ianachim Postat Noiembrie 5, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2014 In caz de taietura, daca ai avea o camera la tine nu s-ar putea rezolva problema mai ieftin si pe loc? Singura chestie ar fi ca trebuie sa scoti supapa tubeless de pe janta. de retinut asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Imi permit sa-l completez pe Angi. Nu trebuie luata decat o singura camera si anume de 19 in cazul mobrelor pe topicul carora suntem. Sta suficient de bine si pe 17. Ma gandesc oricum ca la intoarcerea acasa sau la o vulcanizare se va repara profesional gaura din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Si neaparat un manson sanatos in caz ca taietura e maricica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 adica o camera de 19 si o jumate din alta camera sa poti face un manson sa nu iasa camera prin spartura.....deci de retinut asta, dupa cum zice si ianachim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Sau un atas si tii pe el roata de rezerva Camera, manson, leviere, scule de dat roata jos, ceva de umflat... apoi dat roata jos, dejantat, bagat camera, scos valva, umflat, pus la loc.... Mai bine sun un prieten si in loc sa car atatea cu mine car un bax de bere sa il beau pana ajunge el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 video e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Aveti idee de niste "hippo hands" oarecum universale (vreau sa le pot folosi si pe gs si pe un ktm) care sa merga cu handguardurile montate ? Toate cele pe care le-am gasit necesitau demontarea handguardurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 video e ok? » Post actualizat in 07 Nov 2014 14:02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Aveti idee de niste "hippo hands" oarecum universale (vreau sa le pot folosi si pe gs si pe un ktm) care sa merga cu handguardurile montate ? Toate cele pe care le-am gasit necesitau demontarea handguardurilor... alea de la Kappa merg si cu handguarduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 De la Olivers din Oradea am luat doua randuri, pentru GS si pt RT. Pe GS aveam handguardurile OEM. Trebuie doar sa le dai o gaura cu preduceaua pt oglinda si aia e » Post actualizat in 11 Nov 2014 09:24Cred ca am mai zis, si poate ma repet. Care aveti 1200, de orice fel, e o investitie buna sa luati un cablu ca si asta - http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php Ce face el e ca atunci cand se strica controller-ul de la pompa de benzina (sansele is destul de mari) si te lasa in drum, cu cablul asta alimentezi direct pompa. Nu mi se pare scump sau ceva, dar e bine sa il ai la tine, cred ca e singura chestie care te poate lasa in drum in la 1200; bobinele de la fise daca se strica, nu te lasa in drum, merge doar motorul prost, dar nu te lasa in drum. Deci o lista de must-have la mobre de 1200: - cablul asta sub sa, pentru pompa de benzina - daca motorul are 70k km sau mai mult, schimba fisele de la bobine (~ 900 ron) si alea folosite le tii topt sub sa - verifica roata spate sa nu aiba joc; daca are joc, tre musai remediata problema- daca motorul e pre-2008, verifica flansa spate sa nu aiba crapaturi; dai roata jos si observi Nu am nici o legatura cu vanzatorul cablului, nu il vand eu, doar mi se pare o treaba utila care te poate scapa de multe neplaceri cand esti departe de casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 asa si...ai tu cable de astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 (editat) Nu am nici o legatura cu vanzatorul cablului, nu il vand eu, doar mi se pare o treaba utila care te poate scapa de multe neplaceri cand esti departe de casa asa si...ai tu cable de astea? Am specificat CLAR ca nu am nici o legatura cu ala. Poti sa iti comanzi de la el daca vrei. Editat Noiembrie 11, 2014 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Multam pt recomandarie de protectii baieti! Care aveti 1200, de orice fel, e o investitie buna sa luati un cablu ca si asta - http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php De obicei cum iti dai seama ca e pompa ? Da vreun semn/mesaj de eroare ceva ? Sau o iei prin eliminare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Ma indoiesc ca se mai intampla si la al tau. Dar pe modelele pe care se intampla, ca simptome, am vazut asa: - dai la automat si nu porneste - porneste, merge normal, si apoi brusc, da in nas si nu se tureaza. Opresti si iar merge normal si iar da in nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 (editat) La mine a murit "subit" in timpul turei din 2012 in Italia, dupa ce traversasem Romania, Ungaria, Austria, Elvetia si Alpii Francezi. Motorul (1200RT) a stat nepornit 2 zile (in care am circulat cu o masina). La plecarea spre tara, nu a mai vrut sa porneasca si aproape am "ucis" bateria. Banuind ca asta e, am sunat si la maestrul Dan si la Bavaria/Contempo, care mi'au confirmat. » Post actualizat in 11 Nov 2014 21:54 Asta mi se pare cel mai "ticalos" - ca moare fara sa dea vreun semn. Editat Noiembrie 11, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Asta mi se pare cel mai "ticalos" - ca moare fara sa dea vreun semn. ar trebui sa anunte cumva, sa pregatesti parastasu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 si la mine a "murit" anul asta, prin vara, dupa o oprire de 2h la masa. La plecare, invartea, dar nu mai pornea. Am facut un jumper la fuel pump controller si am pornit-o dupa 30minute. Ulterior am descoperit ca nu FPC era de vina, mufa albastra care intra in pompa de benzia era oxidata. Am curatat contactele, am eliminat jumper-ul, am reinstalat acelasi FPC, am eliminat apa(cam o lingura) din paharul in care sta mufa de alimentare de la pompa, am dat un silicon sub FPC...si da-i gaz! La capitolul mentenanta preventiva, dupa acest eveniment, am mai pus pe lista "scoate apa din capacul de la pompa de benzina cu un servetel, dupa spalat sau dupa ploaie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Baietii astia se distreaza teribil cu 12gs, 12gsa, 990 si Africa fara sa aibe vreo problema cu a cui e mai mare mai lunga sau mai groasa. )) E drept nu era nici o yamaha sau vstrom p`acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 ar trebui sa anunte cumva, sa pregatesti parastasu ) Pai l'am facut...tinand cont ca a fost o zi in plus pe care am putut s'o petrec cu cel mai bun prieten, am profitat de ocazie si ne'am facut (din nou) ca porcii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 exista vreun descriptor al VIN-ului motocicletei in privinta dotarilor? Stiu ca simbolurile 3-6 din serie reprezinta dotarile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html multumesc » Post actualizat in 20 Nov 2014 06:15 Stie vreun coleg daca se potrivesc cutiile BMW de la 1200 vechi la cel nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Nu se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 » Post actualizat in 20 Nov 2014 06:15 Stie vreun coleg daca se potrivesc cutiile BMW de la 1200 vechi la cel nou? Sidecase-urile din start nu au cum din moment ce toba a fost schimbata de pe stanga pe dreapta. In plus, cele noi au sistemul de prindere mai simplu, mai rapid si mai robust (asta o vad la capitolul plusuri ale LC-ului fata de cel vechi). Topcase-ul are si el alt sistem de prindere si este sensibil mai mare la LC. Ca idee, din cate stiu, singurele repere care se potrivesc de la cel vechi la LC sau invers sunt semnalizatoarele... si eventual scaritele; in rest, nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.