Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salutare! Nu caut specific o motocicleta anume. Locatie: Bucuresti Buget: Maxim 3500 euro
  3. acum am inteles ca era racoare. o fi fost mai cald la Jerez? am vazut acum reluare cu depasirea la Peco frate a venit de atat din spate si totusi a oprit-o si a nimerit si apex si tot. RPReplay_Final1715592255.mov
  4. bai nene, eu nu mai inteleg un lucru, merge JM 10-12 tururi in curu lui Peco, nu se plange ca ii incalzeste cauciucul, Peco idem, dar cursa trecuta MM dupa 1-2 tururi cand l-a ajuns pe Peco a simtit imediat diferenta.. MM ne arata inca odata de ce are 8 titluri. sa te bati cu baietii pe factory spec A cu motoreta de anu trecut, e mare lucru. Omu e extraterestru. Daca primeste ghidon factory s-a terminat cu smecheria
  5. Azi
  6. Cumparate de la fc-moto acu o luna. Sunt purtate odata, 2 ore. Ii dau pentru ca nu ma inteleg cu ele. Nu le pot returna pentru ca nu mai sunt noi, daca va intrebati de ce nu le pot returna. Au garantie, factura... Ca marime se potrivesc la un 44.5-45 pantofi "normali". 46 la ei are brantul de 287mm. Ca idee gaerne are brantul de 295mm la numarul 45 Detalii - copy paste de pe site-ul lor. Microfiber upper Personalised double-density rubber sole Rear vertebrae system to ensure controlled flex and torsion Injected and moulded plastic protections Three titanium sliders (front, side, rear) Polyurethane gear shift protection A. I.S. (Air Intake System): air intakes for ventilation Velcro and zip closure Side lever closure Shock-absorber insert in the heel Innovative front cambric system with skeletal design that provides increased flex and protection Pret - 1000 ron. Contact - PM sau mesaj. Locatie - Bucuresti
  7. In mare parte din considerente estetice, dar s-a mai intamplat sa iau pietre de pe drum, in mers.
  8. singurul meu regret este ca am pus bara transversala pe care plimb troliu un pic prea in spate fata de elevator, dar pot plimba elevatorul in garaj inainte inapoi dupa necesitati. pt mine urmatorul pe lista e elevatorul auto, dar asta cand o sa am un garaj in care sa fie loc de el si pe propriu teren, nu spatiu inchiriat ca acum.
  9. si daca nu e la noi, cumperi din afara daca o vrei.
  10. Tocmai ca are peste 2 ani si incep sa ma enerveze forma lor. Design oribil fata de vechile oglinzi de pe 250. Chiar ma gandesc sa comand unele de 250 dar nu stiu daca prinderea e la fel. Mersi de link oricum. Tocmai ca are peste 2 ani si incep sa ma enerveze forma lor. Design oribil fata de vechile oglinzi de pe 250. Chiar ma gandesc sa comand unele de 250 dar nu stiu daca prinderea e la fel. Mersi de link oricum.
  11. salut, nu exista la noi. doar Corbin Olanda si Germania.
  12. gg in doar 5 etape - nu stiu. tot trebuia sa o 'invete' putin. de aici incolo ar fi fost bine ca era pe acelasi echipament. eu tot am incredere in MM si in faptul ca o face el sa mearga in datile cand moto nu e super ok setata. pacat ca a busit quali asa rau, poate facea naibii dubla.. era o vreme cand eram un om mic, ma bucuram daca mai cadea din concurenta. acum vreau sa ramana toti pe roti. apropo, se plangea un coleg ca nici nu au dat reluare cu cazatura lui Q - ceea ce e gresit, s-a dat. in schimb pentru cazatura lui Miller nici nu s-au obosit :)))) Pe Mir l-au aratat ca e un fel de traditie.
  13. Din considerente estetice am si eu scutul acela pe 850 4TX. Recomandarea mea e sa gasesti unul de 850 3VD. Mult mai putina bataie de cap iar pretul nu e mare. Se potriveste fara nicio modificare. Spor!
  14. Și eu am avut două, iar acum am un EVO ES, toate concepute cu locașuri pentru difuzoare.
  15. Schimbă bușonul cu cel nou. Dacă ai dubii asupra antigelului și ai completat cu apă din când în când, schimbă și antigelul. Problema ar trebui să dispară. Dacă persistă, eu aș face un upgrade la ventilator sau aș renunța să merg prin oraș.
  16. La Rins nu am inca mari pretentii, pentru ca abia invata motocicleta aia.. BTW merge pe o motocicleta stricata doi ani de Q. Chiar si asa, Rins a exprimat niste pareri, in special pe partea de aero. Cal este pilotul lor de teste. In intervurile lui arata punctual unde sunt problemele si de unde ar trebui inceput, dar degeaba ai inca un pilot pe grila si pilot de teste, daca pilotul principal stie doar power!! power!!. si I don't feel anything... Dezvoltarea ia directia ceruta de nr.1. Pai Rins pe ce sa miste? Pe o motocicleta facuta de Q pentru Q, pe care nu poate merge nici Q, daramite alt pilot? Nu ai vazut ca la testele de la Jerez, au avut pareri contradictorii? Ce ii placea lui Rins, nu ii placea lui Q si invers... de a cui parere crezi ca va tine cont Jarvis? Ce pretentii poti sa ai de la Rins, in conditiile date? In contextul in care Yamaha nu are echipa satelit, Rins testeaza pentru primadona... Cam ce facea Zarco la Pramac, pentru echipa de uzina. Daca ar fi pilotat un GP24, cu siguranta am fi asistat la o alta desfasurare a campionatului.
  17. Odată cu trecerea anilor începi să apreciezi orice ajutor. Nu mai vorbesc de timpul câștigat.
  18. Si eu m-am temut. Cam la același nivel, da. Și pilotează o vechitură de la începutul anului trecut, fără niciun update, în timp ce ăia cu care îl comparăm au motorete '24. Ca să putem aprecia mai exact ar trebui să piloteze pentru echipa de uzină. Altfel, la o echipă de client, chiar și pe o motocicletă latest specs se poate specula (vezi cazul Martin de la sfârșitul sezonului trecut). Acolo va fi presiune pe Marquez, toată lumea se așteaptă să câștige și s-ar putea să o dea de gard dacă forțează nesăbuit.
  19. Rins are multa exp pe 4L. dar Rins vezi ca e in spatele lui Q. (pun intended ) adica ok , Q e praf la ...ales piese bune pt moto. dar sa vedem Rins daca incepe sa miste.
  20. Colegule, cum sa progreseze, daca de aproape trei ani lui Quacalaro nu nu ii place nimic din ce aduce uzina? De trei ani, el ori nu simte nici o diferenta, ori nu-i place, ori nu are feeling pe care il stie el, etc... Bai, nimic, nimic??? Chiar nimic?? Anul trecut, in presezon, i s-au vreo doua motorete. Nu i-a placut nimic, iti aduci aminte ca revenise, la un moment dat, la motoreta din 2021??? Anul asta, i-a adus motoare sasiuri, etc.. nimic nu i-a placut. Acum, la Jerez, au adus oamenii motor (sau macar parti), i-au adus noi elemente aero, sasiu nou, bascula, electronica, nimic nu i-a placut sau nu a simtit diferente. Ce plm sa ii mai aduca, alifie de coor??? Baaaai, in trei ani, chiar nimic din ce au produs oamenii aia, nu merge la el??? Da-mi voie sa am un mare semn de intrebare, in ceea ce il priveste. Cum mai spuneam si cu alta ocazie, de cand este el prim pilot la Yamaha, motoreta nu a stagnat, mai rau, a involuat. Si-a pierdut si acele calitati care erau atuuri. Nu baga bani uzina.. oke, motoreta stagneaza.. dar in cazul de fata ea merge din rau in mai rau. In anii trecuti te legai de Vinales, care nu intelegea nimic, nu stia de ce este lent, de ce este rapid. In ala dadeai cu pietre (si eu, desigur), spuneai ca este pe langa. Quacalaro este mai cu pluta decat ala, dar il vezi egalul lui Rossi sau MM. Desigur, daca dai cu pietre in frantuz, nu iti mai iese teoria cu Yamaha nu stie.. Nu stiu, daca in ultimele trei curse l-am vazut sa depaseasca vreodata. Toti se depasesc intr-o bucurie, el nu reuseste sa treaca nici de aia de la coada plutonului, care merg cu o secunda jumatate mai lent. Ieri a progresat pana pe 6, doar datorita cazaturilor care s-au produs in fata lui, nici o depasire, nimic, nimic, dar nu este interviu in care sa nu se planga. Pot sa il inteleg ca a ramas la Yamaha pentru bani, 12 milioane nu le ia din drum.. dupa doi ani de contract, omul si-a asigurat batranetile. Ceea ce nu inteleg, este de ce l-a mai pastrat Yamaha?? Mai ales cand vad ca lucrurile nu merg in nici o directie, cu el...
  21. Leon

    SHARK - Discutii Generale

    Ma mir ca nu au, chiar daca casca ta e entry level (SHARK RIDILL). Eu am avut cateva casti Shark Spartan de-a lungul timpului (si acum am GT Pro si RS) care au decupaje... Foarte interesant site-ul (si preturile la unele produse)
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...