Jump to content

Recommended Posts

/index.php?/forum/49-motocicleta-mea/

 

Nu poluezi cu niste poze. Dealtfel cred ca ai glumit...

Gasesti si destula informatie pe forumul asta, dar trebuie sa filtrezi trolluiala ieftina de lucrurile importante.

 

Si topicul de Transalpuri, in caz ca nu-l stiai, pentru informatii specifice modelului. /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc, Zappy!


» Post actualizat in 26 Oct 2017 20:46

Gata! Mi-am facut datoria pe "Motocicleta mea" in cel mai serios mod posibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine am venit pe forum.

Acuma mi-am preschimbat permisul si mi-am adaugat si categoria A, B-ul il am demuuult. Daca tot a A-ul vreau sa imi iau un motor, dar de care? aici vreau sa-mi raspundeti voi. Scoala am facut-o pe un hornet si mi-a placut, avand in vedere ca e mai joasa, eu avand cam 1,67 m si vreo 72 kg, plus ciclistica de care v-am tot auzit vorbind aici, apropo, opturile la poligon le faceam cu o mana, am filmarea, dar as vrea si sfaturile voastre de specialisti, dar sa tineti cont de inaltimea mea ca sa ajung cu picioarele pe pamant, asa cum sunt eu. O seara frumoasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi dacă deja ești obișnuit cu Hornetu' și ți-o plăcut, de ce ai vrea să schimbi o formulă câștigătoare? Sună bine, are mai multă putere decât ai nevoie, are suspensii reglabile, piese și accesorii se găsesc peste tot. Hornet (PC41) cu ABS, nu ai cum să dai greș cu așa ceva:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi dacă deja ești obișnuit cu Hornetu' și ți-o plăcut, de ce ai vrea să schimbi o formulă câștigătoare? Sună bine, are prea mai multă putere decât ai nevoie, are suspensii reglabile, piese și accesorii se găsesc peste tot. Hornet (PC41) cu ABS, nu ai cum să dai greș cu așa ceva:D

fixed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca hornet o sa imi iau, dar nu stiu daca cu ABS sau fara, astea sunt in jur de 3000 E si eu mi-am propus o investitie pana in 2500, si as vrea sa ma obisnuiesc cu franele, sa le simt. Iarasi am citit pe aici ca ar fi mai bune astea pe carburatoare decat pe injectie. Mai dati-mi sfaturi ca eu sunt novice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia cu ABS. Franele se simt si in caz de vreo situatie la limita nu trebuie sa iti faci griji ca blochezi roata.

Ia cu injectie. Epoca carburatoarelor a cam apus.

 

Trebuie sa te gandesti si ca peste 1,2,3,4 ani vei vreo sa o vinzi. Crezi ca ai mai multe sanse sa vinzi o motocicleta pe carburatie si/sau fara ABS, sau una care e mai moderna dpdv al tehnologiei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate. M-ai convins, mai pun 1000 de euro si imi iau una din 2008_2009 nu din 2000.

Mersi Razen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

De curand am intrat si eu in randul celor care au permis cat. A. Mi-am dorit mult aceasta categorie, insa doar acum am reusit (la 25 de ani) sa imi indeplinesc aceasta pasiune (uitandu-ma in spate, nu imi pare rau ca nu am dat la 18 - 19 ani cand inca nu era legea legata de varsta, ba chiar ma bucur :) ).


Acum, dupa lungi cautari, am nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa imi achizitonez o motocicleta naked si am ajuns la 2 modele: Yamaha FZ6N sau Suzuki GSR600. Bugetul meu este undeva la 2300 euro + maxim 10% buffer. In acest pret nu intra echipamentul (pe care il am aproape complet - imi mai lipsesc doar ghete). La bugetul meu stiu ca nu voi lua cu ABS. Cei care au aceste doua modele, ma puteti ajuta cu cateva pareri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posesor de Yamaha FZ6N 2004: Dupa 3 sezoane si aproximativ 20000 km 0 probleme tehnice. Folosit 90% extern, 60% din timp cu pasager. Consum mediu aproximativ 5l/100km. Pana in 7000rpm nu ai un cuplu fenomenal, ideal pentru incepatori.

In bugetul tau o sa gasesti exemplare ok

Despre Suzuki nu pot sa dau sfaturi, nu am avut, nu am mers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GSR 600 are problem cu cadrul care se crapa la imbinarea cu furca , problema este cunoscuta si discutata pe forumurile Suzuki

daca vrei ceva fiabil Suzuki , Bandit este o optiune , vorbesc in cunostinta de cauza

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rares443

2 modele de fz6 calarite in ultimii 10 ani.

0 probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

FZ6 e o alegere buna pentru incepatori. A fost optiunea mea nr 2 , insa am ales er-6n pt 2 cil si pt ca era mai manevrabil. Insa cred ca un FZ6 in rest e mai bun din multe puncte de vedere :rusinica:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!! imediat ce se indreapta vremea vreau sa ma inscriu la scoala pt categoria A. am 26 de ani si B-ul de vreo 4.

as vrea sa imi recomandati un motor intr'un buget de aprox 2000 euro, mi'au luat ochii pana acum Honda Hornet si CBR f4.

mentionez ca nu vreau motor pt a'i da in goarna sau sa impresionez vreo fata (nu de alta dar ma omoara nevasta'mea).

momentan am doar casca Scorpion Exo 490 si geaca Probiker PRX-7, restul urmeaza sa le iau lunile urmatoare.

va multumesc

Edited by robb18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, cbr nici nu se ia pt a-i da in goarna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, cbr nici nu se ia pt a-i da in goarna...

 

Depinde goarna cui. Daca nevasta citeste topicul atunci omul a actionat precaut spunand ca nu cauta femei, pe de alta parte a mentionat "gorna" si cu totii stim ca in majoritatea cazurilor CBR F4 de preferat rosu se ia pentru a da in goarna fetelor. ;) :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

GSR 600 are problem cu cadrul care se crapa la imbinarea cu furca , problema este cunoscuta si discutata pe forumurile Suzuki

daca vrei ceva fiabil Suzuki , Bandit este o optiune , vorbesc in cunostinta de cauza

Desi legende sunt pentru fiecare motor...experienta mea cu GSR600 de aproximativ 3 ani a fost foarte buna. Nici vorba de fisuri sau altceva. Un model din 2006. Ce-i drept nu am sarit borduri, mers pe circuit sau alte nebunii.

Ce mi-a placut mult la modelul asta a fost ciclistica foarte buna, manevrabilitatea in oras, putere mai mult decat iti trebuie si faptul ca nu ai surprize.

Design-ul...pentru mine foarte bun dar asta tine de gust.

L-as recomanda cu incredere oricarui incepator cumpatat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

Am achizitionat recent o Honda NC750XA , fiind incepator nu stiu cu ce sa o compar dar se pare ca nu puteam sa fac o alegere mai buna , un motor exceptional , pozitie in sa foarte comoda , trage de la turatii foarte joase , acceleratia raspunde foarte exact atat in accelerare cat si in decelerare . Nu in ultimul rand ar fi ABS -ul , nu a fost cazul sa intre in functiune dar este bine sa-l stiu acolo la datorie . Pana acum am facut cca 2500 km , nu am reusit sa-i gasesc vre-o hiba . Poate ce-i de la Peco sa fie un pic suparati , la un consum mediu de 3 la suta eu nu ii vad prea bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un motor de ~750 cmc sa consume 3% inseamna perpetuum mobile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un motor de ~750 cmc sa consume 3% inseamna perpetuum mobile.

Eu sunt entuziasmat de acest consum deoarece am trecut de la a circula cu o masina de 13 la suta la un motor de 3 la suta , dar asa in general eu credeam ca este un consum normal pentru un motor . Sa nu ignoram faptul ca nu sunt decat 55 de CP , merg intr-un ritm absolut normal , regimul de turatie undeva intre 1500 - 3000 RPM pentru viteze de 60 - 120 functie de treapta selectata . Eu chiar cred ca se poate si sub 3 la suta , nu asta a fost scopul pentru care am renuntat la masina dar tutusi .... , sunt incantat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1500-3000rpm?!? Asta e regim pt un diesel, nu motor de motocicleta! Mersul subturat uzeaza prematur motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nc750 are turatia maxima de 6000. La motorul ala e normal sa mergi cu turele alea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turatia de ralanti cat e? 1500rpm in sarcina?! Nici cu dieselul nu merg asa...

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am impresia ca consumul ala de 3 este cel mediu afisat in bord care nu este cel mai precis. Nici cu scuterul de 400 nu scot sub 3,5 indiferent cum as merge.

 

Si regimul ala de turatie... Mobra mea are ralantiul la 1500RPM. Mergi subturat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...