Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Intrunirea Transalp 2020 va avea loc in Poiana Rusca in perioada 30.07-02.08. Mi multe detalii puteti gasi pe facebook pe grupul de Honda Transalp Romania si pe www.transalp.ro  

Posted Images

Super veste, alk! Astept sa-l vad si cum merge.

 

P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc :)

Link to post
Share on other sites

P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc :)

Detalii despre cenzura te rog. Daca afirmi ceva macar baga dovezi!

Link to post
Share on other sites

Uite detaliie: <Asadar, in poponeataând revin cu poze şi detalii>.
Nu exista incredere in bunul simt al userilor si daca scrii, de exemplu, cuvinte gen cu.rand iese altceva
- de parca kur ar fi mai jignitor decat fund
- si de parca userii n-ar fi suficient de inteligenti sa ocoleasca, la o adica, auto-correct-ul/cenzura (pewla/pu.la calului - exemple fara intentie de mitocanie).

Dar hai sa nu ne intindem cu off-topic-ul pentru chestiuni oarecum minore.

 

Alk, asteptam pozele, daca si cand se poate.

Edited by emircea
Link to post
Share on other sites

Buna, n-am mai scris de mult pe aici.

Si-a pus cineva pe Transalp 650 , cauciuc pe spate Metzeler Karoo 3, 140/80 17 sau 130/80 17? Pareri?

As incerca cel de 140.

https://www.google.co.uk/search?q=metzeler+karoo+3&dcr=0&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj-5rWoo6DaAhUEJFAKHR9qCJIQ_AUIESgB&biw=360&bih=559#imgrc=XxYs2xx5Zk4I-M:&isa=y

Link to post
Share on other sites

Aşadar, după cum am editat mai sus, camuflata este dotată cu un 650. O tăbliţă îndoită de sub şa, carburatoarele, toba finală de la 600-le vechi şi un furtun de dacie modificat, sunt cam tot ce a fost lucrat în plus în afara montajului noului motor care a intrat la fix în suporţii de pe cadru. Motorul este în toate minţile lui, trage de rupe, nu scoate gram de fum, nu are pierderi de ulei, într-un cuvânt, după aproape 1000 km = RACHETĂ ! Mulţumesc şi pe această cale colegului Emircea, care mi-a vândut motorul în condiţii mai mult decât colegiale, dar şi colegului Arpy, de la Moşniţa Nouă, care a făcut acest ,,transplant,, . Voi reveni cu poze, pînă atunci, drumuri uscate tuturor! :peace:

Link to post
Share on other sites

va salut. ma poate ajuta cineva in urmatoarea problema? un prieten a pus ochii pe un transalp din 93 600v. care sunt principalele probleme ale motocicletei? din ce stiu eu:

1. cdi-ul (dupa 97 am inteles ca au rezolvat problema.. ce problema? faptul ca se arde usor?), releul (am inteles ca se schimba pozitia)

2. amortizorul central

3.

4.??

 

va multumesc! asfalt uscat

Link to post
Share on other sites

CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok.

RR - se duce usor de la contacte imperfecte.

Amortizor spate - daca mergi singur e ok.

Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu :)

Link to post
Share on other sites

CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok.

RR - se duce usor de la contacte imperfecte.

Amortizor spate - daca mergi singur e ok.

Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu :)

ok, multumesc

Link to post
Share on other sites

CDI-ul l-ai pastrat de pe 600?

 

CDI-ul de 600 a fost pastrat. Doar motorul (complet, cu electromotor si carburatoare) a fost cel inlocuit.

Link to post
Share on other sites

CDI-ul de 600 a fost pastrat. Doar motorul (complet, cu electromotor si carburatoare) a fost cel inlocuit.

CDI-ul şi carburatoarele de pe 600 au fost păstrate.

Link to post
Share on other sites

Va salut , am becul ce indica S la bord aprins, cu galben, ce indica, ...e vreo problema ? \E transalp PD 10 1998

Link to post
Share on other sites

Multumesc colegului Marius cu Transalp 650 pentru ajutorul de azi, daca vezi asta pe forum.

 

Cumpar cat mai repede posibil urmatoarele pentru Transalp 600: coturi de evacuare cu sau fara toba, radiatorul din dreapta, aripa fata, carena rezervor dreapta, melc kilometraj pentru PD06


» Post actualizat in 18 Apr 2018 19:03

Am gasit coturi, radiatorul din dreapta as mai avea nevoie ca sa o pun in miscare. Mersi!

Link to post
Share on other sites

Vand carena bord originala pentru Transalp 650 cu termometru digital incorporat. Carena nu este vopsita, nu are crapaturi sau urechiuse lipsa. Pret 100 roni, se poate vedea/cumpara seara in zona metrou Crangasi sau ziua in zona ambasada Americii. tel:0723474878

post-12582-0-00266800-1524412770_thumb.jpg

post-12582-0-44557100-1524412778_thumb.jpg

post-12582-0-89544300-1524412788_thumb.jpg

post-12582-0-74173400-1524412796_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Va salut!

Am descoperit ca aveam scanteia foarte slaba la cilindrul din fata.

Am schimbat bobina de inductie, si acum scanteia pare sa arate bine.


Totusi motorul nu merge cum trebuie. Da rateuri atat in admisie cat si in evacuare.

Am verificat senzorul HALL (generatorul de puls) dar nu inteleg exact... in manual zice sa verific intre mufa si masa. La mine nu este continuitate de loc. Intre cei doi pini ai mufei am in schimb cca 500 ohm cu motorul cam la 70 grade.

Am incercat si sa masor tensiunea de la Hall in timp ce invart motorul si este 0.


Mentionez ca recent am schimbat lanturile de distributie, am verificat si ras-verificat si totul este la semn, jocul supapelor este reglat. Carburatoarele sunt curate, membranele noi...

De ce are relanti instabil si da rateuri? Idei?

Link to post
Share on other sites

 

Va salut!
Am descoperit ca aveam scanteia foarte slaba la cilindrul din fata.
Am schimbat bobina de inductie, si acum scanteia pare sa arate bine.
Totusi motorul nu merge cum trebuie. Da rateuri atat in admisie cat si in evacuare.
Am verificat senzorul HALL (generatorul de puls) dar nu inteleg exact... in manual zice sa verific intre mufa si masa. La mine nu este continuitate de loc. Intre cei doi pini ai mufei am in schimb cca 500 ohm cu motorul cam la 70 grade.
Am incercat si sa masor tensiunea de la Hall in timp ce invart motorul si este 0.
Mentionez ca recent am schimbat lanturile de distributie, am verificat si ras-verificat si totul este la semn, jocul supapelor este reglat. Carburatoarele sunt curate, membranele noi...
De ce are relanti instabil si da rateuri? Idei?

Eu zic totusi sa verifice si ras verifice punerea la semn a distributiei si de alta persoana, este foarte sigur ca tu sa bagi mana in foc ca totul este pus la punct

Link to post
Share on other sites

Mda... din pacate nu prea am pe cine sa chem sa vada cum sta treaba.

Oricum... pana acum singurul lucru pe care pot sa il mai fac este sa verific distributia... Cert este ca dupa montare am invartit motorul cu mana de mai multe ori si nu erau probleme.

 

In principiu pentru probleme de mers neregulat si rateuri ocazionale am ajuns sa fac revizia asta... dar parca nu m-as lasa pana nu ii dau de cap.

 

Din cate am inteles generatorul de puls e bun. Daca ar avea probleme nu ar mai merge deloc. Este unul singur pentru amandoi cilindrii.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...