Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Tot ce se poate,tot ce se poate. Eu l-am luat de pe un site oarecum decent,dar nu bag mana in foc pt el... ...si o chestie interesanta care mi-a atras atentia : 2025 Catalunya Motogp Race : 1.A. Marquez (GP24) - 40:14.093 (28 gr. aer/41 asfalt) 2024 Catalunya Motogp Race : 1.F. Bagnaia (GP24) - 40:11.726 (26 gr aer/47 asfalt) Deci Bagnaia cu timpul din 2024 ar fi castigat cursa din Catalunya si in 2025. Pe GP25 a fost cu aprox 18s mai slow decat cu GP24,deci cam cu 0.75s/tur slower.
  3. Boss, de aici deduci ca acest articol este un mare FAKE. Actualul GP"25" are motorul de pe GP24 cum s-a hotarat de catre piloti,, si acelasi motor va exista si pe GP "26" ------------------------- Key Features of the Desmosedici GP25 Engine (as initially designed) Configuration: Liquid-cooled, 90° V4. Valvetrain: Four-stroke, Desmodromic DOHC, four valves per cylinder. Displacement: 1,000cc. Maximum Power: Over 250 hp. Intended Role: The ultimate expression of Ducati's technology for the 2025 MotoGP season. Why the GP25 Engine Was Ultimately Not Used as the Primary Base Radical and Inconsistent: During testing, the GP25 engine proved to be more "radical" and less consistent than the proven GP24 engine. Braking and Stability Issues: Pilots noted that the new engine, while offering smooth power delivery and good acceleration, resulted in a significant step backward in braking performance and corner entry stability compared to the GP24. Risk of Homologation: MotoGP rules require engines to be homologated (approved) for multiple seasons. Ducati was unwilling to risk homologating a new engine with significant weak points, preferring to stick with the reliable and highly successful GP24 base for 2025 and potentially 2026. Evolution of the GP24: Instead of the radical GP25, Ducati confirmed they would homologate an evolution of the 2024 engine for the 2025 season, focusing on integrating small, beneficial improvements. ------------------------------------------- Deci despre ce naiba vorbim? 99% din toate articolele care apar pe social media sunt niste fake-uri ordinare, ieri citeam de nu-s de disputa in replici intre Rossi si Tardozzi care a culminat cu Rossi care a venit in combinezon la circuit si s-a dat cu un Ducati "de test" pe circuit ca sa-i raspunda lui Tardozzi la replica "daca sa fii tare in gura mai bine vino si arata-ne ce poti pe circuit"
  4. Daa.. si acum imi aduc aminte cu scria cineva,, nu-l vrea Gigi domle, nu-l vrea! Dar insista sefii aia mari de la Audi!
  5. Azi
  6. Cineva undeva o arde aiurea - pe de o parte motoreta e clar diferita,hai ca poate motorul nu e diferit dar sunt destule schimbari la ea,nu sunt aia nebuni. Insa pe partea cealalta - exact precum zici,la ce i-ar folosi lui Gigi sa il saboteze pe PEcco? Oricum acum nu mai prea are cum sa o schimbe...om vedea la anul poate il ajuta cu una care sa franeze beton sa poata arunca ancora cum ii place lui. Vedem pe GP26...btw tare o sa fiu curios cum va merge lumea de la sateliti pe GP25 - cred ca la fel ca pe GP23 Discutie intre pilotii Ducati inside video
  7. e ham ham @apriliacluj Ciufi nu Pufi, de la ciufulita sau cum ii zice dresoru de la ciufuta ca ii place sa-l ia de degete
  8. Am prins iar un weekend frumos, (au mers si camerele, tura trecuta a mers doar cea din spate), am gasit iar niste "poteci" nebatute inca, viraje, padure, foarte slab circulate, deh, duminica...
  9. daca e pisica = no problemo. asa tin si eu minte. nu inteleg ce sens ar avea sa-l saboteze cineva pe Peco daca poti sa ai 1-2 e ideal, e perfect. asa incep si eu sa latru acum: Basti a fost sabotat! Peco a avut tot suportul dar Basti? si-au batut pla de el. iisuse. a, ca acum il asculta mai mult pe pilotul nr. 1 (care nu exista :))) ) e altceva, e NORMALITATEA. toataq lumea ar vrea ca baiatul ala campion mondial de 2 ori (in absenta nrlui 1) sa mearga si el decent. toti. spectacol pe pista, dar nu. e sabotat. "nu recunosc ca moto e diferita" iisuse recunosc eu : e diferita, asa, si? aia e 24 asta e 25. suna diferit, esti prost? :)))))
  10. Vezi ca e o manevra cu Digi online - daca esti conectat la net de pe wireless,din afara tarii,nu merge aplicatia. DAR daca esti conectat de pe date mobile - merge atza. (eu am net de la Digi,nu stiu daca asta conteaza) Dar in tot cazul,daca nu iti merge aplicatia samd,incearca cu net de pe date. In alta ordine de idei,telenovela GP25 continua : DALL'IGNA WON'T ADMIT THAT BAGNAIA IS RIGHT ABOUT DUCATI'S BIGGEST PROBLEM Speaking to several media outlets over the weekend in Barcelona, Ducati boss Luigi Dall'Igna said the differences between the GP24 and GP25 are "very small." He said the bike can't even be called an "evolution" of its predecessor.However, his struggling rider disagrees. Earlier this month, Bagnaia said the bike's "DNA" has changed this year, the biggest change since his arrival in 2019. Well-connected Italian figures in the MotoGP paddock are concerned about Ducati's reluctance to "admit" Bagnaia's truth. The introduction of the new engine affects not only power output, but also weight distribution and overall feel. Simon Patterson said on The Race MotoGP podcast: "I had a great chat a few nights ago with some Italian friends who have extensive connections in the paddock. They insisted that one of the biggest problems right now is that Ducati won't publicly admit that the bikes are different." "We spoke to Gigi Dall'Igna on Saturday afternoon, who once again claimed that the GP24 and GP25 are the same bike. We know that's not true – the engine is different, the engine feels different, the performance is different, the weight is different. The way it works is different." Dar parca motorul nu era diferit - nu asa au declarat la inceput de sezon ca pastreaza motorul de pe GP24 pt fiabilitate avand in vedere ca se pune engine freeze?
  11. incerc sa-mi faca astia la munca pe laptopul de munca VNP sa pot intra
  12. daca ai net pe telefon in roaming si aplicatia digionline pe telefon poti sa vezi cursa, nu e restrictionata. pe wifi de grecia nu o sa mearga.
  13. ma duc io in locu tau si stai tu acasa sa vezi cursele live pe GiGi tv.
  14. Scuze, char ma gandeam si eu ieri in timp ce postam.
  15. Adevarul e ca au scazut foarte mult preturile la 390 SH, nu prea se merita sa o vinzi la 3000 - 3500 daca i-si face treaba. Cere revizia la 30k schimb de pompa de apa? Nu stiam... eu inca sunt putin peste 21k. Cum suna 390-ul fara toba:
  16. si eu o sa fiu plecat pe Grecia sper sa rezolve astia de la munca VPNul sa pot intra pe digionline sa urmaresc cursele...
  17. noi vedem clasament, pe cand ei vad altfel in detalii de care noi habar nu avem si nici nu le putem cuantifica
  18. Mno,e de ajung off topic,sa revenim la subiectul topicului.
  19. Buna dimineata! Mersul la lucru accentueaza greata. Dar nu mai este mult.
  20. Ieri
  21. Ce legatura are una cu alta probabil numai in capul unui MODERATOR. Ți s-a emis un avertisment. Înainte de a putea posta din nou, trebuie să confirmi avertismentul. Pai cu cine s a v a mai luptati si voi ??? au mai ramas cativa " pensionari " pe acest forum de bine ce l-ati administrat,,,,,
  22. Din păcate nu vă poate lumina nici farul din Constanța. Dar admir varietatea de topicuri, mai ales cel în care căutați tovarăși de drum, la pensie. Timp mult, minte odihnită.
  23. De la Motohub am luat două mobre. Totul ok pe partea de vânzări. Discounturi generoase, nimic de zis, mai ales la mobrele din showroom.Dar pe partea de service, se schimbă treaba. Nu mai apelez la ei. La revizie, după ce au schimbat lichidul de frana, când am ajuns acasă, după nici 15 km, aveam un etrier fata plin de lichid de frana. I-am sunat și au trimis o dubă sa ia mobra in service. După amiaza m-au sunat sa merg s-o iau. Am gasit-o "spălată", gen cu mopul. De atunci am evitat sa mai ajung la ei in service, chiar și pentru o simplă revizie.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...