Toată activitatea
- Ora trecută
-
Salut. Oooooo bun. Deci indirect probabil ca ne-am cunoscut la AMCKart. Uite aici la etapa din 2011, la antrenamente. La cursa am iesit 12 sau 13 din 24, ma duelam cu unul zis Sasha, cred ca acum Sasha are un service moto. Pana acum am 100km cu SWM-ul, asa am aflat si ca are un consum de 5% ceea ce e normal, mai ales ca acum este limitata. Rezervorul are 7litri. De mers in oras, este ca un MTB. Te mai intreaba lumea la stop ce motor are, cand aud 501cmc majoritatea sunt uimiti. Bine la noi lumea nu prea stie ce este SM, este de inteles. Oricum este o motocicleta care atrage zambete, indiferent de varsta, oana si politistii zambeau astazi cand eram primul la stop. Majoritatea crede ca este de 125cc tinand cont de silueta ei. Azi cand am plecat de acasa am ciupit-o asa putin (timid) pe o roata. Am ajuns acum putin timp acasa si am reusit sa tetsez si calitatea farului. Dupa cum se poate vedea pe faza scurta, cu setarea cea mai joasa a farului LED-ul bate semnificativ mai puternic in aceeasi forma clasica de far de Enduro/SM decat versiunile vechi pe halogen, alea zici ca erau pe "candela". Pe faza lunga bate in stele (setat la maxim in jos). Totusi se vede slabut, comparativ cu al meu CF Moto 450 MT, ala lumineaza bine de tot, ca un automobil. O sa ii montez saptamana viitoare oglinzile normale pt ca cele in stil MTB sunt niste porcarii pericolase, pierzi 1 sec sa iti cauti imaginea in genunchi practic pt ca sunt sub ghidon oglinzile de acum. De asemenea vreau sa ii pun inaltatoare de ghidon macar 4cm.
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Cristian C. în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
N am avut probleme cu senzorul de la cric, mai mult cu jocul prinderii, am pus o saiba si sta mai solid. Cat despre utilizarea motorului, nu in mai pot folosi deloc, aduna doar praf. Motivul, accelerația care nu mai functioneaza. lv_0_20251029160120.mp4 Am vrut sa ii dau un jet cu apa la spalatorie sa iau praful de pe el sa il depozitez undeva dar n am reusit sa l scot din parcare. - Azi
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
ori te uiti in spate din timp sa nu fii pus in situatia asta f periculoasa ca stii ca la un moment dat dai in trasa daca tot mergi drept ori daca nu poti ca vin multi tar din spate - iesi pe iarba, orice numai sa nu ramai pe trasa. de oprit nu stiu daca e ok dar decat sa mergi incet pe trasa..tot mai safe imi pare. cat timp esti oprit pe partea ailalta a circuitului, opusa trasei. nici cu regulile nu tre sa fii rigid cand omu ia o decizie dificila pentru binele tuturor. chiar de curand intr-un gp a iesit unu doi pe pietris efectiv ca venea om pe trasa. fix de dupa iesirea de la standuri. asta sa nu ti se para exagerata asta cu iesitu de pe circuit. degeaba scriu eu orice aici ca tu stii ca ala e vinovat, e parerea ta si ramai cu ea. nu incerc sa ti-o schimb, doar iti spun cum vad eu lucrurile. n-am nimic cu baiatu ala, si eu am fost idiot de multe ori da de obicei stau si ma gandesc la ce puteam sa fac altfe. -
Nu stiu de ce in Firefox nu pot sa mai scriu nimica. Apare doar posibilitatea de a pune un atasamanet, lucru verificat involuntar cu poza cu masina cu aburi. Bag seama ca in Chrome se simte bine. Care masina cu aburi se gaseste la Muzeul Tehnic de la Viena. Daca treceti prin zona, merita o vizita. @Keyser Söze Treaba cu ai timp liber cat iti faci, eu o vad altfel (prin prisma experientei de viata): timpul este inflexibil si rece. Nu se lungeste, nu il poti cumpara. El trece cu sau fara voia ta. Cum nu poti face toate cate vrei in viata, iti stabilesti niste prioritati. Si iti faci timp pentru diverse lucruri in ordinea acestor prioritati. Din pacate de prea multe ori prioritatile nu se suprapun peste chestiile care ti-ar face placere. Uneori ai sansa sa iti cumperi timp liber, punand e altii sa iti faca treaba, evident pe bani.
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
SWM SM500R 2024. Un Supermoto adevarat.
topic a răspuns lui tzakedotnet în Bigfootul Motocicleta mea
Ca fost proprietar de suzuki dr-z 400 sm, aprilia sxv 450, ktm 690 smc si intr-un final de husaberg fs 570 sunt foarteee curios de achizitia ta, te rog sa ne tii la curent. later edit: ce misto erau etapele de supermoto de pe amckart, eu eram prostu ala cu drz-ul negru care lua tot timpul ultimul sau penultimul loc (faceam rocada cu un alt amic cu ktm) daaaar macar terminam cursa -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
explica ce putea sa faca pustiu fara sa puna pe altii in pericol pe filmarea respectiva. vine larg pe exterior, trasa lui se intersecteaza cu trasa ideala. ce facea, tragea dreapta prin fata alora care veneau din spate? Rueda e singurul vinovat, atentia trebuie sa fie intotdeauna in fata, mai ales cand dai blana orbitoare cand nu e cazu. Daca pustiului ii pocnise ceva la motor, si incetineste subit, nu mai ai reflexe sa-l eviti? -
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
nu chiar, ghidonul "uzat", cel de jos in imagine, a adunat cazaturi pe o parte si alta timp de vreo 4 ani, poate peste 50 la numar ii de pe 390-ul unui prieten cu care a invatat sa mearga pe moto, pe offroad ii din aluminiu ghidonul la 390, dar are o dimensiune ciudata, adica 25mm la prinderile in jug. -
VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI
topic a răspuns lui Keyser Söze în l.u.vul Automobile
Tatal meu a avut un W124 in anul 2005, ce deja avea 200k km trecuti. Era ca si culoare cum e cel din poza de mai jos. Doar ca era pe benzina. -
In primul rand, asta din cauza ca de la o zi la alta, meseriasii adevarati se tot imputineaza. Tu esti limitat sa faci doar ce necesita inlocuire sau reparatie mecanica, eventual. La parte de estetica lasa un meserias sa o faca, conteaza mult la produsul finit. De timp, eu spun ca ai atata timp liber cat iti faci. Motive se gasesc oricand sa nu ai timp liber...
-
Era de asteptat, am experienta la spete de genul asta. In afara de lipsa de timp este din ce in ce mai dificil sa faci astfel de lucrari. Greu cu vopsitorii, cu strungarii, cu electricienii, cu tinichigii, samd. Trebui sa faci singur cat mai multe reparatii iar acolo unde esti nevoit sa apelezi la persoane specializate Dumnezeu cu mila...
-
Intalnire amicala de motocross/endurocross la Moreni 01.11.2025
topic a răspuns lui Bigfoot în Bigfootul Evenimente, excursii
Da m-am gandit la asta. Cel mai probabil o sa facem asa ceva pe dealul din Baicoi, Cartier Tintea, dar si la Moreni. Momentan este o teorie, destul de grea ca importanta. Insa sa stii ca aici e mult mai dificil, pt ca nu stii cine vine, ce ii poate pielea, ce bun-simt are (instinct de conservare), sa nu fie bolovan inteligent care ii da goarna...30sec si apoi poc e pe jos, ii mai si sperie pe ceilalti participanti, incepatori. In cazul acestei intalniri amicale de Motocross, 95% sunt sportivi din campionat si veterani, caliti (in caz de cazatura), cu foarte foarte mult bun-simt in comenzi si in analiza suprafetei de rulare, in citirea pericolelor, inclusiv in citirea pericolelor in caz de "ambuteiaj" pe circuit. In cazul lor sansa ca un accident sa apara din neatentie sau din orgoliu, este mica. Foarte mica. Unii considera ca daca au 100.000km pe asfalt se descurca si pe offroad, nimic mai fals. Km facuti pe asfalt sunt egali cu ZERO in ceea ce priveste tehnica si "bunul-simt" la offroad. Invers este valabil, unul care a mers doar la offroad 1an in weekend, "il mananca pe paine" pe asfalt pe ala care a facut "Europa" pe motocicleta de mai multe ori. Pt ca la offroad te adaptezi tot timpul din mers, suprafata de rulare este inselatoare si vrei nu vrei inveti sa controlezi evenimente neprevazute, un derapaj pe timpul acceleratiei pe timpul franarii, in viraj, in panta etc. Inclusiv pe circuitul de motocross suprafata de rulare si trasa ideala se schimba de la tura la tura, in functie de sleaurile ce apar, in functie de cum se degradeaza trasa ideala din turul anterior. E alta scoala. Nu e ca pe circuit de asfalt unde suprafata de rulare este aceeasi no matter what. Ai dreptate, este o nisa in dezvoltare, adventure, unde clar evenimente pe drum forestier de Dacie, ar fi ceva wow pt cineva care a mers doar pe asfalt. -
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Bigfoot în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Una si buna. Este fier mort si motocicleta grea. Corect? -
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
da, cand treceam peste denivelari se misca 1 picuti cricul si se oprea motorul as zice ca problema defapt nu era senzorul ci arcul cricului. am eliminat complet senzoru, cu https://www.ebay.com/itm/134369596511 nu merge sa legi pe scurt niste fire, trebuie o rezistenta de o anumita valoare intre ele PS: Intrebare: cate trante a luat ghidonul acesta de 390 ? -
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Leon în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
A avut careva probleme cu senzorul de cric? Am vazut ca este o problema comuna la ktm 390 -
Moto6428 s-a înregistrat pe forum
-
au mai ramas vreo 36 de puncte (din 106), si inca 4 etape.... benzina si diiiii .....si plus inca 2 sprinturi!
-
VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI
topic a răspuns lui l.u.v în l.u.vul Automobile
Așa este, au un design foarte elegant și totodată actual. Nu te faci de râs niciunde, au prestanță, mai ales când sunt îngrijite. Iar prețurile la cele ok au sărit în aer. Discutam cu un vizitator, zicea că a plătit pe una cu motor de 3 litri, aproape toate opțiunile, 14600 euro în Germania. Și cu 380.000 km la bord. Dar omul știa despre ce este vorba, spunea că a avut una de nouă, pe care a vândut-o după câțiva ani, și că tot timpul a regretat. Și din cauza nostalgiei, a luat-o pe asta. Povești frumoase. -
bagam un brunch?
-
VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI
topic a răspuns lui Keyser Söze în l.u.vul Automobile
Au imbatranit frumos aceste batrane, fata de alte marci/modele. -
Mneata cu -n fata.
-
Neatzaaaa! Joi, diiii! Cucu cucu, bagam mare de la lucru!!
-
Cucu! Cucu! Hai la lucru! Buna dimineata!
- Ieri
-
stii ca eu sunt om mic, nu pune la inima ce scriu pe aici. o sa vina si timpul ei. cel mai rau caz - proiect perfect pt pensionare
-
@Keyser Söze iti multumesc de intrebare @frigider Si eu imbatranesc impreuna cu el Am mai luat ceva piese, dar de lucrat nu am mai avut timp. Munca multa (nu ma plang), dezvoltare de proiecte la firma, cum ar zice nea Bachus "chestii socoteli". Si cand ziceam si eu ca mai apare ceva timp, ma lua nevasta pe la festivalurile de film unde avea ea treaba. Dar dupa cum vad ca evolueaza economia pe aici, am asa o presimtire ca in curand o sa am o gramada de timp si o sa se invioreze si postul asta. Momentan ma muncesc sa pun in functiune strungul si un CNC ca sa inaintez cu proiectele din care mai ies ceva bani.
-
Dodge a lansat un model
