Toată activitatea
- Ora trecută
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
cui ii pasa, daca se batea la 1-2-3 mai ziceam. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui ioio_viola în Cavaleruul Competitii Internationale
inca un semn ca CF Moto s-ar putea sa intre in Mgp: https://www.motorsport.com/motogp/news/motogp-striving-for-chinese-grand-prix-return/10775965/ MotoGP targeting China GP return after 17 years away But 17 years after the last race, Motorsport.com understands that a Dorna executive delegation recently travelled to Shanghai to accelerate MotoGP’s return to the East Asian country. This comeback could happen by 2027 at the earliest and the group was led by Dorna CEO Carmelo Ezpeleta and his son Carlos, the championship’s sporting director. The visit took place between the Australian and Malaysian grands prix in October and also included a stop at one of CFMoto’s manufacturing facilities - the China brand currently partnered with KTM. -
sedeti lin, se identifica bizon, e vreun sus pus, cancel la amenda, care e problema? dispar bizonii saraki, asta poate da. au pus si ei 2-3 camere pe 500km de drum si se c*ca pe ei cu supraveghere TOTALA
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
A gasit cineva si alta sursa, in afara de evz, care i o mizerie sinistra actual? pe site MAI nimic de exemplu.
- Azi
-
-
Nu exista popor civilizat ci doar suficient amendat.... Așa o sa dispară încet bizonii din trafic
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui apriliacluj în mavetzul Service si intretinere curenta
meserie! -
Vand casca HJC TR-1 marime XS(54)
topic a răspuns lui Ovidiu M în Ovidiu Mul Echipamente de protectie
Multumesc. Zi faina ! -
Vand casca HJC TR-1 marime XS(54)
topic a răspuns lui Kristian în Ovidiu Mul Echipamente de protectie
In formatul de mobil,nu se vede,doar in formatul desktop,de aceea se cere. Spor la vanzare. -
Vand casca HJC TR-1 marime XS(54)
topic a răspuns lui Ovidiu M în Ovidiu Mul Echipamente de protectie
Ups... Sibiu. -
Vand casca HJC TR-1 marime XS(54)
topic a răspuns lui Kristian în Ovidiu Mul Echipamente de protectie
Locatie? -
Se vinde casca sotiei: HJC TR-1, culoare negru-rosu-alb mat, marime XS(54), greutate 1550 gr,ochelari de soare retractabili. Se vinde cu saculet si cutie. Achizitionata de noua (nu mai am factura). A fost purtata de maxim 10 ori (nu a prins-o microbul), in ultimii 3 ani deloc. Este in stare excelenta, nu are defecte. Se vinde fara intercom. Pret: 550 lei, negociabil. Contact: PM sau 0747.551.109
-
Salutare, Initial eu ma uitasem pe site-ul TM Moto unde vazusem asta: https://www.tm-moto.it/en/portfolio-items/tm-smr-450-es-fi-4t-2026/#tech-details Cea din poza ta este modelul SMK. Cel de pe site este SMR (R o fi venind de la Road?) unde scrie "An exact replica, made for road use, of our champion riders’ racing bikes.", si la detaliile tehnice zice ca ar fi 109 kg la gol. Si mie mi se pare extrem de usor pentru o moto gata pentru strada. Poate ca e cum zici, si lipsesc mai multe de pe ea pana sa aiba voie pe strada.
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Cavaleru în mavetzul Service si intretinere curenta
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Deci zvonurile erau adevarate.Mi se pare si normal... Avand in vedere groapa in care se afla KKTM precum si noul actionar majoritar care mi se pare ca este foarte angrenat in realitate,mi se pare o progresie normala si logica a lucrurilor sa vanda tot ce inseamna KTM Racing (motogp,moto2 si moto3) si mai ales ca oferta vine intr-un moment ff potrivit pt KTM. Ma gandesc acum insa la faptul ca CFMoto in mod clar nu va mai sustine majoritatea? echipelor de moto3 cu material de concurs,plus echipa din moto2 samd. N-avea nici o logica ce facea ktm oricum...dpdv financiar zic,decat daca ar face bani din asta. +1 Exact Daca mai sta si dincolo de 2027....sa taca naibii din gura atunci.Sa nu mai scoata un cuvant despre Yamaha.Ok ok - inteleg anii astia 2 - i-a crezut cand a vazut ca revigoreaza echipa cu Bartollini samd,dar nu a inteles ca performanta nu vine intr-un an,ok - greseala lui,plus ca na,a incasat si el niste banuti grei,nu? Dar daca semneaza si beyound 2027 si se plange...ciocu mic! Aprilia ar fi fost alegerea logica pt Q in 2025,am zis si la acel moment,dar el nu-nu.Si se pare ca am avut (iarasi? ) dreptate - cand am zis inca de la inceputul lui 2024 faptul ca Aprilia se va apropia cel mai mult de Ducati.Aprilia cu Q la ghidon in 2026 cred ca ar fi putut sa provoace Ducati la campionat.Asa...Q pe partzul de Yamaha si Aprilia cu un pilot ultra-rapid dar labil psihic si care petrece o gramada de etape pe bara...no contest. -
Era o chestiune de timp...
-
E cat se poate de clar, ca nu este.
-
Mno,de maine de la ora 14: https://evz.ro/sistemul-national-de-supraveghere-rutiera-functional-pe-principalele-drumuri-din-tara-si-capitala.html?sfnsn=wa
-
Era de asteptat, in primul EV a mai avut incercari de a intra pe piata inca de pe la 1900-1910 dar intotdeauna s-a lovit de aceleasi bariere care exista si astazi. Pai daca in 100 de ani aceste bariere nu au fost depasite de ce am crede ca EV-ul ar fi viitorul?
-
Viteza minima va trebuie voua,daca mergi un pic pe sosele patriei o sa vezi ca 90% intra in curba peste linia continua si intra tehnic vorbind pe contrasens, majoritatea nu se pot tine inttre 2 linii desenate , a plouat un pic si ii apuca panica si nu mai stiu ce sa faca si voua va ttebuie viteza minima. Bun bun
-
In Romania NU EXISTA apriori limita minima de viteza pe anumite categorii de drumuri. Vreau sa merg cu 40km/h pe autostrada, merg cu 40. Ca ma fac pilaf aia de vin din spate, e adevarat, insa legea ma lasa (totul e sa nu ai moped sau tractor, in rest e OK) Tocmai asta e culmea, ca legea e stramba. Iti impune sa circuli pe autostrada doar cu vehicule ce pot depasi 50 km/h, insa pentru restul nu stabileste o limita minima. De aici si incapacitatea politiei de a da astfel de amenzi...nu prea au pe unde sa le aplice. Cat despre limite minime stabilite prin indicatoare....sa fim seriosi. Nu stiu sa fi vazut vreun astfel de indicator in 30 ani de condus. Totusi, vi se pare OK, legal vorbind, ca amenzile sa se adune? Daca gresesti de 3 ori sa platesti de 3 ori mai mult? Si, in paralel, la capitolul penal. Daca cineva (un politician, sa spunem), e dovedit ca a luat de 3 ori mita, sa se adune anii de puscarie? Sau sa i se dea o singura condamnare, cea mai mare?
-
Neatzaaaa 13, grija mare! Noroc ca nu e si vineri pe deasupra!
