Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Admin

Florine, de aratat arata misto, dar sa fii sigur ca peste 120 ai furtuna in casca si esti vela pe motor.

Pina la urma nu am priceput ce cauti, un parbriz care sa te apere de turbulente, sau ce?

Pe de alta parte nu inteleg ce inseamna "lipsa turbulentelor" cind ai un parbriz de 10 cm care te lasa descoperit total de la piept in sus? :scratch:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Florine, de aratat arata misto, dar sa fii sigur ca peste 120 ai furtuna in casca si esti vela pe motor.

Pina la urma nu am priceput ce cauti, un parbriz care sa te apere de turbulente, sau ce?

Pe de alta parte nu inteleg ce inseamna "lipsa turbulentelor" cind ai un parbriz de 10 cm care te lasa descoperit total de la piept in sus? :scratch:

Dupa ce am reusit sa merg protejat aproape total de vant (adica era cam la limita treaba, aveam protectie pana in dreptul vizierei, suficient cat sa urece zona de aer turbulent dincolo de gat / urechi) cu prabrizul original + deflector, mi-am dat seama ca si solutia asta are neajunsuri prin faptul ca dincolo de 20-25 de grade iti lipseste ventilatia. Am cam aceasi senzatie ca atunci cand stau vara pe un balcon inchis, chit ca are geamurile deschise. :rolleyes:

 

Nu stiu cat de corect e, dar eu inteleg prin turbulente acel flux de aer care genereaza zgomot sau mai rau, rafale de vant ("buffeting"). Am experimentat din plin si treaba asta, pe motocicleta veche mai ales. Cred ca orice mobra din categoria asta, cu parbriz mediu si departat de pilot, e expusa acestui fenomen. Daca merg pe un naked, daca dau jos parbrizul sau daca ma ridic in picioare cand merg, se face dintr-o data liniste, chiar si la 120-130. E aer placut, racoritor, care nu cauzeaza zgomot in casca. Cand apar curenti laterali s-ar putea sa se schimbe un pic treaba, dar asta poate fi valabil si cu un parbriz mare in fata. Singurele trei inconveniente pe care la vad sunt: 1. intr-adevar, esti vela la viteze mai mari, 2.te umpli pe piept de mate de bondari mancatori de rapita (vara) si 3.esti mai expus la ploaie si frig.

 

Avantajele pe de alta parte la un parbriz mic sau un naked cred ca sunt: 1.Ventilatie excelenta (motivul pentru care am vrut sa fac aceasta schimbare) si 2. senzatia ca esti pe o motocicleta mai usoara si manevrabila (prin comparatie). Pentru multi sau pentru anumite tipuri de mers, clar dezavantajele primeaza, dar daca vrei sa faci plimbari de weekend vara, sa te dai pe off prin padure sau pe curbe pe la munte, cred ca merita incercata si varianta asta. Asta am cautat sa fac acum cu mini-parbrizul. Dupa cateva ture ma voi lamuri mai bine.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am inteles.. :rolleyes:

 

 

 

 

Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile!

Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni.

Am comandat dintr-o eroare din doua surse.

Pretul este de 300 lei, pe mine m-a costat 380 lei..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am reusit sa merg protejat aproape total de vant (adica era cam la limita treaba, aveam protectie pana in dreptul vizierei, suficient cat sa urece zona de aer turbulent dincolo de gat / urechi) cu prabrizul original + deflector, mi-am dat seama ca si solutia asta are neajunsuri prin faptul ca dincolo de 20-25 de grade iti lipseste ventilatia. Am cam aceasi senzatie ca atunci cand stau vara pe un balcon inchis, chit ca are geamurile deschise. :rolleyes:

 

Nu stiu cat de corect e, dar eu inteleg prin turbulente acel flux de aer care genereaza zgomot sau mai rau, rafale de vant ("buffeting"). Am experimentat din plin si treaba asta, pe motocicleta veche mai ales. Cred ca orice mobra din categoria asta, cu parbriz mediu si departat de pilot, e expusa acestui fenomen. Daca merg pe un naked, daca dau jos parbrizul sau daca ma ridic in picioare cand merg, se face dintr-o data liniste, chiar si la 120-130. E aer placut, racoritor, care nu cauzeaza zgomot in casca. Cand apar curenti laterali s-ar putea sa se schimbe un pic treaba, dar asta poate fi valabil si cu un parbriz mare in fata. Singurele trei inconveniente pe care la vad sunt: 1. intr-adevar, esti vela la viteze mai mari, 2.te umpli pe piept de mate de bondari mancatori de rapita (vara) si 3.esti mai expus la ploaie si frig.

 

Avantajele pe de alta parte la un parbriz mic sau un naked cred ca sunt: 1.Ventilatie excelenta (motivul pentru care am vrut sa fac aceasta schimbare) si 2. senzatia ca esti pe o motocicleta mai usoara si manevrabila (prin comparatie). Pentru multi sau pentru anumite tipuri de mers, clar dezavantajele primeaza, dar daca vrei sa faci plimbari de weekend vara, sa te dai pe off prin padure sau pe curbe pe la munte, cred ca merita incercata si varianta asta. Asta am cautat sa fac acum cu mini-parbrizul. Dupa cateva ture ma voi lamuri mai bine.

 

 

dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro

l am montat

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro

l am montat

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

 

jpg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place si ca e negru, m-ar tenta si pe mine dar dupa cum il vad la tine in poze nu mi-ar incapea navigatia, care acum imi vine exact "la ras" cu parbrizul actual.

Am avut ceva probleme si la capitolul asta, intr-adevar. Prea multe variante nu erau asa ca... :

IMG_20120627_202041.jpg

IMG_20120627_202005.jpg

IMG_20120627_202107.jpg

 

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

Eh, de multe ori se lasa cu extra-time si complicatii la montaje...

Cum e fata de OEM, nu vajaie mai tare?

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro

l am montat

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

 

Detaliaza chestia aia cu KTM-ul ca nu am inteles nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro

l am montat

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

 

mai ai pana sa ajungi la ktm, man. deocamdata joaca-te in liga inferioara in care esti acum pana inveti :)

 

esti sigur ca n ai gresit virgula ? 520 o bucata de plexi ? sau 52 ?

cred ca harea o sa devina milionar daca se apuca de astea ca pretul de care vorbesti e dragut :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nene ianachime, sa iti traiasca! :cheers:

respect placerile si hotararile omului, si mie cand mi se pune pata pe ceva...aia e.

 

 

dar de banii aia futeai juma' de thailanda si mergeai bine-mersi fara parbriz :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce jepcari, 2 plastice si niste fiare 800$...

 

un parbriz de 800$ ... scuze ca ma repet dar mi se pare fantastic..

 

Nu inteleg... de ce jepcari? Ti-a bagat cineva mana in buzunar? :disappointed:

 

Despre Desierto cu siguranta s-a mai auzit pe forumul asta (am vazut de exemplu ca ERU are de ceva timp asa ceva) iar posturile astea in care ne tot minunam nu aduc nimic nou/util ca informatie.

Mi s-ar parea mult mai util sa citim parerea lui ERU sau Ianachim despre parbrizul respectiv, astfel ca cei care au motocicletele carora acest topic le este dedicat sa poata trage eventual niste concluzii. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he he - ce revolte si indignari :)))))) lol :)

 

Totul e relativ. Si copiilor din Africa un kil de mere li se pare wow, pe cand noua, nu.

 

Cand ai... ai :D

 

 

Si Ianachim special a mentionat cat a fost parbrizul, sa vada reactiile noastre :crack:

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adevarul este ca si eu am dat pe un Vstream 290 euro.

Diferenta este ca Desierto este mai mic cam cu 2m patrati ca al meu :laugh: , eu zic ca merita sa fie inca odata mai scump :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Atata am putut si eu..

Pina una/alta apuca-te de productia in masa si scote-i si tu din necaz pe flacaii astia cu ghees-uri, ca nu le mai dau de cap la turbulentele astea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi de ce credeti ca un parbriz este asa super scump?

Pentru ca motorul respectiv nu costa 1.000 euro ca sa dai pe parbriz 100.

Costa 10.000+ normal ca si parbrizul are pretul pe masura. :)

Oricum cine are bineinteles ca da, si normal ca cei care nu au posibilitatea se mira cum sa dai atata pe un parbriz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine mai copii

sincer sa fiu i as fi dAt la o singura curva da ...de daca nu am mai multi i am dat pe un " parbriz

la curva mergeam pentru o ora si gatape cand asa ....

orgasm multiplu ore intregi cat sunt in saua gsa ului......

in rest nu mai de bine....cei zeci de mii de euro stau sub huse si eu oftez in fotoliul" masinii pe curbe in lefkada.....

 

 

 

 

1340891121[/url]' post='3165440']

nene ianachime, sa iti traiasca! :cheers:

respect placerile si hotararile omului, si mie cand mi se pune pata pe ceva...aia e.

 

 

dar de banii aia futeai juma' de thailanda si mergeai bine-mersi fara parbriz :crack:

 

cand eram mai pusti..... visam sa merg sa sparg" taialndeze

 

m am linistit dupa ce am vazut la tv un doc cu operatiile de sex in zona...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...