switch Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 ..125 cu toba goala, poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 .... sa poata fi condusa si de cei cu A1,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 22, 2012 Autor Share Postat Octombrie 22, 2012 nu stiu cum e la altii insa mie asta mi.a luat la tura de 1600 km autostrada, orase, serpentine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 .... sa poata fi condusa si de cei cu A1,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 nu stiu cum e la altii insa mie asta mi.a luat la tura de 1600 km autostrada, orase, serpentine La ceva asemanator cu 50% Autostrada (140km/h) scos 5.8. Pbbil diferenta este partea de drum in afara orasului si pana in serpentine unde pe aci se merge cu 90 MAX din motive de amenzi, deci pot trage tare de gaz pe serpentine fara urmari prea mari la consum. Daca ma dau prin Franta sau Germania consumul este de 6.2-6.7 depinde de cat timp petrec pe autostrada la peste 150Km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 La mine de obicei nu sare de 6% la ture (5,7-6,2), dar cred ca si viteza medie e ceva mai mica iar pe autostrada calc rar. Cu bagaje, pasager si mers "semisportiv" am scos 5,6 - 5,8 la ultimele ture, viteza max insa 120-140 si viteza medie pe la 60-80 pe bord. In Bucuresti imi ia in jur de 6,8 - 7,2% mers pe distante scurte si fara aglomeratie. Sa va verificati si calculatorul, pentru ca a mea de ex. are abatere cam 5% la consum (nesemnificativa in acest caz, dar sa nu fie mai mare..). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 In weekend am fost pana la Sf Gheorghe si inapoi (cu pasager), am avut o viteza medie de 82 km/h (autostrada+DN1, la intoarcere DN1a+autostrada) si consumul a fost 6,1 la mers, respectiv 5,7 la intors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 citind ultimele posturi ma mir ca inca nu a postat si bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Sunt prezent, dar ce sa mai spun? Ca ST-ul in conditiile descrise consuma cu 1 L mai putin? S-a demonstrat deja. Astept alte noutati. Editat Octombrie 23, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 citind ultimele posturi ma mir ca inca nu a postat si bogdan_harea Pai aici discutia incepe de la 5L nu de la sub 4 numa sotia ma face de ras cu 3,8 la 650GS ...se apropie de 3 u scuterului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Pai aici discutia incepe de la 5L ... Parca am mai povestit aici, la tura de 1 mai am mers in acelasi grup cu Ovideo care are tot 12GS dohc, tot cu trei cutii dupa el (intr-adevar, cu "ceva" diferenta de greutate intre noi). Dupa cca 250km am alimentat iar impreuna si el avea cu aproape 1L consum mai mic ca mine (eu am avut cam 5,5). Difera insa clar modul cum folosim acceleratia, eu n-o menajez deloc si n-am nicio treaba sa ajung si la rosu, el de exemplu venea mult mai incet in depasiri. Este clar ca stilul de mers face diferenta. De autostrada nu vorbim ca deja e altceva, acolo creste odata cu viteza orice ai face. Pe pasuri si "judetene", la un stil de mers deloc linistit, fara niciun fel de menajamente, cu urcari "in forta", imi ia cam 5,4 media. Mi se pare super bine pt. clasa asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Parca am mai povestit aici, la tura de 1 mai am mers in acelasi grup cu Ovideo care are tot 12GS dohc, tot cu trei cutii dupa el (intr-adevar, cu "ceva" diferenta de greutate intre noi). Dupa cca 250km am alimentat iar impreuna si el avea cu aproape 1L consum mai mic ca mine (eu am avut cam 5,5). Difera insa clar modul cum folosim acceleratia, eu n-o menajez deloc si n-am nicio treaba sa ajung si la rosu, el de exemplu venea mult mai incet in depasiri. Este clar ca stilul de mers face diferenta. De autostrada nu vorbim ca deja e altceva, acolo creste odata cu viteza orice ai face. Pe pasuri si "judetene", la un stil de mers deloc linistit, fara niciun fel de menajamente, cu urcari "in forta", imi ia cam 5,4 media. Mi se pare super bine pt. clasa asta. Depinde si de <<greutatea >> riderului.... majoritatea de aici pe care ii cunosc pe BEMBE uri din astea sunt oameni cu <<greutate>>, la fel si cei cu GoldWing.... poate aia de pe Yamaha sunt mai light asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Depinde si de <<greutatea >> riderului.... majoritatea de aici pe care ii cunosc pe BEMBE uri din astea sunt oameni cu <<greutate>>, la fel si cei cu GoldWing.... poate aia de pe Yamaha sunt mai light asa As vrea io, da ma apropii de 90. La mine, cand merg incarcat si cu pasager, functionand "cenzura", am scos consumuri mai mici decat singur, iar pe serpentine consumuri foarte mici, pt ca dupa o portiune de urcare, invariabil urma coborarea, unde in frana de motor in bord arata 2,5 consumul instantaneu. Cum insa media vitezei este mai mica decat la ses si consumul era mai mic. Frecvent dupa o zi de Garda, Stelvio, si ce o mai fi fost in zona,3-400 km, nu depaseam 5, mai exact 4,8 singur si 4,2-4,6 insotit. Sunt curios dihania asta noua cum o sta cu consumul Editat Octombrie 23, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Depinde si de <<greutatea >> riderului.... majoritatea de aici pe care ii cunosc pe BEMBE uri din astea sunt oameni cu <<greutate>>, la fel si cei cu GoldWing.... poate aia de pe Yamaha sunt mai light asa Mica precizare. Cand am zis DE AICI se intelege Elvetia, nu motociclism.ro...ca sa nu existe dubii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 probabil tot yamaha si tot cu furtune..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 25, 2012 Admin Share Postat Octombrie 25, 2012 Am de vanzare un pinlock nou/nout, cu tipla pe el pt.Schuberth S2 sau C3. Este marimea L, pentru casti de la XL in sus(nu se potriveste la castile L sau mai mici). Pretul este de 100 lei, cu 50 mai putin decit in magazine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Parca am mai povestit aici, la tura de 1 mai am mers in acelasi grup cu Ovideo care are tot 12GS dohc, tot cu trei cutii dupa el (intr-adevar, cu "ceva" diferenta de greutate intre noi). Dupa cca 250km am alimentat iar impreuna si el avea cu aproape 1L consum mai mic ca mine (eu am avut cam 5,5). Difera insa clar modul cum folosim acceleratia, eu n-o menajez deloc si n-am nicio treaba sa ajung si la rosu, el de exemplu venea mult mai incet in depasiri. Este clar ca stilul de mers face diferenta. De autostrada nu vorbim ca deja e altceva, acolo creste odata cu viteza orice ai face. Pe pasuri si "judetene", la un stil de mers deloc linistit, fara niciun fel de menajamente, cu urcari "in forta", imi ia cam 5,4 media. Mi se pare super bine pt. clasa asta. La tura de 1 mai,ti-am aratat si tie,aveam consum pe ultimii 1600km,deci inclusiv si autostrada 4,5l.in plus la un moment dat imi arata "range 400 km" undeva prin Slovenia. Cine are GS simplu simplu stie ca asa ceva nu prea vezi in bord! L-am batut si pe Bogdan la consum,dar acum nu mai recunoaste! Depinde mult de felul cum conduci,si mie m se intampla sa scot consum mai mic cand merg in doi decat atunci cand merg singur! Concluzia: daca vrei sa-ti consume mai putin,ia-ti o pasagera! Sa vezi ce frumos mergi atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Ba am recunoscut. Tu m-ai batut pe mine cu 0,1L/% la viteza oarecum normala si eu l-am batut pe Aurelian, GSA, cu 0,9L/%, la viteza relativ mica. Cand am mers cu tine in BG parca nu terminasem nici rodajul. In plus ne-am mai despartit pe traseusi am mers diferit. Cu Aurelian am ramas amandoi in campul vizual, traseu si stil de mers identic. Editat Octombrie 25, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Bogdane,daca-l vand p-asta imi iau GSA si repetam treaba,nu de alta dar asa de fain a fost acolo! Daca lucrurile merg bine,facem si cu asta nou,dar ptr ala nu mai garantez! Roti mai late,putere mai mare,consum mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 La tura de 1 mai,ti-am aratat si tie,aveam consum pe ultimii 1600km,deci inclusiv si autostrada 4,5l Se poate si mie mi-a aratat 4,4 mers pana in 90 intr-a 6-a pret de vre-o 100km, insa nu as vrea sa mai repet situatia ....imi iau cursiera si merg cu 40 green ( in tura era si o fata incepatoare). Probabil din acest motiv cei cu GS,A nu vad foarte des astfel de cifre.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 "Fata incepatoare" cred c-a dat peste cap kilometrajul la F 800-le,si dac-o lasa sotul,ne pierdea pe curbe! Fiecare merge cum vrea,de aici si consumul diferit ptr fiecare stil de mers. Eu unul merg mai relaxat,mai ales acum,m-am cumintit de tot,trec astia cu scuteru pe langa mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) . Frecvent dupa o zi de Garda, Stelvio, si ce o mai fi fost in zona,3-400 km, nu depaseam 5, mai exact 4,8 singur si 4,2-4,6 insotit. Sunt curios dihania asta noua cum o sta cu consumul In tura IV a lui Vlad. Comp imi arata 5 si ceva numai stiu cat exact era 5,XX pe Stelvio (facut de 2 ori) + restul drumurilor facute in acea zi. La un mers relativ sportiv. Motor mare(defapt cuplu mare de jos) = consum mic = diferente de consum mici. O singura data mi-a consumat mai urat 7% pe Transfagarasan ultima oara cand am tras de ea 1-a si 2-a atat am mers, foarte rar 3-a daca saream de 90km/h. In ambele cazuri am avut comp de bord resetat, deci consumul nu a fost influentat de alte drumuri(mai vechi). Editat Octombrie 25, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) In tura IV a lui Vlad. Comp imi arata 5 si ceva numai stiu cat exact era 5,XX pe Stelvio (facut de 2 ori) + restul drumurilor facute in acea zi. La un mers relativ sportiv. Motor mare(defapt cuplu mare de jos) = consum mic = diferente de consum mici. O singura data mi-a consumat mai urat 7% pe Transfagarasan ultima oara cand am tras de ea 1-a si 2-a atat am mers, foarte rar 3-a daca saream de 90km/h. In ambele cazuri am avut comp de bord resetat, deci consumul nu a fost influentat de alte drumuri(mai vechi). Ce fel de "cuplu mare de jos" aveti voi daca va simtiti obligati sa turati aiurea in vit 1,2,3? La mine diferentele de consum sunt mari functie de cat trag de motor, practic de la simplu la dublu. Sub 4, pana putin peste 7, la peste 170 pe autostrada.Consumul redus chiar si la turatii mari, fara sens, vine din injectie, care micsoreaza cantitatea de benzina functie de cat cuplu este necesar motorului. Valabil la orice injectie. La carburatie benzina livrata in cilindii depinde mai mult de turatie si foarte putin de cuplu. Editat Octombrie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ce fel de "cuplu mare de jos" aveti voi daca va simtiti obligati sa turati aiurea in vit 1,2,3? Se numeste mers sportiv(sau distractie). Cu boxerul poti merge si cu 4-a pe transfagarasan, dar aia e .......... altceva.............. depinde de gusturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Salutare, Ca tot se apropie iarna, si inevitabil momentul la care o sa o bag pe Jessie la hibernare, vroiam sa va intreb daca e ceva ce ar trebui sa stiu in mod special pentru R1200 GS? De precizat ca o sa stea intr-un garaj, cred ca e si incalzit. O sa ii scot bateria, o sa stea pe cricul central. Altceva? Trebuie sa ii schimba si bateriile de la alarma ca de ceva timp imi arata DWALO! Sa le schimb acum inainte de iernat, sau dupa, cand o sa o scot le plimbare? Merci, Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.