ieri profitand de timpul frumos si am umblat si eu la mobra. MI-am schimbat uleiul ( mii de multumiri lu Bcristian care m-a indrumat telefonic) am schimbat si filtru de ulei, am incercat sa schimb bujiile dar nu am reusit si am renuntat rpd mi s-a parut relativ imposibil sa scot bujiile fara sa demontez rezervoru mi-am curatat lantul si l-am si uns. M-ai de bus bateria la incarcat dar asta pana nu imi vine incarcatoru de la louis nu am ce face. Mi-am pornit motocicleta cu curent de la scuter mai sunt carburatoarele de curatat si de sincronizat. asta o sa o fac la un service ca stiu ca nu-s in stare. poi TDM 850 91-93 A/B/D/E TDM 850 94-95 F.... ...astea nu sunt din generatia 3VD? Ca eu asa stiam ca se numeste modelul anilor de mai sus.Or fi englezoii astia mai pe dos si la ei se numesc altfel dar eu nu cred sa fie diferenta. Ma rog....o fi bun , n-o fi bun site-ul, asta nu stiu.Stiu doar ca eu gasit ce mi-a trebuit acolo, si nu....un am actiuni la ei asta in cazul in care ai crezut ca am "navalit" pe teritoriul Tedemistilor si sa fac reclama.Am vrut doar sa contribui si eu cu o informatie la comunitate. Toate bune! Cricul care l-ai pus tu nu se potriveste la primele modele de TDM pentru ca nu au prinderea aceea pe mijloc sub motocicleta. Ci se prinde in scarite pe lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 9, 2008 Autor Share Postat Iunie 9, 2008 Pai daca intrebai, iti spuneam si cum scoti bujiile N-ai treaba cu rezervorul, ca oricum si daca dai jos rezervorul, airbox-ul si carburile tot nu ai acces bun la bujii. Se scot prin lateral, dupa ce desfaci radiatorul din cele 3 suruburi care-l prind de cadru si surubul care prinde carcara termostatului. Dupa ce faci asta o sa poti sa misti furtunele de apa suficient ca sa poti baga cheia si sa ajungi la bujie. Cheia (aia pe care ti-am dat-o cel putin) o rotesti cu o surubelnita mare / bara de fier / etc prin gaurile de sus primul sfert de tura, apoi merge cu mana (daca nu sunt bujiile f vechi si au prins apa sa se intepeneasca). Prima data merge mai greu, in timp prinzi experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Pai daca intrebai, iti spuneam si cum scoti bujiile N-ai treaba cu rezervorul, ca oricum si daca dai jos rezervorul, airbox-ul si carburile tot nu ai acces bun la bujii. Se scot prin lateral, dupa ce desfaci radiatorul din cele 3 suruburi care-l prind de cadru si surubul care prinde carcara termostatului. Dupa ce faci asta o sa poti sa misti furtunele de apa suficient ca sa poti baga cheia si sa ajungi la bujie. Cheia (aia pe care ti-am dat-o cel putin) o rotesti cu o surubelnita mare / bara de fier / etc prin gaurile de sus primul sfert de tura, apoi merge cu mana (daca nu sunt bujiile f vechi si au prins apa sa se intepeneasca). Prima data merge mai greu, in timp prinzi experienta stiam ca esti pe drum si d-aia nu am mai sunat. ma gandeam eu ca tre sa dau radiatoru jos cumva ca nu aveam cum sa bag mana. de udne facem rost de niste prinderile carenelor dp cadru? ca sunt niste piulite ingropae in cauciuc. si la mine sunt ff obosite nu prea mai tin cum trebuie. unde pot gasi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 am incercat sa schimb bujiile dar nu am reusit si am renuntat rpd mi s-a parut relativ imposibil sa scot bujiile fara sa demontez rezervoru pune un furtun pe bujii cind le infiletezi si stringi cu el, ca sa fii sigur ca nu paradesti filetul, ca n-ai loc sa bagi mana sa le strangi la mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 mah...eu am reusit de vreo 4 ori sa demontez/montez bujiile fara sa dau nimic jos. am folosit cheile din dotarea motoretei. primele 2 ori a fost mai greu, dupa aia, le schimbam in 5 minute... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.