Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Pentru ca sunt destui cei care (se) intreaba de la ce inaltime este indicat sa poata conduce (sau nu) un GS sau un GS Adventure, iata un raspuns orientativ pe site-ul BMW Motorrad.

Dupa cum se vede, si e normal, nu numai inaltimea totala conteaza ci si lungimea piciorului iar aici reperul poate fi lungimea purtata la blugi. Nu e vorba de "a fi in stare" ci de a calatori in siguranta, sa se poata pune corect piciorul jos.

 

De exemplu, daca ai 1,75 m si sub 32 la blugi (foarte posibil), deja modele precum 1200Adv si 800 Gs & Adv dispar din lista. Si tind sa cred ca aceste calcule sunt facute tinand cont deja de faptul ca unele modele pot fi comandate cu suspensie joasa si cu saua joasa.

 

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/equipment/seathight_conf/seats_config.html

 

404 - Seite nicht gefunden!

Die URL/Adresse, die Sie gewählt haben, ist nicht mehr erreichbar oder befindet sich nicht auf unserem Server. Möglicherweise haben Sie einen nichtaktuellen Link oder ein veraltetes Bookmark genutzt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

404 - Seite nicht gefunden!

Die URL/Adresse, die Sie gewählt haben, ist nicht mehr erreichbar oder befindet sich nicht auf unserem Server. Möglicherweise haben Sie einen nichtaktuellen Link oder ein veraltetes Bookmark genutzt.

 

Ach sooo... :D

poate merge asta de pe .com : http://www.bmw-motorrad.com/com/en/equipment/seathight_conf/seats_config.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

Am nevoie de un feedback despre BMW R1200GS din 2005. As vrea sa achizitionez unul, fabricatie 2005 si as vrea sa aflu plusurile si minusurile generatiei respective. Si un pret (dotari: Abs+servofrână Brembo, Bi-xenon, alarmă din fabrică, încălzire in mânere, Case-uri laterale originale BMW, plus top-case GIVI)

Multmesc!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu 32 la blugi pe 800 e relativa. Eu nu am nicio problema la 174 cu 30 la blugi, pe 800 cu sa comfort inalta. Pe de alta parte, am avut xchallenge 5 ani ☺.nici la 1200 pe rit vechi nu au fost impedimente.

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am destul de mult sub 1.75. După ce am refăcut furcă față probleme au cam dispărut și oricum apăreau doar la enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut tuturor
Am nevoie de un feedback despre BMW R1200GS din 2005. As vrea sa achizitionez unul, fabricatie 2005 si as vrea sa aflu plusurile si minusurile generatiei respective. Si un pret (dotari: Abs+servofrână Brembo, Bi-xenon, alarmă din fabrică, încălzire in mânere, Case-uri laterale originale BMW, plus top-case GIVI)
Multmesc!
Hai ca incerc eu sa iti raspund orientativ - nu trebuie luat ca si batut in cuie ce zic.
Minusuri ca si la celelalte - flansa roata spate (se poate verifica vizual ca i s-a facut upgrade), prinderile furtunelor de la pompa de benzina pe capac (se poate verifica vizual ca s-a facut upgrade), rulmentii din grupul cardanic - se poate verifica jocul lateral la roata spate, simeringul dintre motor si cutie, simeringul de la iesirea din cutie care mai cedeaza dar nu e o mare filosofie sa le inlocuiesti.
De pret - conteaza foarte mult cum a fost intretinuta, nr kilometri - incearca macar sa vezi un istoric de service (nu este o garantie istoricul de service dar macar poti sa iti faci o idee).
Depinde si de unde il iei - daca din Romania posibil sa il iei la pret mai bun si nu neaparat mai prost intretinut (scapi de transport gen 300eu si inmatriculare gen 200eu). Daca de la altii - am vazut vandute din 2005 si la 7300eu doar cu case-uri - tzipla. Din Ro - un pret minim ce l-am vazut eu a fost cam 5000 chel cu istoric de service ok si cu upgrade-urile la flansa si pompa facute. Gentile laterale poti sa ti le calculezi cam la 500eu, topcase probabil vre-o 300, crashbar vre-0 200eu cand iti faci calculul final.
Ca orice alta chestie in viata poate mai mult un pic aici - mai depinde si de noroc ...
Poate mai apar pe aici si alte pareri desi e destul de generala discutia ...
stima,
paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era parca un filmulet cu un tip super mic care se urca din mers pe un 1200 gs, cam ca pe bicicleta. Si la fel si cobora. Ar fi funny de vazut la semafor :laugh:

post-40715-0-34464700-1461228928_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este! Mai putin burete - ceea ce o face mai tare, dar cu o forma care cuprinde mai bine partea dorsala, diminuand presiunea. Nu mai bine o incerci inainte de a face comanda? Suna-ma si o rezolvam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Robert! Te sun.

» Post actualizat in 03 May 2016 19:19

Am probat saua de la Robert. Diferenta este incredibila. TT este mult mai tare dar are o forma ergonomica, practic are doua adancituri pentru fund + una mica pentru noada. Materialul este mai aderent. Efectul: findul sta pe loc, nu mai aluneci catre fata si nu te mai doare fundul, noada si la c🐏.

In concluzie, am comandat saua x-low de la Touratech. E un model mai nou 😀

Scump halatu'!

Revin cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce semeringuri de furca imi recomandati pe un bmw gs lc si de unde le pot lua? si ce ulei de furca? multumesc

am impresia ca nu are ulei in furca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto cu 1000km la bord, butonul info, kaput :-L In alta ordine, ati folosit pernele alea electrice pentru sa? Se conecteaza greu la R1200GSA-LC?

 

vertich, nu kaput. e motor nemtesc, ce naiba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc

vorbesti prostii si m-ai cam deranjat(asta pentru ca aveai o grija sa nu deranjezi pe nimeni). ai intrat tu la "v.estromisti" ca sa afli cat de bune sunt alte motorete ... (fututenaripadeagramat)

sunt fosti posesori de v-strom care sunt anti-bmw. lumea ii cunoaste si ii trateaza cum crede de cuviinta. dar sa vii sa spui ca pe topicul v-strom nu mai poate lumea de motoretele altora e cam eronat.

cam 70-80% din fostii posesori de v-strom sunt acum posesori de GS ! as putea sa-ti fac o statistica dar nu sunt sigur ca intelegi tu ce e aia statistica (asta pentru ca m-ai deranjat!)

» Post actualizat in 03 May 2016 21:17

Era parca un filmulet cu un tip super mic care se urca din mers pe un 1200 gs, cam ca pe bicicleta. Si la fel si cobora. Ar fi funny de vazut la semafor :laugh:

sunt o gramada de filmulete cu rideri mici pe GS. eu am vazut prin 2010 o adunatura de babute pe GS :)

tanti asta oare se descurca la semafor ? :) (tipa are 1.58m )

 

toata smecheria la GS este ca e o motoreta populara si are tot felul de opțiuni. gasesti sea joasa si chiar suspensie joasa din fabrica. bmw vrea sa vanda asa ca au facut GS-ul sa poata fi condus usor chiar si de femei. cu low suspension si sea joasa o poti seta intre 790 si 820mm la sea! cu 790mm la sea daca il poate conduce si o femeie de 1.55 daca are ceva experienta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(fututenaripadeagramat)

 

Vezi ca nici scrisul asta trendy cu litera mica la inceput de propozitie si la nume proprii sau pauzele lipsa/gresite inainte/dupa semnele de punctuatie nu sunt o dovada de prea "gramat"... ca si cuvantul "sea"... ;)

» Post actualizat in 04 May 2016 19:46

_______________________________________________________________

 

 

With the optional “Intelligent Emergency Call”, BMW Motorrad is offering a motorcycle eCall system for the first time. Fast help in the case of an accident or an emergency situation.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda una bucata Vestromist deranjat,și un foarte bun ortograf,un adevărat profesor de gramatica,întrebarea întrebătoare este ce cauți tu aicea oare cu ,,asta pentru ca mai deranjat "nu tu pe mine,ci eu pe tine după cum spui tu....Eu am intrat pe la alți nici de cum sa vad dacă a lor e mai mare sau mai tare,pentru ca eu mi-am luat exact cea ce mi-am dorit,si am intrat am citit și am ieșit în liniște fără sa fac valuri precum tu...hai asfalt uscat sa avem,dar și dacă ii ud nu ne deranjează...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nici scrisul asta trendy cu litera mica la inceput de propozitie si la nume proprii sau pauzele lipsa/gresite inainte/dupa semnele de punctuatie nu sunt o dovada de prea "gramat"... ca si cuvantul "sea"... ;)

» Post actualizat in 04 May 2016 19:46

_______________________________________________________________

 

 

With the optional “Intelligent Emergency Call”, BMW Motorrad is offering a motorcycle eCall system for the first time. Fast help in the case of an accident or an emergency situation.

hai nu te aprinde si tu aiurea doar ca sa-i tii tonul bostanului de l-am luat la suturi. dar daca n-ai ce face poti sa stai sa-mi numeri punctele si spatiile.

uita-te si tu la ultima lui postare ca sa te prinzi ce specimen e.

 

 

Mda una bucata Vestromist deranjat,și un foarte bun ortograf,un adevărat profesor de gramatica,întrebarea întrebătoare este ce cauți tu aicea oare cu ,,asta pentru ca mai deranjat "nu tu pe mine,ci eu pe tine după cum spui tu....Eu am intrat pe la alți nici de cum sa vad dacă a lor e mai mare sau mai tare,pentru ca eu mi-am luat exact cea ce mi-am dorit,si am intrat am citit și am ieșit în liniște fără sa fac valuri precum tu...hai asfalt uscat sa avem,dar și dacă ii ud nu ne deranjează...

Păcală nu ma intereseaza ce ti-ai luat tu. doar m-a deranjat ca vorbesti aiurea. pune tu linkurile unde zic v-stromistii ca toate motoretele sunt de (cuvant urat) si numai v-stroamele sunt miezul universului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca te turezi aiurea probabil tragi aer fals pe undeva,mare posesor de puncte si spite ca vad ca esti tot o fenta si o aroganta asta ca sa dai dovada de ce spuneam de vestromisti(nu de toti nu generalizam)dar uite apare cate unu cu valuri si atunci apare unu cu exceptia care intareste regula,daca intelegi ce vreau sa spun,dar ma.ndoiesc ca sti

...bun si promit ca am incheiat ori ce discutie cu tine zmeule,doar am sa te rog sa o lasi mai moale cu bostanule si alte afirmatii de gen...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa zic, ca am asistat si eu la discutii anti bmw pe topicul de vstromisti. si erau niste mizerii gratuite, da in fine. cand am venit cu argumente mi s-a zis sa plimb ursu pe topicul posesorilor de bmw. am renuntat la orice dialog ca n-avea sens.

asa ca parerea mea, atata timp cat nu se poate discuta civilizat, sa stea fiecare in sectiunea lui. mai simplu si elegant. injuraturile si limbaju colorat nu fac cinste nimanui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...