Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Daca mergi cu Simi găsești comori
  3. Prea putine informatii, prea putine detalii pentru a comenta. Totusi, cauza este una de care nu am mai auzit. Asta, bineinteles, daca e adevarat ce a zis martorul.
  4. Azi
  5. d”aia ț-ai loat tu moto guzzi nu cf moto
  6. Boss,…..aia occidentalii e prosti ca cumpara Logan si Duster ,ei nu stie ca nu ai valoare daca nu te dai jos din Bembe,Auzii sau Mergedes…Opelu e cam de saraci … Romanii aia cu valoare nu cumpara Logan ca nu se strica,ia masina occidentala cu 3-400 k la bord ca sa manance si mecanicosii o paine,nu este egoisti. Postul este off-topic ! La moto ca si la masini conteaza ce faci cu ea,cat si pe unde mergi. Sa iti iei X6 nou si sa faci 20-30 km pe saptamana,trebuie sa fii ori putred de bogat,ori tampit…. Nasol e ca si Golanul nou sa cam scumpit nu prea mai e de saraci….
  7. https://www.radioimpuls.ro/breaking-news-accident-mortal-in-sectorul-4-trafic-blocat-intre-eroii-revolutiei-si-sincai-20493959 Nu stiu exact toate detaliile, dar un martor sustine ca s-a intamplat din cauza unui porumbel care a intrat in el, cumva s-a dezechilibrat, a cazut si a dat cu capul de un stalp... RIP https://b365.ro/trafic-alert-un-motociclist-a-murit-intr-un-accident-produs-pe-calea-serban-voda-din-sectorul-4-nu-se-circula-de-la-eroii-revolutiei-spre-sincai-577942/
  8. Stiu ca fac verificari, i-am vazut, dar nu trec neam pe la RAR. Sa-mi dea amenda, le fac un circ cat casa poporului, mama lor de pomanagii. Altii umbla cu tobe goale si taman pe mine sa ma amendeze? Eu mananc paine cu ceai ca sa tin 24 din 24 mobra la 100% stare tehnica, mor cu ei de gat acolo! Cand am facut ITP-ul era inaintea mea o tipa cu o mobra, n-am retinut modelul. Ce am observat insa a fost faptul ca dupa ce i-au dat documentele, a scos o surubelnita din rucsac si a inlaturat db killer-ul. Zgomotul evacuarii s-a schimbat instant, devenind foarte galagioasa. O fi bine asa?
  9. Poti sa ai tu ce document vrei. Daca ei au modificat pe plan local legislatia, aia primeaza. Deci tu mumu, ei amenda si talon retinut. Doar sa tii ca asa se pune problema-si deja fac asta prin bucuresti foarte des :)))) Exact la fel faceam , planificam detaliat si importam dar in tomtom. am renuntat ca acum folosesc alta jucarie, cu android auto..
  10. Exact. De exemplu o Yamaha Tenere XT 660Z este 5000e din 2010 cu 50.000km. Pai....de ce sa nu dai 6k pe CFMoto nou... 800NK undeva la 7600e nou 2025..... o Yamaha MT09 de 10ani este 6000e sh... Pt 1000e-1600e in opinia mea poti astepta, rabda inca 1-2 luni sa ii strangi si sa iti iei o motocicleta noua cu garantie frumos, nu un cadavru japonez, sau european.....ma refer la conceptul de motocicleta noua, vs muzeu supraevaluat.
  11. Ce a mai rămas consacrat la japonezi? Fac upgrade la DRZ după 20 de ani și marele upgrade este injecție si tot 5 viteze la 10.000 EUR? Sau vezi pe olx naked uri de 20 ani la 3-4000 EUR? De aia e plin pe străzi de CF Moto, în toate formele și dimensiunile.
  12. Am intalit eu de 2 ori : unul chiar in a doua zi dupa deschiderea transfagarasanului. Iar a doua oara l-am vazut si intervenea deja jandarmeria , la scurt timp dupa terminarea unei etape de ciclism. Amandoi vazuti in primele curbe cand incepe urcarea (imediat dupa ultimile pensiuni)
  13. ...dotari si mai ales pret. Cat despre Logan, eu am o parere foarte buna, n-as zice ca e chiar ultima masina (si le-am vazut des aproape peste tot prin Europa) Consumul conteaza, indiferent de ce ar spune altii...Nu neaparat prin prisma pretului (desi cu preturile de acum, conteaza si asta), cat a autonomiei. Si eu detest sa opresc prea des in benzinarie...si nu inteleg de ce exista motoare de touring cu rezervoare de 14-17 litri. Mureau daca mai faceau loc la 3-4.. litri ? (care la stilul unora, poate sa insemne 70-100 km in plus la autonomie)
  14. frate daca nu se strica (electric/electronic/mecanic/structural) cu ce sunt peste cele consacrate? afara de dotari, evident. la moto e altfel treaba vs masini unde un logan chiar e ultima masina
  15. Iti dai seama ca nu e la nivelul astora consacrate. E ok pentru ce se vrea si la banii la care este, dar sa nu exageram cu laudele la adresa ei
  16. Absolut, stiam asta, eram doar curios cum se simte practic mobra fata de altele din categoria ei.
  17. neatzaaa! da da, #hastagrezistam#
  18. Marca asta e foarte bună pentru a-i mai aduce cu picioarele pe pământ pe ăștia consacrați care au luat-o razna cu preturile. Da, nu inoveaza, nu face nimic mai bine ca alții, nu aduce nimic în plus, dar măcar e mai buna la preț inițial de achiziție și d-asta vând. Cu cât mai mare competiția și concurenta cu atât mai bine pentru noi consumatorii finali.
  19. Buna dimineata! Hai, mai avem un pic!
  20. Ieri
  21. Subiectivi suntem toti, desi tunai impresia ca esti obiectiv doar pentru ca vorbesti de cifre. Pentru simplul fapt expus de mine anterior: nu ma intereseaza consumul, deci pentru mine este egala cu zero informatia. Iar despre 1200 n-am spus eu nimic de cuplu sau putere, tu vorbeai de cum se simte ca agilitate. Daca 450 asta se simte mai putin agil decat un boxer de 1200 inseamna ca e ceva in neregula grav cu 450-ul... Ca parca de agilitate ziceai intr-un post anterior, daca gresesc scuze. Oricum orice sunem este subiectiv, obiectivitatea umana nu exista. PS Si nu ma lua, te rog, cu "vezi-ti de treaba ta", ca e valabila si invers, recte "nu-ti place comentariul meu, nu-mi raspunde, mergi mai departe si vezi-ti de treaba ta". Gen.
  22. De aceea suntem diferiti. Nivelul meu pe offroad poate fi diferit de al tau pe offroad, este ceva subiectiv. Fiind 450 eu nu am asteptari dinamice deci nu ma intereseaza cum trage de la 100km/h in sus in depasire de tir. Merge cu spatele, daca e sa o compar cu un boxer pe care am facut +50.000km. Consumul si rezervorul pt mine sunt super importante pt ca imi este lene si detest sa bag benzina de cate ori gasesc o benzinarie. Are 17.5l eu pun deobicei 15.5l-16l la fiecare oprire. Cand vad coada la benzinarie, prefer sa merg mai incet pana la urmatoarea dlca sa nu stau la coada la acea benzinarie, deci iarasi consumul este important pt mine....si eu vb de cifre aici de ceva exact si obiectiv. Fiecare este diferit. Tu esti subiectiv. Exemplu clar, vroiam sa pun benzina in Mangalia la Petrom, era coada pana pe sosea mi-am bagat picioarele si am facut Mangalia-Baneasa prin pustietayea Dobrogei cu 60% din rezervor. Vezi...consumul conteaza, se reflecta in autonomie. Eu la coada la benzinarie nu stau nici daca e reducere la benzina. Ce relevanta are sa spun eu ca motocicleta trage bine in depasire sau se misca bine sau prost pe offroad? Poate daca am fi prieteni buni si vechi ar avea o relevanta insa noi doi suntem straini....deci.....subiectivisme. Eu incerc sa ma uit la chestii exacte cand prezint o situatie unui strain, cifrele sunt clare, feelingul este feeling. Comparatiile cu boxerul de 1200 nu cred ca erau legate de putere si cuplu, deci nu vad de ce esti iritat de aceasta "aberatie". Nu iti place ce vezi aici, mergi mai departe si vezi-ti de treaba ta gen. Este clar ca avem repere diferite. Numai bine.
  23. Tot citesc topicul din pura curiozitate, doar-doar oi afla ceva senzational despre marca asta. Si la fiecare post de-al tau gasesc in primele randuri detalii despre consum. Pai, frate, nu intereseaza, sau n-ar trebui sa intereseze, pe nimeni consumul unei motociclete de 450! Eu m-am uitat ieri prima oara la consumul Transplantului dupa 7000 km, doar pentru ca m-a intrebat un incepator. Cui ii pasa cat consuma?! Iti iei mobra de 450 ca sa faci economie de gaz?! Trecand peste comparatiile absolut aberante cu Benveuri 1200 citite de-a lungul topicului, eu as fi curios cum mergi tu in oras (ca afara am inteles, 120 pe autostrada), ca sa compar consumul, pe care acum il stiu, al Transplantului cu cel al chinezului. Pentru ca la Transplant consumul variaza extraordinar de mult in functie de stilul de mers. Dupa ce am vazut media pe ultimii 7000 km ieri, 6,2, am facut niste teste in oras: 4,5 in 50 km mersi pensionareste, 7,5 in 50 km mers...cum merg eu. Dar, rpet, cui ii pasa de consum?! M-ar interesa cat ii ia o depasire de tir demla 100 la ora cumpasager si bagaje, cum se simte pe macadam, cum se simte la 2 km/h, cum franeaza de la 150 la 50.
  24. O sa le fac ziua extrem de "frumoasa" daca au "norocul" sa ma opreasca. Am documentul oficial de la producatorul evacuarii care atesta ca este omologata in UE si pentru uz pe drumurile publice. Mai mult, faptul ca n-am atins catalizatorul face ca sunetul emis de evacuare sa fie fix la fel, ba' chiar mai jos i s-a parut mecanicului meu. De scos db killer-ul, nici vorba de asa ceva. E alta poveste ca vor ei bani moca, din partea mea mumu, la munca, nu la intins mana. Eu folosesc contul pentru a face rute pe care le import ulterior pe Garmin. E putin de munca, dar astfel pot sa personalizez 100% ruta.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...