Toată activitatea
- Ora trecută
-
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Cum a spus si Ruginel,nu exista cadru cu rulmenti la jug fara camasi,cu bile sau cu role, nici macar la bicicleta. In timp bilele sapa si in camasile tratate,daramite in cadru,ar sapa imediat. Tu cand ai cumparat motocicleta mergea bine,drept…etc ?? Ca poate cine a mai umblat,o fi gasit camasile sparte,nu o fi avut altele,sau nu a stiut ce sunt si nu le a mai pus…a strans jugul .si a vandut o asa…. -
Wlaad și-a schimbat imaginea de profil
-
bison silicone high temp. au astia adeziv pt asa ceva. Silicon rosu pentru temperaturi inalte BISON 10602 https://www.epiesa.ro/silicon-rosu-pentru-temperaturi-inalte-bison-10602-recipient-60-ml-mstrnid-47740.htm?gad_source=1&gad_campaignid=21964529880&gbraid=0AAAAADzKSYy6DvkzHvBGo0HRxvJBCsN8G&gclid=EAIaIQobChMIs9zVk_u3kAMVkQgGAB0uoQB5EAQYBSABEgIoDPD_BwE
- Azi
-
de fapt ce vroiam sa zic, era referitor la modificarile din articolul postat de Wlaad, despre care spuneam ca va mai dura probabil ceva timp pana va fi lege (pana trece si de camera deputatilor). Legea cu 125cmc era doar un exemplu, unde a durat foaaaarte mult pana a ajuns sa fie lege, de dinainte de pandemie daca nu ma insel se vorbea de propunerea asta, a trecut si de parlament la un moment dat, dar ficusul a intors legea ca nu avea norme de aplicare clar definite, sau ceva de genul asta..
-
Salutări, pentru a nu mai deschide un topic nou, scriu aici și va rog să-mi recomandați o soluție, cu care sa pot lipi pe plastic (partea inferioara aflată sub șaua pilotului) o protecție termică. Ea exista acolo din fabrică, dar din cauza trecerii timpului a început să se dezlipească. Așadar soluția trebuie sa lipească, sa reziste la temperaturi înalte și intemperii. Mulțumesc
-
De unde pana unde? Abia ce m-am intors din Bulgaria si urmeaza sa plec iar. Au nspe' mii de drumuri secundare pe care le poti utiliza, eu unul asa faceam si inainte de moda asta noua cu camerele pentru viteza medie intre puncte. Cat despre amenda in sine cand te prinde in fapt, daca se incadreaza sub 50 de leva si fara puncte pe permis, eu unul sunt dispus sa ii platesc pentru a merge in ritmul meu. Am incercat pret de 10 min sa merg ca ei, dar n-am avut cum mai mult de atat, ei acum nu mai merg nici cu 50 cand e limita 50, merg cu 30.
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
si plus inca cateva alte contre si certuri... -
Din scurt, Bulgaria si Grecia 23.10-26.10
topic a răspuns lui Lucian_M în d a nul Evenimente, excursii
Cu o motoretă adecvată, te descurci onorabil, n-am avut probleme deosebite niciodată. Au și drumuri bune, nu doar proaste. Cu montaj n-am intrat decât o singură dată la bulgari pe autostradă, de nevoie (btw, e gratis, am aflat după ). -
Bine ca s-au inventat secundarele, mai ales prin Bulgaristan. Sunt ele apocaliptice, dar asta e si farmecul.
-
Lucian_M îl urmărește pe Din scurt, Bulgaria si Grecia 23.10-26.10
-
Din scurt, Bulgaria si Grecia 23.10-26.10
topic a răspuns lui Lucian_M în d a nul Evenimente, excursii
S-a dus moda cu fugăreală prin Bulgaria... Iar mersul pe autostradă cu moto mi se pare total plictisitor, nu știu ce plăcere și avea să mergi cu 130 in linie dreaptă. -
Termoscud protectie termica Tucano Urbano pt Honda Forza 300 (2013-2017)
topic a răspuns lui frankone în frankoneul Echipamente de protectie
350 ron. -
frankone îl urmărește pe Initiativa legislativa pentru circulatia moto in orase
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
S-a jurat pe roșu cand a castigat(furat/jefuit) Max primul titlu, ca nu mai calcă neam pe acolo -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
este topic de F1, ati uitat????? @Method: ori faci bine si le postezi acolo, ca in vremurile bune cat erai acolo abonat, dirijor, kapelmaister, ori le sterg de aici.... -
buna ziua! hai, pauza de masa! all you can eat :)
-
Alte gume in cursa, alt setup, conservarea gumei. in general in antrenamente se valideaza ritmul de cursa ca sa tina guma. nu e atat de simpla treaba pe cat pare la TV. daca ritmul tau de cursa este sa zicem, 1.30 ca asa s-a verificat in antrenamente, si cei din fata merg 1.29, al niste decizii de luat. poti sa faci ca si Acosta, care forteaza la inceput si pe final scade ritmul foarte mult, poti sa mergi in ritmul tau si atunci se pune distanta fata de grupul din fata. Conteaza startul, in ce grup esti, cat de repede se incalzeste guma, presiunea sa nu creasca, etc. In plus de asta in 1-2 tururi este mai putin probabil ca pilotul sa greseasca la fel de mult ca intr-o cursa de 25 de lap-uri.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
corect, am uitat. lasa ca are una deja, aia cand s-a stricat pianu. ups, am uitat, fara IF-uri -
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui Ruginel în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Imi da cu virgula partial. Ideea e ca bilele de rulment sunt tratate si au o duritate mare. In timp ele sapa in materialul mai moale al camasilor. Am gasit aceasta schema in care arata ca exista niste camasi: Pe partea inferioara ai piesele 4 si 3 (bile care vin pe jugul inferior + o camasa care intra in cadru) iar pe partea jugului superior, ai piesele 1, 4 si 2 - adica camasa, bile si partea de sus a rulmentului + protectie de praf. Rolul camasilor este sa faci totul servisabil. Daca nu ar exista camasi, cadrul ar fi de unica folosinta. Banuiala mea este ca cineva a lucrat candva pe acolo si a facut niste improvizatii, sau chiar exista camasi si le confunzi cu cadrul in sine. Din poze nu imi pot da seama. Sursa imaginii: https://oem-bike-parts.com/en/parts/yamaha/motor-robogo/350cc-699cc/xv-535-virago/xv535nvirago-3bmj-2000/steering -
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui radu86 în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Daca mai folosesti dracovenia aia, specifica-i unde sa caute. Si dupa ce iti da rezultatul, spune-i sa iti zica toate referintele. Apoi iei la mana fiecare referinta sa vezi ce scrie exact. In foarte mica mea experienta cu LLM-ul asta, rezultatele date nu aveau legatura cu ce scrie in referinte. Ideal ar fi sa ii zici sa caute in manualul de service si sa iti dea exact linkul si paginile unde scrie cum se face. Tot din mica mea experienta, LLM-ul asta cauta pe forumuri si pe wikipedia si nu este o idee buna sa crezi ca e corect. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Asta e a2a. Prima e aia in care l-a dărâmat pe Marcel -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
una e asta de etapa trecuta, care e a 2-a? -
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
topic a răspuns lui TeDy 'M în sherkyul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ati trecut prin majoritatea verificărilor la care m-aș putea gandi, mai ales pt ca zici, s-a întâmplat in timpul deplasării... Mai ales că celebra placă Hall, e bună!?! Dacă si injectoarele lucreaza bine, atunci doar o verificare/sincronizarea aprinderii ar mai fi.. Vezi si toate siguranțele, scoate-le puțin, mai ales Sig.5 tine-o vreo câteva minute afară, apoi după remontare, Pune contactul fara a da la automat, si accelereaza la capăt 3 x 5secunde. Ține ne la curent, cu ce ai rezolvat, Succes! Ups, acum am recitit.. "Din ce îmi spun CEI DIN SERVICE scânteia e viguroasă" =>nu ar fi senzorul Hall.." Sunt 2senzori acolo, fiecare cu treaba lui. Cel mai bine, trimite placa la DanCata sa o verifice! (Este aici pe forum) -
pai daca termina pe coispe si nu apare moto la tv nu vinde nimeni nimic. in fine, mortii lor. sa fie ei sanatosi. ok si cand are 1 sec pana la Acosta de ce nu poate sustine un ritm decent? asta cred ca e intrebarea. daca iti opresti creierul sa o pui in Pole poate inseamna ca ai si un ritm decent, mai lent - de cursa. dar nu. dubios. dar nu e o regula asta - sa ai pole = sa castigi. si nici macar sa mergi decent aparent