Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Fara discutie, dar vazandu-i la lucru pe amandoi si vazand diferenta de mindset dintre ei, as zice ca afirmatia mea ar fi avut mari sanse sa se adevereasca. Banii i-as fi pus pe Marquez. Corect! Cu demonul pe circuit, nu am fi vorbit astazi de campioni precum Mir, Quartararo, Pecco.
  3. ramane totusi necunoscut deznodamantul. ne putem da cu parerea. versus fapte - cu mm nimic, fara mm alti campioni, apare mm si papa alti campioni.
  4. Soferul Vw-ului a avut o reactie extrem de intarziata, probabil pe motiv ca nu a crezut pana la capat ca soferul Opel-ului va insista in depasirea respectiva. Lipsa de experienta sau neatentie la volan? Vinovatul e cat se poate de clar, dar rezultatul putea fi unul mai bun daca macar unul dintre cei doi reactiona in timp util si pe masura. Cat despre pastrarea distantei, da, sunt de acord, cu toate ca nu o practic tot timpul.
  5. Cand eram mai tanar, ziceam ca Speedy. Dau inainte, ce e in spate, e treaba lor. Aplicat la caz, motociclistul in cauza. a iest bine sau rau? Ce distanta trebuia sa aiba, ca sa poata evita accidentul?
  6. Nu, am inteles exact ceea ce ai spus. Am zis ca daca te depaseste lasi spatiul la loc si probelma este rezolvata. Separat de cele spuse de tine am zis ca este riscant sa circuli aproape in spatele unuia ca sa descurajezi pe cei din spate sa te depaseasca.
  7. Azi
  8. Asta ai inteles tu? Ca trebuie sa tii aproape sa nu intre altul?
  9. Nu trebuie sa mergem pana la Jordan, au mai fost reveniri spectaculoase in motorsport. Doohan, era sa isi piarda piciorul, revine si ia 5 titluri la rand. Niki Lauda, dupa oribilul accident din '76 , revine si castiga al doilea titlu in 1977... si cred ca au mai fost si altele, dar, intr-adevar, ceea ce reuseste Marquez anul asta este incredibil. Hai mah, colegu', mah... pai pana acum sustineai sus si tare ca Yamaha se misca in reluare, ca lucreaza in ritmul lor foarte lent, ca nu vin cu nimic nou, ca poliseaza suruburi, ca nu baga bani, iar amu, cand vin cu o motoreta noua, spui ca este un proiect "grabit". Mai rau, il contrazici chiar pe LGBTQ, care se plangea si el de lipssa de reactivitate la Yamaha. Pai ce facem? Dam drumul la un nou mit pe forum, cel al proiectului "grabit"? Nu merge asa, te rog sa fii consecvent! As zice ca, dimpotriva, proiectul este in intarziere, pentru ca au fost mai multe amanari, in testele private au livrat puterea progresiv, adica au lucrat in stilul lor, cu pasi mici, pentru a intelege fiecare modificare pe care o faceau. Numai de proiect grabit nu poate fi vorba. Ca unul care am urmarit fenomenul, prin presa, ma vad nevoit sa nu accept teoria "proiectului grabit" Mi se pare cat se poate de normal ca o motocicleta care nu a mai fost testata in regim de cursa, o motoreta in varianta.. beta, daca ma pot exprima asa, sa aibe niste boli ale copilariei. Cum spui si tu, consumul este ultima lor grija, mult mai grav este felul in care variaza coomportamentul motocicletei de la un tur la altul, mai ales ca in accest stadiu nici nu inteleg ce ar putea sa cauzeze acel comportament. Cat despre faptul ca nu s-a stricat, iti inteleg ironia, dar vorbim totusi de Yamaha, nu de KTM, Royal Enfield si alte motorete facute de tigani. Este drept ca mai pot aparea probleme de fiabilitate, mai ales in stadiul asta de dezvoltare, dar totusi.. Legitimitatea de campion a lui MM nu mai are nevoie de nici o validare. MM a facut si face istorie. Ca unul care am urmarit cursele lui Stoner, i-am vazut rezultatele, performantele, felul in care (nu) gestiona presiunea, atat spun: in lupta directa pentru titlu MM vs Stoner, MM l-ar fi distrus pe australian. Chiar Stoner a recunoscut intr-un interviu ca in weekendurile de cursa, ii placea munca cu echipa din FP-uri, lupta pentru pole, dar ca pentru el cursele propriu-zise au fost o corvoada. Il consumau nervos foarte mult. De altfel s-a vazut in 2008, dupa ce Yamaha si-a rezolvat problemele tehnice si a incaltat pneuri Bridgestone, Rossi (alt caine care stia specula slabiciunile adversarilor) l-a ridiculizat, de-a dreptul. Nu, Stoner nu ar fi facut fata lupului tanar care era MM, in 2013, cand a venit la clasa MotoGP. Victorii de etapa, da, ar mai fi luat, dar titlul, nu cred.
  10. Nu stiu cazul acesta dar am vazut in ttafic ca 90% in loc sa franeze intr.o situatie in care CHIAR trebuie franat prefera sa continuie mersul DAR cu.mana pe claxon sa auda vinovatul de situatie injuraturile
  11. Nu cred. Eu il vad pe imbecil scotand brusc botulin ultima secunda. Si nu-mi dau seama daca a dat semnal, s-ar putea sa fi fost tentativa de depasire, ci de evitare a autocarului. Mai e o chestie, autocarul iese foarte mult in exteriorul virajului exact inainte de accident. Si sunt doua variante: ori l-a vazut pe dobitoc incrcand depasirea in orb si a incercat sa faca loc, ori, de fapt, autocarul tocmai ratase virajul si a franat vrusc incercand sa evite iesirea in parapet si apoi ala din spatele lui a scos botul pe contrasens incercand sa-l evite. Exact, asta zic si eu: ori lasi distanta, ori depasesti cat mai repede, nu stai aproape niciodata.
  12. Sa explic: degeaba ai noroc daca ti-l elimini prin deciziile gresite pe care le iei. @shashka asa, si iti intra o masina in fata si lasi iarasi distanta. Nu vad problema. In plus are loc grabitul sa iti intre in fata fara sa te puna in pericol. Mi se pare ca "sa tii aproape" ca sa nu te depaseasca cineva este o atitudine riscanta, atat cu auto cat mai ales cu moto.
  13. amuzant da stupid *tier Adevăru e ca doar asa sa mai apară Miller la TV. Sau în pietriș Probabil e vb de limitare de costuri.
  14. Exact. Eu chiar daca n-am chef de goneta, daca ajung din spate o masina, fac cumva sa o depasesc cat mai repede si sa pun o distanta mare intre ea si mine, chiar daca dupa aia merg in ritmul ei, desi slabe sanse pe curbe ca astea. Adevarat si astea. Daca, de ex, esti incepator si ti-e tarshala sa depasesti pe un asa drum, lasi distanta mare fata de masina din fata. Sau poate esti pe o mobra care nu te ajuta in depasiri cine stie ce, la fel, o lasi mai moale pana ia ala distanta. Si, intr-adevar, daca colegul din imagini statea in currul aluia din fata lui ar fo fost nasol.
  15. Eu m-am uitat atent la stopurile masinii din fata motociclistului. Poate nu vad eu bine, dar stopul de frana se aprinde in ultimii 10-15 m Ceva e putred, vinovatul (care e clar cine este) pare ca s-a angajat de mult in depasire, soferul din fata motociclistului ar fi avut timp sa observe si sa pishte franele.
  16. Cu mobra ar fi avut loc, rpobabil, pe langa dobitoc. Dar fabulam, oricum, la faze d-astea nu stii niciodata ce si cum.
  17. Intradevar era bine pt 2026 sa mearga un pilot factory pe ea,dar A.Fernandez nu e gluga de coceni,nu e ca pilotii aia japos care aveau 4-5s mai mult,adica omul e competent. Eh...oricum mai sunt 6 etape.Parca pot aduce wildcard la destul de multe etape si ei nu cred ca au adus pana acum wildcards in multe randuri,deci l-ar putea aduce pe asta pe urmatoarele weekenduri.
  18. ajunge cea de 45 daca nu intra, o largesti la 46 cu flexul
  19. Din 2008,sunt obligat sa circul atât cu masina, cât si cu motocicleta, foarte prudent. Daca tu ai fi pastrat pâna acum distanta de care vorbesti, ai fi observat ca tot timpul apare cineva din spate, care întârzie undeva, te depaseste, si intra exact in spatiul ala. Asa ca distanta. . . dispare de la sine...
  20. Pe partea de aero se pare că n-au concesii. E ciudat ca se permite schimbarea mobrei cu totul dar nu si a carenelor/elementelor aero.
  21. Nu,colegul a mers pe firul rationalmentului tau conform caruia citez "daca MM cade,nu stie nimeni sigur daca ar fi fost invins" Pai - daca MM cade - a fost invins.Asta se aplica pt Q pierzandu-si capul in 2020 (a si recunoscut) pt MM cazand ca boul in Jerez 2020 si rupandu-se pe n ani,pt Q pierzandu-si iar capul in 2022 si cazand prin Australia samd,si Pecco "recuperand" 96 de puncte,pt JM pierzandu-si capul in la sfarsit de 2023 samd. Asta cred ca incerca sa exprime colegul,nu un hate la Marquez... True that - e un rezultat bun,e un rezultat bun faptul ca a terminat si nu s-a stricat. Ca nu a cazut bascula pe jos ca nu a pocnit motorul ca e totul la locul lui ca merge cat de cat competitiva,sau nu i-a sarit lantul - nu fac misto,dar e normal ca in primele stagii de dezvoltare ale unui proiect nou sa se intample si asemenea lucruri,e testing phase,iar ei au avut la dispozitie foarte putin timp pt testing. Problemele pe consum sunt insignifiante,cred ca e mai nasol pt ei ca au probleme de constanta a comportamentului de la un tur la altul dupa cum zicea A.Fer.Dar na,testing. Sa vedem la anul.Problema e faptul ca in 2027 trebuie sa o schimbe iar...
  22. neatzaaaaa! lunea amplifica greatza!
  23. Este prima dataa cand motocicleta asta a legat 27 de tururi in cursa. Probabil se asteptau si ei la un consum mai mic, dar au fost luati prin surprindere de setoasă... Iti dai seama ca de acum urmeaza setarile de finete. Important este rezultatul. Chiar si in conditiile astea, a intrat in top 14, cu un pilot de teste. Fara problemele de consum, AFer ar fi fost cu siguranta ceva mai rapid si cine stie, poate ar mai fi castigat o pozitie. Una peste alta, desigur au mult de munca cam in toate aspectele, dar sunt optimist. Motoreta are potential. Chiar si asa, zic ca in mana unui pilot cu sezon regulat, ar putea fi mai sus.
  24. Norocul, nu ti-l faci, altfel toti am fi cu totii norocosi. De aia e noroc, il ai sau nu-l ai.
  25. poate colegul de mai sus, dupa el titlurile lui MM sunt false ca s-a retras Casey. ok o fi o teorie fortata dar totusi, nu prea se aplica. da, nu stie nimeni ce ar fi iesit. dar de la asta la "titlu fals" vs dovezile pe fata ca cei 4 ani lipsa s-au luat titluri false.. plm. poate exagerez si eu dar asta e realitatea. stiu ca Honda era in cadere dar daca MM nu disparea brusc poate putea tine pasul sau macar se putea bate. au fost niste campionate de circ cu Peco recuperand acele 90 de puncte,fratica.. sau Peco luat titlu cu 5 DNF uri, a fost un record ala.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...