Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Lipseste locul lui Banania, poate asa reuseste si el sa stea aproape de frați
  3. AM a prins aripi de cand nu era nimeni prin preajma sa-l deranjeze la condus. acu cateva etape gesticula aiurea ca-l incurca un pilot care mergea mai incet ca si el (nu dormea pe trasa). Eu am zis ca pe, Peco il ataca diferit decat pe frasu si ii mergea pt ca Peco nu cauta duelul din moment ce si-a dat seama ca e mai incet decat fratii... Cum a ajuns in pluton a dat de altii mai puternici ca el si a facut buba. ca si hater fam Marquez nu pot decat sa ma bucur. Model Ducati 2026
  4. Azi
  5. s-a umflat orezu in AM si Acost a avut grija sa-i stea in gat. AM a incercat o tiganie, care cine stie de unde a invatat-o... dar Acosta i-a dat cu ducatiul in cap. Explica baietii de pe TNT pas cu pas prostia lui AM, era pe acclerare cu roata in aer in momentul care a inceput sa o puna jos s-a proptit in Acosta care era pe schimbare de directie si maneta cu tot cu protectie s-au lovit si l-a prins cu roata usor bracata si blocata la conactul cu solul si s-a dus pe pustiu Nu stiu daca ati observat dar Aprilia lui Bez topaia ca o iapa in calduri... abia se tinea dupa Satanel... ce sa incerce depasire. Oricum a mers impecabil.
  6. În perioada asta le urăsc, dar când e frig sau când plouă, prind taaaare bine.
  7. Sunt 2 ideologii diferite din competițiile auto : ideologia monoposturilor cu maximizarea vitezei pe viraj si ideologia rally cars cu hard braking/flip/full throttle,fiecare din cele 2 maximizand punctele forte a respectivului stil de mașină. Masinile de circuit au totul cat mai pe mijloc(pilot,rezervor,motor-cutie) fat tyres low height low weight etc ceea ce le face ideale pt viteza pe viraje. Rally cars au awd și sunt evoluate din mașini de serie - nu pot fi atât de extreme plus ca de multe ori concurează pe suprafețe cu low grip,de aceea maximizeaza accel în dauna vitezei pe viraje pt ca nu pot avea o mare viteza pe viraje din cauza limitărilor constructive. In condiții de circuit însă un monopost va distruge ca și timp o mașină de rally. La moto...motoreta accelerează extraordinar și frânează...decent.Viteza pe viraj e asa și asa. Cred ca amândouă ideologiile s-ar putea aplica la moto,problema Yamaha însă e faptul ca ea castiga f puțin pe viraje față de cât pierde pe frana/accel.Am vazut un comparativ la Cota,pai Ducatis erau la 2-3km față de Yamaha ca si viteza la virjele de viteza mare (170+),dar sunt convins ca daca ar face un comparativ de timp de iesire dintr-un viraj de treptele 2 si 3 cu Yamaha vs Ducati ar fi diferența f mare. Aprilia încearcă oarecum sa le atingă pe toate,nu e chiar acolo dar ideea nu e rea deloc,o vad ca pe moto cu cel mai mare potențial de a duce lupta la Ducatis.
  8. ba are, pentru ca plumbul oxideaza! bateriile mf care vin cu acidul separat au viata de raft 5 ani, si sunt sigilate cu cacatul ala de aliminiu de-l rupi tu cand pui electrolitul. astea clasice mor in 2 ani...
  9. ce jicloare ar trebui sa aiba in teorie ? si ce jicloare are in practica ?
  10. Salut, Iti sugerez sa desfaci partea superioara a bordului (capacul argintiu prins in cele 3 suruburi) si sa montezi o banda subtire de cauciuc intre el si partea inferioara a bordului. Montezi totul la loc si in proportie de 90% asta este rezolvarea.
  11. nu ii mai spune numele de utilizator ca eu am zis de el de 2 ori si fix de 2 ori a cazut MM. big no-no
  12. Mă așteptam sa revina (la batjocură) dupa cazaturile de vineri ale fraților Marquez
  13. Are cineva un link pentru cursa? Din pacate am ratat-o ieri...
  14. Buna dimineata! Mie mi-a revenit greata.
  15. Salut. Crezi ca iti poti completa datele de la avatar sa stim cu cine stam de vorba?
  16. Nu ar trebui sa fie asa. Mai ales când lu q i s a stricat cotețul. Gen face unu o super recuperare. Sau face show.
  17. Eneos s-a retras din acest sport*?? *(Motogp pe forum)
  18. Va salut, tocmai mi-am achizitionat o Honda Hornet pc41 2007 si am o problema, undeva in jurul zonei de 5000 rpm vibreaza destul de tare si zornaie bordul. Ma puteti ajuta cu pareri, sfaturi? Multumsc
  19. Salut Denis, am văzut ca și scris și pe MZ Brothers, din păcate nu te pot ajuta cu un cod de culoare pentru ca nu l-am salvat și nu îl mai știu. ETZ galben din fabrica este foarte rar, eu nu am văzut live altul, dar am văzut poze cu unul restaurat frumos, tot în România și sunt poze pe net cu ETZ-uri galbene. Dacă vrei neapărat sa fie galben și nu găsești unul galben din fabrica, poți sa-i faci faci schimb de culoare la RAR, oricum va trebui sa mergi la RAR dacă îl omologhezi ca și vehicul istoric. Succes.
  20. Rider of the race e întotdeauna cel care o câștigă!!
  21. Ieri
  22. Buna ziua! In primul rand, felicitari maxime pt. proiect! Este cel putin superb! Tare mult aspir si eu la un ETZ 250 in viitorul cel mai apropiat posibil. Din ce vad ati reusit sa-l atestati ca vehicul istoric. Mica intrebare daca se poate... Un cod de culoare pentru acest galben mi-ati putea spune, va rog? Si eu am acelasi plan pt. viitorul ETZ, galben si atestat istoric! Din cat am cautat pe internet, n-am reusit sa gasesc nimic din pacate... Multumesc anticipat!
  23. Sambata m-am hotarat sa montez ceva "aparatori" la ghidon, le aveam de vreo doi ani dar mereu amanam momentu'... Dupa montaj le-am probat la o tura de vreo doua ore, Per total pare OK, sa vedem cum o fi la toamna, cand se mai raceste...
  24. Salut, Imi pare rau dar nu pot raspunde la ceea ce ai scris. Toate bune.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...