Toată activitatea
- Ora trecută
-
Carapace s-a înregistrat pe forum
-
77) Intinzator lant: Honda 14520-MFG-D02 + Garnitura intinzator lant: Honda 14523-MCW-003 78) Garnitura furtun pompa apa: Honda 91315-MB0-013 + Antigel: Motul motocool factory line - 35C 79) Lant: Gresat
-
-
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Lasand telenovela la o parte, am citit si sunt de acord cu toti de pana acum, probabil asa s-a intamplat ruptura.. Eu cred ca toate echipele mor de ciuda cand omul lor de baza sta pe tusa si mai ia si salariu generos.. dar de ochii media spun public "vaaai, dar poate sa se intoarca in 2027 ca noi nu ne suparam, nu are nimic.. trebuie copilul sa se asigure ca s-au sudat toate oasele, ca i-a crescut parul la loc pe oo si pe operatii, etc, vai dar cum!!" Lasand la o parte pe JM si Aprilia (da, se duce la Honda, case closed, Mir se duce la Aprilia) uitati o statistica interesanta gasita pe FB - Azi
-
2 Roti Istorice 2025 - Editia de Primavara
topic a răspuns lui Ruginel în mihai_prdul Motociclete clasice
Doliu national ca a murit Papa de la Roma…!? Mi se pare ca am ramas in urma. Asta nu era un eveniment privat? In sensul ca nu este sponsorizat de stat… Ce-mi scapa..!? -
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui Adrian M. în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut, voi face un topic eventual cu toata povestea. Dar da, am avut prima generatie de V4 multistrada. Fabricat dec 2021, inamatriculat 2022. Mi-a placut enorm, ca de aia l-am luat. Dar nu am sesizat atunci o chestie, care chestie m-a si facut sa nu ma inteleg pe termen lung cu el. Se INCINGE! Si nu ii place sa mearga incet, sau in aglomeratie. Se incinge si daca sunt 10 grade afara. SI daca mergi o jumate ora de exemplu prin trafic aglomerat, afecteaza treaba asta si motorul, nu i place neam, balbaie, ambreiajul incepe sa mearga prost. Este o moto facuta pentru performante. Birjareala. TRage misto, este mega fun. Daca daca vrei sa poti merge si incet cu ea, nu i prea place. Da, la modelul urmator la ture mai joasse si viteza mica, taie cilindrii de pe spate. TOcmai pentru ca au vauzut problema. Dar asta nu rezolva decat asa, partial povestea. Si apoi in mers cilindrii aia tot se pornesc, ca de aia ii ai, sa i folosesti. Nu ar fi asta o buba asa mare,DAAAAR dupa ce incepe sa se incalzeasca, se incalzeste cadrul, si apoi SAUA. Si implicit, chilotu. Te coace bine. Vara , imediat, daca ai prins 5 10 minute de trafic, 103 grade, ventilatoarele baga de rup, caldura se duce peste tot, radiaza din cilindrii in cadru si in sa. SI te coci la foc mic. Este o problema reala, despre care nu se vorbeste in nici un REVIEW. Dar na, marketing. Eu am gasit niste solutii-caldura vine de la cilindri si de la catalizator. Niste italieni de fac solutii dedicate DUcati, au inventat o pompa si controller aditional fix pentru multistrada V4, care sa suplimenteze racirea, sa o faca mai eficienta. Ei promit reducerea cu pana la 40% a frecventei cu care moto se duce in 105 grade. Doar ca kitul ala costa 1200 euro :))))))))) Exista un kit de eliminare catalizator + o toba care insa vine cu un rezonator intermediar in locul catalizatorului, in care bagi pasla de toba. SI facand asta, nu iti faci moto de 110db sa sparga urechile, ci ramane la 95db. Dar tot nu e legala povestea, si daca mergi prin afara risti sa ai surprize. SI nici nu sunt adeptul acestei solutii. Da, la ce sa te astepti de la 170 cai, v4, compresie enorma.... E de asteptat. Dar asta a facut motocicleta sa fie incompatibila cu mine. Geseul se incalzeste si el. VEntilatoarele pleaca la 95. Caldura de la cilindrii,ei fiind jos, se disipa foarte bine, si nu te loveste pe tine. Iar moto merge linistita si la viteaza mica, si mare, si turata, si neturata, si in treapta superioara mers incet, si invers treapta joasa mers turat. Adica este un ALLROUNDER. Da, nu trage la fel de tare vs multi care dupa 3000 rpm trage de zbarnaie! Dar totusi are cuplu mai mare decat Multi, livreaza rapid si de jos. ASta o face aproape la fel de distractiva. Iar topseed, nu i relevant. Pentru asta, cine cauta topseed, isi ia sport tourer nu adventure tourer. Atinge suficient de mare viteza si geseul :)) Si este mai manevrabila. Se inclina mai usor, mai repede, si face tranzitiile mai repede. BIne, este o solutie si pentru asta-Varianta de multistrada cu roti de 17. Dar coooooosta :)) -
Daa,poza e facuta de Baloo la rugamintea mea.De ce crezi ca s-o urcat toti cainii sus pe stanca?
-
Na ca am mai terminat o poveste:
-
*editia rromanistan.
-
-
Ajutor moto pentru cine are nevoie
topic a răspuns lui Speedy.K în bobydoruul Service si intretinere curenta
Deci te-ai mutat in Bucuresti si te plictisesti. Glumesc, evident. -
Cartea Junglei!
-
hai, pauza de masa, ca meritam!
-
Frumos.
-
Tu chiar traiesti cu impresia ca am nevoie de validare din partea ta?!
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui DonFlamingo în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu e nici un mult peste BMW. Dupa ce am mers 2 ore cu un V4 Rally m-am dus sa ma operez la incheietura, atat de rau a fost. Vibreaza, se incinge, pozitie incomoda, trebuie sa tragi de ea ca maimuta. Dar asta e doar dpmdv. Pentru altii o fi minunata -
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui Leon în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
A avut V4 -
2 Roti Istorice 2025 - Editia de Primavara
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în mihai_prdul Motociclete clasice
Nu e gluma din pacate. Sa decretat atunci,doliu national si de aia cred ca sa anulat. Traim in Romania …… -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Cred că mai toți aveți dreptate. În teste, Martin trebuia să aibă răbdare și să vadă ce poate cotețul, apoi avea tot timpul să-i dea cât vrea. Dar el a vrut probabil să arate din prima cine e noul șerif și a furat-o. La fel în Qatar, chiar dacă Aprilia "l-a obligat" sau i-a forțat mâna, trebuia să stea la cutie și să facă kilometri, kilometrii ăia pe care i-a ratat în teste. Mă tem că și la altă echipă va proceda la fel, o să încerce să forțeze ca să arate cât e de bun și, cu oasele lui de sticlă, nu-i trebuie prea mult ca să pună capăt carierei. De caracter nu mai comentez... -
-
Salut! Dacă ești din București/Ilfov sunt interesat de obiect. Pentru moment am Kriega, dar prezintă două dezavantaje, e cam mică și e fixată pe codiță. De aceea aș dori să mă uit puțin la asta, poate merge la mine. 0722.640.268, dacă nu răspund sun înapoi rapid. Mulțumesc!
-
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu cred ca exista vreun pilot "dezvoltator de motorete". Ideea e ca el trebuia sa testeze mii de km si dupa teste sa vina si sa isi puna frumusel microfonul si sa inceapa sa gangureasca cum i se pare pe fiecare curba in parte (pt model de feedback a se vedea inregistrarea facuta lui Memelu la sfarsit de 2023 dupa ce a testat prima data Ducati)...iar in functie de cum simtea funduletzul lui,si de telemetrie inginerii sa modifice si/sau sa evolueze motoreta. Ala era jobul lui si aia asteptau Rivola&Co. de la el.Ori el ce a facut? - blana orbitoare in a2a? zi de teste,cazut,blana si mai orbitoare cazut 2nd time rupt mana...ok asta e "stai linistit refa-te si ne vedem in prima runda asta e csf" ...si ce face musiu? blana orbitoare pe Andorra rupt din nou wtf...apoi cazut total aberant de pe locul 16 in fata lui Diggia ditai accidentarea. Tot el e victima dupa 3 greseli pe care nu le pot cataloga decat "personale"??? Ok,pe partea cealalta,vorba jurnalistilor,un pilot nu poate fi tinut cu forta undeva - daca nu crede intr-un proiect si nu isi da 110% silinta,degeaba sta.Dar e total lipsit de profesionalism sa emiti asemenea fitze pe burta goala daca pot spune asa. Aprilia nu cred ca il poate scutura de bani....depinde ce scrie in contract in cazul unei accidentari,dar banuiesc ca e platit oricum - accidentarile sunt destul de frecvente in gp ca sa nu fie mentionate intr-un contract de genul.Iar acea clauza...nu are nici o insemnatate intr-un proces - e hilar - normal ca nu se afla in lupta pt titlu,dar daca nu participi,dooh - clar ca nu te poti bate la titlu. Insa dupa cum am zis,nici nu poate fi tinut cu forta in 2026.Aprilia ar face bine sa ii dea drumul si sa il lase in voia lui.Si sa isi ia un pilot bun. Foarte bine zice articolul ce l-am pus mai sus - n-au vrut sa ii dea lui Quartararo fix banii pe care mai apoi s-au induplecat si i-au dat lui Martin....si ce pilot ar fi fost Quartararo si unde ar fi putut sa le ridice motoreta si ce pilot e Martin...iata ce inseamna bad management. Dl.Rivola mi se pare 100% vinovat pt acest fiasco...vedeam noi de pe canapea performantele si personalitatea si ale unuia si ale celuilalt,nu vad ei din mijlocul paddock'ului?Oh well....bad move Aprilia....pt ca pana la urma actiunile lui JM ma mira si nu ma mira,avand in vedere personalitatea lui...e ceva ce te astepti de la el.Insa Aprilia va trage ponoasele. Si mie mi se pare la fel.Aleix pare un om destul de serios si a tras mult si bine pt Aprilia,si a crezut in ei chiar cand erau pe niciunde.Nu se compara cei 2. Chiar sa fie acest zvon adevarat,Aprilia sunt oarecum indreptatiti sa ceara ca pilotul lor principal,in cwrul caruia au bagat un purcoi de bani sa ii ajute. JM nu are motive sa fie frustrat/nemultumit altele decat sa fie frustrat/nemultumit de cele 3 prostii pe care le-a facut.Restul lucrurilor care (i) s-au intamplat sunt doar o consecinta a acestor prostii. -
cum man, nu le testeaza si decid pe care le folosesc? gen mm a trecut la cadrul nou, peco nu.
-
2 Roti Istorice 2025 - Editia de Primavara
topic a răspuns lui Ruginel în mihai_prdul Motociclete clasice
Stai…asta cu anularea evenimentului pentru ca a murit Papa e gluma, nu!? -
Ajutor moto pentru cine are nevoie
topic a răspuns lui Ruginel în bobydoruul Service si intretinere curenta
Baiat bun Doru. Il cunosc personal de multi ani. Spor!