Sari la conținut

Postări Recomandate

Astă-noapte, făceam driftinguri cu camuflata pe un petec de noroi şi mă lăudam singur cât de meseriaş sunt..... :10: ! Diminiaţa ... :rusinica: , mi-am dat seama că :nono: ! De fapt, visasem! Pe la ora 9, am vrut să plec cu maşina până într-un loc. Trecând pe lângă doamna mea camuflată, să vezi minune; alo, domnu! Păi, nu ţi-e ruşine să mă visezi şi să treci pe lîngă mine fără să mă bagi în seamă? Mă neglijezi cu atâta impertinenţă încât îmi vine să divorţez şi o să mă doară-n tobă de tine! Ai uitat cât mă mai călăreai toată vara, până nu demult? Nici nu mă lăsai să-mi mi se răcească cilindţâţele, că mă luai iarăşi la călăreală! Ei bine, mi-am cerut milioane de scuze, m-am îmbrăcat corespunzător pentru o lady şi am plecat împreună la plimbare, dar nu înainte de a o avertiza că dacă face vreo ghiduşie în semn de răzbunare şi îmi aplică un ,,tur de braţ,, ori de picior, sau un ,,dublu nelson,, de asfalt, nu mai vede de la mine nici de băut şi nici accesorii! Ei bine, camuflata şi-a ţinut cuvântul şi ne-am plimbat vreo 3 ore, ca în vremurile.......calde! Mai jos aveţi dovada că am ajuns cu bine acasă, iar camuflata şi acuma mai radiază de bucurie, adică vreo 45 grade celsius!

post-97467-0-29951200-1513260123_thumb.jpg

post-97467-0-41555300-1513260139_thumb.jpg

post-97467-0-99544900-1513260154_thumb.jpg

post-97467-0-13198500-1513260175_thumb.jpg

post-97467-0-29530200-1513260246_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stie cineva cat de mult se poate inalta un ghidon la TA 600 PD10 fara sa se modifice lungimea cablurilor si furtunului de frana? Sau fara sa rupa parbrizul? Ar merge un ghidon inalt de 125 mm?

Multumesc

merge

am eu de 200 mm si e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent e acelasi contact la toate modele de 600, dar din cate vad in schema nu contactul este problema ci butucul. Se misca liber cheia in butuc, si in mers sunt sanse sa se opreasca moto, nu ramane pe ON.

Sugestii? :)

 

Multumesc pentru ajutor!

 

Image already added
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Intenționez sa fac un “rebuild” unui Transalp PD10 1997 . Întreb pe cei care au trecut prin așa ceva ce furnizor de piese sa aleg, in special pentru piesele din motor ( set garnituri/ lanțuri distribuție/segmenti pistoane, etc.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata stima pentru ce ti-ai propus. dar...merita sa faci ce ti-ai propus? are asa valoare sentimentala mare? te intreb deoarece daca vrei ceva profi, coperta de magazin, showroom, depaseste cu mult )FOARTE) valoarea unui TA mint condition cu km putini de pe dincolo.

acuma, tu stii ce vrei, ti-as recomanda sa cauti pe advrider rebuild'uri meseriase si sa te inspiri de acolo.

piese gasesti pe motomike,wemoto, magazine de profil ( louis polo etc). alea mai uzuale le gasesti si pe la magazinele auto, ca au aceiasi furnizori.

calculeaza bine, masoare de 2 ori si taie odata. My2cents

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felix, la motor cel mai simplu e sa pui unul de transalp de 650 cat mai nou si cu km putini. Modificarile necesare sunt minime.

» Post actualizat in 11 Jan 2018 13:09

Uite aici mosificarile necesare:

http://advrider.com/index.php?threads/show-us-your-transalp-modifications.39170/page-378

 

Prima parte, cea electrica, nu-i nevoie s-o faci pentru ca si al tau are 1 cdi nu doua.

Vad ca au disparut pozele de pe advrider dar te-ajuta ala sigur cu detalii daca-i dai un pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de idei. Interesant este faptul ca sfaturile au fost in general de a schimba motorul sau chiar motocicleta. Probabil și din cauza faptului ca nu am fost destul de explicit. Am sa va lămuresc puțin. Motocicleta in cauza cred ca este unicat in România prin modificările pe care le are și prin aspectul ei. Motorul funcționează bine . Operațiunea pe care vreau sa o fac este pentru ca acum am timpul și bugetul necesar. Nu ma ghidez după rațiuni financiare in aceasta chestiune. Cea mai buna afacere as face-o daca as dezmembra motorul și as vinde piesele și accesoriile de valoare. Noroc ca nu vreau sa fac o afacere ci doar sa ma îngrijesc de ceva drag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] Motorul funcționează bine . [...]

Daca motorul e-n mintile lui, are compresie buna si nu curge pe la garnituri, lasa-l in pace, nu umbla in el.

Sunt putine locuri in Ro unde poti sa faci rectificari ok, iar piesele din comert nu au calitatea celor din fabrica.

 

Foloseste-ti timpul ce-l ai pentru adunat km si amintiri. Eventual iei alt motor pentru cazul cand pica cel de pe mobra, sa faci swap pana se repara primul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...