Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

QED.... Peace, bro!

 

 

Sunt un glumet iremediabil... dar nu generalizez, doar constat...

( ma intreb daca ziceam ceva despre specificul vstromistilor sau a celor cu varadero, oare la fel ma acuzau ca ....generalizez?)

 

Offffff, dar chiar nu stiti de gluma... mai ales cand fac haz de necaz, capra mea fiind bucati si refuza resuscitarea!

 

P.S. Astept si alte sfaturi, sunt foarte receptiv. Numai nu insistati sa-mi iau... sau nu, bmw... LOL

 

P.P.S. Scuze pentru Off topic si trolaj.... Promit sa nu mai intru pe topicul asta!

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

" In addition to the technical changes set out above, the instrument panel of the R 1200 GS has now been given a revised design. "
 

asta e foarte bine. sper sa mute vitezometrul mai sus cumva. (sau sa mute tot panelul mai sus). pe modelul actual eu trebuie sa ma uit mult in jos ca sa vad vitezometrul si din cauza asta nu mai vad strada. eu sunt mic de statura si tot imi este incomod deci ma gandesc ca pentru riderii înalți e si mai nasol. nu e asta o mare problema ca doar nu stai sa te uiti la vitezometru prea des dar si daca o faci risti sa nu observi ceva important de pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e caracterul ala specific BMW de care vorbeste lumea pe aici!?

 

ps: intreb pentru un prieten, eu am deja BMW si am si caracater.


» Post actualizat in 11 Jul 2016 10:00

... apoi sincronizat.

 

Dupa sincronizare (idle si off idle) merge extrem de liniar (atat cat se poate spune despre un boxer) de zici ca e 4 linie.

sper sa fie de durata.

 

Cum se face sincronizarea asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

 

pai nu se punea problema ca nu e caracter ... ci ce fel de caracter.

:P

 

Cum se face sincronizarea asta?

 

asta mi s-a parut cel mai complet (si se aplica si cu si fara GS911 cu care faci blocarea motoraselor de relanti mai simplu):

 

TB sync.pdf

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul actual oricum nu te uiti la vitezometru ca nu vede nici draq ce viteza are pt ca au facut cifrele prea mici. Asa ca problem solved :laugh:

Daca ma opreste vreun politai cu radarul si ii arat bordul 99% ma iarta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

asta e foarte bine.  sper sa mute vitezometrul mai sus cumva. (sau sa mute tot panelul mai sus). pe modelul actual eu trebuie sa ma uit mult in jos ca sa vad vitezometrul si din cauza asta nu mai vad strada. eu sunt mic de statura si tot imi este incomod deci ma gandesc ca pentru riderii înalți e si mai nasol.  nu e asta o mare problema ca doar nu stai sa te uiti la vitezometru prea des dar si daca o faci risti sa nu observi ceva important de pe strada.

 

Mie nu mi se pare asta o problema... totusi bordul nou pare ceva mai lizibil dar pare ca va ramane in aceeasi pozitie.

Insa nu e nevoie sa-ti iei ochii de la drum... ai pe GPS viteza (reala) care daca depaseste viteza legala este rosie. :D Asadar, io nici nu prea mai uit in viezometrul normal. Iar asta de pe GPS este foarte la vedere. Si oricum extrem de rar am vazut GS LC fara GPS...

 

post-9546-0-15045000-1468241237_thumb.jpg

 

Pe mine ma bucura cel mai tare imbunatatirile cu care se lauda la transimisie, la GS.

 

Ce nu-mi convine: ma astepatm sa vad culori noi, eventual sa renunte la rosu (dupa 4 sezoane!) si sa vad galben sau un albastru mai frumos (ex. cum a fost cel din 2012) dar se pare ca nu.

Si cel mai dezamagit raman in continuare ca nu vor sa revina la sistemul ala destept clasic BMW de semnalizare... cu rahatul de sistem asta nu-mi place deloc. :(

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e foarte bine. sper sa mute vitezometrul mai sus cumva. (sau sa mute tot panelul mai sus). pe modelul actual eu trebuie sa ma uit mult in jos ca sa vad vitezometrul si din cauza asta nu mai vad strada. eu sunt mic de statura si tot imi este incomod deci ma gandesc ca pentru riderii înalți e si mai nasol. nu e asta o mare problema ca doar nu stai sa te uiti la vitezometru prea des dar si daca o faci risti sa nu observi ceva important de pe strada.

 

 

Mie nu mi se pare asta o problema... totusi bordul nou pare ceva mai lizibil dar pare ca va ramane in aceeasi pozitie.

Insa nu e nevoie sa-ti iei ochii de la drum... ai pe GPS viteza (reala) care daca depaseste viteza legala este rosie. :D Asadar, io nici nu prea mai uit in viezometrul normal. Iar asta de pe GPS este foarte la vedere. Si oricum extrem de rar am vazut GS LC fara GPS...

 

 

Iar daca nici in modul "navigare" nu este suficient de lizibila viteza, Navigator V poate afisa diverse informatii ale motcicletei in mai multe configuratii, de ex. si asa:

 

post-92412-0-81855400-1468247582_thumb.jpg

 

Sau asteptam cuminti castile cu HUD prezentate de BMW anul asta la CES2016 in Vegas.

Editat de CrashOverride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

pentru cei care ... Le mai si folosesc ...o poza

Strike. Iti muriseră aplaudacii și nu știai cum sa revii. Am înțeles. Ai motor și ai fost în concediu. Uau...

» Post actualizat in 13 Jul 2016 11:54

Care e caracterul ala specific BMW de care vorbeste lumea pe aici!?

 

ps: intreb pentru un prieten, eu am deja BMW si am si caracater.

 

De motoare fără oae, pentru oameni calmi sau pensionari.

Și atât de manevrabila încât ajuta și ultimul civil, fără nici o legătură cu motociclismul, sa se bucure și el la maxim de "sportul" acesta. Despre personalitatea tehnica a BMW prefer sa ma abțin, fiindcă sunt pe telefon și nu am atâta timp. Sintetizand, după ce am avut BMW un sezon mai aveam puțin și îmi făceam blog de venerat Honda. Gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strike. Iti muriseră aplaudacii și nu știai cum sa revii. Am înțeles. Ai motor și ai fost în concediu. Uau...

» Post actualizat in 13 Jul 2016 11:54

 

De motoare fără oae, pentru oameni calmi sau pensionari.

Și atât de manevrabila încât ajuta și ultimul civil, fără nici o legătură cu motociclismul, sa se bucure și el la maxim de "sportul" acesta. Despre personalitatea tehnica a BMW prefer sa ma abțin, fiindcă sunt pe telefon și nu am atâta timp. Sintetizand, după ce am avut BMW un sezon mai aveam puțin și îmi făceam blog de venerat Honda. Gen.

exact manevrabila cat imi trebuie.....

nu toti suntem MOTOCICLISTI asa buni ca tine ... trebuie sa ne mai ajute si motoarele

 

poza SPECIAL pentru tine din concediu...

post-2209-0-48267700-1468421428_thumb.jpg

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strike. Iti muriseră aplaudacii și nu știai cum sa revii. Am înțeles. Ai motor și ai fost în concediu. Uau... » Post actualizat in 13 Jul 2016 11:54

Sintetizand, după ce am avut BMW un sezon mai aveam puțin și îmi făceam blog de venerat Honda. Gen.

pai si daca te bucuri ca ai scapat de bmw, de ce mai intri pe aici? coltu posesorilor de honda e in alta parte. gen...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit că ăștia care se exprimă cu "gen" pe lângă că au oaele cât buteliile, sunt și motocicliștii adevărați nu civili din ăștia de ultimă speță.

Ei nu se dau cu mobra, ei pilotează, ei scot timpi ei sunt niște speciali.

 

 

 

Nu vrei tu să -l iei pe Harea de mână și să vă faceți un club/forum al vostru. Mă gândesc că vă încurcăm, da ce să facem, nu ne ridicăm toți la nivelul vostru.

 

 

P.S. De Harea deja râde toată lumea (mai puțin minionii lui) pe tine n u te știu dar pari să o iei pe aceeași pantă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit că ăștia care se exprimă cu "gen" pe lângă că au oaele cât buteliile, sunt și motocicliștii adevărați nu civili din ăștia de ultimă speță.

Io auzisem ca asta "gen" e o "bashina de Bucuresti", eventual alaturi de aia cu "..., zic" dar vad ca s-a extins :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum se face setarea ca sa iti apara doar viteza (sau alt parametru), cum arata in poza, ca eu nu am reusit.Mersi.

Schimbi "foile" din meniu din controller-ul de pe ghidon, dar nu prin rotire ci impingand stanga sau dreapta pana la pagina cu multi parametri. Apoi o sa vezi ca daca rotesti de controller apar mai putine informatii dar mult mai mari pe ecran pana ai numai patru, doua, una (ca un zoom). Nu mai stiu exact cum se selecteaza care anume info sa ramana pe ecran, cred ca apesi pe ecran pe unul din campuri si selectezi ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbi "foile" din meniu din controller-ul de pe ghidon, dar nu prin rotire ci impingand stanga sau dreapta pana la pagina cu multi parametri. Apoi o sa vezi ca daca rotesti de controller apar mai putine informatii dar mult mai mari pe ecran pana ai numai patru, doua, una (ca un zoom). Nu mai stiu exact cum se selecteaza care anume info sa ramana pe ecran, cred ca apesi pe ecran pe unul din campuri si selectezi ce vrei.

 

mi se pare ca intotdeauna ramane prima. deci daca vrei sa ai kilometrajul, prima oara editezi campurile, in ce ordine sa ti le arate si pui kilometrajul primul.

 

Exact. Prima informatie (din coltul stanga sus) este afisata mare cand dai "zoom" din rotita de pe ghidon. Ca sa editezi campurile, pur si simplu apesi cu degetul pe el, apoi apare o lista cu toate info disponibile si o alegi pe cea pe care o vrei afisata in campul respectiv.

 

post-92412-0-76774400-1468478877_thumb.jpg

 

Mai exista si posibilitate sa accesezi informatiile astea intrand la Apps --> My Motorcycle --> My Motorcycle, iar apoi ca sa schimbi numarul de campuri afisate, de pe butonul de Settings (ala cu cheia, in coltul din stanga sus). Desi, din cate stiu eu, 1. informatiile astea sunt afisate doar cu motorul pornit, 2. doar daca ai suportul original prin care navigatorul comunica cu computerul motocicletei si 3. daca ai suportul original, automat ai si controlerul de pe ghidon.

Editat de CrashOverride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca sa ma bag si eu ca musca in lapte:

 

Sunt la al 3 lea motocicleta BMW. Primul a fost un R60 din 1964. Cu asta am avut cele mai multe problem tinana d cont ca avea 40 de ani si nu gaseam piese( problem gen plutitorul de la carburetor, piese invechite, si o interventie nereusita la motor pe care pana la urma am rezolvat). Al doilea a fost un R1100R din 96. Ceea mai complexa priblema a fost un simering pe care a trebuit a schimbam. Era intre motor si ambraija si a inceput sa ptineze ambreiajul. In rest consumabile un cablu de accelaratie un microcontact frana fata si un simering de la FD dar nu ca a cedat ci pt ca am considerat ca dupa 20 de ani merita un simering nou-aa preventive). S acuma am un K 1200 RS din 2002.

 

ce vrea sa spun. Oameni buni daca luati o motocicleta neintretinuta sau sunteti pacaliti cu o epava care e vopsit frumos e vina voastra si nu a constructorului. Ca BMW -ul are problem da dar care marca nu are( de ex VFR 1200 bloc motorul se schimba in garantie si pica cardanul in nestire).

 

Dragi hateri de BMW eu daca sunt multumit cu ce am (BMW) nu simt nevoia sa intru pe forumul celor de Gold Wing sa scriu nu stiu ce ca au luat foc motociletel pe rand.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

De cand s-a mutat Paul aici este o bucurie maxima sa intru sa citesc. Este genul meu de scriitor. Oamenii cu simt tehnic si calatorii pe doua roti care trec dincolo de bariere, cu multe intrebari si raspunsuri concrete descoperite de ei sunt, pentru mine, cel mai bun motiv sa intru pe anumite topicuri.

Marea majoritate sunteti insa exact ca percenterii - cine nu bea cu noi, bea impotriva noastra.

Take it easy boys, sunt niste fiare. Daca ati platit voi mai mult pe ele sau daca au fost primele voastre fiare nu inseamna ca sunt cele mai bune.

Imi place spiritul vostru gregar, de pesti balon intr-o balta mica.

Ce este fain este ca majoritatea celor care sunteti cei mai avizi suporteri/hateri sunteti doar niste consumatori de motociclete. Civili, cum imi place mie sa va zic. Nimic rau in asta dar parerea voastra nu o sa stea niciodata pe un cantar asa cum sta a lui Paul, a lui Bmw Rider... Gen. Eugen. (este o gluma, nu va mai comportati ca niste %^$).

@eru - Chiar nu trebuie sa ne cunoastem, ca sa imi pot exprima o parere. Legat de ce scrii, you`re not even funny :)). Nu ca ai fi dat impresia vreodata ;).

@ianachim - Love, multumesc pentru poza. Eu zic sa o inramezi si sa o pui pe semineu. O sa ai la ce sa te raportezi si tu la batranete, cand tineretul calare pe motoare electrice nu o sa mai dea 2 lei pe seniori. Daca tu crezi ca eu sunt genul de cumparator de kilometri sau cititor avid de presa moto romaneasca care te idolatrizeaza si iti face cinste cu o bere fiindca te-a citit acolo, esti foarte departe de lumina ;).

Am mers si cu F800 si cu GS 1200 si daca voua vi se par motoare cu cohones, e ok. Inseamna ca sunt. Raportate la ce ati condus, cum ati condus sau cum va place voua sa conduceti.

Cu Bogdan am fost "noroc-noroc" gen doua zile la o intrunire Tenere. Baiat cu simt tehnic general fain, dar care e in acelasi film cu tuneluri. Doar ca diapazoane vs. elice, acelasi soundtrack.

@BmwRider - Ma bucur ca Adrian m-a ascultat si a cumparat R-ul de la tine.

Intru pe topicul acesta ca si pasionat de motociclete, sperand sa gasesc aici un minim de efervescenta si spirit de semnul intrebarii.


Pace si prietenie intre popoare! Luati-o mai usor! E vara si telelever-ul chiar nu ascunde asa de bine realitatea terenului.


» Post actualizat in 14 Jul 2016 10:09

1100 RT-ul ce l-am avut nu era o epava. Doar ca nu a fost pe plus pentru mine. Da, cea mai manevrabila motocicleta din gama ei de greutate pe care am condus-o eu. Si cea mai confortabila din experienta mea de pana acum. Dar solutiile tehnice specifice Bmw erau insa un cosmar - cutia de viteze, cardanul, lipsa aerisirilor pe timp de vara, viteza foarte mica de croaziera raportata la capacitate, puterea raportata la cilindree, localizarea unitatii de franare/ABS, etc. Am vrut sa zic logica germana, dar mi-am dat seama ca aduc in discutie oximoroane. Din pacate, in gama ei de pret PanEuropeanul are vesnica problema de voblaj la viteza mai mare.

 

1200 Gs rules. Nu imi aduc aminte o minima discutie serioasa pe topicul acesta despre Kevin Ash. Omul nu era decat un mic Dzeu pe doua roti in UK. Cand m-am dat cu 1200 GS la drive test si am spus ca are fata prea usoara, ghidonul prea moale si ca vobleaza usor la fiecare schimbare mai serioasa de treapta, s-a otetit lumea pe forum. In rest, uber alles!


» Post actualizat in 14 Jul 2016 10:09

Mda, editul vietii...

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

 

Nu citez pe nimeni ca sa nu tot continuam cu discutiile inutile.

Nu prea va inteleg de unde atata patima. Unora le place BMW (cu bune si rele) si altora nu (cu bune si rele). Cat de greu poate fi sa intelegi/accepti si alte puncte de vedere/pareri?

Este ciudat pentru mine poate pentru ca sunt obisnuit cu altfel de atmosfera de pe topicurile de TA650 sau DL650.

 

Eu raman in continuare la postarile mele din zona tehnica.

 

Cilindrul receptor ambreiaj de dupa 06/2009 (BM21527724542 - tot Magura) este un pic altfel gandit - are o garnitura de protectie de plastic la rulmentul de presiune si cam atat vizibil.

Prin urmare si acesta o sa primeasca un canal de drenaj gratuit inainte de montare.

 

Senzorul de presiune (BM36318532731) vine fara piulita de strangere care trebuie refolosita. Daca doresti piulita noua trebuie comandat kitul de intretinere (cel care contine si garnitura de etansare) - BM36318520871

... si cam atat deocamdata.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand s-a mutat Paul aici este o bucurie maxima sa intru sa citesc. Este genul meu de scriitor. Oamenii cu simt tehnic si calatorii pe doua roti care trec dincolo de bariere, cu multe intrebari si raspunsuri concrete descoperite de ei sunt, pentru mine, cel mai bun motiv sa intru pe anumite topicuri.

Marea majoritate sunteti insa exact ca percenterii - cine nu bea cu noi, bea impotriva noastra.

Take it easy boys, sunt niste fiare. Daca ati platit voi mai mult pe ele sau daca au fost primele voastre fiare nu inseamna ca sunt cele mai bune.

Imi place spiritul vostru gregar, de pesti balon intr-o balta mica.

Ce este fain este ca majoritatea celor care sunteti cei mai avizi suporteri/hateri sunteti doar niste consumatori de motociclete. Civili, cum imi place mie sa va zic. Nimic rau in asta dar parerea voastra nu o sa stea niciodata pe un cantar asa cum sta a lui Paul, a lui Bmw Rider... Gen. Eugen. (este o gluma, nu va mai comportati ca niste %^$).

@eru - Chiar nu trebuie sa ne cunoastem, ca sa imi pot exprima o parere. Legat de ce scrii, you`re not even funny :)). Nu ca ai fi dat impresia vreodata ;).

 

Sincer să fiu nici nu cred că aș vrea să te cunosc, din ceea ce scrii, pari a fi un frustrat de genul lui Harea ( că tot m-a amenințat/ somat cu chestii dacă mai pomenesc de el pe forum) care moare de grija fiarelor altora. Oricum când am spus că nu te cunosc, mă refeream la username care cel puțin pt mine, e nou prin peisaj, deși văd că are ceva postări.

Ca să înțelegi mai bine la ce mă refer, am încă la profil o Yamaha ( mi-a fost lene s-o scot). Am cumpărat fierul, am făcut tot ce trebuie ca să fie legală pe drum, m-am dat de 2 ori cu mobra si la vânzare direct.

Până aici e simplu, ulterior însă nu am intrat pe toate topicurile de Yama și nu numai că să le explic eu oamenilor ce proaste-s diapazoanele, pt că nu mi-au plăcut mie ( cum face Harea sic).

@ianachim - Love, multumesc pentru poza. Eu zic sa o inramezi si sa o pui pe semineu. O sa ai la ce sa te raportezi si tu la batranete, cand tineretul calare pe motoare electrice nu o sa mai dea 2 lei pe seniori. Daca tu crezi ca eu sunt genul de cumparator de kilometri sau cititor avid de presa moto romaneasca care te idolatrizeaza si iti face cinste cu o bere fiindca te-a citit acolo, esti foarte departe de lumina ;).

Am mers si cu F800 si cu GS 1200 si daca voua vi se par motoare cu cohones, e ok. Inseamna ca sunt. Raportate la ce ati condus, cum ati condus sau cum va place voua sa conduceti.

 

Din punctul meu de vedere cohones tre' să aibă riderul nu fierul, dar dacă tot ții neapărat să ai singura părere care contează în universul cunoscut poate faci un pic de lumină și spui si care sunt fiarele alea cu cohones.

Cu Bogdan am fost "noroc-noroc" gen doua zile la o intrunire Tenere. Baiat cu simt tehnic general fain, dar care e in acelasi film cu tuneluri. Doar ca diapazoane vs. elice, acelasi soundtrack.

@BmwRider - Ma bucur ca Adrian m-a ascultat si a cumparat R-ul de la tine.

Intru pe topicul acesta ca si pasionat de motociclete, sperand sa gasesc aici un minim de efervescenta si spirit de semnul intrebarii.

Pace si prietenie intre popoare! Luati-o mai usor! E vara si telelever-ul chiar nu ascunde asa de bine realitatea terenului.

» Post actualizat in 14 Jul 2016 10:09

1100 RT-ul ce l-am avut nu era o epava. Doar ca nu a fost pe plus pentru mine. Da, cea mai manevrabila motocicleta din gama ei de greutate pe care am condus-o eu. Si cea mai confortabila din experienta mea de pana acum. Dar solutiile tehnice specifice Bmw erau insa un cosmar - cutia de viteze, cardanul, lipsa aerisirilor pe timp de vara, viteza foarte mica de croaziera raportata la capacitate, puterea raportata la cilindree, localizarea unitatii de franare/ABS, etc. Am vrut sa zic logica germana, dar mi-am dat seama ca aduc in discutie oximoroane. Din pacate, in gama ei de pret PanEuropeanul are vesnica problema de voblaj la viteza mai mare.

 

Nenea nenea în caz că n-ai ochelarii la matale, aici nu suntem la mobre de stradă, nu e locul pt povesti cu RT sau Paneuropean.

Și din nou, coșmarurile tehnice s-au rezolvat prin vânzare cel puțin în cazul meu. Poate dacă o vindeai mai repede nu rămâneai cu sechele .

1200 Gs rules. Nu imi aduc aminte o minima discutie serioasa pe topicul acesta despre Kevin Ash. Omul nu era decat un mic Dzeu pe doua roti in UK. Cand m-am dat cu 1200 GS la drive test si am spus ca are fata prea usoara, ghidonul prea moale si ca vobleaza usor la fiecare schimbare mai serioasa de treapta, s-a otetit lumea pe forum. In rest, uber alles!

» Post actualizat in 14 Jul 2016 10:09

Mda, editul vietii...

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...