raducanescovan Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 vrem poze detaliate bravo! Quote Link to post Share on other sites
emircea Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 Super veste, alk! Astept sa-l vad si cum merge. P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc Quote Link to post Share on other sites
kato_arad Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc Detalii despre cenzura te rog. Daca afirmi ceva macar baga dovezi! Quote Link to post Share on other sites
emircea Posted March 28, 2018 Share Posted March 28, 2018 (edited) Uite detaliie: <Asadar, in poponeataând revin cu poze şi detalii>.Nu exista incredere in bunul simt al userilor si daca scrii, de exemplu, cuvinte gen cu.rand iese altceva- de parca kur ar fi mai jignitor decat fund- si de parca userii n-ar fi suficient de inteligenti sa ocoleasca, la o adica, auto-correct-ul/cenzura (pewla/pu.la calului - exemple fara intentie de mitocanie). Dar hai sa nu ne intindem cu off-topic-ul pentru chestiuni oarecum minore. Alk, asteptam pozele, daca si cand se poate. Edited March 28, 2018 by emircea Quote Link to post Share on other sites
phreak_or Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Imi poate spune cineva daca membranele din robinetul de benzina sunt la fel la TA600 ca si la TA650? Quote Link to post Share on other sites
trasan Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Incearca aici. https://www.motorcyclespareparts.eu/honda-parts/motorcycles/ Quote Link to post Share on other sites
nano Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 cauciuc pentru scaritele fata necesar la un 650 daca stiti o sursa ! http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_315&products_id=5643&zenid=cp6ei2p0ban5e4hl7veq4jdvt3 Quote Link to post Share on other sites
kato_arad Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 (edited) http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_315&products_id=5643&zenid=cp6ei2p0ban5e4hl7veq4jdvt3 Mersi! Edited March 30, 2018 by kato_arad Quote Link to post Share on other sites
baiatu_tony Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Buna, n-am mai scris de mult pe aici. Si-a pus cineva pe Transalp 650 , cauciuc pe spate Metzeler Karoo 3, 140/80 17 sau 130/80 17? Pareri? As incerca cel de 140. https://www.google.co.uk/search?q=metzeler+karoo+3&dcr=0&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj-5rWoo6DaAhUEJFAKHR9qCJIQ_AUIESgB&biw=360&bih=559#imgrc=XxYs2xx5Zk4I-M:&isa=y Quote Link to post Share on other sites
alk Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Aşadar, după cum am editat mai sus, camuflata este dotată cu un 650. O tăbliţă îndoită de sub şa, carburatoarele, toba finală de la 600-le vechi şi un furtun de dacie modificat, sunt cam tot ce a fost lucrat în plus în afara montajului noului motor care a intrat la fix în suporţii de pe cadru. Motorul este în toate minţile lui, trage de rupe, nu scoate gram de fum, nu are pierderi de ulei, într-un cuvânt, după aproape 1000 km = RACHETĂ ! Mulţumesc şi pe această cale colegului Emircea, care mi-a vândut motorul în condiţii mai mult decât colegiale, dar şi colegului Arpy, de la Moşniţa Nouă, care a făcut acest ,,transplant,, . Voi reveni cu poze, pînă atunci, drumuri uscate tuturor! Quote Link to post Share on other sites
raducanescovan Posted April 5, 2018 Share Posted April 5, 2018 CDI-ul l-ai pastrat de pe 600? Quote Link to post Share on other sites
lwiq Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 va salut. ma poate ajuta cineva in urmatoarea problema? un prieten a pus ochii pe un transalp din 93 600v. care sunt principalele probleme ale motocicletei? din ce stiu eu: 1. cdi-ul (dupa 97 am inteles ca au rezolvat problema.. ce problema? faptul ca se arde usor?), releul (am inteles ca se schimba pozitia) 2. amortizorul central 3. 4.?? va multumesc! asfalt uscat Quote Link to post Share on other sites
trasan Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok. RR - se duce usor de la contacte imperfecte. Amortizor spate - daca mergi singur e ok. Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu Quote Link to post Share on other sites
lwiq Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok. RR - se duce usor de la contacte imperfecte. Amortizor spate - daca mergi singur e ok. Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu ok, multumesc Quote Link to post Share on other sites
emircea Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 CDI-ul l-ai pastrat de pe 600? CDI-ul de 600 a fost pastrat. Doar motorul (complet, cu electromotor si carburatoare) a fost cel inlocuit. Quote Link to post Share on other sites
alk Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 CDI-ul de 600 a fost pastrat. Doar motorul (complet, cu electromotor si carburatoare) a fost cel inlocuit. CDI-ul şi carburatoarele de pe 600 au fost păstrate. Quote Link to post Share on other sites
Pegasus73 Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Va salut , am becul ce indica S la bord aprins, cu galben, ce indica, ...e vreo problema ? \E transalp PD 10 1998 Quote Link to post Share on other sites
johny77 Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 (edited) Se aprinde cand pui jos cricul lateral. Side stand Edited April 16, 2018 by johny77 Quote Link to post Share on other sites
Z3US Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Salutare, oameni buni stiti careva un handguard dreapta pentru un xl 650v? Quote Link to post Share on other sites
varg-voshod Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Multumesc colegului Marius cu Transalp 650 pentru ajutorul de azi, daca vezi asta pe forum. Cumpar cat mai repede posibil urmatoarele pentru Transalp 600: coturi de evacuare cu sau fara toba, radiatorul din dreapta, aripa fata, carena rezervor dreapta, melc kilometraj pentru PD06 » Post actualizat in 18 Apr 2018 19:03Am gasit coturi, radiatorul din dreapta as mai avea nevoie ca sa o pun in miscare. Mersi! Quote Link to post Share on other sites
nano Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 Vand carena bord originala pentru Transalp 650 cu termometru digital incorporat. Carena nu este vopsita, nu are crapaturi sau urechiuse lipsa. Pret 100 roni, se poate vedea/cumpara seara in zona metrou Crangasi sau ziua in zona ambasada Americii. tel:0723474878 Quote Link to post Share on other sites
phreak_or Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Va salut! Am descoperit ca aveam scanteia foarte slaba la cilindrul din fata. Am schimbat bobina de inductie, si acum scanteia pare sa arate bine. Totusi motorul nu merge cum trebuie. Da rateuri atat in admisie cat si in evacuare. Am verificat senzorul HALL (generatorul de puls) dar nu inteleg exact... in manual zice sa verific intre mufa si masa. La mine nu este continuitate de loc. Intre cei doi pini ai mufei am in schimb cca 500 ohm cu motorul cam la 70 grade. Am incercat si sa masor tensiunea de la Hall in timp ce invart motorul si este 0. Mentionez ca recent am schimbat lanturile de distributie, am verificat si ras-verificat si totul este la semn, jocul supapelor este reglat. Carburatoarele sunt curate, membranele noi... De ce are relanti instabil si da rateuri? Idei? Quote Link to post Share on other sites
danytm Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Va salut! Am descoperit ca aveam scanteia foarte slaba la cilindrul din fata. Am schimbat bobina de inductie, si acum scanteia pare sa arate bine. Totusi motorul nu merge cum trebuie. Da rateuri atat in admisie cat si in evacuare. Am verificat senzorul HALL (generatorul de puls) dar nu inteleg exact... in manual zice sa verific intre mufa si masa. La mine nu este continuitate de loc. Intre cei doi pini ai mufei am in schimb cca 500 ohm cu motorul cam la 70 grade. Am incercat si sa masor tensiunea de la Hall in timp ce invart motorul si este 0. Mentionez ca recent am schimbat lanturile de distributie, am verificat si ras-verificat si totul este la semn, jocul supapelor este reglat. Carburatoarele sunt curate, membranele noi... De ce are relanti instabil si da rateuri? Idei? Eu zic totusi sa verifice si ras verifice punerea la semn a distributiei si de alta persoana, este foarte sigur ca tu sa bagi mana in foc ca totul este pus la punct Quote Link to post Share on other sites
phreak_or Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Mda... din pacate nu prea am pe cine sa chem sa vada cum sta treaba. Oricum... pana acum singurul lucru pe care pot sa il mai fac este sa verific distributia... Cert este ca dupa montare am invartit motorul cu mana de mai multe ori si nu erau probleme. In principiu pentru probleme de mers neregulat si rateuri ocazionale am ajuns sa fac revizia asta... dar parca nu m-as lasa pana nu ii dau de cap. Din cate am inteles generatorul de puls e bun. Daca ar avea probleme nu ar mai merge deloc. Este unul singur pentru amandoi cilindrii. Quote Link to post Share on other sites
JustEd Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Salutare, Ma puteti ajuta si pe mine sa gasesc stikere pentru Transalp PD 06? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.