Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Tot ultimul doar cu 3 locuri mai sus decât era. Era la - infinit
  3. Dacă sunt uniți piloții se vor putea opune unor cacaturi din astea. Aia cu bani. Aia mai saraki vor fi cumpărați sa partikipe. Acum e ante-antepenultimul pe lista?
  4. Doar pentru asta, Satana a urcat trei locuri in lista mea de Craciun...fara bascalie...
  5. Azi
  6. După poza, par identice. Nicăieri în specificații nu suflă vreun cuvînt despre microni. Nici Emag, nici Ali. pentru link. O sa ii caut înainte să mă fac pasul.
  7. englezii asa l-au "sfatuit" - sa plece. pentru la anul nu cred ca are sanse sa iasa din contract mai devreme. zic asta doar pt ca locurile sunt ocupate. in plus, la ce sezon a avut, cine sa-l vrea? stiu, e campion mondial. plm
  8. Nu cred ca va pleca laa o echipa satelit. Totusi, este un pilot din topul competitiei. Cred ca isi va gasi un loc la o alta uzina. Cel putin asa ar fi normal.
  9. plm la aia cu imnul cica pot sa nu partikipe si iau amenda parca 500 euro astia nici nu se apleaca daca vad una de 500 pe jos.
  10. Neatzaaaa Munca amplifica greatzaaa!
  11. Salut Cristi! Am ceva acasă, două bucăți, diametru 8 sau 10mm și lungimea de vreo 50, cred. Nu sunt țevi, sunt niște tije, una o folosesc la Monster când îl ridic pe stander în spate. Nu sunt în țară acum, ajung acasă la sfârșitul săptămânii. Dacă nu găsești până atunci, dă un semn și vedem cum facem. Numai bine!
  12. Da da am citit si eu - cica astia de la Liberty nici n-au preluat bine campionatul si vor sa faca schimbari (destul de aberante) : daca la F1 au vrut sa il aduca de la un sport al elitelor la un sport mainstream ce poate fi urmarit de oricine,la motogp vor invers - sa il elitizeze putin.Asta va insemna clar bilete mai scumpe,deci pregatiti-va...desi sunt unele gp'uri (cum a fost Balaton daca imi aduc bine aminte) unde vin 30 mii de oameni,deci daca mai scumpesc si biletele...se duce naibii tot. Vor sa renunte la aerul counter-culture al motociclismului cu rulote,tabere improvizate,betii motorete turate si drujbe pt zgomot si sa il aduca la un nivel care sa aiba appeal pt middle class - mai spalat mai elegant mai fin.Cred si sper ca nu vor reusi,pt ca se pierde tot in acest fel,plus de asta mi se pare ca motociclismul nu e mainstream,fiind destul de extrem. Pe deasupra,vor sa sublinieze clar diferenta de Motogp - competitia regina, si moto2 si moto3 - competitii suport. Iar pt asta,vor sa umble putin la istorie - in sensul de "Ago nu mai are 14 titluri - "se pun" doar cele de la clasa mare ; Rossi nu mai are 9 titluri,ci 7,cele de la clasele mici nu sunt semnificative samd. Ei,si fix din aceasta cauza,la presiunea Liberty,lui Marcel i-au fost date instructiuni sa sarbatoreasca titlul 7 si nu titlul 9 dupa cum are de fapt...Marcel a dat de inteles ca nu vrea sa faca zanzanie si va impaca si capra si varza - la festivitate va avea nu nr.9 nici nr.7,ci nr.1. Mi se pare aberant ce incearca sa faca Liberty - moto3 si moto2 sunt parte integranta din Gp.Si pe deasupra sa vrei sa stergi istoria cu buretele - asta mi se pare asa o meteahna specifica woke culture - copilareasca, pseudo-intelectuala si cam fascista.Dar continuam sa vedem ce iese...cred ca buba nu o sa tina mult si va exploda - deja Marquez a tras un semnal de alarma in cursa trecuta.
  13. Atunci va fi ultimu an pt Peco. Dacă îl duce la sfârșit. Sa nu facă o a la Zarco. Sau sabatic, ca Dovi. Urmează tradiția. Ultimul an la ducati. E stupid sa pleci de la uzina la satelit. Incredibil cum se adeverește aia cu "nu îl bați pe mm cu aceeași moto"
  14. Completeaza-ti datele la avatar sa stim cu cine stam de vorba.
  15. M-am uitat pe pagina Wabeco si am vazut ca cel mai ieftin e pe la 4500 eur. Acolo se intra deja in alta clasa. Pentru hobby, Optimum este chiar decent. Il folosesc de vreo 4 ani si isi face treaba fara sa comenteze. Vezi ce diametru ai nevoie in primul rand. Ma uit si eu in cutiile mele cu maimute.
  16. Ieri
  17. @Kassu intrebarea este daca micronii inidicati in nivelul de filtrare sunt si in realitate. Iti recomand o firma cu care lucrez de mai bine de 10 ani si au marfa de calitate: https://www.airtechsolutions.ro/ Te consulti cu ei, le spui ce vrei sa faci si te consiliaza ce sa folosesti.
  18. Bună, mai interesează un set de senzori, are careva de vânzare? Mulțumesc
  19. reverend

    Modificare şa

    Salut, este cineva in Cluj care se ocupa cu modificare de şa? As dori sa o mai cobor si ingustez un pic. E vb de o şa de pe un honda cb500f 2019. Mersi
  20. Mulțumesc pentru răspunsuri. Wagner e mult peste bugetul alocat pentru acest proiect hobby. Incerc doar să-mi ușurez munca nu să devin pictor profesionist. In plus am deja un compresor BD suficient pentru nevoile casnice. Producătorul se laudă că poate duce bine și lucrări de vopsitorie. Om vedea daca așa e... Din acest motiv m-am orientat către un pistol pneumatic. Și voi achiziționa obligatoriu și filtre separatoare de apa/ulei. Interesant că același filtru e de 3 ori mai ieftin la chinezi decât în România. Cu tot cu transport....
  21. GP26 va fi in esenta un GP25 cu ceva imbunatatiri, filosofia din spatele modelului va fi in esenta aceeasi. Nu va renunta Jiji la tractiunea si gripul obtinut cu GP25, pentru a-i da lui Pecco un GP24 reloaded.
  22. Deja a aparut prima problema dar partea buna este ca in acelasi timp am si rezolvarea ei. Problema a aparut din cauza faptului ca folosesc rulmentul NJ207 iar camasa interioarea a acestuia este mai lata cu cativa mm si nu-mi lasa loc pentru a utiliza deflectorul de ulei pentru simeringul de la volanta. Cand asez volantul pe arbore spatiul ramas intre volant si camasa interioara a rulmentului este prea mic. Dupa cum se vede saiba deflector intra intre volant si camasa rulmentului dar nu ramane loc si pentru saiba ondulata care tine deflectorul presat pe camasa rulmentului. Daca strang volantul in spatiul ramas nu intra nici macar deflectorul de ulei, ce sa mai vorbim de saiba ondulata de presare a deflectorului. Partea buna este ca la Dnepr 650 care are tot rulment cu role in spate arborelui la volant nu are deloc deflector de ulei, practic rulmentul cu role devine deflector si astfel pot renunta la el.
  23. Zice bine Casey de Pedro într-un interviu: Pedro ar trebui sa și bata colegii constant, pe aceeași moto. Uneori nu prea reușește. Ca sa nu se bazeze doar pe talent, sa fie mai metodic, ce plm o însemna și asta. Dar are dreptate cu bătut colegii. Vin era pe val rău, "noroc" ca s a accidentat.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...