Toată activitatea
- Ora trecută
-
Da, se strofoacă dar n-o să reușească
-
Intalnire amicala de motocross/endurocross la Moreni 01.11.2025
topic a răspuns lui Bigfoot în Bigfootul Evenimente, excursii
Evenimentul a fost unul reusit, am avut o vreme buna si calda, participanti au fost destui. Pe scurt cam asa s-a derulat ziua respectiva: - Azi
-
Hai noroc! Creste greatzaaaa....
-
________ Astia de la McLaren chiar se strofoaca sa-l faca cvintuplu campion pe Wax Plm de idioti.....
-
Apropo, in 2015 am dat Loganul respectiv, buy-back la dealer Toyota, avea 240k, facuti in 9 ani, din care 3 nu am fost in tara, doar in CO...dealerul mi-a dat din prima 2000 de euro, in conditiile in care era evaluat la 1200. maxim 1500 euro la piata...in fine, inca afisa pe bord consum mediu sub 4 litri...avusesem grija de el, ca de notocicletele din dotare...Au fost masini bune, simple, cu raport pret/calitate imbatabil.
-
Poansonare cadru
topic a răspuns lui Keyser Söze în Olaru Robertul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Se pare ca a rezolvat situatia, a fost omul la RAR si l-au ascuns albastrii la mititica, ca, de atunci nu a mai intrat pe forum... -
Poansonare cadru
topic a răspuns lui Cavaleru în Olaru Robertul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
suna la rar vezi ce-ti zic -
Poansonare cadru
topic a răspuns lui nike în Olaru Robertul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Am un cadru ce as vrea ca cei de la RAR sa ii bata seria in alta locatie. Momentan seria se vede, prost.. doar ca pe viitor nu vreau sa am discutii inutile cu vreun agent in trafic. A mai facut cineva de curand aceasta operatie? -
Tocmai de aia nu mi-am luat niciodata mai mult de Dacia ...ori noua ..ori de la primul proprietar cu putini km...maxim 30-35 k. Nici nu dau 20.000 Euro pe o conserva,mai bine imi iau un HD nou de banii aia.. Cand aud pe unii ca si-a luat masina straina SH,cu 2-300.000 la bord,e tipla boss....proprietari..numa ea stie..impecabila..cu fum..150 CP,jumate morti,restul nemancati. Combinatie cu electrica e sa o incarci gratis pe la job,strict naveta prin oras,da sunt scumpe de noi. Ce e treaba buna ca poti sa o gasesti incalzita iarna sau racita inauntru vara,nu stiu daca la toate modelele... La Golan am rezolvat incalzirea si dezghetarea iarna,inainte de plecare,prin montarea unui incalzitor diesel Eberspacher cu programator,bun si daca stau sa astept nevasta pana iese de la shoping,nu stau cu motorul pornit. Ai avut marcile ieftine ale Occidentului,ia sa fi avut marcile de top...era altceva...depinde cum erau cand le-ai luat,cat ai dat pe ele. Ca fapt divers,in 2019,am luat Loganul actual fab.2006,cu 31.111 km cand l-am luat,statea in garaj de 8 ani,am dat 3150 Euro pe el,relativ mult pt.ca nou a fost vreo 10,500 +1600 ron revizie cap-coada in service+1000 ron gume Michelin all-season,doar ca sa pot merge cu ea,total vreo 3700 E...la banii aia imi luam masina straina dar cu ceva km la bord.... Adica la masina straina daca ea noua a fost 20.000 Euro si o iei cu 3000 sa nu ai pretentii,de aia occidentalii si la noi marile corporatii care au bani nu le tin mai mult de cativa ani sau prea multi km,ca incep sa bage bani in ele. La o masina mica,conteaza cum si unde a fost folosita,cati proprietari a avut,intretinerea...etc Lumea nu intelege ca km din bord sunt una,orele de functionare per total ale motorului e altceva.... Daca sta in trafic zilnic si face 10-15 km intr-o ora,langa aia 15 km de pe bord ar trebui adaugati inca 40 km zilnic ca uzura a motorului,daca ar fi mers pe judetean cu 50-55 km/h Si atunci rezulta ca in loc de 450 km/30 zile...motorul a mers de 1650 km/luna si la turatie joasa,daca e Diesel e si mai nasol...daca sa mai stat pe loc,zeci de ore prin parcari,cum e moda....alte bube Adica iei o masina de 5 ani cu 27.000 km (60 luni*450 km/luna) si ea de fapt are 99.000 km (60*1650 km)... Daca are 100.000 km ...deja diferenta este enorma... Am avut Iveco Daily 2017,in bord apareau si orele de functionare ale motorului,revizia se facea la km sau la ore !!
-
A trecut vremea, nu mai știu de unde informația... Zicea că e normal un consum mare la primii 500 - 1000 km pentru că frecări mai mari și alt raport aer-benzină și avans la aprindere.
-
Ai avut multe marci, dar putine masini, asta vrei sa spui aici de fapt. Oricum scuza-ma, dar cam pe la 200k km cam toate devin asa cum le spui tu, rable.
-
Mda, despre masini... Am avut Clio 1,4 MPI, acelasi motor ca al colegului @Ruginel, una dintre cele mai proaste masini. Probleme electrice, probleme cu schimbatul curelelor de accesorii, cu senzorul de volanta, etc. La 200.000 km era rabla, nu stiai daca mai pleaca dimineata. Am avut Opel 1,7 diesel, fiabila pana la 8 ani. Imediat ce a implinit 8 ani s-a vazut calitatea cauciucurilor de pe ea. Imi pocneau conductele de antigel una dupa alta. A dus 300.000 km si i-a crapat si Am avut Fiat, la fiecare 25.000 km schimbam pompa de apa pentru ca incepea sa curga. Am avut Suzuki, benzinar 1,3, fiabil pana cand i-a crapat o supapa de admisie. Am avut Ford, diesel din ala vechi din anii 80, a fost bun doar la consum. La o pornire dimineata i s-a retezat efectiv axa cu came. Plus rugina grupa mare. Am avut Peugeot, bun ca pornea tot timpul, insa nenumarate probleme electrice la el. De ce am fost multumit: Toyota Prius (probleme absolut minore, gen un senzor de parcare, iar masina se apropie de 400.000 km) Electricele, dar astea sunt inca in teste. Dupa 55.000 km cu una si 35.000 cu alta nu pot sa ma pronunt cu mana pe inima ca sunt fiabile Mai vedem dupa 150.000 km. Dar, pana acum, sunt absolut OK.
-
Eu ce spuneam legat de investitia initiala enorm de mare? Dupa, tot te poti lauda ca e gratis curentul...la fel cum tot asa de gratis cam ti se mananca timpul legat de incarcare. Probabil e mai ok sa ai 2 ev-uri: unul cu care rulezi si celalalt care e in acel moment la incarcat. Dar inca odata, opulenta. Sa nu mai spun ca, in viata, NIMIC nu e gratis. Am vazut pe nationale ca o tin pe la 70-80 km/h pe portiuni de 100, asa ca, cam incurca traficul, deci e cam gresit.
-
Rulment colivie ,,plastic" NJ 209 C3
topic a răspuns lui mobiletron în turanoidul Totul despre DNEPR
Corect, citisem undeva pe un forum sau grup de facebook de boxere rusesti din USA ca unii au rezolvat problema inlocuind culbutorii cu unii de masina Honda (parca) care aveau alt unghi de apasare pe supapa si nu mai impingea supapa in peretele ghidului de supapa. Am un motor de Dnepr reconditionat dar pe care nu am apucat nici macar sa-l pornesc, am pus ghiduri aftermarket de Fiat imperecheate cu supape auto dar am mesterit si culbutorii sa calce in centrul supapei, inainte cam calcau din margine. Cred ca o sa pun motorul pe M72-ul meu ca sa-l testez si sa-l rodez, nu mai am Dnepr si parca as trece la 12V pe M72. -
1.nu cred ca exista masina pe lumea asta in care sa ai baza 100%,poate doar mai fiabile sau nu. 2.Loganul din perioada aia e cam Renault,nu au foarte multa electronica,eu am patit-o cu cel pe care il am acum(2006-71.000 km reali) sa nu plece din cauza senzorului de pe volanta,daca il aveam de rezerva,il schimbam si plecam,era Duminica si nu aveam de unde cumpara. Acum am inca un senzor in portbagaj+4 bujii vechi,o bobina inductie (ca al meu are pe fiecare cilindru,e 1,6/16 V ) si un minim de scule. O am din 2019,de la 31.000 km,am schimbat de atunci,senzor vitezometru,senzor volanta si senzor servo ca era umed pe dinafara) Vb cu sotia unui taximetrist,povestea ca avusese acelasi model,1,6/16 V ,luat de nou,vreo 11.000 Euro,facut vreo 10 ani numa taxi--zero probleme. Sa ai la tine un minim de scule,senzor volanta,bujii,o bobina inductie,eventual un set de fise ca astea mai imbratanesc. Cand am avut 1,4 mpi,cea mai grava problema am avut-o de la o sonda lambda,mergea urat,dupa vreo 45 min de mers,la rece mergea perfect.
-
La momentul recondifionarii chiulaselor,n-am avut in proximitate un strungar bun sa-mi rectifice la dim.ghidurile de fonta achizitionate,asa ca le-am luat pe astea.Pe considerentul ca sint ,,de firma",in pereche cu supapele.Dar daca calca prost culbutorii,haleste orice fel de ghid.Din exces de zel i-am pus odata ghiduri din USA pt HD..Au tinut muuult mai putin ca cele di pi stock...
-
Loganul e din 2005, 1.4 MPI, actualmente ieri a implinit 54,000 km. Motorul este unul ultra fiabil in general. Este in familie de atunci, deci garantez pentru kilometraj, rugina nu are absolut deloc. Cand a ajuns in posesia mea anul trecut, am schimbat TOT ce se putea schimba si era necesar sa fie schimbat, ca operatiune de mentenanta. Uleiul actual are 7000 km si nu a scazut absolut deloc pe joja, culoarea inca este transparenta. Simplitatea acestei masini este si cea care ii da farmecul sa zic asa, cel putin pentru mine. In ea am incredere sa plec cam oriunde. Desigur, nu garanteaza nimeni ca ajungi la destinatie, la fel cum nu iti garanteaza la nici o electrica sau orice alta masina. Aparuse la un moment dat pe net un tip care avea nevasta in travaliu si cand sa plece cu electrica (parca o Tesla), era in mijlocul unui update de soft.
-
Aceasta informatie o ai din specificatiile constructorilor? Sau este doar o presupunere? Te intreb pentru ca eu nu o stiu. Nu stiu sa existe doua setari in capul calculatorului in functie de kilometrajul motorului.
-
Rulment colivie ,,plastic" NJ 209 C3
topic a răspuns lui mobiletron în turanoidul Totul despre DNEPR
Eu nu am incredere in ghidurile de bronz, consider ca cele de fonta sunt mai bune. De exemplu batrana Dacia 1300 avea ghiduri de fonta, nu am gasit niciodata ghiduri uzate la Dacii iar tatal meu mi-a confirmat ca nu se uzau el reparand mii de motoare la viata lui. Practic ceda chiulasa inainte sa se uzeze ghidurile iar asta se intampla dupa 3-400.000 de km. -
Buna dimineata! Sa profitam cat mai avem timp!
-
Ai perfecta dreptate, depinde de ce anume il multumeste pe fiecare. Eu unul sunt dependent de masina, cu ea ma duc la clienti si imi castig painea. Iar viziunea mea s-a schimbat de-a lungul anilor cam asa: am inceput cu 2 masini de 2-3000 euro fiecare, pe principiul ca atunci cand se strica una o las deoparte si ma deplasez cu cealalta pana o repar pe prima. Apoi am ajuns sa caut masini din ce in ce mai fiabile, deoarece nu aveam timp pentru reparatii. Am ajuns la un Prius, buletproof (dar care nu a fost chiar ieftin), apoi la electrice. Acum pot sa ma bazez 100% pe masina ca ma duce unde vreau. Imi fac calculul inainte cat pierd pentru ca merg pe autostrada cu 100 in oc de 130, dar ajung unde vreau. Loganul tau la 5000 euro nou, probabil e din 2005-2006. Baza in el nu cred ca mai ai, daca ai depinde de el cu munca l-ai schimba instant. Iar problema aici e mai mult: ce ti-ai lua daca ar trebui sa-ti schimbi masina? O electrica ce nu se prea strica dar la care stai la statii de incarcare sau o termica? Eu am ales electrica. Costuri mici pentru achizitia unei electrice SH exista, piata incepe sa fie din ce in ce mai diversificata si in aceasta directie.
-
Nu se face testul de consum cu mașina nouă, în rodaj calculatorul dă amestec mai bogat ca să evite supraîncălzirea.
- Ieri
-
ALEX-Guzzista îl urmărește pe Proiect MZ 250 ETZ
-
Frumoasa jucaria !! Cand mergeam cu Mobra,visam la asa ceva,atunci era nava spatiala pt.mine !!
-
Timp de patru ani, lui Q nu i-a placut nimic din ceea ce a adus uzina. Nimic, nimic. Curios, nu? De asta tot spun, ceva nu este in regula cu feedback-ul dat de baiatul asta. Si asta este un motiv (nu singurul) pentru care Yamaha a batut pasul pe loc. Cred ca sunt satui si japonezii de el. Abia astept sa plece, sa-i mai fericeasca si pe altii cu talentul lui.
-
Exact...4 sutimi spec Lada,motor racit apa.Racit pe briza interjudeteana si tot n-a lipit in iulie...Duell u la 0 grade s-a zaharisit pe dánsa.De obicei supapele automotive (racire apa)se dilata mai mult in regim de briza. Am gasit 2 sutimi diferenta,la aceeasi temp. intre cele doua tipuri.Spre ex.supapa mt dilatare sub una sutime,pe cand o supapa diesel aceeasi dim.,+2 sutimi.Intracomunal s-au mai pus supape tractor Deutz racit aer,cu succes.Probabil aici ghidurile de bronz Duell sa fie de tot rahatul.
