Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce conteaza cat fum scoate? Ulei pui cat scrie cartea. 40ml la litru de benzina.

Daca pui mai putin nu scoate fum da cere reparatii.

Ijurile vechi rezolvau mai simplu aceste aspecte: 1 pahar de la rezervor pt 2,5 litri de benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 ani am avut asa ceva montat pe IJ 56. Mi s-a stricat deoarece mi s-a defectat releul regulator si mi-a incarcat bateria aiurea pana mi s-a evaporat electrolitul din ea. Daca nu aveam probleme cu releul cu siguranta ma mai tinea cel putin 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut langa mine baterie de ups. cam un an vechime-> mergea omu linistit. opreste pt diverse apoi ciuciu pornite. Masuram bateria = 0 volti - punte de legatura rupta intre elementi. ...............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur e nevoi de o bobina de 12V, invers se poate (aproape toate moto cu instalatie pe 6V au pe ele bobina de 12V si merg), dar asa risti sa se arda.

Acest magnetou cu napolitana are in acelasi set o bobina (Minsk ori Voshod e identica), destul de mica ca si volum si cred ca e bine sa folosesti asa ceva, avand impedanta corespunzatoare.

"Cristi 57" ne-a facut o "scolarizare" pe subiectul bobinelor: - in principiu sunt 2 "clase", functie de tipul aprindetii CDI ori TDI, adica cine e responsabil cu generarea scanteii, la CDI e un condensator care la descarcare produce acel flux magnetic in bobina ce produce curentul de scanteie si aici bobina este o bobina precum cele clasice, >3 Ohmi, iar la TDI (se intalneste mai mult la scuter cred), responsabilitatea generarii scanteii este pe umerii unui tranzistor iar aici bobinele sunt <3 Ohmi, aici cu risc se pot folosi si cele >3 Ohmi, dar bine e sa se respecte aceste indicatii.

Asta e ce am retinut eu la "cursul" facut de Cristi 57 la intrunirea de la Zabala.Daca altcineva stie mai multe, ori daca Cristi 57 e "pe fir", poate primim mai multe informatii.

Dupa atata teorie, eu te sfatuiesc sa cumperi o bobina de Minsk/Voshod si asa stai linistit, altfel la orice problema in aceasta zona te vei gandi ca e posibil ca bobina de Dacie sa fie cauza.(asta este, cum e vorba"PAREREA MEA!").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Din ce carti tehnice ai scos d=na Ramona asemenea procentaj , cu asa amestec vei scote fum pe strada de nu mai vezi nimic in spate :10:

 

din cartea ij-urilor, jupi 3, 4 si 56 ca am avut. raportul este de 1:25, adica 40 ml/l. dealtfel zidu' a spus de acel capacel, daca il are cineva il rog sa-l masoare, o sa vada ca are exact 100 ml! :) cat despre mai putin daca e semi/full e cu dus si-ntors. da, sunt uleiuri superioare celui mineral cel putin in anumite cazuri dar e vorba si de... am un lapsus acum si mi-e lene sa folosesc goagle, cum curg gazele in acel motor pe scurt. in functie de motor, cel putin pana se face "balta" in carter unele zone sufera de ungere deficitara... :)

Editat de r_amonna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ramona, probabil ai vrut sa scrii baleajul in carter. Ce sa-i faci, se ascunde cuvintul undeva si apare atunci cind nu mai este nevoie de el. Sa nu spui ca ai miini de pianista. Te contrazic ultimele postari. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Salut. Ramona, probabil ai vrut sa scrii baleajul in carter. Ce sa-i faci, se ascunde cuvintul undeva si apare atunci cind nu mai este nevoie de el. Sa nu spui ca ai miini de pianista. Te contrazic ultimele postari. Numai bine.

 

nu la baleiaj ma refeream, ci la cum curg gazele la propriu in functie de forma ambielajului si a carterului, dinamica gazelor cumva? probabil am spus o prostie, inca imi e lene sa caut... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu la baleiaj ma refeream, ci la cum curg gazele la propriu in functie de forma ambielajului si a carterului, dinamica gazelor cumva? probabil am spus o prostie, inca imi e lene sa caut... :)

orice prostie zici tu ai dreptate:)))) acum semi /full 1 nu se depune calamina, are pct de inflamabilitate mai mare am folosit si la Rommel,(56) si pe Mig (jup 4) , sintetic , nu scoate fum mult aproape insesizabil ,curenti intr-un carter de moto in 2 timpi nu prea au treaba cu ungerea ,ci cu viteza , ce spui tu de dinamica aia este valabila la moto in 4 timpi, la un V este intr-un fel , la linie altfel , deci ramonic nota 9/99 ca te pasioneaza :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 ani am avut asa ceva montat pe IJ 56. Mi s-a stricat deoarece mi s-a defectat releul regulator si mi-a incarcat bateria aiurea pana mi s-a evaporat electrolitul din ea. Daca nu aveam probleme cu releul cu siguranta ma mai tinea cel putin 2 ani.

 

Se ducea si fara defectarea releului regulator in scurt timp. Durata medie de viata a acumulatoarelor cu gel este de 3 ani! In conditii de lucru in UPS-uri, la zero vibratii. Eu nu am vazut un acumulator cu gel mai batrin de 3,5 ani.

In timp ce durata de viata a acumulatoarelor clasice, cu zeama, este de minim 5 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...