Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Nici regimul nu se poate face in mers la ESA (greutatea approx. pe mobra). Cand mobra sta pe loc trebuie sa alegi o persoana, 2 persoane, o pers + bagaj etc. Apoi in mers poti regla soft,medium,hard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici regimul nu se poate face in mers la ESA (greutatea approx. pe mobra). Cand mobra sta pe loc trebuie sa alegi o persoana, 2 persoane, o pers + bagaj etc. Apoi in mers poti regla soft,medium,hard.

 

 

adevaratl ESA se face la wilbers si se numeste WESA ,,,,,,,,,,doar ca trebuie sa le dai date despre cate kile ai tu pasagerul echipamentul pe unde mergi msi ce stil ai de condus

 

ESA este calculat pt un driver de 85 de kile....................asta considera fascisti media,,eu am 1.80 inaltime si 100 kile gol cu echipament am vreo 115 ....deci sex oral....

 

in plus wesa poate cobora mobra cu 6 cm ,eu personal am saua wunderlich low ergo pt ca altfel sunt putin balerin........

 

fac acum optmizare de ESA HYPERPRO ,WILBERS.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, WP au esa lor si merge bine pe mobre fara esa costa 1400 euro cu tot cu montaj,iti schimba arcuri telescoape si iti pune telecomanda pe bord,,,,,,,,,,,,ai avantajul ca poti regla ft aproape de adevar ,.........................oricum suspensiile de gs sunt facute de WP

 

HYPERPRO din OLANDA..................FAC OPTIMIZARE,,adica un modul care se cupleaza la esa existent ,se scoate mufa si se pune cipul lor..si tot asa bla bla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici regimul nu se poate face in mers la ESA (greutatea approx. pe mobra). Cand mobra sta pe loc trebuie sa alegi o persoana, 2 persoane, o pers + bagaj etc. Apoi in mers poti regla soft,medium,hard.

 

 

adevaratl ESA se face la wilbers si se numeste WESA ,,,,,,,,,,doar ca trebuie sa le dai date despre cate kile ai tu pasagerul echipamentul pe unde mergi msi ce stil ai de condus

 

ESA este calculat pt un driver de 85 de kile....................asta considera fascisti media,,eu am 1.80 inaltime si 100 kile gol cu echipament am vreo 115 ....deci sex oral....

 

in plus wesa poate cobora mobra cu 6 cm ,eu personal am saua wunderlich low ergo pt ca altfel sunt putin balerin........

 

fac acum optmizare de ESA HYPERPRO ,WILBERS.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, WP au esa lor si merge bine pe mobre fara esa costa 1400 euro cu tot cu montaj,iti schimba arcuri telescoape si iti pune telecomanda pe bord,,,,,,,,,,,,ai avantajul ca poti regla ft aproape de adevar ,.........................oricum suspensiile de gs sunt facute de WP

 

HYPERPRO din OLANDA..................FAC OPTIMIZARE,,adica un modul care se cupleaza la esa existent ,se scoate mufa si se pune cipul lor..si tot asa bla bla

Mesaj completat

Nici regimul nu se poate face in mers la ESA (greutatea approx. pe mobra). Cand mobra sta pe loc trebuie sa alegi o persoana, 2 persoane, o pers + bagaj etc. Apoi in mers poti regla soft,medium,hard.

 

 

adevaratl ESA se face la wilbers si se numeste WESA ,,,,,,,,,,doar ca trebuie sa le dai date despre cate kile ai tu pasagerul echipamentul pe unde mergi msi ce stil ai de condus

 

ESA este calculat pt un driver de 85 de kile....................asta considera fascisti media,,eu am 1.80 inaltime si 100 kile gol cu echipament am vreo 115 ....deci sex oral....

 

in plus wesa poate cobora mobra cu 6 cm ,eu personal am saua wunderlich low ergo pt ca altfel sunt putin balerin........

 

fac acum optmizare de ESA HYPERPRO ,WILBERS.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, WP au esa lor si merge bine pe mobre fara esa costa 1400 euro cu tot cu montaj,iti schimba arcuri telescoape si iti pune telecomanda pe bord,,,,,,,,,,,,ai avantajul ca poti regla ft aproape de adevar ,.........................oricum suspensiile de gs sunt facute de WP

 

HYPERPRO din OLANDA..................FAC OPTIMIZARE,,adica un modul care se cupleaza la esa existent ,se scoate mufa si se pune cipul lor..si tot asa bla bla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Insa pe asfalt ESA e o placere,schimbat pe stiff dupa ce ai iesit de pe autostrada unde l-ai avut pe moale. Mi se pare cea mai misto inventie de la painea feliata incoace. [...]

 

nu-i foarte on topic insa de ce ar vrea cineva sa mearga cu suspensiile moi pe autostrada unde se presupune ca suprafata de rulare nu prea e denivelata si vitezele de deplasare sunt mari si foarte mari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i foarte on topic insa de ce ar vrea cineva sa mearga cu suspensiile moi pe autostrada unde se presupune ca suprafata de rulare nu prea e denivelata si vitezele de deplasare sunt mari si foarte mari?

 

Intrebarea asta mi-am pus-o si eu... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i foarte on topic insa de ce ar vrea cineva sa mearga cu suspensiile moi pe autostrada unde se presupune ca suprafata de rulare nu prea e denivelata si vitezele de deplasare sunt mari si foarte mari?

Asa merg chopperistii cu ghidoane inalte ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi-am luat si eu in primire GS-ul :laugh:

 

Am gasit poza asta pe net in urma cu ceva timp:

 

gs2.jpg

 

...si am inceput sa visez la ea.

 

Asa ca, exceptand unele mici detalii (cauciucuri enduro, protectie far si parbrizul fumuriu la care am renuntat desi il comandasem) am luat-o identica, inclusiv nimicuri gen protectiile de cadru, bara pt. navi, protectiile de maini mai cuprinzatoare, spatarul pt. pasager etc. Senzationale mi se par proiectoarele LED care ajuta foartea mult la vizibilitatea in trafic dar si lumineaza extraordinar noaptea. (le-as recomanda clar in comparatie cu clasicele "xenoane" ilegale montate de te miri cine)

 

P1010481.jpg

P1010485.jpg

 

Am apucat sa fac doar 200km azi dupa ce am plecat de la birou, cuminte din cauza rodajului. Mi s-a recomandat sa nu sar de 4500rpm in primii 2-300 km si nu mai mult de 6000rpm pana la 1000km iar la max 1300km sa fac primul schimb de ulei. Nu sunt foarte incantat de zgomotul tobei, avand in vedere ca merg si la drumuri lungi; ca si detaliu, mi-ar fi placut ca ceasul sa fie adisat permanent la bord, nu alternand cu celelalte functii ale computerului. :laugh:

 

Vremea se anunta buna pt. weekend asa ca sper sa mai bag cateva sute de km. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Astazi mi-am luat si eu in primire GS-ul :laugh:

Vremea se anunta buna pt. weekend asa ca sper sa mai bag cateva sute de km. :bounce:

 

Sa o stapanesti si folosesti cu placere :laugh:! Plimbari faine in w-e :) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ai si alt scut la motor,tu l-ai comandat seeparat sau asa vin ele acum?

Foarte misto si culoarea si mai ales te felicit ca l-ai luat cu spite!

Zgomotul tobei imi place cel mai mult,suna a motor nu a masina de spalat!

Are ESA? Ca ziceai ca fugi de ea!

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt. urari! :bounce:

Mesaj completat

Vad ca ai si alt scut la motor,tu l-ai comandat seeparat sau asa vin ele acum?

 

Are ESA? Ca ziceai ca fugi de ea!

 

Io n-am zis ca fug de ESA (ma confunzi cu Ianachim :laugh: ), eu mereu am laudat-o; ti-am zis doar ca era sa iau unul sh fara ESA si intr-adevar, daca nu mergi des si cu pasager, nu e necesara, sau nu era neaparat motiv sa nu o iau pe aia fara.

Deci, da, are ESA... sunt constient ca pe langa avantajele sistemului, si revanzarea este dezavantajoasa ca mai nimeni nu mia vrea fara. De fapt, am luat toate optinunile posibile, inclusiv alarma si jantele spitate, ABS, ASC, RDC, ESA etc etc si aproape toate accesoriile (originale) posibile, adica:

- cele 3 cutii vario; tankbag mic;

- proiectoare suplimentare LED;

- scutul enduro, protectiile de cadru, crashbar, protectiile de cilindri din aluminiu;

- bara-suport pt. navi, protectii maini mai mari.

 

Pt. ca nu exista originale, probabil ca mai iau de la Touratech protectia de cardan si talpa lata de cric lateral.

 

Gata, fug la munte ca e vreme de vis... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt acizitie! Ma bucur ca mi-ai urmat sfatul si ai optat pt una noua cu motorul actualizat. S-o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara necazuri. A scapat si Aurelian de GS-ul lui si la targ ii facea ochi dulci unui ADV dohc.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt acizitie! Ma bucur ca mi-ai urmat sfatul si ai optat pt una noua cu motorul actualizat. S-o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara necazuri. A scapat si Aurelian de GS-ul lui si la targ ii facea ochi dulci unui ADV dohc.

 

 

Bogdan, eu nu am scapat de ea - ca doar nu era o gioarsa; stii foarte bine ce echiparea avea si cum a fost folosita si intretinuta - ci doar am vandut-o!

 

Ba mai mult, cel ce a cumparat-o avea referintele ... chiar de la tine!

Ca atare iti multumesc in mod public pentru recomandare si poate cine stie ... "ma scapi" si de urmatoarea?! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scapat in sensul ca eu o stiam la vanzare de un an si s-a intamplat abia acum. Problema nu era motorul ci criza care a redus drastic vanzarile urmate de multe falimente in lumea moto de la noi. Motorul super intretinut, dar cu toate astea am auzit ca noul proprietar a facut cunostinta cu AB pt rezolvarea unor scurgeri de ulei. Problema s-a rezolvat, iar prietenul care a cumparat-o este foarte multumit si mandru de achizitie. Stii ca atunci cand ai luat-o am spus ca ti-o las 2 ani sa-i faci rodajul, dupa care o iau eu :laugh: Nu a fost sa fie pt mine, dar macar am ajutat 2 prieteni. Numai bine si spor la noua achizitie, sa mergem cu corturile pe plaja la vara :bounce: Sper ca nu i-ai dat la pachet umbrela, masa, scaunele si lada frigorifica, ca avem nevoie de ele. :laugh: Cat despre urmatoarea, eu o astept pe cea cu apa, ca de restul m-am lamurit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept s-o probez nu s-o cumpar direct.Ca s-o faca aceptabila pt mine BMW mai are mult de muncit. Iar faptul ca spun niste adevaruri cu glas tare, pe care proprietarii doar si le soptesc din cand in cand, nu ma face contestatar. Sunt un simplu utilizator sau observator. :bounce:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi-am luat si eu in primire GS-ul :laugh:

 

...si am inceput sa visez la ea.

 

Vremea se anunta buna pt. weekend asa ca sper sa mai bag cateva sute de km. :bounce:

 

Frumoasa, frumoasa foc!

Sa o folosesti sanatos si fara evenimente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi se pare curios este ca abia ai facut 10 mii cu noua ta motocicleta care te satisface pe deplin si deja te gandesti la alta. De ce?

Cel putin 3-4 ani voi merge pe Yamaha, apoi mai vedem. Cred ca voi merge in jos, spre motoare mai mici. Am mai spus, nu sunt fanul niciunei marci, deci ma intereseaza toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scapat in sensul ca eu o stiam la vanzare de un an si s-a intamplat abia acum. Problema nu era motorul ci criza care a redus drastic vanzarile urmate de multe falimente in lumea moto de la noi. Motorul super intretinut, dar cu toate astea am auzit ca noul proprietar a facut cunostinta cu AB pt rezolvarea unor scurgeri de ulei. Problema s-a rezolvat, iar prietenul care a cumparat-o este foarte multumit si mandru de achizitie. Stii ca atunci cand ai luat-o am spus ca ti-o las 2 ani sa-i faci rodajul, dupa care o iau eu :laugh: Nu a fost sa fie pt mine, dar macar am ajutat 2 prieteni. Numai bine si spor la noua achizitie, sa mergem cu corturile pe plaja la vara :bounce: Sper ca nu i-ai dat la pachet umbrela, masa, scaunele si lada frigorifica, ca avem nevoie de ele. :laugh: Cat despre urmatoarea, eu o astept pe cea cu apa, ca de restul m-am lamurit.

Ca sa lamuresc situatia: motorul chiar a fost intretinut perfect! Scurgerea a aparut dupa schimbul de ulei facut saptamana trecuta la AB pe la busonul de scurgere a uleiului; deoarece acesta era un buson magnetic Wunderlich pe care saiba avea un oarecare joc se pare ca trebuia sa-i gasesti o anumita pozitie la strangere ca sa etanseze perfect. In urma schimbului, baietii de la AB m-au avertizat sa urmaresc daca apare vreo scurgere, ceea ce s-a si intamplat (din pacate). Sambata cand am observat ulei in scut - eram in drum spre salon - am fost direct la standul AB iar baietii m-au ajutat pe loc, plecand impreuna cu mine de la stand la service si mi-au inlocuit busonul! Chiar vreau sa le multumesc si pe aceasta cale pentru promptitudine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...