Toată activitatea
- Ora trecută
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui Burcone în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
https://oem-bike-parts.ro/ro/parts/suzuki/350cc-699cc/dl-650-v-strom/dl650-k4/24-gear-shifting Salut. Poți încerca să iti cauți ce dorești aici...dar timpul de livrare e destul de mare, depinde de stoc -
Ciudat stil.... Din 100 de biciclisti intalniti prin bucale / pe zi , nu stiu daca sunt 1-2 cu bun simt . In rest ...toti trec pe rosu , merg pe trotuare , nu se asigura neam de zici ca au o aura protectoare , Cel mai frustrant este ca nu am io loc de ei pe trotuar cand merg regulamentar cu mobra
- Azi
-
Deloc fara utilitate, inainte sa fie giratoriu, unu cu masina mi-a taiat fata de l-am ocolit prin contrasens. A iesit dinspre drumul fara prioritate sa faca stanga si el era cu ochii in dreapta, nu in stanga. Eu era sa o patesc acolo, asa ca salut initiativa giratoriului.
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui ComyGM în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutare domnilor, Am ramas in mers fara capatul schimbatorului de viteze (DL650 ABS 2008). Aveti idee daca se gaseste separat? (am intrebat la MotorTeam si mi-au spus ca se poate comanda doar impreuna cu tot pedalierul/schimbatorul cum naiba ii zice). Sau exista ceva solutii aftermarket? Multumesc, P.S. momentan am facut o cârpeală cu un șurub și o piuliță, învelite în bandă izolatoare -
Merg pustii astia cu trotinetele pe drum de zici ca au motociclete, mai ca se lua si la intrecere cu mine unul astazi. Si eu am trotineta, dar aplic stilul bicicleta atunci cand merg cu ea pe drum, pe prima banda, cat mai aproape de bordura.
-
Salutare domnilor Nici eu nu ma grabesc catre pensie, sunt interesat de idee si am un program foarte flexibil in cursul saptamanii. Chiar daca nu locuiesc in Bucuresti si nu am BMW imi plac drumurile medii si lungi. Din Ilfov, posesor de paneuropean prefer asfaltul dar nu ma panichez daca acesta se termina. Hai sa profitam de vremea buna.
-
ALEX-Guzzista îl urmărește pe Clasice- made in japan
-
Banii nu aduc fericirea zice gura lumii…. Cheltuirea lor pe fiare in cazul nostru,aduce ceva fericire …. La urma urmei,banu’tre sa circule…
-
asa putea sa fie si situatia lui MM daca nu venea la Ducati, dar Jiji a avut alte planuri Jonathan Rea announces WorldSBK retirement but "this isn't goodbye" https://www.crash.net/wsbk/news/1080054/1/jonathan-rea-announces-worldsbk-retirement-isnt-goodbye “If I can't race to win, it’s time to step away" “I’ve been thinking about this day for a long time and finally I’ve decided to step away from full-time racing and retire,” said Rea, whose 119th race victory was in the 2023 Czech round and 264th podium at Donington Park last season. “This sport has been everything to me. From growing up as a child in Northern Ireland, dreaming of racing bikes, to standing on the top step of the World Superbike Championship, winning races and World Championships. “Throughout my career, I've only ever had one goal and that was to win. I never raced to make up the numbers. I raced to be the best. But the time has come to listen to my body, my mind and most importantly, my instinct. “If I can't race to win, then it’s time to step away. I have the same love for the sport that I had on day one right now in this present day. “I’m incredibly proud of what I’ve achieved during my lengthy career. Six World Championships, more than 100 race wins, and so many other accolades along the way. These are some records that I never imagined could be possible. “But it's not the records, the trophies or the race wins. It's the people and the memories that I take with me forever.”
-
Am pierdut vreo 1500e....dar pt mine banii sunt doar bani. A fost o lecție si un invatamant de viata. Nu regret absolut deloc! Dimpotrivă.
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Method în B.B.ul Competitii Internationale
Pai tu (nu eu!) spui ca pot vedea limita din ele,acum spui ca nu inseamna nimic.Make up your mind - se poate vedea limita din date sau nu? Bez e exemplul perfect - cand a zis ca "nu a fost rapid tot weekendul" ai impresia ca nu si-a dat seama dupa primele ture de vineri? (doooh de aia zice "tot weekendul")...Si daca si-a dat seama, ce a facut - a incercat sa gaseasca limita intinzandu-se pe jos?Nuuu?Pai de ce nu? E prost Bez,nu e curajos ca Memelu sau doar simte ca acolo e o limita (nu a lui ci a motoretei !) si spune stop - daca fortez aici mai mult nu fac nimic decat sa cad degeaba?Wake up! Deci pe vremea "alienilor" se mergea slab in quali,oamenii nu mergeau la limita,asta vrei sa spui in mai multe cuvinte? Pt ca daca vrei sa spui asa ceva e o mare gogomanie.Daca si Stoner si Lorenzo mergeau incet bai tata.... Ia uita-te mataluta prin 2011-2013 sa vezi ca primii 10 sunt tot intr-o secunda,e un gap intre moto factory si restul dar vezi diferente de timp intre primii 3 si dupa aia stai si explica-mi din nou ca aia nu mergeau la limita - merge Marquez pt ca el cade pe jos si aia nu cadeau.Noaptea mintii. Ironiile nu au rost,daca vrei sa spui ceva,spune in fata. Da,KTM e falimentar - nu am visat eu asta,au declarat ei.E un neadevar ca am zis faptul ca KTM e falimentar?Ascult. Bajaj (ala care a cumparat KTM'ul falimentar) a dat declaratie (o cauti mataluta daca nu ma crezi pe cuvant) ca "pt anul in curs va continua sa finanteze toate participarile KTM in competitii".Atat. Nu am zis ca japonezii sunt prosti ci doar slow to react si ca felul cum lucreaza e de acum 15 ani. Ia cauta mataluta ce constructori sunt pe ULTIMELE 2 LOCURI in clasament - inainte sa o arzi arogant studiaza prima data subiectele despre care faci vorbire. Intradevar daca Pirelli are guma fata mai buna,Ducati va fi dezavantajat.Sper Si mie mi se pare ca aprilia se misca incet si ca e destul de...dramuita cu banii - dar in acest an a cheltuit bani multi pe piloti si motoreta a inregistrat un progres. Heh...probabil cei mai multi bani ii investeste Honda,dar asta nu inseamna neaparat ca vor inregistra cel mai mare progres - nici nu inseamna de fapt - sunt pe ultimele locuri in clasament si pana la urma acolo se vede progresul,restul sunt doar vise. La acest capitol cel mai elocvent e exemplul Toyota F1 - au veni pe la jumatatea? anilor 2000 cu un buget monumental (undeva la 400 mil/an) si s-au retras in...2009? dupa ce au facut absolut nimic.Bugetul si banii nu garanteaza rezultate. Intradevar,Memelu poate suplini neajunsurile unei motorete.Pana la un punct. 2027 va fi totusi interesant.2026 insa...nu vad nici o sansa. Sa dea Dumnezeu ca Honda Yamaha Aprilia oricine sa vina din 2027 peste Ducati.Ceea ce ai zis tu acum cu guma fata Pirelli mai performanta decat spatele mi-a mai dat niste speranta,Doamne-ajuta sa mai vedem si alti constructori la bataie pt victorii. Daaa,pai de cand il tot ameninta pe Fabio cu el...ca la Missano la Missano...dar dupa aia a zis Fernandez "stati ca sa vedem sa nu aiba aceleasi probleme ca L4 cu care se poate frana doar cu fata samd si au dat-o la intors ca mai testeaza si "sometime in the last part of the season"... Acum e din nou Missano?Doamne-ajuta,fingers crossed. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui damager în B.B.ul Competitii Internationale
A. Ma gandeam la altceva, ca am tot vazut comentarii p'aici ca e salahorul lui Rossi. Omul a realizat cate ceva cu brandul VR46. s-a tot discutat de mitul dezvoltatorului de motorete. Lucrurile s-au schimbat de pe vremea cand a venit Rossi la yamaha. acuma sunt o gramada de declaratii, pilotul spune ce simte, inginerii se uita pe date si ca sa citez un pilot: "este treaba ingineriilor ca sa gaseasca solutia". exista un interviu a lui Gigi despre directia care a impus-o la ducati cand Michelin a schimbat gumele. A inteles foarte bine directia si el a zis ca a construit motoreta ca sa exploateze la maxim guma spate care oferea o aderenta incredibila. A coincis cu momentul in care MM a inceput declinul la honda... nu mai reusea sa salveze, si nici sa intoarca motoreta pentru ca efectiv spatele impingea atat de tare fata incat nu se mai putea intoarce motoreta.... nu mai avea slide-ul de spate care sa permita incadrarea motoretei pe viraj. la piloti au ramas decizii de geometrie, suspensii, traction...... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
Eu sunt convins ca problema lui Pecco e strict de ordin psihic. Ori e o strategie machiavelica.. vazand ca nu are nici o sansa sa-l bata pe Marquez.. a inceput sa o dea in lambada ca nu se intelege cu moto ca sa iasa el bine si vezi domle e de vina Ducati, plus ca de aici se extrage o idee minunata pt hateri: au facut Ducati moto doar pentru MM si nu pentru el. Victimizare tipica lui Pecco, niciodata nu e el de vina, doar motocicleta. -
posibil
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Totuși scopul final e sa ia campionatul. La piloți, ala e cel mai important. Chiar dacă unii nu cred : exista pilot nr 1. ( Pt ca regula de baza e "fii mai bun decât colegul tău "). Cat timp unul din cei 2 iese campion inginerii și au făcut treaba. Au furnizat o moto câștigătoare. Nu mai știu care ziceau ca acum ducati s a concentrat pe roata spate ca e prea bun cauciucul. Poate de asta Peco nu simte fața. Asta ar însemna că inginerii nu dau 2 bani pe ce spun piloții. Peco clar a zis "vreau sa simt fața". Inginerii clar l au ignorat total? Și au ignorat multiplul campion? Sa mor dacă mai înțeleg ceva. Și te întrebi: nu au ținut cont de ce a zis Peco - sa fi ținut de mm care era pe gp23? Mai e o teorie: Inginerii au ținut cont de ce a zis Peco doar ca nu le a ieșit. Atunci da, rușine. Noroc ca i a salvat Sătănel. Poveste cu final fericit. Sa nu zic finalizare. Nu se vorbea și pe aici ca inginerii fac moto și piloții se dau cu moto? Gen "nu prea contează ce spun piloții". Au lăsat într un fel inginerii aia de date da spună ce și cum oare? În locul piloților? Alt fapt interesant e ca prin primele x etape Peco adunase mai multe puncte anul asta decât anu trecut. Englezii îl critica: moto pare mai buna deci. Bine, anu asta și a propus sa nu mai greșească asa mult. Dar totuși. După standardele mele e puțin gras chiar. L or fi păstrat ca avea exp pe v4. Stai sa vezi cum începe sa câștige *curse pe final de sezon. *curse de adunat pietris în carene -
E vorba de #jijinu-lvrea?
-
Cum era aia cu "nu va dezvolta Yamaha un V4 niciodata, vise"? Era cineva pe aici care era foarte inversunat pe ideea asta :)))
-
da-le in (z)gura
-
Neața! Dă unul cu pickhameru' în hotel de îmi vine să-l împușc. Bine, la ei e deja 8:28...
-
pe Becu'-l taiem de la bonurile de masa!
-
Mneata de la
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
Ma refream la engleza lui, stiu cine e Uccio si ce face si ce a facut.. etc. E bun ca stie cat stie.. asta nu inseamna ca nu e amuzant. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui damager în B.B.ul Competitii Internationale
Doar ca Uccio e cel din spatele VR46 si tot ce a reusit sa faca. Omul nu e chiar asa slab cum zici tu -
fanboss și-a schimbat imaginea de profil
- Ieri
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Lup69 în B.B.ul Competitii Internationale
Victorii duble adica locul 1 GP25 - Satana, si locul 2 GP24 - AM? Alte GP 25 pe ce locuri sunt? Compara daca vrei, sau poate are deja cineva comparatia intre pilotii care au avut anul trecut GP 24 si au trecut la GP25, si cei care au avut GP23 si au primit anul asta GP24....Ma refer strict la GP25 ca fiind "duda" in comparatie cu GP24, posibil sa fie doar o impresie personala, impresie indusa de declaratiile si rezultatele pilotilor ... Satana oricum si cu o masina de tuns iarba, de provenienta Ducati, nu Honda, ar fi defilat oricum... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
Mai sigur asa. -
nu prea e el mare specialist la terminatul curselor muhahhaha bine, le termina, dar in pietris