Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Haha cam la alea ma gândeam și eu Te contrazic,e o fractura de logica aici - nu trebuie sa te împrăștii pe jos ca să vezi limitele unei motorete.Asta cu aratul la fiecare sesiune a împământenit-o Marcelino.La Honda.Now not so much reia interviul lui cu "timpul pe Ducati nu vine forțând motoreta ci mergând smooth" Dar ca sa iti dau argumente scurt îmi aduc aminte de niste piloti fantastici care cădeau super-mega puțin și totuși au rămas etaloane ale vitezei și performantelor chiar pana la aceasta data : 1.un anume Valetino Rossi - de câte ori cădea pe week-end pe an etc?? 2.Casey Stoner ala a cărui telemetrie l-a speriat pe Marquez în 2013 cădea ? Multipli campioni mondiali recunoscuți amândoi pt ca duceau moto mult peste limita și peste ceea ce puteau face coechipierii cu respectivele moto ba și nu cădeau aproape deloc. Ma pai ori aia dormeau ca și Q ori nu trebuiau sa guste țărână ca să ducă moto la maxim - una din 2 alege tu. Spunând ca nu da maximul ca nu cade efectiv anulezi performantele probabil a celor mai talentați piloti din era moderna.Astia făceau performanta netavalindu-se pe burta la fiecare sesiune. Și btw vezi ca și Marcel si-a nuanțat discursul asta cu cazutul ca să simți limita de când e la Ducati.
  3. Sto00pie Ajunge aproape perfect. 1 an de văzut ce și cum apoi schimbări majori inclusiv cauciucuri. Piloți de GP nu s au adaptat la sch de cauciucuri.
  4. Azi
  5. Nu, nu merge mai mult decat este safe cu motocicleta pe care o are. Nu forteaza, nu risca, nu cade. Pilotii care incearca limitele motocicletei, cad, Method. Cad mult. Isi asuma riscuri. El nu cade, deci nu da 100%. 110% nici nu mai vorbim. Marcel dadea 100-110%.. si cadea de zeci de ori pe sezon.. Lui Marcel, nu poti sa ii reprosezi ca nu a incercat sa scoataa tot ce se putea scoate din mobra aia (Honda). In cazul lui Q, nu sunt atat de sigur. In schimb, vocifereaza. Este de departe cel mai plangacios de pe grila... cel mai vocal, mereu este nemultumit, in conditiile in care nu am auzit sa ii placa ceva, din ceea ce ii aduce echipa, pentru teste. Iti mai aduci aminte de Stoner the moaner?? Are un demn urmas in Quartararo: Quartararo the moaner. Sau daca vrei in franceza, ar fi Quartararo le râleur! Mai mult, nici nu considera ca mai este necesar sa participe la testele suplimentare, la care ar avea dreptul sa participe. Asta nu este atitudine, nici de campion, nici de profesionist. In afara de JM, la faza cu plecatul de la Aprilia, nu mai exista pe grila vreun pilot care sa se planga atat, sa dea cu pietre in constructorul care ii plateste salariul, cum o face el. Sunt satul de el si il vreau plecat cat mai repede posibil. Sa vina un pilot muncitor, care vrea sa ridice echipa aia. Nu a fost prostit deloc. I s-a prezentat situatia (PP sau verbal), i s-a spus ce oameni vor veni la echipa (si slava Domnului, chiar au adus oameni) si i s-a pus o in fata o cifra foarte generoasa, insemnand salariul (pe care btw, nu mi se pare ca il merita). Omul s-a uitat la cascaval si sunt convins ca ii place sa incaseze 12 milioane pe sezon... ca deh.. are familie grea. Iubitul il costa. Asadar, nu a fost prostit deloc, a stiut exact in ce se baga si si-a asigurat securitatea financiara. De asta nu este frumos sa tot latre la cei care ii dau de mancare. Sa taca din gura, sa stranga din dinti si sa nu mai arunce cu pietree in oamenii aia care muncesc pentru el. Sunt destul de sceptic, in ceea ce priveste venirea lui. Omul e supertalent, dar ajunge mult prea tarziu in competitia asta. Dar m-as bucura sa ma insel si sa faca o figura frumoasa. Ar fi extraordinar!
  6. si le arata cum se face....ce? Baclava?Sugiuc? no ofense...de cazut stiu toti...
  7. Frumoasa tura. Acum pacat ca prin Vest/Nord s-a umplut de camere radar si trebuie mers numai in ritm de melc.........in rest ar fi superb. Referitor la revizie si la a ta tot din 10 in 10 trebuie facuta chiar daca nu mai e in garantie, cel putin asa zice la manual. + nu exista vreo clauza ceva care da prioritate calatorilor la revizii? Parca era ceva de genul sau ma insel?
  8. e retras de ceva vreme apropo, Valencia 2010, Moto2
  9. Chiar asa, Karel Abraham ce mai face? Ca tot suntem la Czech GP? La Brno ne-au spart urechile cu urlete comentatorul de circuit cu al lor ala de la Moto2, am si uitat cum il cheama. A iesit si el pe 7-8 parca. -- Filip Salac, a terminat pe 8.
  10. Atentie!continut generat de AI(sau IA);chatlgbt-u a colorat o poza anii 70',23 august.
  11. Te rog sa te uiti ce date obligatorii nu ai trecut in anunt,altfel anuntul se sterge.
  12. Va salut, Dupa cum spune si titlul, ofer spre vanzare Yamaha XT660z Tenere, an fabricatie 2009, rulaj 60000km, nu este seria cu probleme la treapta 3 de viteze. Dotari suplimentare: topcase aluminiu, cutii laterale aluminiu, crashbar, proiectoare led, cric central, navigatie cu camere de bord fata-spate, Apple carplay si/sau Android auto, protectie far, scarite adventure, priza usb si priza normala, toate extra-urile electronice sunt legate cu relee si se opresc cand iei contactul la mobra etc. Parti negative: anvelopele (mixte) sunt cam la jumatatea vietii, placute frana fata uzate (se dau 2 seturi noi), multiple zgarieturi superficiale. Moto nu a avut accidente, nu a fost trantita, ruleaza/functioneaza perfect. Odata cu ea se dau si urmatoarele piese de rezerva: ulei motor, filtru ulei, filtru aer, cablu acceleratie, camere roți, placute frana fata. Se poate vedea in zona Cluj-Napoca, nu sunt probleme cu actele, contact privat pe forum, pretul este 5100e.
  13. Bezzechi e un pilot ireproșabil în opinia mea. Rapid,elegant,diplomat nu declara tâmpenii,politically corect simpatic "toate calitățile"vorba aia. DAR Bezzechi nu va ridica motoreta aia peste nivelul ei 1cm - vezi perioada când a mers pe GP23 și mai nou acum Aprilia - dacă motoreta merge,o va calari la capacitate,no argue. Dacă motoreta nu merge,omul nu forțează sa se omoare. Bezzechi merge la 99.5% limita motoreta și atât.Baiat salon. Quartararo merge mult mai mult de atât acel extra și ca skill și ca voința care face diferența. Dar după cum bine ai zis - suntem 100% de acord ca Q ar trebui sa plece de la Yamaha. Aici este greșeala lui Quartararo 100% A fost prostit ca să folosesc o expresie consacrata de Marcel de prezentările în PowerPoint. Big mistake - bai nene,când o echipa merge și lucrează într-un anume fel zeci de ani la rand,mai sunt și de o naționalitate foarte...tradițională hai sa zicem așa,ce te face pe tine sa crezi ca intr-un an 2 ei vor scoate o moto capabila sa atace titlul? Căderea Yamaha s-a produs într-o perioada de 4-5 ani buni.Faptul ca Q a luat un titlu si s-a mai batut la alte 2 ascunde puțin aceasta cădere pt ca Marquez era absent,altul ar fi fost outcome ul cu nr.1 în acțiune...ce îl face pe Q sa creadă ca revirimentul mult trâmbițat al Yamaha se va produce în 1-2 ani? Nimic din parcursul lor anterior nu trădează așa ceva,a fost doar wishful thinking. Ok ok - pana la aceasta data este un progres față de anii trecuți mai ales cu performantele din quali și cu zvonitul V4 - își dau silința...pe cât pot ei.Dar nu pe cât e necesar. Aici e durerea : ce poate/ce vrea Yamaha sa investească ca și man-hours și bani șamd nu e destul pt a reveni la vârf. Quartararo nu a gândit-o deloc bine - oamenii sunt mult în urma și au mulți ani de tras pana sa ridice pretenții la titluri. Trebuia sa plece la Aprilia unde a fost poftit nu sa viseze - dar hei,greșeala lui asta nu a Yamaha. Hahaha 4 sure 4 sure Rins...poate lui Oli sa ii învârtă casca în cap.Altcuiva... Underdog Dreams...cel nebăgat în seama de cei mari cel care nu a avut niciodată o șansă vine și le arata cum se merge cu motoreta celor mari și galonati. Visul Petrucci. Eu cred ca va merge mai slab decât Petrucci btw.Ok - ce cred eu nu înseamnă neapărat ca se va întâmpla. Dar...ma uit la toți care au trecut la final de cariera remember ! de la motogp unde nu mai aveau loc la sbk și au rupt competiția-Bautista fiind ultimul dintr-o întreaga lista de piloti. Și ma uit la cei câțiva care au venit din sbk unde mergeau binișor în motogp unde au făcut nimic,și... Hai sa o spun frumos - statisticile nu țin cu turcul Cat despre a bate piloti precum Q...get real.El sa fie peste Rins sau Miller și e super mega
  14. Rins(din păcate) e tot rupt/copt/nerefăcut. Nu va mai fi om din el vreodată. Nici nu poate merge drept pe drum, asa la pas agale. Ce fac unii pentru o pasiune... Sunt extrem de curios (nu am așteptări prea mari, poate sa intre-n puncte si cu cate un noroc un top 10) ce poate face un megatalent din sbk in motogp in ziua de azi. Stiu poezia cu "niciodată un pilot din sbk nu va performa in motogp", era valabila acum 10-20-30 ani. Sa vedem daca ramane valabila si in ziua de azi. Din punctul meu de vedere, daca nu ca fi ultima yamaka la final de 2026, atunci e ok, nune dezastruos. Daca-l bate ici-colo pe qualba.... va fi amuzant grav
  15. Cand am aflat ca Rins o sa vina la Yamaha eram sigur ca o sa-i invarta casca in cap lui Q, insa nu s-a intamplat asta.
  16. misto, felicitari! vad ca unii au prins si niste iepuri
  17. Aveam de gând să dăm tură Norvegiei, de la Oslo, Kristiansand, Stavanger, Bergen etc. în 24 de zile. Celălalt GTL, fiind în garanție nu trebuia să depășească 10000km între revizii. Sunând pe la reprezentanțe pe drum, pentru un amărât de schimb de ulei, ne programau prin august, fiind perioada concediilor. Apoi am redus-o la 21 și din diverse constrângeri de timp. Sus la Alta 235km de Nordkapp, am fi luat 2 zile la hotel și puteam face dus-întors fără cutii. Ne-a plouat 6h între Hanovra și Helsingborg și nu știam ce vom prinde prin Norvegia. Un băiat tocmai ce postase că era vânt la Honningsvåg de dărâmase o motocicletă. Când ne uitam pe camere era ceață la Nordkapp și 6-10°C. Mai aveam o treabă prin Suedia, nu văzusem Stockholm-ul, ne-am uitat abia acum pe prețurile hotelurilor din Norvegia, hoteluri cât naiba să fie? Duble față de acum 10 ani... Nu vorbim de cort sau cotețe. 8-10000€ cât ne "planificasem" în 2, n-ar fi ajuns. Așa că am urcat prin Suedia pe E4, drum de fugă, spre Alta. La ăștia te omoară camerele radar. Sigur, n-ai număr în față. După ce treci de Uppsala, autostrada cum o știm noi, se transformă în doar 3 benzi alternante, 2 cu 1. Desi erau diverse limite la 60, 90, 110, pe o bandă toți mergeau încet, disciplinați, neavând încotro în coloană după vreun vehicul lent. Apoi când se trecea pe 2 benzi pe sensul nostru, cam din 2 în 2km, toată lumea accelera la 130-140 să o ia înaintea "căruțelor" și evident toți se aruncau în frâne înaintea camerelor, anunțate de altfel. Oamenii sunt încă vii. Nu sunt disciplinați nativ. Ne-am simțit ca acasă. După Cercul Polar se răresc radarele... La Nordkapp erau... 19°C în data de 20 iulie. Weather-ul zicea 12°. Soare, o ușoară briză cât să te răcorească nițel când stăteai în tricou afară... "Bestia". O balenă, într-un golf la Nordkapp.
  18. Amandoi suntem de acord intr-o privinta: Q trebuie sa plece de la Yamaha. Parteneriatul asta a devenit contraproductiv, mai ales pentru Yamaha. In acest moment, niponii au nevoie de piloti muncitori, dispusi sa puna umarul la dezvoltarea motocicletei, nu de primadone mofturoase. Au nevoie de piloti gen Aleix sau mai nou Bezz.. care tac si pun osul la treaba. Cand un pilot de 26 de ani afirma ca el nu mai are timp, ca are nevoie de o motocicleta performanta, pentru a se bate la titlu, uitand ca este platit regeste, tocmai pentru a contribui la obtinerea unei astfel de motociclete, este clar ca nu este ceea ce trebuie pentru echipa. Din punctul meu de vedere, ambii piloti de uzina ar trebui inlocuiti.
  19. Salut , Am primit bilet la etapa viitoare de MotoGp de la Spielberg. Va fi primul meu GP vazut live , de cativa ani tot imi planific sa merg. Va rog , cei care au mai fost , ma puteti ajuta cu sfaturi de cazare , organizare , etc.... Nu am mai fost prin zona respectiva , cel putin nu m-am cazat vreodata prin zona. Voi merge , evident , cu mobra. Am bilet pe linia de start -finis , sector B. @B.B. , stiu ca tu ai fost si anul trecut acolo ...unde ai stat? Multumesc!
  20. Salut. Urmează să fac un upgrade la echipamentul video, prin urmare scot la vânzare pachetul actual: - GoPro Hero 7 Black - carcasă + sistem de prindere - 2 încărcătoare Dual Charge - 4 baterii extra (5 în total) Predare personală în București, Sectorul 6 Contact: 0736 495 807 Preț: 750 de lei, discutabil. . .
  21. Sfatul meu Drobule și Turanoidule pentru că amândoi aveți pe Sfântul Simson in ograda domeniilor voastre este să va bucurați de un monocilindru DDR-ist și să mai lăsați boxerele ucrainene pentru alte generații. Este fix că pe plaja din Eforie: Nu dați banii pe prostii, luați un Simson la copii! In weekend am adunat o gașcă de 6 oameni fanatici, Jawa (ambele 350cc), IJ 56, M 72 și Simson, și am bobinat 250km +. Nu am avut deloc vreun moment de inferioritate dat de un 250cc 4 timpi in fața consoartelor mai mari cu mai mulți cilindrii, ba chiar îndrăznesc să spun că dacă se întinde pe drum și își ia rpm-ul devine un competitor redutabil.
  22. Achesez la prima cauza,cu singurul amanunt ca Gigi a facut Ducati performant in ani si ani de lucru,cu sume record intradevar. Cu Quartararo nu sunt absolut deloc de acord (si tot sper sa plece de la ei la aprilia ca sa se vada ce inseamna Yamaha by itself) Yamaha nu a mers mai rau pt ca Q,Yamaha a mers la fel,insa nivelul progresului celorlalti a plecat in sus,in timp ce Yamaha a ramas sa mestece la suruburi ca acum 15 ani. Nu MM a stricat Honda.In nici un caz nu ii poate fi aruncat in cap acest lucru. MM a cerut ceva - "more power".Ei i-au dat,dar motoreta a devenit foarte...unsettled. Honda a gresit masiv pt ca nu aveau o directie si un plan clar de dezvoltare,e un talmes-balmes acolo. Daca Gigi asculta DOAR de Marquez,nu de toti si nu analizeaza toate datele,Gigi va cadea in aceeiasi capcana.Dar cred ca Gigi nu ia el singur o decizie,neplecand urechea la ce spune nici MM,nici Bagnaia nici nimeni,ci absorbind toate datele si intelegand si tragand el cu inginerii o concluzie si stabilind o directie de dezvoltare nu la indicatiile unui pilot,ci dupa o analiza asupra tuturor datelor. Ideea ar fi sa stie seful de proiect directia,nu sa i-o imprime pilotul.Si asta cred ca a facut Gigi cel mai bine.Ok - a dat si el niste dude GP23,probabil acum GP25 etc dar overall,omul e meserie. Rossi a plecat de la Yamaha pt ca lua bataie de la Lorenzo.Din orice pozitie Lorenzo era mai rapid decat el.Simplu. Nu pt ca nu i-ar mai fi placut motoreta,dimpotriva,la revenire a fost destul de performant,ba chiar dupa 2 ani in 2015 s-a batut la campionat. Lui Rossi nu i-a placut din start aducerea lui Lorenzo dar in primii ani,Lorenzo a fost rapid si atat - nu a pus un real pericol.Apoi cu experienta,l-a luat la bataie pe nea Rossi,care s-a urticat si asa au inceput telenovelele cu gardul dintre echipe,hate'urile samd. Problema de facto era insa ca Lorenzo il batea pe aceeiasi motoreta,iar Rossi nu accepta asta si probabil i-a facut sa aleaga intre cei 2,ori-ori. Vinales a plecat de la Yamaha pt ca alegand la inceput de an un motor gresit (dupa cum ulterior a si recunoscut),raspunsul acelui motor l-a frustrat intratat incat in Austria? a incercat special sa il sparga,turandu-l mult peste redline.Yamaha a vazut si pe telemetrie si pe filmare (e publica filmarea) acest lucru,si l-a concediat. Vinales a plecat de la Yamaha pt ca e labil psihic mai pe scurt Cele 2 exemple date de tine nu cred ca se pliaza pe ce se discuta aici. Exaact si good point. E foarte buna observatia - pe Honda Marquez incerca,forta,se chinuia.Acum,mai ales de anul asta cu GP25,Marcel zice ca nu se forteaza. De aia a si slabit 3kg,ca a zis ca nu are nevoie de atata masa musculara pt ca Ducati e mult mai fin,nu e fizic. De aia si zice ca timpii rapizi pe Ducati vin lejer,smooth,nu luand motocicleta de gat precum facea cu Honda si fortand franarile. De aia nici nu mai cade. Da stiu ,GP 25 - Ducati Factory + Diggia. Asta am si zis ,in loc de virgula trebuia sa pun liniuta - probabil ca sa fiu mai bine inteles. Dar daca iei firul discutiei,o sa vezi ca la asta ma refeream - nu am zis nimic de ceilalti ci doar de Diggia,stie toata lumea banuiesc ca lui Nadia nu i-au dat GP25,daca era cazul sa ii dea,nu stiu daca il mai vedeam pe Memelu la Factory,remember marea frasuiala ca de acolo a plecat toata sarabanda de la Mugello 2024,cu refuzul lui MM de a pleca la alta echipa de client (Pramac dupa cum calculase Gigi) daca nu i se da motoreta GP25 - actuala.
  23. nu a bagat prompt-ul bun la generarea imagini :))
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...