Jump to content

Recommended Posts

Buna dimineata,

 

Am o problema cu utilajul din dotare, un PD10 din 98...

Dupa ultima pornire de aprox 10 minute (efectuata in garaj, ca acolo sade peste "iarna"), pornire care m-a surprins putin cu un mers neregulat si cu cateva autoaprinderi dupa ce i-am taiat si butonul si cheia, la urmatoarea incercare de cheie, surpriza maxima, nu mai misca nimic, nici macar becurile in bord nu se mai aprind, nici lumini nici cu cheie nici fara cheie nici claxon, nimic nimic!

 

De precizat ca la ultima pornire, cea amintita mai sus, bateria a parut viguroasa, adica a invartit tare si cu forta, e drept, parca ceva mai lung decat de obicei pana a pornit, dar ideea este ca nu a parut "stoarsa" de puteri...

 

Bateria?

Contactul?

 

Ce sa fie?

 

verifica siguranta de 30 A care e pe releul de pornire...90% s-a ars daca ai ramas fara tensiune de tot

si verifica contactele de la releul de pornire sa fie curate ,fara depuneri

Link to post
Share on other sites
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Intrunirea Transalp 2020 va avea loc in Poiana Rusca in perioada 30.07-02.08. Mi multe detalii puteti gasi pe facebook pe grupul de Honda Transalp Romania si pe www.transalp.ro  

Posted Images

Aşi dorii informaţii exacte de la colegii care au făcut transformările, pentru că nu am de gând să pierd un sezon pe experienţe, în plus, trebuie să fac şi un calcul pe line de finanţe, deoarece ,,mătuşei mele Tamara,, de la un timp i se întâmplă o minune, adică îi lăcrimează cardul că este prea gol. Motorul pe care doresc să-l achiziţionez este din 2006 şi are în jur de 23.000km.

 

Personal nu am facut nici un astfel de transplant.

Incepe prin a oferi informatii despre ce ai....si apoi despre ce motor vrei sa iei.

Te poti astepta sa nu se potriveasca suportii de motor, deci sa fie necesar sa faci altii.

Cu instalatia electrica trebuie sa fi atent pentru ca 650-ul are HISS, deci iti trebuie blocul de contact (sau macar inelul de citire), cheia/ cheile, TCI-ul aferent acelor chei... Nu stiu daca se potrivesc bobinele de inductie de la 600 la 650, si releul de incarcare s-ar putea sa fie diferit.

Trebuie sa te decizi daca iti doresti un proiect sau doar vrei sa iesi mai ieftin decat o revizie interna a motorului existent.

Daca nu doresti neaparat un proiect marisor, cu bataile de cap aferente mi-as permite sa iti recomand sa reconsideri reparatiile de care ai nevoie sau schimbul motorului cu altul de 600.

Indiferent de varianta pe care o alegi, in masura in care pot, te ajut cu placere cu informatii despre modelul de 650.

Edited by phreak_or
Link to post
Share on other sites

Buna dimineata,

 

Am o problema cu utilajul din dotare, un PD10 din 98...

Dupa ultima pornire de aprox 10 minute (efectuata in garaj, ca acolo sade peste "iarna"), pornire care m-a surprins putin cu un mers neregulat si cu cateva autoaprinderi dupa ce i-am taiat si butonul si cheia, la urmatoarea incercare de cheie, surpriza maxima, nu mai misca nimic, nici macar becurile in bord nu se mai aprind, nici lumini nici cu cheie nici fara cheie nici claxon, nimic nimic!

 

De precizat ca la ultima pornire, cea amintita mai sus, bateria a parut viguroasa, adica a invartit tare si cu forta, e drept, parca ceva mai lung decat de obicei pana a pornit, dar ideea este ca nu a parut "stoarsa" de puteri...

 

Bateria?

Contactul?

 

Ce sa fie?

Probabil bateria.
Link to post
Share on other sites

Personal nu am facut nici un astfel de transplant.

Incepe prin a oferi informatii despre ce ai....si apoi despre ce motor vrei sa iei.

Te poti astepta sa nu se potriveasca suportii de motor, deci sa fie necesar sa faci altii.

Cu instalatia electrica trebuie sa fi atent pentru ca 650-ul are HISS, deci iti trebuie blocul de contact (sau macar inelul de citire), cheia/ cheile, TCI-ul aferent acelor chei... Nu stiu daca se potrivesc bobinele de inductie de la 600 la 650, si releul de incarcare s-ar putea sa fie diferit.

Trebuie sa te decizi daca iti doresti un proiect sau doar vrei sa iesi mai ieftin decat o revizie interna a motorului existent.

Daca nu doresti neaparat un proiect marisor, cu bataile de cap aferente mi-as permite sa iti recomand sa reconsideri reparatiile de care ai nevoie sau schimbul motorului cu altul de 600.

Indiferent de varianta pe care o alegi, in masura in care pot, te ajut cu placere cu informatii despre modelul de 650.

Motorul meu are aproape 100.000 km şi atunci m-am gândit că poate ar fi mai bine să nu-i fac rk. pentru că tot vechi râmâne. în plus, dacă schimb cilindrii,pistoane,segmenţi, garnituri,etc. ajung la un preţ care poate depăşii sau cel puţin se poate apropia de 500 euro.Or eu am găsit un motor de 650 transalp cu 500 euro,din 2006 şi are numai 23000 km. Ca an de fabricaţie şi km, diferenţele sunt foarte mari, motorul meu fiind din 1991. Colegul de la care doresc să-l cumpăr îmi dă în acest preţ şi cablurile,furtune, galeria evacuare,etc. Nu ştiu, mă gândesc că instalaţia electrică este completă şi cu toate accesoriile, contact,relee,etc.. Am să-l întreb dacă îmi dă tot ce am nevoie, adică ce mi-ai scris tu mai sus. Dacă primesc totul în preţul de 500, atunci va rămâne să găsesc pe cineva care să-l monteze pe cadru, deşii am înţeles că şi prinderile necesită modificări.

Link to post
Share on other sites

Nu potrivește motorul pt că are alta prindere in cadru,pe lângă asta îți trebuie toată instalația electrică cu cheie cu cdi,regulatoru de tensiune tot,îți trebuie carburatoarele ,nu potrivesc cele de 600 mai apoi trebuie rezolvat și partea cu filtru de aer ca diferă cel de 650 ii deasupra la carbelitoare și mai ai de mers la Rar sa îl omologheze și îți trebuie factura de service autorizat că îi montat .....sper că te-am convins că îi mult prea complicat dar nu imposibil ..eu aș căuta un transalp din 96-99 ..și eu m-am gândit la așa ceva daca mai vrei inf 0745538663

» Post actualizat in 04 Feb 2018 21:26

Și nu crede treabă asta cu 23 mi km musai ...sunt puține transalpuri chiar și din 2005 cu așa km ..nu zic că Nu sunt dar motorul trebuie sa fie că nou .nu ai nici o garanție că are km ăștia decât că zice cel care îl vinde care probabil așa la cumparat și el ,deci nici o garanție ,....

Link to post
Share on other sites

Nu potrivește motorul pt că are alta prindere in cadru,pe lângă asta îți trebuie toată instalația electrică cu cheie cu cdi,regulatoru de tensiune tot,îți trebuie carburatoarele ,nu potrivesc cele de 600 mai apoi trebuie rezolvat și partea cu filtru de aer ca diferă cel de 650 ii deasupra la carbelitoare și mai ai de mers la Rar sa îl omologheze și îți trebuie factura de service autorizat că îi montat .....sper că te-am convins că îi mult prea complicat dar nu imposibil ..eu aș căuta un transalp din 96-99 ..și eu m-am gândit la așa ceva daca mai vrei inf 0745538663

[....]..

Motorul de 650 se potriveste la fix in locul celui de 600. Nu ai treaba cu electronica, pentru ca folosesti instalatia de 600 asa cum e. Daca Alk are si modelul de dupa 1996, e cea mai mica bataie de cap. Exista 1 coleg in Timisoara la care am vazut facuta modificarea si tot ce inseamna

 

Asadar:

- motorul de 650 intra la fix in locul celui de 600;

- e nevoie sa fie adaptata galeria de evacuare de la 650.

 

Cu RAR-ul, la o adica, se poate face omologare individuala, daca vrei si actele in regula.

Link to post
Share on other sites

Domnilor colegi, nu mai înţeleg nimic din toată povestea în afara faptului că am intrat într-o ceaţă totală..... :10:.... pentru că părerile sunt împărţite ,,frăţeşte,,! Şi totuşi, pînă la urmă, cine dintre voi are dreptate? Cât despre bani? Am bani de mă enervează, înainte de a deschide portofelul îmi pun cagulă pe faţă ca taifunul turbionar să nu-mi zburlească părul! Mi-e şi frică să bag degetele că ultima oară, vârtejul era să mi le reteze, aşa că nu vă faceţi probleme. Apropos, reducere pentru studenţi , sau cu buletinul ,,iei acuma, plăteşti la anul,, aveţi în ofertă? Oricum nu-i problemă, că eu când merg la plimbare cu camuflata mea doamnă, din repect şi dragoste neţărmurită, stă întotdeauna în dreapta mea, aşa că nici de benzină nu prea am nevoie, în plus, fac şi sport........dar de fapt cine a spus că vreau un motor de schimb? Nu vreau domnule nici un motor, nu mai insistaţi să-mi băgaţi pe gât......afaceriştilor corporatişti ce sunteţi voi!!!! :hug: :crack:

Edited by alk
Link to post
Share on other sites

Domnilor colegi, nu mai înţeleg nimic din toată povestea în afara faptului că am intrat într-o ceaţă totală..... :10:.... pentru că părerile sunt împărţite ,,frăţeşte,,! Şi totuşi, pînă la urmă, cine dintre voi are dreptate? Cât despre bani? Am bani de mă enervează, înainte de a deschide portofelul îmi pun cagulă pe faţă ca taifunul turbionar să nu-mi zburlească părul! Mi-e şi frică să bag degetele că ultima oară, vârtejul era să mi le reteze, aşa că nu vă faceţi probleme. Apropos, reducere pentru studenţi , sau cu buletinul ,,iei acuma, plăteşti la anul,, aveţi în ofertă? Oricum nu-i problemă, că eu când merg la plimbare cu camuflata mea doamnă, din repect şi dragoste neţărmurită, stă întotdeauna în dreapta mea, aşa că nici de benzină nu prea am nevoie, în plus, fac şi sport........dar de fapt cine a spus că vreau un motor de schimb? Nu vreau domnule nici un motor, nu mai insistaţi să-mi băgaţi pe gât......afaceriştilor corporatişti ce sunteţi voi!!!! :hug: :crack:

 

Eu am de vreo șase ani (și) un Transalp PD10 (1998) cu motor de 650 cmc. Specialiștii mi-au zis că ar fi motor de Africa Twin RD 03. L-am luat de la cineva din Oradea care aducea motociclete. Când am văzut că are alt motor decât cel standard am convenit cu vânzătorul să-i facă CIV cu motorul schimbat. I-a facut!

 

Transalpul meu are TCI în loc de două CDI-uri. Nu pare să se fi făcut modificări la cadru pentru adaptarea motorului de 650 cmc.

 

Dacă vrei ești invitatul meu să studiezi modificările făcute. Oricând !

Link to post
Share on other sites

Eu am de vreo șase ani (și) un Transalp PD10 (1998) cu motor de 650 cmc. Specialiștii mi-au zis că ar fi motor de Africa Twin RD 03. L-am luat de la cineva din Oradea care aducea motociclete. Când am văzut că are alt motor decât cel standard am convenit cu vânzătorul să-i facă CIV cu motorul schimbat. I-a facut!

 

Transalpul meu are TCI în loc de două CDI-uri. Nu pare să se fi făcut modificări la cadru pentru adaptarea motorului de 650 cmc.

 

Dacă vrei ești invitatul meu să studiezi modificările făcute. Oricând !

Mâine diminiaţă trebuie să plec în satul cu miniştri- Bucureşti, când mă întorc am să te contactez, dar cred că cel mai bine ar fi să ne sunăm pentru a prestabilii întâlnirea. Mob. meu, 0725724854, poţi să mă suni oricând, 24/24h.

Link to post
Share on other sites

Dragi prieteni, va scriu prima mea experienta pe transalp in afara Romaniei.

 

Ziua 1. Traseul pleaca din Cluj-Napoca. Facem popas la Hunedoara (castelul Corvinilor), cascada Bigar (portiunea de drum intre izvor si Marila e senzational) si campare langa vama in Oravita (un vames ne-a zis de el, cine a zis ca vamesii sunt naspa).

Ziua 2. Ne-am propus sa traversam Serbia si sa ajungem in Plievlia dar am tras tare si am ajuns pana in parcul Durmitor unde ne-am cazat. Serbia e primitoare si ne-a placut plescavita si preturile (bine de retinut « voda » apa, caldura ne-a toropit). Canionul Tara e senzational si mai vrem sa ne intoarcem sa ramanem mai mult. Se poate face rafting si tiroliana peste canion iar peisajele sunt din alta lume, iar drumul…mmmmagic. Musai data viitoare stam mai mult.

Ziua 3. Lasam parcul Durmitor in urma, cu parere de rau, si ne indreptam spre Ulcinj. Caldura e mare si ideea de mare si briza ne atrage din ce in ce mai mult. Am ales drumul spre Podgorica am atins coada lacului Skadar si apoi am ales un drum secundar. Drumul a fost rau, pietruit si cu gropi dar peisajul a compensat. Am ajuns deasupra orasului Bar cu albastrul marii la orizont si o priveliste care ne-a facut sa uitam de drum, praf si caldura. Ne cazam la Ulcinj si zburam spre mare care ne rasplateste si ne racoreste.

 

Ziua 4. Plecam spre Kotor. Drumul e din ce in ce mai frumos si peisajele tot mai vii. Nu mai simtim caldura si ne bucuram de peisaje si aerul sarat. Din pacate cu cat sunt peisajele mai frumoase cu atat se aglomereaza. Ne salutam cu colegii motociclisti si ne pare rau de cei care stau in masini, pe cozi kilometrice. Imi reamintesc din nou de ce imi place motocicleta. In Kotor este un drum superb cu serpentine una dupa alta (nu am reusit sa il pun pe maps dar daca dati un pic de zoom il vedeti) ne cazam la baza serpentinelor la o casa. Oamenii nu vorbesc boaba alta limba dar ne intelegem. E atat de frumos si avem privelistea golfului in fata incat nu mai plecam si hotaram sa mai stam inca o zi.

 

Ziua 6. Plecam spre Dubrovnik. Lasam Muntenegru in spate. E o tara tare frumoasa cu niste drumuri senzationale si oameni faini. Multumim de primire si cu siguranta o sa ne intoarcem. Intram in Croatia si prima impresie sunt preturile mai mari cu 20-30% fata de Muntenegru. E totusi concediu si repede ne focusam pe un camping langa Dubrovnik, avem noroc, luam ultimele locuri de camping si rezolvam si problema bugetului. Dubrovnik e un oras cetate minunat, luati-va timp sa il bateti la pas, dar nu uitati sa va si opriti si sa savurati din plin frumusetea locului. Singurul inconvenient…aglomeratia de oameni.

 

Ziua 7. Ne e dor de balaceala asa ca cautam o cazare unde sa stam cateva zile pentru relaxare, soare, mare si pauza. Intram pentru scurt timp in Bosnia, nu stiu cine a negociat granitele dar bosniecii au stiut sa isi pastreze o bucata de cativa kilometrii de plaja destul cat tara lor sa aiba iesire la mare. Gasim in Makarska cazare apoape de mare, cu bonus piscina in caz ca mai nu avem destula apa. E frumos, facem baie, plaja dar ceva lipseste si plecam a doua zi desi ne-am propus sa stam mai mult.

 

Ziua 8. Ne dam seama ce lipseste…drumul. Drumul de coasta dintre Dubrovnik si Zadar ar trebui facut cel putin o data in viata, urmareste coasta si la fiecare curba e un peisaj din ce in mai frumos, de fiecare data altfel, cu pereti abrupti, viraje desenate parca de un motociclist, si culori pastelate cu tente aride. Nu facem multi kilometrii parca ne e frica sa nu se termine prea repede ; ne oprim undeva langa Zadar la o casa pitoreasca cu kiwi si lamai in curte. Ne place mult si hotaram sa mai ramanem o zi timp suficient sa vizitam Zadar. De neratat orga marina din Zadar unde « marea canta ». Facem baie, mancam bine, si ne luam prilejul sa ne spalam si costumele moto care incep sa se resimta de la caldura . Seara bem vin si ne bucuram de liniste si racoare. Maine repetam.

Ziua 10. Parasim coasta si marea, de astazi mergem inspre continent. Ne pare rau si de fiecare data ma despart cu greu de albastrul marii. Ne indreptam spre Plitvice unde vrem sa inoptam si a doua zi sa mergem in parcul natural Plitvice. Drumul e frumos si ne tot invita sa mergem spre Bosnia, rezistam tentatiei dar cu siguranta o sa ajungem si in Bosnia cu o alta ocazie. Ne cazam, mancam si adormim, dimineata Plitvice.

Ziua 11. Ajungem la una din intrarile in parc in jur de ora 10 si suntem uimiti, sunt mii de oameni care stau la coada la intrare. Reusim sa intram dupa o ora jumatate de asteptare. Parcul e superb si urmeaza o zi de mers prin natura si admirat natura. Culorile parcului merita o descriere de la cineva care e mai bun in scris decat sunt eu, cred ca i-as face o mare defavoare parcului. Merita, mergeti. Ne aducem aminte de cascada Bigar in prima zi care ne-a placut, e ceva asemanator, doar de ca spatiul e de zeci de mii de ori mai mare cu sute de cascade asemanatoare, mii de pesti, pasari…

Ziua 12. Ne indreptam spre Budapesta. Parasim Croatia pe un drum abrupt unde ajungem in zona care a fost distrusa de incendii cu cateva saptamani inainte. E drumul cel mai greu deoarece prindem vant puternic in rafale din lateral si inaintam cu mare dificultate. Pamantul parjolit are farmecul lui, creaza un peisaj altfel care imi aduce aminte de puterea naturii care poate creea dar si distruge. Vantul se linisteste dupa 60 km si incepem sa inaintam mai repede spre granita cu Ungaria. Ne despartim de Croatia si de unul dintre motoarele care ne-a insotit in excursie pana acum. Multumim pentru ghidaj si companie Alex si Renata. Ne oprim in Budapesta si luam cina pe malul Dunarii la un festival de Street Food, e misto, o ultima noapte in concediu.

Ziua 13. Budapesta Cluj. Un drum fara istoric in care mai mult m-am gandit la ceea ce a fost primul nostru concediu pe motocicleta. E ziua care o apreciez cel mai putin, dupa mii de kilometrii, peisaje de vis, camaraderie, zeci de gazde care ne-au primit exemplar, drumuri senzationale, munte, mare, plaja, ne indreptam spre casa si revenirea la rutina zilnica. Oprim la inca o benzinarie si iau ultimul sticker care il lipesc pe cutie deja sunt 5 si deja incolteste ideea de unde mergem mai departe. Care e urmatoarea aventura. Data viitoare mergem in Sud, Grecia, Acropole. Abia astept.


» Post actualizat in 06 Feb 2018 11:25

Daca v-a placut traseul, indraznesc sa va cer un like pentru concursul celor de la BMW, in care pot testa noul GS850. Hodorul meu tot nu il dau :) dar sunt curios cum merge un motor de 12000 euro.

https://www.facebook.com/BMW.Motorrad.Romania/photos/a.1750772721647018.1073741858.296672550390383/1750801344977489/?type=3&theater

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Cine ma ajuta cu o cheie bujii de împrumut în București pt Transalp650? Am cheie de tablă cu care am scos facil pe cele din lateral dar la celelalte nu intra. Observ ca cea originala după hexagon are corpul cheii mai îngust. Aștept PM. Ofer mulțumiri și bere! post-46353-0-07587400-1520223635_thumb.jpgpost-46353-0-22577200-1520223712_thumb.jpgpost-46353-0-45940800-1520223727_thumb.jpgpost-46353-0-12330600-1520223756_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Neața bună! Dă o fugă la Dedeman și ia o cheie Unior, costă 11,5 lei și are patrat 3/8. O ai pe viață. Vezi să fie de 16 MM.

Baftă!

» Post actualizat in 05 Mar 2018 06:47

Btw, e de 16 cheia la TA, nu?

Link to post
Share on other sites

e de 18, adica destula de rara, si chiar de ai de 18 normala....as baga mana in foc ca nu intra la cele 2 inaccesibile, chiar cu ea demontata cum o aveam eu. intre timp am rezolvat cu ajutorul unui co-transalpist cum mi-ar placea sa fie cat mai multi!!!

 

 

 

hai cu primavara...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

poate te ajuta Bogdan Harea https://www.facebook.com/N.S.E.W.Moto/


» Post actualizat in 15 Mar 2018 08:31


Stiu ca sunt rare dar sunt sanse sa gasesc la cineva un far de transalp 94-99? Ma dau de gol public cu ocazia asta iar am comis-o. Se poate inlocui sticla doar? Poate se potriveste de la dominator 650 ceva, sticla sau tot farul?

post-67547-0-47486800-1521102654_thumb.jpg

Edited by varg-voshod
Link to post
Share on other sites

Provizoriu poți lua o bucata de plexic de 2 și cu un pistol cu aer cald poți face ceva acolo în fața pt far și izolezi cu silicon ...căuta pe Italia ..subito.it că sigur gasesti

Link to post
Share on other sites

In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei.

 

Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic?

 

Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI

 

Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Eu zic ca reperul 11 se ocupa de blocarea volantei pe ax.

 

Bafta

 

 

 

In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei.

 

Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic?

 

Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI

 

Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY

Link to post
Share on other sites

Salutare domnilor colegi!

 

În cele din urmă, ,,emircea,, a avut dreptate. 650-ul a intrat perfect pe cadru, colegul care a făcut schimbul nu a trebuit decât să îndoaie o tăbliţă de sub şeauă, şi ceva la un furtun (dacă nu mă înşel). Detalii când lucrarea va fi gata. Dacă are cineva protecţia cea mică de pe galeria evacuare de 650 şi un capac de la pinionul de atac rog să-mi daţi de ştire. Aşadar, în curând revin cu poze şi detalii. Asfalt uscat şi/sau aderent, tuturor! :peace:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...