lil debul Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Am vazut odata un ciopar negru. Avea data o vosea care parea cauciucata si avea numai stropi , niste zgrumturi pe ea. Am ajuns , mult mai tirziu , la concluzia ca s-ar putea sa fi fost grund de ala , care se da pe sub masini ,am uitat cum se numeste exact. Ce vreau sa intreb , jmecheria aia prinde si pe plastic ? Si trebuie pistol special , ca asa am inteles ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) antifon vrei sa zici....hmmm, daca e de-al prost sau pe baza de bitum se ia cu benzina, iar pe plastic tine ca si orice vopsea mai nasoala....exista si la spray sau la pistol, sunt unele pistoale cu duza mai mare... Editat Iulie 19, 2010 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) am incercat si eu, nu mi-a iesit nimic DIY. e una dintre putinele operatii pe care nu le fac sigur, ci apelez la profesionist sau amator cu experienta. exista o diferenta intre mine si categoriile de mai sus: 1. ei stiu ce materiale sa foloseasca, si chiar sint convins ca e foarte importanta calitatea lor 2. ei au facut deja toate greselile posibile si imposibile, pe banii lor. eu le fac pe banii mei spre deosebire de tot ce tine de reparatii mecanice/electrice, vopsitul DIY se poate solda cu un mare nivel de frustrare, de asta prefer sa dau banul. sfat: daca vreti sa vopsiti ceva, optati pentru culori cit mai standard, fara aditivi de efecte. daca vreodata o sa trebuiasca un retus, o sa fie imposibil sa iasa fix la fel, daca nu stiti cu precizie dozajul. Editat Iulie 19, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) Am vazut odata un ciopar negru. Avea data o vosea care parea cauciucata si avea numai stropi , niste zgrumturi pe ea. Am ajuns , mult mai tirziu , la concluzia ca s-ar putea sa fi fost grund de ala , care se da pe sub masini ,am uitat cum se numeste exact.Ce vreau sa intreb , jmecheria aia prinde si pe plastic ? Si trebuie pistol special , ca asa am inteles ? I se spune popular antifon "body". Daca vrei sa iasa zgrumturii mai fini poti sa diluezi putin antifonul cu nitrodiluant si sa vopsesti cu presiune mare (5-8 atmosfere). Cel mai bine ar fi sa apelezi la un vopsitor. Prinde si pe plastic si ai nevoie de pistol pentru antifon. Mesaj completat Pun un link , despre un tip care se lauda ca el vopseste cu spray-ul la nivel profi. Voi cum comentati chestia asta ?http://www.bayarearidersforum.com/forums/s...ad.php?t=264901 Mai jos este o poza a unui alt tip , care o arde tot cu spray-uri. Cum comentati "proviziile" pe care le are pe masa ? Cred ca nici la nivel "hobby" nu poti lucra cu spray-uri. Editat Iulie 20, 2010 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Si pe plastic cum il dau , dau un primer pt. plastice , sau doar slefuiesc lacul de pe mobra ? Si inca ceva , este rezistent la zgirieturi , macar la fel ca si vopseaua ? Vreau sa-l fac gri , asa e mobra in talon , o nuanta de gri , se poate gasi in alte culori si nuante , in afara de negru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Si pe plastic cum il dau , dau un primer pt. plastice , sau doar slefuiesc lacul de pe mobra ?Si inca ceva , este rezistent la zgirieturi , macar la fel ca si vopseaua ? Vreau sa-l fac gri , asa e mobra in talon , o nuanta de gri , se poate gasi in alte culori si nuante , in afara de negru ? Nu e nevoie sa-i dai primer, slefuiesti, degresezi si vopsesti. Se gaseste si gri dar problema e ca nu rezista la zgerieturi, e facut sa aiba elasticitate si sa nu devina casant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soimu Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 De acest lucru intreba blondu. Intre timp am vopsit si eu o carena pe care am si zgariat-o apoi, dar deocamdata asa va ramane pana imi vine cheful de vospit , dar mai ales sa gasesc timp pt asa ceva Eu am sarit de partea cu lacul si polish-ul pt ca n-am avut atat de mari pretentii (era si prima oara cand vopseam altceva decat un gard) si nici nu mai aveam rabdare ca sa astept pana sa ma plimb din nou cu scuterul (il luasem de cateva zile). Ca sa nu mai spun ca n-am gasit nici nuanta care-mi trebuia. Un spray de vopsea costa intre 10 - 25 ron, in functie de pretentii. Eu am luat din Praktiker cu 12 ron, dar apoi am gasit mai ieftin in Selgros. Ce n-am gasit eu este smirghel de granulatie peste 1000. Heeeelp e de ajuns si 1000 dar atunci cand smirgheluiesti bagi smirghelul in apa si inainte de asta umezesti piesa....sa nu insisti foarte tare......ai terminat treaba stergi piesa cu o carpa uscata(vezi sa nu lasi scame pe piesa ) si o usuci cu un feon...de preferat dala industrial Mesaj completat Fratilor nu mai vopsiti cu spray-ul ca data viitoare cand o vopsiti profi va injura vopsitorul (eu personal nu primesc moto vopsite cu spray-ul) Vopseaua din spray are alta compozitie si in contact cu dluantul se branzeste , increteste . Astfel la o vopsire profi va trbui data jos pana la ultima particula de vopsea , data carena cu sprit chit si apoi vopsirea propriu zisa . In plus are cea mai slaba rezistenta la zgariere si nici nu iese bine dupa lacuire... sunt foarte de acord cu bau bau Mesaj completat pt vopsire meseriasa iti trebuie compresor de 100 L si de la 6 Atm. in sus !..era vorba de ..bricolaj... pt vopsit moto e de ajuns si ala de 50L,treaba e din pistol tre sa ai duza mai mica de 1,2 sau max 1,2...nu zic ,ca nu mere si cu duza mai mare dar pt 50L ASTEA SUNT INDICATE .,ca altfel o sa cam ''muncesca'' compresorul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Am si eu o curiozitate. Cum arata dupa 2 ani si ceva vopseaua pe care ati dat-o cu sprayul? Inca mai rezista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Am si eu o curiozitate. Cum arata dupa 2 ani si ceva vopseaua pe care ati dat-o cu sprayul? Inca mai rezista? Deci nimeni , nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Am si eu o curiozitate. Cum arata dupa 2 ani si ceva vopseaua pe care ati dat-o cu sprayul? Inca mai rezista? iti zic eu se decoloreaza. acum ceva timp din graba am optat pt vopsit motocicleta cu spray, bine era un naked trebuia vopsita doar aripa fata si rezervorul, codita ramanand neagra. motocicleta am facut-o rosie, asa era in acte, iar dupa o vara era un rosu-rozaliu de radeau prietenii mei ca ziceau ca am dat-o cu ruj. iar dupa 2 ani chiar ca s-a spalacit de tot vopseaua. plus ca nu rezista la zgariere iar daca incerci s-o dai mai gros incepe si face coaja de portocala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 e destul de rezistenta si protejeaza de rugina. recomandata pentru metale nu pt carene. Eu am vopsit cadrul la zzr, ii da un aspect fain. E bine sa dai mai multe straturi, poti si cu pistol, eu cu pistolul am dat-o. nu trebuie lac peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 e destul de rezistenta si protejeaza de rugina. recomandata pentru metale nu pt carene. Eu am vopsit cadrul la zzr, ii da un aspect fain. E bine sa dai mai multe straturi, poti si cu pistol, eu cu pistolul am dat-o. nu trebuie lac peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Ati vopsit careva motorul mobrei? Eu ma gandeam sa-l fac negru, cu spray cu vopsea termorezistenta , din aia pt tobe, ca s-a mai julit pe ici-colo. Daca ati facut-o, impartasiti din experienta voastra, ca n-am habar cu ce se mananca, cat rezista etc. si n-am gasit pe nimeni care s-o fi facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Cam la ce presiune vopsiti voi? Si sfaturi ceva legat de vascozitatea vopselei in pistol? Iar suruburile de reglat raza (nu stiu cum sa ii zic) si cantitatea de vopsea care curge prin duza? Am niste scule tip 'hobby', un compresor de 50l, pistol de vopsit low-budget, dar isi face cat de cat treaba. Am avut ceva experienta cu lucrul cu fibra si vopsitul unei masini (jumatate de fapt), dar acum, cand a fost vorba de vopsit carenele de moto, parca nu prea a iesit asa tipla. plus ca am trantit-o imediat dupa ce am vopsito :| Inaintea iesea totul 'din ochi', acum parca... nu prea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Aproximativ 1,8-2 bari,si menti o distanta fata de piesa cam de 30 cm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Ok... Cu distanta si miscarea cu brazdele intrepatrunse nu par sa fie probleme, desi ma cam ia durera de incheietura dupa prea putin timp (e un pistol mai ciudat cu rezervor intr-o parte, dar cu care ma obisnuisem mai demult)... prin primavara cand ma bagasem la vopsit, parca totul decurgea atat de usor... acum cred am si facut pe fuga totul... Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Ati vopsit careva motorul mobrei? Eu ma gandeam sa-l fac negru, cu spray cu vopsea termorezistenta , din aia pt tobe, ca s-a mai julit pe ici-colo. Daca ati facut-o, impartasiti din experienta voastra, ca n-am habar cu ce se mananca, cat rezista etc. si n-am gasit pe nimeni care s-o fi facut-o. Am vopsit motorul unei moto cu negru mat rezistent la temperatura. Vopsirea se face usor, probema este cu decaparea si curatarea tuturor zonelor mici si ascunse, de praf, ulei, mizerie. Unde nu este perfect curat in timp se basica. Eu am vopsit motorul desfacut pe bucati, ca trebuia facut RK-ul, si a tinut perfect pana l-am vandut dupa 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Deci cam asa stau acum cu micul meu proiect de reconditonare dpdv optic al unui mic kawasaki zxr400. L-am luat cu carenele cam crapate, masca farului era varza, crapata bine in multe locuri, 2 dintre urechile farului rupte, parbrizul rupt, harjaite, roase etc. Dupa ce m-am grabit sa il fac si am iesit cu el prima oara (nici vopseaua nu se uscase calumea), ca deh dorinta era mare, l-am si trantit(sosea uda). Pagube: carena dreapta crapata un pic si harjaita si masca farului - un puzzle din 4 bucati. Fiindca pe piesele de plastic de sub sa lasasem niste mici crapaturi (din lene sa mai dau cu fibra) si nefiind nici multumit de treaba facuta (atat configuratia culorilor pe carene, calitatea vopselei cat si faptul ca 'i-am dat de am julit-o') am decis sa o iau de la capat. Asadar, am refacut masca fata - lipita cu letconul pe spate (ca sa ii dau un pic de rezistenta pana am pus fibra de sticla - evident tot pe spate) si luat la frecat cu smirghel de 80-100 pana mi-au disparut amprentele de pe degete si am reusit sa ii dau cat de cat o fata dreapta. La fel si carena dreapta, luata la smirghel pana am curatat vechea vopsea (si cele date inainte - si cam erau inca 2-3 tipuri de vopsea) pana s-a nivelat frumos si ea. Acum, au ramas diverse santuri, mici goluri in plastic (cum s-a lipit in trecut cu letconul sau ce s-a facut) pe care le voi umple cu chit si finisa. Rezervorul: nici el nu a scapat de stilizare. L-am curatat putin pe dinauntru si l-am finisat la exterior. Acum e dat in spritchit, dar nu am poze; se odihneste frumos in garaj... Ca vopsea am ales kober, alb-boreal (bicomponent), tot de la ei un albastru viu si un verde care nu prea imi place nuanta(astea 2 fara intaritor). Spritchit tot de la ei. Lac: colormix parca (bicomponent). Am mai vopsit in trecut o janta, un bot de masina etc si lacul asta chiar mi s-a parut bun, desi a fost doar vreo 60 de lei cutia. Deci...sa vedem ce va iesi... va tin la curent (se accepta si critici vis-a-vis de procedeele folosite, materiale, etc.) Editat Noiembrie 25, 2010 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Daca doriti sa va vopsiti carene moto , OEM sau fibra de sticla, puteti sa ma contactati. Pretul e maxim 200euro/moto carenata. Omul vopseste la un service auto mare, deaici si pretul mic, materialele sint gratis la el. Calitatea depaseste 99% din ce se practica in RO la vopsit motociclete. Stiu destule cazuri in care se plateste 300-400euro si lacul cu vopseaua sare la granule de nisip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 eu vopsesc la 300-400 ron o moto carenata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Deci cam asa stau acum cu micul meu proiect de reconditonare dpdv optic al unui mic kawasaki zxr400. L-am luat cu carenele cam crapate, masca farului era varza, crapata bine in multe locuri, 2 dintre urechile farului rupte, parbrizul rupt, harjaite, roase etc. cumva cea cu nr de buzau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 (editat) Da... fost proprietar? Si in legatura cu motoul... am dat rezervorul in spritchit si l-am finisat si urmeaza vopseaua Alb boreal Am tras si intariturile de fibra pe spatele mastii, adus la fata si carena din poze. Incet incet merge treaba... Editat Noiembrie 29, 2010 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 nu , dar chiar saptamana asta l-as fi sunat si eu pe proprietar , ca abia vineri am luat traseul la A .. :-s eh , sa o stapanesti sanatos ! sunt curios ce ai facut cu janta de pe fata .. :-/ s-a putut indrepta ? sau a trebuit schimbata? la masini parca se pot indrepta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 daca o duci la un service calumea se poate indrepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Cum se pot repara clemele sau zonele dep rindere ale carenelor (zona unde vine surubul etc ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.