Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Nici eu nu imi dadeam seama de cat de impotante is protectiile alea pe cilindrii, din moment ce ai crashbarul. Cred ca de fapt crashbarul te protejeaza doar pe asfalt, unde nu are cum atinge cilindrul asfaltul, dar la un drum de piatra, ori te dai cu protectii de Al or o impingi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma tot uit la cazatura asta si mi se pare foarte ciudat, cum face pac asa, dintr-o data. Inteleg ca i-a fugit fatza, dar tot pare cam aiurea... De remarcat ca era pe frana. (O avea si ABSul ala mai vechi?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pietrele is ascutite, mobra e grea, material gros in capace cat o foaie de ziar. Iaca...

 

Cum e ala, abs mai vechi? Din ce stiu eu, toate 1200 il au la fel. La 1100/1150 e abs2, inainte de astea e abs1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot uit la cazatura asta si mi se pare foarte ciudat, cum face pac asa, dintr-o data. Inteleg ca i-a fugit fatza, dar tot pare cam aiurea... De remarcat ca era pe frana. (O avea si ABSul ala mai vechi?)

 

Pare sa fie o piatra acolo. Se vede cand e cazut exact pe urma lasata de fatza in cadere. N-are treaba cu ABS-ul ca aluneca piatra pe pamant. Cred ca are treaba cu trasa relativ proasta, piatra pe trasa, ghidonat de viteza mica + frana fata + transfer de greutate (exact inainte de momentul ala luase ceva gen hop si se si lasa in sa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu imi dadeam seama de cat de impotante is protectiile alea pe cilindrii, din moment ce ai crashbarul. Cred ca de fapt crashbarul te protejeaza doar pe asfalt, unde nu are cum atinge

cilindrul asfaltul, dar la un drum de piatra, ori te

dai cu protectii de Al or o impingi :)

Ori iti iei motor adevarat....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

... la un drum de piatra, ori te dai cu protectii de Al or o impingi :)

 

 

Protectiile de aluminiu pe off sunt o loterie ca si crashbarul. Daca ai noroc nu patesti nimic, daca n-ai, n-ai.

 

Cine face off cu gs-ul mare, ai sa vezi ca pe cilindrii are protecti "cauciucate" (nu stiu exact daca e cauciuc, dar seamana) ... in alea mai ai o sensa sa nu-ti crape cilindrul cand iei un colt de bolovan (iar atunci "poxipolul" face minuni).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Protectiile de aluminiu pe off sunt o loterie ca si crashbarul. Daca ai noroc nu patesti nimic, daca n-ai, n-ai.

 

Cine face off cu gs-ul mare, ai sa vezi ca pe cilindrii are protecti "cauciucate" (nu stiu exact daca e cauciuc, dar seamana) ... in alea mai ai o sensa sa nu-ti crape cilindrul cand iei un colt de bolovan (iar atunci "poxipolul" face minuni).

Protecțiile de alu de la BMW au suporti cauciucati pe interior. Mie îmi par destul de bine gandite... Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca domeniul protectiilor este foarte profitabil :D asa ca Wunderlich a mai scornit una: protectii pt. sidecase-urile vario, bineinteles extensibile ca si cutiile. Momentan negre si costa 269€.

http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8161148-2-2300/shop/Parts-pool/8/Kofferschutzbuegel-schwarz.htm

 

post-9546-0-81993000-1355404664_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca domeniul protectiilor este foarte profitabil :D asa ca Wunderlich a mai scornit una: protectii pt. sidecase-urile vario, bineinteles extensibile ca si cutiile. Momentan negre si costa 269€.

http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8161148-2-2300/shop/Parts-pool/8/Kofferschutzbuegel-schwarz.htm

 

attachicon.gifwunderlich-kofferschutzbuegel.jpg

 

Asta chiar ca-i cea mai aiurea idee :) ... ramai la fel de lat si cand n-ai gentile ca presupun ca se dau jos destul de incomod, costa cat mai bine iei o cutie in caz ca o spargi si mai adauga si kile in plus... bull-bar mai trebe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concurenta isi spune cuvantul. La oferta generoasa din clasa si preturile trebuie aliniate. Totusi un GS cu detoate se va apropia de 20000 la noi.

 

Bogdan, sper sa nu fi dezamagit, dar se pare ca lucrurile nu stau asa deloc ...!

 

Si mie mi-au spus la Bavaria ca in configuratia full, noul GS va fi "clar si binisor" sub pretul actualului GSA!

Lucru normal de altfel, intrucat - ca si la sah - regele trebuie protejat!

 

Ca atare, avand in vedere ca un GSA, cu toate optionalele - repet, optionale si nu asccesorii - este la 18.044 euro, cotatiile anuntate pe advrider.com vin sa confirme cele spune de cei de la Bavaria.

 

Pretul va fi evident in functie de configuratie, iar avantajul de a comanda optionalele la pachet si de a nu le cere separat, este discountul (primit pe pachet)!

Acest lucru l-am verificat atat la GS-ul cat si la GSA-ul pe care le-am avut inainte.

 

Iar in ceea ce priveste modul in care noul GS poate fi configurat - asta in situatia in care nu-l doresti basic (adica doar cu ABS) - optiuni sunt pentru fiecare - http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/enduro/2012/r1200gs/r1200gs_overview.html - si chiar destul de bine definite.

 

Recunosc, pe mine evident ca ma tenteaza pachetul OFFROAD, dar fiecare ... "cu ce-l doare"!

 

Concurenta cred ca trebuie sa-si faca griji, intrucat pretul noului GS va fi o (mare) surpriza / problema pentru ea.

 

Acum, ca ST-ul de 1200 nu are optiunile / facilitatile noului GS ... sper sa nu te faca si mai inversunat!

 

Daca ne dorim o motocicleta enduro si touring cu parbriz reglabil, cu cruise control, cu - bla, bla, bla ... - ne (mai) uitam in curtea celor de la Yamaha?

 

Stiu ca performantele si facilitatile pe care le ofera noul GS te fac sa nu dormi linistit, da' ... ce vina avem noi, daca Yamaha n-a stiut sa faca acest pas de la inceput, cu ST 1200?

Ah, ca au ce copia acum si ca vor pune si ei poate la urmatoarea generatie de ST 1200 tot ce are GS -ul acum ... ramane de vazut; pai nu?

 

V-om vedea ce va urma, da' - fara a fi subiectiv - cred ca noul GS "va da tonul la cantect" pentru foarte mult timp ...!

 

Noi sa fim sanatosi si sa fie pace - inclusiv pe forumul acesta - ca asta este cel mai important!

 

 

Sunt pregatit sa-ti citesc reactia ...!

:hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ST-ul are tot ce-i trebuie, parbriz reglabil, cruis control, o super suspensie, si o super ciclistica. Nu mai vorbesc de ABS si TC, care sunt din alta generatie decat cele vechi montate pe GS. Deocamdata sta inca bine dupa 3 ani de la achizitie. Evident sunt curios de noul GS. Ma astept sa fie inbunatatit exact acolo unde intra in functiune "personalitatea si caracterul"adica unde scartaia. Ne vedem la Arc in primavara. Sper sa vii calare.Legat de ton, ce are noul GS si nu are Explorer-ul? Evident in afara de reprezentanta in RO.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, recunosc ca am fost (putin) rautacios si ca vroiam sa "te pisc" un pic. Fara picanteriile tale ... forumul e ceva monoton!

Iti multumesc ca ai dat dovada de intelepciune si ca n-ai muscat momeala!

 

Oricum nu aveam de gand sa intram in polemica; vroiam doar sa vad ca inca intr-o perioada "inactiva" ... esti inca "activ"!

 

Acum vorbind serios, stii si tu ca - de departe - cea mai buna motocicleta, este ... cea pe care o ai! Pai nu?

Tu macar ai una ...!

Pe mine m-a mancat undeva si-am vandut-o - iar acum (recunosc ca) regret profund.

Poate citeste si Martin randurile astea si ... imi face un pustiu de bine ...!

 

Ian, te rog fara comentarii - da, ai avut dreptate!

 

Fiecare isi cumpara ce-i place si ce poate.

Important este sa fim oameni in primul rand, iar ca si motociclisti, sa ne ajutam de fiecare data intre noi. Viata este (prea) scurta si daca - la varsta pe care o avem - ne-o irosim cu " a mea este cea mai tare" ... traim degeaba!

 

Cu siguranta ca ne vom vedea la Arc si vom mai merge si impreuna.

Eu tot sper sa-l intorc pe Martin ...! Daca nu .... nu stiu ce va urma, da' cu siguranta va fi tot o bavareza (cu cardan).

Recunosc, GSA-ul a fost motorul care mi-a placut cel mai mult si care mi-a ramas in inima. Nu stiu daca pot rezista pana la anul cand (probabil) va apare cel nou. Naiba stie ...?!

 

Dupa cum spuneam mai sus ... sa fim sanatosi si sa fie pace!

 

Prietene, iti doresc numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin martie cred ca apare. Nu mai este mult si cred ca merita asteptarea. Comparativ cu cel vechi este net superior, modificat pe ici, pe colo, prin partile esentiale. Ma astept la o tranzitie rapida a fanilor marcii la noul GS.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acelasi ton ar trebui o asigurare pentru asigurarea CASCO.

Pai exista asa ceva si se numeste firma de Reasigurare. La fel cum 1200'le GS vine din fabrica cu protectia protectoare a protectiei de pe proiector.

De regula Hella.:-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa aia nu o gasesti separat, sau cel putin e foarte greu de gasit. Partea buna e ca nu trebuie sa iti faci griji.

 

Acolo e un sistem care seamana ca si functionalitate cu un releu. Ce face el acolo e doar sa lege pompa de benzina pe direct, ca sa faca bypass la controlerul respectiv (releul).

 

Deci tot ce iti trebuie sunt 2 fire izolate care sa faca legatura intre bricheta si pompa, direct.

 

Daca crezi ca nu arata bine cu 2 fire, este cablu special de cumparat. DAr 2 fire te scot din necaz lejer ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...