Toată activitatea
- Ora trecută
-
Nimeni? Nu vrea nimeni o moto in stare impecabila. Cu km putini, cu revizii la zi, un motor superfiabil. Hai curaj ca sint deschis la negociere
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, se va imbunătăți gp25-ul si va domina clar pana pe final de an gp24-le si atunci o sa zica colegu Method, uite, l-a depasit pe Marquez cel nesuferit, a gasit Pecco fața, v-am zis!? - Azi
-
poate al 11-lea. cu 3-4 ani pe bara hai intai sa depaseasca pe stii tu cine. apoi isi permite arogante.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
man, au tercut xx teste de la final de 24 si 12 curse si sprinturi si sesiuni de FP-uri etc si nu a gasit. cand? la anu? poate- ca moto nu se va schimba, asta e norocul/ mai degraba ghinionul lui. -
Este cutsa azi pe Balaton Park circuit. Noul circuit pe care peste mai putin de o luna va veni si MotoGP. Intetesant de vazut cum se va desfășura cursa de wsbk.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
I disagree. Eu cred ca la un moment dat va regăsi front-end feel și va ajunge la nivelul de viteza al lui Marquez. Și cu toate astea va lua bătaie. Dar măcar va fi ceva la care va fi interesant de privit,nu ca acum.Sincer abia aștept sa se întâmple asta. Poate e wishful thinking idk. Hehe,la asta nu m-am gândit Neah. Problema e ca Bagnaia/2025 e pe niciunde el singur cu motoreta față de Bagnaia/2024. Și asta e cauza faptului spus de tine mai sus. Eu chiar îl cred când zice ca anul asta nu mai poate frâna,a zis ca se vede clar și pe telemetrie etc,bănuiesc ca nu bate câmpii sa spună "iată datele"si datele sa fie altele decât ce zice el,nu? Însă ne învârtim în jurul aceleiași probleme de fapt,și pana la urma e problema lui Bagnaia 70%. Probabil Ducati îl va asculta și va reveni la o moto mai friendly....De la anul. În alta ordine de idei,Dainese e în faliment total și a fost cumpărată de firma de investiții HPS care aparține de fapt lui BlackRock cu 1 para în speranța că o vor revigora. Ce înseamnă să nu îl mai ai pe Rossi în floare pe copertă...ăilalți se pare ca nu vând. Ok ok - și preturile Dainese...multișor peste Alpinestars...comparata cu ceilalți nu mai zic. -
cum ar fi sa ia al 10-lea titul cu KTM mult mai intresant...sa ia al 10-lea cu cea mai buna motoreta de pe grid nu e nimic special. sa faca una ca Rossi, care a pleacat de la Honda la Yamaha si a luat :).....sa ia si el cu KTM....atunci ar fi ceva
-
Am fost la el în urmă cu ceva ani pentru lucrări mai puțin complicate, pentru care nu am avut sculele, cunoștințele și, mai ales, practica necesară ca să le fac foarte bine (suspensii). Am fost foarte mulțumit de rezultat. Se ocupa numai de Ducati și știu colegi de aici care mergeau numai la el. Și eu am ajuns la el tot recomandat de cineva. Ca să fiu cinstit, eu aș merge la reprezentanță, e o lucrare pe care o faci odată la câțiva ani, ai garanție etc. Dezavantaj - e scump.
-
Bobby6 s-a înregistrat pe forum
-
Așa-i când se Alienează prost; Bollywoodu nu-i va Hollywoodu. Are totuși vreo 4-5 dinți care clănțăne.Momentul in care a strănutat slavonul,s-a intrat cu rindeaua mai tare-n dânsa.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Cat va fi coleg de echipa cu satana, nu va regasi nici un front-end feel.... Nu spun ca nu o fi la mijloc si o chestiune de adaptare la motoreta (desi motoreta aia a fost conceputa pe baza datelor lui si pe baza feedback-ului lui, in principal. Nu el trebuia sa se adapteze la o motoreta facuta pentru Marc, ci spaniolul a trebuit sa se adapteze la cea facuta pentru Pecco), dar cred ca problema este mai mult la nivelul mentalului. Are si nevasta si stii cum se spune... ai nevasta, 0,5 s pierdute, mai vine si un copil, inca 0,5... Imagineaza-ti cum il piseaza matura, inainte de cursa: "Pecco! Sa mergi incet, da!?" -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
problema cea mai mare e ca Peco a iesit in fata lui MM de 2 ori anu asta in 22 de evenimente. - cand MM a cazut in COTA - cand MM a cazut in Jerez sa ma corecteze cineva. deci nu e vb de alea ceva etape cu ghinion. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, nu e diferența din clasament insa Pecco are cateva 0uri care au crescut artificial diferența. Si apoi sa nu uitam cursele de sprint unde Pecco avra probleme chiar si anul trecut, deci nu e de la "frâna față". Eu cred ca asta e realitatea cu mici urcusuri/coborâșuri pentru ambii. O realitate care l-a cam lovit pe Pecco cam dur. Probabil ca se aștepta la greutati, lupte grele cu Marc insa nu se astepta sa nici mu se poată tine dupa el. Pe aia ca "ok ok, dar de ce nu se tine nici de Alex". Te întreb eu pe tine;cand au fost cei doi pe aceeasi mobra sa-i putem "cântarii" de la egal la egal? Sau cand (de cand e la motogp) a avut Alex o mobra de top ca sa puyem vedea de ce e in stare omu? Stiu, nu-l suporți (ceață rosie) si drept urmare nu vrei sa accepți ca poate omu e bun. Apropo, e tare amuzantă aia cu "ii spune Marc cum sa meargă tare" . Pana acum nu si-au dat seama ca-i poate spune asta Ps. Poate nu stiai dar anul trecut cu aceeasi mobra, netalentatu i-a batut pe Diggia si pe Morbi care era de fapt pe gp24. -
Neatzaaaaa! Declar zi fara greatza!
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
E o diferența clară de valoare intre cei 2,no argue,dar ce încerc eu sa subliniez e ca aceasta diferența nu e atât de mare precum se vede dacă aruncam în acest moment ochii pe clasament. Într-adevăr pana la urma doar clasamentul contează restul sunt povesti si vise,însă anul asta cred ca au fost niște circumstanțe impropice lui Pecco în sensul ca motoreta a luat-o intr-o direcție care nu ii place și probabil are dreptate când zice ca nu e o direcție bună. Nu încerc sa ii găsesc vreo scuza etc - pana la urma atunci când 2 se adaptează la aceeași motoreta unul atât de bine și altul atât de prost plus ca după cum zicea colegul,Pecco a plecat cu prima șansă în bătălia asta,Marquez e cel care a venit ginere în casă străină cum s-ar zice,e tot vina lui Pecco ca nu se poate adapta cand celelalt poate,dar cred ca atunci cand (sau dacă) Pecco va regăsi front-end feel,lupta va fi mult mai strânsă. Chiar și asa tot Marquez cred ca ar castiga dar măcar am fi avut o luptă.Situația de acuma însă e no contest...din păcate pt mine (și alții ca mine) care se uită la motogp doar pt spectacol și nu sunt fanii nici unuia dintre cei 2. -
Buna dimineata! Uichendu taie greata!
-
l.u.v îl urmărește pe Trasee recomandate pentru incepatori
-
Și mai e o chestie, mergi la drum singur, în ritmul tău. Cel puțin acum, ca începător. Unul cu experiență, care să meargă cu tine, e greu de găsit. Iar un alt începător, te ajută fix ca a treia țâță! Oricum, o să-ți dai seama singur, dacă ești făcut pentru asta sau nu! În situații din astea, îmi amintesc mereu de sfatul doctorului ortoped, când aveam ruptă încheietura mâinii. După ce se închegase, îmi era frică să car greutăți, îmi tot închipuiam că mi se smulge de la locul ei :-)) Și l-am întrebat pe ăsta când o sa fiu ready. Și el mi-a spus ceva foarte simplu, dar logic și adevărat: o să-ți spună corpul când ești gata! Revenind la tine, ziceam că o să-ți dai seama, dacă ești făcut pentru asta sau nu. Eu mi-am luat permis în 2004, prima motocicletă a fost una de 300 kg, iar primul drum lung, la câteva zile, a fost București - Brașov, la intalnirea din camping! Și am plecat singur, și îmi păstrez obiceiul și acum, în 99% din cazuri sunt haiduc. Adică total atipic față de ce se recomandă. Și na!, după 21 ani, cu ajutorul ingerașului, am ajuns să povestim :-)) Dar îmi amintesc de anul ăla, nu am avut niciodată frică de nimic. Abia așteptam să plec la drum, am îndrăgit fenomenul din primul metru parcurs. Nu am stat să întreb pe nimeni ce și cum, am făcut lucrurile fix în stilul meu, am căutat singur răspunsuri și am învățat pe parcurs. Cu alte cuvinte, am fost făcut pentru asta, am avut talent, am iubit și iubesc la fel motocicleta și senzațiile oferite și astăzi. Eram foarte activ pe forumul ăsta, de la care am învățat destule și am cunoscut oameni frumoși. E o vorbă, văzând și făcând. Acum sunt alte vremuri, oamenii s-au tâmpit. Văd topicuri deschise pe toate grupurile de către începători (și nu numai), cu clasica și tâmpita întrebare: ce motor să-mi iau. Fără să înceapă cu datele despre el, ce greutate, înălțime are, unde vrea să meargă cu mobra aia, va merge solo sau cu pasager etc. Adică, niște elemente esențiale! Nimeni nu e sigur pe el, toți caută validări și sfaturi de la alți tâmpiți! Ia-ți frate ce-ți place ție, nu altuia, că tu vei plăti și călări mobră aia, nu alt netot! Vorba lui Speedy, peste 10 ani, ăștia nu-și găsesc nici drumul până la WC, fără Waze! Acuma, nu știu cât te ajută ce ți-am spus, sper să reții ceva, pentru că e bazat pe experiență. Succes!
- Ieri
-
Lup69 îl urmărește pe Rulment colivie ,,plastic" NJ 209 C3 și Trasee recomandate pentru incepatori
-
+1
-
Ugly mother fucker...(citat din "Predator")....
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
asta am zis si eu. la Peco rar am vazut sa fuga la moto. sezonul asta 1 data la le mans a facut-o. din cate tin minte. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Chiar si in acea cursa cu 0 a incarcat ceva insa avea scarița ruptă si nu avea unde ține piciorul. Omu cred ca e singurul care nu se da bătut pana in ultimul moment. Altii cad si dau cu piciorul in mobra, el fuge, ia mobra si continua. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
0 și 4. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Un singur 0 are Marcel -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Mai e o chestie ciudata. Pe la început când Peco "dădea vina pe moto" Englezii au zis ca a punctat mai mult la momentul ala fata de anul trecut,deci cam pica scuza. Vina căzând de fapt pe colegul sau, dl. Satana. Adică nu simți fata dar punctezi mai mult. Recunosc,o abordare ciudata a problemei. Diferența e asa mare pt ca Peco a ratat vreo 2 gp uri cap coada. In timp ce Sătănel a bifat 2x37 full tilt. Și mm a făcut niște 0-uri da nu asa mult. -
Nu exista drumuri pentru incepatori. Exista unde si cand sa nu te duci ca incepator. Respectiv nu in w.e. pe drumuri +a Valea Prahovei, E85, TF, TA, A2, Valea Oltului. Pe astea, daca poti, fa-le in zile lucratoare. Singur. In rest, nciun drum nu e prea greu daca il parcurgi in ritmul tau, in ritmul in care ai control. Degeaba mergi pana la Giurgiu si inapoi, nu e niciun catig. Degeaba te duci pana la Campna si inapoi, ala nu e drum de moto. Repet, mergand in ritmul tau niciun drum nu ar trebui sa fie greu. Nubte lasa atras in competitii cu soferi, nu iti forta limitele si totul arvtrebui sa fie ok. PS si nu folosi Maps sau Waze decat ca orientare, nu sta nu ochii il ele, incearca sa mergi dupa indicatoare si sa inveti drumurile. Altfel o sa te trezesti peste 10 ani ca nu stii sa ajungi de la Sinaia la Bucuresti daca ai ramas fara baterie la telefon.