Sari la conținut

Postări Recomandate

1. Nu primeste nicio amenda de la "primarie", a scris in prima fraza ca a inscris-o pe numele lui la Adm. Financiara. Si oricum nu are legatura cu mentiunea de pe talon.

2. nu e nevoie

3. daca ai toate cvc, nu sunt probleme. Poti inmatricula mobra cu actele astea.

 

RCA poti sa-i faci "in vederea inmatricularii", pe numele tau, fara numar de inmatriculare. iar ITP-ul si autentificarea la RAR le faci si tu dupa ce cosmetizezi putin mobra. Semnalizarea aia se lipeste... nu e chiar atat de greu. Xenon-ul se da jos si se pune halogen. Si scaritele... banuiesc ca lipsesc cele pasager, nu?

Legat de culoare, poti sa o lasi complet neagra si ceri schimbarea culorii in talon cand te duci la RAR. Oricum platesti un talon nou si taxa...

 

ia uite cum ai anticipat tu toate intrebarile mele :) Discutam in privat despre lipire, halogen vad eu de unde iau si unde il montez iar scaritele se cumpara.

Cum vad eu situatia:

1. Duc motoreta la mecanic pentru nevoile ei de servisare

2. Scarite pilot am doar ca sunt deplorabile ( pe dreapta am suportul rupt si sta cam intr o rana ). Pasager nu as mai lua, las monoppostul si aia e; iau sau imprumut un bec halogen.

3. Fac rca in vederea inmatricularii ( cat e valabil?) si itp-ul la Concept car service

4. Ma duc cu actele necesare la Autentiicare si ma rog la doamne doamne sa nu ma respinga( if so, imi da cu revenire, nu ma trezesc ca mi opresc motoreta pe acolo, nu?)

5. Ma duc cu toate actele la drpciv, scot talon si civ pe numele meu si ii modific culoarea in talon.

 

Cu toti pasii acestia, nu mai e evoie sa iau legatura cu vreun fost proprietar, sa fac alt cvc sau chestii de genul, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Cei care au avut de tradus acte de curand (provenienta ITalia) si au efectuat aceasta operatiune in Bucuresti imi pot da ceva recomandari ? Cam care a fost costul si timpul necesar traducerii actelor ?

Sunt cam la limita cu timpul si din pacate plecatul zilnic (si des) de la munca nu este o optiune :(

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. da. dar cum faci asta fara itp si rca valabile?

2. repara-le... sudeaza suportul, curata, revopseste... nu stiu ce e nevoie, dau exemplu doar.

3. pe 6 luni am facut eu, la emag.

4. revenire, normal

5. modificarea culorii o face RAR-ul, cu ei trebuie sa vorbesti cand te duci. drpciv-ul doar face modificarile in hartii, respectiv talonul nou si carte.

 

Pai daca ai contractele vechi, ai contractul tau cu fostul prop, ai inscris-o la fisc... nu, nu mai iei legatura cu nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. repara-le... sudeaza suportul, curata, revopseste... nu stiu ce e nevoie, dau exemplu doar.

poxipol, superglue, coca, mamaliga, orice care tine pe moment! Daca nu iei pasager, logic.

 

Apropo, vezi ca daca ai doar monopost, e posibil sa se ia si de asta. La C-ta stiu care au trecut cu, dar si altii care si-au luat-o tot cu monopost :)

 

Legat de culoare, cred ca se mai percepea un tarif. In schimb e 4 lei metru de autocolant galben :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. da. dar cum faci asta fara itp si rca valabile?

2. repara-le... sudeaza suportul, curata, revopseste... nu stiu ce e nevoie, dau exemplu doar.

3. pe 6 luni am facut eu, la emag.

4. revenire, normal

5. modificarea culorii o face RAR-ul, cu ei trebuie sa vorbesti cand te duci. drpciv-ul doar face modificarile in hartii, respectiv talonul nou si carte.

 

Pai daca ai contractele vechi, ai contractul tau cu fostul prop, ai inscris-o la fisc... nu, nu mai iei legatura cu nimeni.

 

1. duba sau fac in vederea inmatricularii pe 6 luni + ITP

2. semnalul se lipeste de moment, iau suport pt scarita pilot dreapta, cumpar bec pentru far. Ce treaba au ei cu carenele mele julite si cu o mica pata de vopsea pe codita, pana la urma?

4. pai de ce sa mi dea cu revenire? revenirea e pt itp. daca eu am tot stock pe ea si seria corespunde, care e problema? julituriile de care ziceam mai sus?

5. la naiba, vad eu cum o dreg, o sa i intreb cand merg la autentificare

 

poxipol, superglue, coca, mamaliga, orice care tine pe moment! Daca nu iei pasager, logic.

 

Apropo, vezi ca daca ai doar monopost, e posibil sa se ia si de asta. La C-ta stiu care au trecut cu, dar si altii care si-au luat-o tot cu monopost :)

 

Legat de culoare, cred ca se mai percepea un tarif. In schimb e 4 lei metru de autocolant galben :crack:

 

1. vad eu cum i lipesc

2. dau jos monopostu, pun saua, dar n am scarita pe stanga :))

3. daca tot o fac, o fac pana la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari baieti si fete.

 

Mi-a venit si mie capra si trebuie sa o inmatriculez. Am trecut prin operatiunea asta de cateva ori, ultima data acum 1 an, insa e prima data cand iau ceva de afara si in plus e si prin intermediar (firma Motomus). Din pacate nu stau in orasul din buletin si am si un program incarcat la servici, asa ca incerc sa-mi fac cat mai bine temele de acasa....sa fiu la locatii cand se deschid usile si sa mearga cat mai repede treaba. Cei de la Motomus mi-au facut RAR-ul si mi-au dat toate actele necesare inmatricularii (din ce am citit pe net). Acum insa cand imi fac dosarul, vad ca mai imi trebuie (sau nu) inca cateva chestii in plus, care in cazul curent nu le am. As avea asadar dorinta sa ma indrume cineva care a facut recent procedura intr-un mod similar cu al meu.

 

Deci probleme:

- import

- firma intermediara ro

- n-am fost la nici un birou de acte VC, deci nu am ce se da acolo.

 

Asadar...ce stiu eu despre cele 2 dosare:

 

1. Primarie:

- Ceva declaratie (dar n-am gasit model pe net)

- Certificat fiscal al vanzatorului - Am de la Motomus

- Certificat de Inregistrare (Ministerul justitiei) tot de la Motomus- asta aici trebuie?

- Actul de dobandire -> Am factura de la Motomus. Trebuie si chitanta (nu am) sau factura de achizitie din italia (am)?

- cartea de identitate -> Am dar nu apare nici un proprietar pe ea...nu stiu cine trebuie/trebuia sa completeze

- fisa de inmatriculare -> nu am...am scos de pe net...astea se completeaza de obicei la masina de scris...eu ce fac?...o fac cu pixu, sau pe pc si o imprim dupa....plus ca astea sunt n modele

- taxe de timbru -> sper ca se platesc pe loc si tot acolo

- copie buletin (am) + alte copii (am dupa toate documentele)

- anexe? itl 008 pentru fiscalul meu si itl 005- decizie de impunere?....zic bine?

 

2. Politie:

- Carta Di Circolazione (pe care scrie anulat pentru export spre UE)

- certificat de autenticitate

- certificat itp

- scrisoare de transport din italia

- factura de achizitie din italia

- mai am ceva Certificato di proprieta (habar n-am ce-i cu el)

- ce mai primesc de la primarie

- chitanta cec

- asigurare pe 6 luni.

 

orice info e binevenita...dimineata la 7 ma pornesc de acasa, deci imi cam trebuie din seara asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..vreau sa cumpar un motor de la cineva..este inmatriculat RO are itp si asigurare valabile..dar are numerele rezervate..vreau sa il inmatriculez pe numele meu..cum procedez?care sunt pasii pe care ii urmez?

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAR pentru a initia orice fomalitatea iti cere CV si un document oficial al atelajului (talon, CIV, etc).

 

In lipsa talonului (acte inmatriculare) trebuie sa obtii dovada de la Politie (am verificat acest aspect la ei chiar ieri).

 

Ideea este sa stiu cum procedez ca sa merg din start cu "Temele facute" - practic vreau sa folosesc acele piese sa refac atelajul.

 

nimeni?

se poate... am reusit cu explicatiile de rigoare in cadrul unei audiente la inmatriculari... aprobat & primit dovada pentru reinmatriculare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt nou in domeniu, tocmai am cumparato honda cbf 1000 din Arad, moto este adusa din italia,as vrea sa stiu ce pasi trebuie sa urmez pentru a lua numere rosii,ce acte trebuie traduse si unde imi trebuie si care este ordinea .Stima

 

Salut, sunt nou in domeniu, tocmai am cumparato honda cbf 1000 din Arad, moto este adusa din italia,as vrea sa stiu ce pasi trebuie sa urmez pentru a lua numere rosii,ce acte trebuie traduse si unde imi trebuie si care este ordinea .Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pentru toata lumea.

Am si eu o problema. Am cumparat anul trecu un Hornet inmatriculata in tara, am facut absolut toate actele necesare, doar ca nu am mers sa ii schimb certificatul si numaru de inmatriculare. Am circulat asa cu el, cu numere de alt judet. Saptamana trecuta mi-a suspendat un politist certificatul pentru nerespectarea termenului de 30 de zile pentru inmatriculare, pentru care am platiti si o amenda de 255 de lei. Dupa care, am mers la RAR pentru certificat de identicitate, si dupa aceea la inmatriculari. Acolo mi-au cerut sa le predau si certificatul de inmatriculare, care fiind suspendat. Nu au vrut sa imi ia in evidenta dosarul pentru ca nu am avut certificatul. Motivul pentru care nu l-am inmatriculat pe numele meu este ca, nu stiam de legea asta de 30 de zile, mi sa spus ca pot circula asa cu el fara probleme, doar sa am grija sa nu fac accident ( asigrarea fiind facuta pe numele meu). Ce e de facut?

Editat de blackgoat1666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat un motor, iar acum situatia in acte este urmatoarea:

 

am facut actul de vanzare-cumparare si am platit impozitul.

 

numarul si talonul sunt pe numele vechiului proprietar, dar pe talon scrie "instrainat catre"...mine

ITP valabil,

RCA valabil si facut pe numele meu.

 

stiu ca ar mai trebui sa-i fac identificarea si apoi sa iau numar si talon cu numele meu.

 

intrebarea este daca este legal sa circul asa (mai mult de 30-60 zile)? daca nu, care este sanctiunea (amenda, eventual cat, retinerea talonului, etc).

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este legal sa circuli asa

gandeste-te ca daca ai si nenorocul sa iti ia talonul politia , te-ai cam scos ..

 

e si data trecuta , la 'instrainat catre' ?

Editat de campers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vroiai sa poti merge pe numele vechiului proprietar in continuare trebuia sa nu iti scrie pe talon instrainat catre.... si data. Daca a scris doar catre cine e instrainat dar nu si data e ok. Daca e trecuta si data instrainarii pe talon si depasesti 30 de zile de la aceasta data pana cand il treci pe numele tau e problema, amenda. Plus ca ma e posibil sa ai probleme la inmatriculari cand mergi sa o treci pe numele tau pentru ca ai depasit cele 30 de zile. Daca tot ti-ai facut si asigurarea mergi la RAR pentru certificatul de autenticitate si pe urma la inmatriculari si trece-o pe numele tau sa nu te mai doara capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 30 zile sa inscrii moto pe numele tau. Asigurarea e bine daca e facuta "in vederea inmatricularii", faptul ca tu ai inscris-o pe rol la fisc ca fiind a ta nu suplineste identificarea RAR si schimbarea de proprietari la politie.

Succes,

 

"Daca a scris doar catre cine e instrainat dar nu si data e ok" ... sau nu pt ca politistul iti va cere actul de v-c in care scrie data instrainarii ;) acel camp e obligatoriu si "bate la ochi" daca nu e completat

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat un motor, iar acum situatia in acte este urmatoarea:

 

am facut actul de vanzare-cumparare si am platit impozitul.

 

numarul si talonul sunt pe numele vechiului proprietar, dar pe talon scrie "instrainat catre"...mine

ITP valabil,

RCA valabil si facut pe numele meu.

 

stiu ca ar mai trebui sa-i fac identificarea si apoi sa iau numar si talon cu numele meu.

 

intrebarea este daca este legal sa circul asa (mai mult de 30-60 zile)? daca nu, care este sanctiunea (amenda, eventual cat, retinerea talonului, etc).

 

multumesc.

De ce nu intrebi tu la Politie, la biroul inmatriculari? Pana la urma ei te opresc si te intreaba!

Intrebi pe forum si iei raspunsul de bun? Si ii spui "militianului" ca asa ti-au spus baieti pe forum, NU?

Bafta.

 

PS

Eu stiu ca poti merge timp de 30 de zile, timp in care trebuie sa-l inmatriculezi pe numele tau!

Editat de KOS36
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ar fi daca politia iti ia talonul, pentru ca doar proprietarul din acte il poate recupera. Poti sa mergi fara probleme daca ai inregistrat-o la financiar, iar cand te duci sa o inmatriculezi le spui politistilor ca ai fost plecat din tara si nu ai circulat cu ea, eu asa am spus si nu am avut probleme. Inca un dezavantaj ar fi ca nu poti sa iesi din tara daca nu e pe numele tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri...sa inteleg ca daca NU scria pe talon INSTRAINAT CATRE puteam sa circul? cu asigurarea pe numele meu?

daca nu era scris pe talon puteai sa circuli mult si bine daca faceai asigurarea pe numele proprietarului, asa asigurarea facuta pe numele tau in vederea inmatricularii este valabila decat 30 de zile, eu am mers 3 ani asa cu un motor dar cand am avut accident a trebuit sa-mi faca procura notariala ca altfel banii din despagubire ajungeau la proprietar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers 2 ani cu mobra inmatriculata pe numele meu doar fiscal. cand am fost la inmatriculare mi-a zis tipu de la ghiseu sa scriu cu mana mea instrainat catre mine si sa semnez cu semnatura proprietarului. atat, nu a avut nicio greata.

inainte sa o inscriu la politie pe numele meu am facut un accident si politistul care s-a ocupat nu a comentat decat ca ar fi frumos sa imi trec mobra pe numele meu, nimic mai mult. practic nici nu l-a interesat daca mobra e a mea fiscal sau altceva, doar a vazut ca am alt nume in talon decat in permis/buletin.

daca ramai fara talon iti poate face o imputernicire proprietarul si gata. mai naspa e ca tre sa dea o fuga pe la un notar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 de zile ai timp sa o declari la fisc fara sa-ti da amenda.

Un termen pentru preschimbarea talonului nu am gasit nicaieri. Vehicul este in continuare inmatriculata, deci poti sa mergi cu ea.

La masina am schimbat talon dupa 6 luni de zile.

La ultima motoreta am facut schimbarea dupa 2 luni.

Dar le aveam pe ROL la fisc. Nu am avut nici o problema in perioada aia 'gri'.

 

asa asigurarea facuta pe numele tau in vederea inmatricularii este valabila decat 30 de zile

Asiguarea are termeni de valabilitate e trecut pe ea. 6 luni sau 12. Nu se mai face pe 30 de zile, sau cel putin, eu nu mai am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola guys,

 

din cate stiu eu, nu o sa ai probleme cu politia, doar ca daca nu o declari la Administratia Financiara in 30 de zile, iti iei o amenda, dar la tine nu este cazul.

Asigurarea pe 30 de zile se face (din cate stiu eu) pentru motocicletele / masinile pentru care se solicita inmatriculare provizorie.

Pentru a merge la RAR si a obtine autenticitatea, trebuie sa faci o asigurare in vederea inmatricularii pe numele tau pe minim 6 luni.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...