Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Nu stiu cazul acesta dar am vazut in ttafic ca 90% in loc sa franeze intr.o situatie in care CHIAR trebuie franat prefera sa continuie mersul DAR cu.mana pe claxon sa auda vinovatul de situatie injuraturile
  3. Nu cred. Eu il vad pe imbecil scotand brusc botulin ultima secunda. Si nu-mi dau seama daca a dat semnal, s-ar putea sa fi fost tentativa de depasire, ci de evitare a autocarului. Mai e o chestie, autocarul iese foarte mult in exteriorul virajului exact inainte de accident. Si sunt doua variante: ori l-a vazut pe dobitoc incrcand depasirea in orb si a incercat sa faca loc, ori, de fapt, autocarul tocmai ratase virajul si a franat vrusc incercand sa evite iesirea in parapet si apoi ala din spatele lui a scos botul pe contrasens incercand sa-l evite. Exact, asta zic si eu: ori lasi distanta, ori depasesti cat mai repede, nu stai aproape niciodata.
  4. Sa explic: degeaba ai noroc daca ti-l elimini prin deciziile gresite pe care le iei. @shashka asa, si iti intra o masina in fata si lasi iarasi distanta. Nu vad problema. In plus are loc grabitul sa iti intre in fata fara sa te puna in pericol. Mi se pare ca "sa tii aproape" ca sa nu te depaseasca cineva este o atitudine riscanta, atat cu auto cat mai ales cu moto.
  5. amuzant da stupid *tier Adevăru e ca doar asa sa mai apară Miller la TV. Sau în pietriș Probabil e vb de limitare de costuri.
  6. Exact. Eu chiar daca n-am chef de goneta, daca ajung din spate o masina, fac cumva sa o depasesc cat mai repede si sa pun o distanta mare intre ea si mine, chiar daca dupa aia merg in ritmul ei, desi slabe sanse pe curbe ca astea. Adevarat si astea. Daca, de ex, esti incepator si ti-e tarshala sa depasesti pe un asa drum, lasi distanta mare fata de masina din fata. Sau poate esti pe o mobra care nu te ajuta in depasiri cine stie ce, la fel, o lasi mai moale pana ia ala distanta. Si, intr-adevar, daca colegul din imagini statea in currul aluia din fata lui ar fo fost nasol.
  7. Eu m-am uitat atent la stopurile masinii din fata motociclistului. Poate nu vad eu bine, dar stopul de frana se aprinde in ultimii 10-15 m Ceva e putred, vinovatul (care e clar cine este) pare ca s-a angajat de mult in depasire, soferul din fata motociclistului ar fi avut timp sa observe si sa pishte franele.
  8. Cu mobra ar fi avut loc, rpobabil, pe langa dobitoc. Dar fabulam, oricum, la faze d-astea nu stii niciodata ce si cum.
  9. Intradevar era bine pt 2026 sa mearga un pilot factory pe ea,dar A.Fernandez nu e gluga de coceni,nu e ca pilotii aia japos care aveau 4-5s mai mult,adica omul e competent. Eh...oricum mai sunt 6 etape.Parca pot aduce wildcard la destul de multe etape si ei nu cred ca au adus pana acum wildcards in multe randuri,deci l-ar putea aduce pe asta pe urmatoarele weekenduri.
  10. ajunge cea de 45 daca nu intra, o largesti la 46 cu flexul
  11. Din 2008,sunt obligat sa circul atât cu masina, cât si cu motocicleta, foarte prudent. Daca tu ai fi pastrat pâna acum distanta de care vorbesti, ai fi observat ca tot timpul apare cineva din spate, care întârzie undeva, te depaseste, si intra exact in spatiul ala. Asa ca distanta. . . dispare de la sine...
  12. Pe partea de aero se pare că n-au concesii. E ciudat ca se permite schimbarea mobrei cu totul dar nu si a carenelor/elementelor aero.
  13. Nu,colegul a mers pe firul rationalmentului tau conform caruia citez "daca MM cade,nu stie nimeni sigur daca ar fi fost invins" Pai - daca MM cade - a fost invins.Asta se aplica pt Q pierzandu-si capul in 2020 (a si recunoscut) pt MM cazand ca boul in Jerez 2020 si rupandu-se pe n ani,pt Q pierzandu-si iar capul in 2022 si cazand prin Australia samd,si Pecco "recuperand" 96 de puncte,pt JM pierzandu-si capul in la sfarsit de 2023 samd. Asta cred ca incerca sa exprime colegul,nu un hate la Marquez... True that - e un rezultat bun,e un rezultat bun faptul ca a terminat si nu s-a stricat. Ca nu a cazut bascula pe jos ca nu a pocnit motorul ca e totul la locul lui ca merge cat de cat competitiva,sau nu i-a sarit lantul - nu fac misto,dar e normal ca in primele stagii de dezvoltare ale unui proiect nou sa se intample si asemenea lucruri,e testing phase,iar ei au avut la dispozitie foarte putin timp pt testing. Problemele pe consum sunt insignifiante,cred ca e mai nasol pt ei ca au probleme de constanta a comportamentului de la un tur la altul dupa cum zicea A.Fer.Dar na,testing. Sa vedem la anul.Problema e faptul ca in 2027 trebuie sa o schimbe iar...
  14. neatzaaaaa! lunea amplifica greatza!
  15. Este prima dataa cand motocicleta asta a legat 27 de tururi in cursa. Probabil se asteptau si ei la un consum mai mic, dar au fost luati prin surprindere de setoasă... Iti dai seama ca de acum urmeaza setarile de finete. Important este rezultatul. Chiar si in conditiile astea, a intrat in top 14, cu un pilot de teste. Fara problemele de consum, AFer ar fi fost cu siguranta ceva mai rapid si cine stie, poate ar mai fi castigat o pozitie. Una peste alta, desigur au mult de munca cam in toate aspectele, dar sunt optimist. Motoreta are potential. Chiar si asa, zic ca in mana unui pilot cu sezon regulat, ar putea fi mai sus.
  16. Norocul, nu ti-l faci, altfel toti am fi cu totii norocosi. De aia e noroc, il ai sau nu-l ai.
  17. poate colegul de mai sus, dupa el titlurile lui MM sunt false ca s-a retras Casey. ok o fi o teorie fortata dar totusi, nu prea se aplica. da, nu stie nimeni ce ar fi iesit. dar de la asta la "titlu fals" vs dovezile pe fata ca cei 4 ani lipsa s-au luat titluri false.. plm. poate exagerez si eu dar asta e realitatea. stiu ca Honda era in cadere dar daca MM nu disparea brusc poate putea tine pasul sau macar se putea bate. au fost niste campionate de circ cu Peco recuperand acele 90 de puncte,fratica.. sau Peco luat titlu cu 5 DNF uri, a fost un record ala.
  18. https://www.facebook.com/TNTSportsBikes/videos/630052353291530/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
  19. Nu cred ca "se oftica" nimeni.Sau cel putin nu oamenii normali - toata aceasta epopee a lui MM - x titluri mondiale,cazut lovit accidentat,chinuit,revenit cu chiu cu vai,iar cazut distrus mutat la echipa saraca,luptat impus termeni riscat venit la big team castigat inca (eu as zice minim 2) titluri mi se pare vorba lui Acosta cea mai frumoasa si spectaculoasa revenire a unui sportiv dupa a lui Jordan. Pe ciclul "i was uncool before cool was even cool" - eu sustineam ca MM va reveni si va fi peste cei din scoala noua cand nu era la moda.Acum toata lumea sustine ca MM e smecher - bine ma...E cam manea asta - dusmanii imi poarta pica lumea se oftica - n-are nimeni treaba - bravo lui si la cat mai mare.Oricum si 2026 e arvunit de MM,deci cei pe care ii deranjeaza,ar trebui sa se obisnuiasca. Problema mea nu e cu Marquez,problema mea e cu Pecco Bagnaia ca ba nu gaseste feelingul fata,ba are impresia ca il gaseste si se asterne pe jos,cu JM ca forteaza ca boul si de 2 ori in pre-sezon ca sa isi dea ditai accidentarea pe juma de an - si uite ca Aprilia in a 2a parte a sezonului pe alocuri poate pune probleme lui Ducati,problema mea e cu Q care a ales cu ochii pe cont pe Bartolini si pe vremurile de glorie dar nu facand o analiza la rece (precum a facut MM cand NU a mai ales Honda) samd.Cu astia am eu probleme,nu cu Marquez,el isi face treaba tzipla,ce i se poate reprosa? E un proiect "grabit" direct in productie,si e normal sa fie tot felul de mishaps. E f bine ca nu s-a stricat,ca a putut termina cursa,cred ca asta au avut ca si target - parcurgerea unui weekend de cursa fara probleme de fiabilitate.E de bine,in ciuda problemelor,e bine ca au terminat prima cursa. Dar nu au concesii? Nu am citit regulamentul,astia din tear...A,C care o fi ultimul se supun si ei celor 2 omolagari?Ca parca puteau face teste cate vor samd samd
  20. Azi
  21. e pacat si stupid, yamaha parca era cu cele mai multe concesii. dep, dar nu a tinut mult bucuria sper ca ai mancat inghetata atunci cand ai castigat, nu la ceva timp dupa, ca s-ar fi amarit
  22. Din cate am înțeles nu pot utiliza motocicleta v4 pilotii oficiali pentru ca deja au omologate acele 2 tipuri de pachete aero impuse de regulament, pachete ce nu pot fi utilizate pe noua motocicletă. Păcat..... ar fi fost misto sa vedem mobra aceea la munca in cursele ramase, pilotata de cei mai buni piloti de la yamaka
  23. 5 6 secunde în plus la consum Da nu e gaz 100% Da vedeți voi la anu cum Q se bate la campionat pe v4.. Dacă ii dau v4 cu 2 3 4 etape înainte de final anul asta. Q e pe 9. Poate prinde loc 8. 7 exagerat? Sa ii dea v4 și sa lucreze pt la anul. Nush ce face ala de teste dar ala nu e q...
  24. Tocmai asta apreciem mai toti care urmarim acest sport, că personal nu stiu câți dintre noi au avut norocul sa-i cunoască, deci cand cade vreunul, cade pilotul si nu omul. A avut 2 LL si a consumat acolo mai mult
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...