Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bogdan man

 

sper ca sioriciul, toba, caltabosul sa nu ti fi afectat functiile locomotorii si poate sa mi dai si mie cutiile anul asta.....

 

 

desi am fost cuminte si am spus o poezie mosului ....sub bradut nu am vazut decat coada pisicii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Nu am spus ca a stat pe stoc un an, am zis asta: "Inteleg ca tu ai luat o motocicleta aflata pe stoc cu un an de fabricatie altul decat cel current la data cumpararii."

Adica era pe stoc, nu ai comandat-o tu; si asa cum tocmai ai confirmat, ai cumparat in 2012 o motocicleta fabricata in 2011. Nu am vrut sa zic nimic altceva dar asta face diferenta de pret fata de pretul "normal", asa cum se vede si pe site-ul lor.

 

:cheers:

 

 

si gs-ul la 15000 si adv-ul la 16900 tot 2011 erau.

 

:alcy:

Bogdan, cu gs am facut peste 40,000 km iar cu xt am numai 18,000. cand voi ajunge la 50,000 cu xt voi face un comparativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlad-

pe bune,recunos tare cand gresesc.si nici nu am spus ca n am gresit. daca tu ai studia preturile, asa o fi, nu zic nu.

 

insa in lumea " reala" si nu in cea " a ta"( no offense, chair ma bucur ca se mai cumpara mobre de mii de euroi, si noi pe desupara), cu un buget de ex de 5000 e , mi e si jena sa ma uit pe " mobile.de" la GS(a)uri

 

din punctul meu de vedere un pret corect ar fi cam 50 - 60 % max fata de aberatia de pret afisat( nu i bai, nu e boala numai la " voi ", e cam maladia secolului )

cand va fi un pret corect care sa reflecte realitatea tehnica, voi deveni fan in clubulvostru

pana atunci, repet, no offence, avand doar un singur motiv de " ce bun e bmw" ul , pt ca bmw , nu , mulutmesc

 

de banii de un GSA..am ce cumpara ba chiar iau si o mobra de rezerva.

si stii de ce continui sa " combat" ? nu pt voi, cei pe care chiar va invidiez ca aveti cum sa ajutati saltul tehncologic, ci pentru " rockie" care s-ar putea praji rau cu miturile astea de marketing.

 

respecte si LMA



inca o chestie, poate de aritmetica,. in mica mea experienta cu o marca japo, mobre din 1992 pana in 2004, si un de km cat de cat, ( mobrele fiind cbr-uri 2 bucati , un varadero, un dominator, ciliindrii de la 1 la 4 ) in afara de consumabile si un amortizor spate curs la85.000, n am stiut ca exista service ). nu vrei sa stii cat m-a costat servisarea la ele ca intram ni alt flame

doar un exemplu- ulei 40 ron / l, fu - 18 ron, FA - 70 ron, set pracute frana - 25 e

 

daca le inmultim cu sa zicem , 20 ( o medie de 5000 km / schim de ulei )ies banuti putin tinand cont de criza

iar daca pun si 40.000 km / scuter 1 cil 125 cmc, 1 l ulei / 3000 km..e moca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ipoteza in care l-as fi vandut,am fost la mai multe reprez moto. Honda CT in echipare full option si cu accesoriile apropiate de GS sarea de 18000 euro! Noul Suzuki V Strom la fel,aproape 12000,as fi curios de Triumph,dar sigur si el e pe la 18k. Nu va suparati pe mine,la banii astia GSA-ul este fara rival! Nu discut despre experientele pe care le-a avut unul si altul cu BMW,fiecare pune pret pe ceea ce vrea el.

Eu vreau sa spun ca daca l-as vinde ,GSA-ul ar ramane cam singura optiune.Mie personal imi place Honda CT,dar n-as da 18k pe ceva pe care l-am vazut doar in poze!

Si daca Bogdan s-a felicitat ca nu si-a luat GS dupa ce s-a dat jos de pe el si eu ai multumesc ca m-a scutit de un drum la Yamaha!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, scuze ca sparg discutiile despre preturi/accesorii/optionale dar ma interesa daca a facut cineva o prospectare a pietei in ceea ce inseamna Casco. Am terminat leasingul, implicit si cascoul si din ce am vb pe la Omniasig si Tiriac iese de imi mai iau o mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac CASCO de ani de zile la ASTRA, fiindca asiguratorii "mai cu staif" (Allianz, Groupama, Generali) fie au niste preturi care ma sperie, fie chiar nu oferteaza (se feresc de moto).

Astfel, am fost oarecum nevoit sa inchei asigurarea la Astra.

Mai jos gasiti oferta din aprilie 2012 primita de la brokerul meu, pt un GSA din 2007 (a se observa preturile subevaluate la majoritatea firmelor, ceea ce "doare" in caz de dauna totala).

Mentionez ca Allianz si Generali au refuzat sa faca oferta.

 

 

ASTRA

Suma asigurata: 6.885 EUR

Prima anuala: 450 EUR, cu plata in 4 rate a cate cca. 112,50 EUR/rata

Fransiza: 5% din suma asigurata pt orice dauna, 20% pentru adunel totale

 

BCR

Suma asigurata:

Prima anuala: 833 EUR, cu plata in 4 rate a cate 208 EUR/rata

Fransize: 15% din suma asigurata pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

GROUPAMA

Suma asigurata: 7.271 EUR

Prima anuala: 847 EUR, cu plata in 4 rate a cate 212 EUR/rata

Fransize: 100 EUR/eveniment pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

ARDAF

Suma asigurata: 9.610 EUR

Prima anuala: 1.010 EUR, cu plata in 4 rate a cate 252 EUR/rata

Fransiza: 400 EUR/eveniment

 

UNIQA

Suma asigurata: 7.700 EUR

Prima anuala: 1.232 EUR, cu plata in 4 rate a cate 308 EUR/rata

Fransiza: 100 EUR/ev pt prima dauna, 150 EUR/ev pt a doua dauna, 300 EUR/ev incepand cu a treia dauna

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac CASCO de ani de zile la ASTRA, fiindca asiguratorii "mai cu staif" (Allianz, Groupama, Generali) fie au niste preturi care ma sperie, fie chiar nu oferteaza (se feresc de moto).

Astfel, am fost oarecum nevoit sa inchei asigurarea la Astra.

Mai jos gasiti oferta din aprilie 2012 primita de la brokerul meu, pt un GSA din 2007 (a se observa preturile subevaluate la majoritatea firmelor, ceea ce "doare" in caz de dauna totala).

Mentionez ca Allianz si Generali au refuzat sa faca oferta.

 

 

ASTRA

Suma asigurata: 6.885 EUR

Prima anuala: 450 EUR, cu plata in 4 rate a cate cca. 112,50 EUR/rata

Fransiza: 5% din suma asigurata pt orice dauna, 20% pentru adunel totale

 

BCR

Suma asigurata:

Prima anuala: 833 EUR, cu plata in 4 rate a cate 208 EUR/rata

Fransize: 15% din suma asigurata pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

GROUPAMA

Suma asigurata: 7.271 EUR

Prima anuala: 847 EUR, cu plata in 4 rate a cate 212 EUR/rata

Fransize: 100 EUR/eveniment pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

ARDAF

Suma asigurata: 9.610 EUR

Prima anuala: 1.010 EUR, cu plata in 4 rate a cate 252 EUR/rata

Fransiza: 400 EUR/eveniment

 

UNIQA

Suma asigurata: 7.700 EUR

Prima anuala: 1.232 EUR, cu plata in 4 rate a cate 308 EUR/rata

Fransiza: 100 EUR/ev pt prima dauna, 150 EUR/ev pt a doua dauna, 300 EUR/ev incepand cu a treia dauna

 

subevaluate ???? :crack:

 

pai poate cam astea ar cam fi preturile reale ale marci respective , asta in cazul in care nu ar fi umflate cu pompa :crack:fara motive

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac CASCO de ani de zile la ASTRA, fiindca asiguratorii "mai cu staif" (Allianz, Groupama, Generali) fie au niste preturi care ma sperie, fie chiar nu oferteaza (se feresc de moto).

Astfel, am fost oarecum nevoit sa inchei asigurarea la Astra.

Mai jos gasiti oferta din aprilie 2012 primita de la brokerul meu, pt un GSA din 2007 (a se observa preturile subevaluate la majoritatea firmelor, ceea ce "doare" in caz de dauna totala).

Mentionez ca Allianz si Generali au refuzat sa faca oferta.

 

 

ASTRA

Suma asigurata: 6.885 EUR

Prima anuala: 450 EUR, cu plata in 4 rate a cate cca. 112,50 EUR/rata

Fransiza: 5% din suma asigurata pt orice dauna, 20% pentru adunel totale

 

BCR

Suma asigurata:

Prima anuala: 833 EUR, cu plata in 4 rate a cate 208 EUR/rata

Fransize: 15% din suma asigurata pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

GROUPAMA

Suma asigurata: 7.271 EUR

Prima anuala: 847 EUR, cu plata in 4 rate a cate 212 EUR/rata

Fransize: 100 EUR/eveniment pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

ARDAF

Suma asigurata: 9.610 EUR

Prima anuala: 1.010 EUR, cu plata in 4 rate a cate 252 EUR/rata

Fransiza: 400 EUR/eveniment

 

UNIQA

Suma asigurata: 7.700 EUR

Prima anuala: 1.232 EUR, cu plata in 4 rate a cate 308 EUR/rata

Fransiza: 100 EUR/ev pt prima dauna, 150 EUR/ev pt a doua dauna, 300 EUR/ev incepand cu a treia dauna

 

 

 

 

 

 

cu tot respectul, jecmaneala pe fata. sau impozit pe prostie.

sa te fereasza bunul Dumnezeu sa ai nevoie de asta, dar daca dormi mai linisitit..

sincer, ma sperie sa vad ca in 3 ani il cumperi din nou..

 

cam asa e casco la ROMANIA...

undeva la 150 euro pe luna

 

 

din pacate nu prea e de ales, take it or leave it..

hai sa nu ai nevoie de el vreodata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...zilele trecute am avut ocazia sa vad pe viu noul GS ...parerea mea...este mai urat in poze decat in realitate iar aripa fata chiar mi se pare interesanta...ce ma dezamgit calitatea materialeleor in special la manetele de frana si ambreiaj paraca sunt de plastic....da asta este nu e valabilo doar la bmw este valabil in general din pacate...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu tot respectul, jecmaneala pe fata. sau impozit pe prostie.

 

eu zic ca e relativ fair... valoarea estimata e ok ( adica mai putin decat ar vrea un GS owner dar ok ), rata ok pt motoreta... no problem. Vrei casco... bagi grupa mare si decont grupa mare orice. Eu n-am casco decat in caz de leasing ca e obligatoriu, si nici atunci nu am rabdare sa-i taxez de tot ce merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca Astra va ramane. Oricum cat a fost mobra in leasing tot la ei am avut si cred ca am prins o oferta bunicica daca e sa ma iau dupa ce vad mai sus.

Suma asigurata: 13.500€

4 rate de 216,25 plus 1 rata de 72€ ( 13 luni leasing)

Fara fransiza.

Aaa, mint. A mai fost o asigurare de viata de 35€/an...dar aia cred ca era pt leasing...in caz ca dau coltu'.

Problema e daca astia sunt platitori pt ca n-am avut ocazia. Am spart doar un geam de oglinda pe care am preferat sa il rezolv singur pt ca nu meritau drumurile, constatarile, acceptul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Problema e daca astia sunt platitori pt ca n-am avut ocazia. Am spart doar un geam de oglinda pe care am preferat sa il rezolv singur pt ca nu meritau drumurile, constatarile, acceptul...

Asta vei afla la prima tavaleala, desi personal iti doresc sa ramai fara raspuns..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce iti permiti sa platesti asemnea sume STUPIDE pur si simplu AIUREA in speranta ca odata probabil/da poate o sa fie cazul/ da poate vine sf lumii/ da poate apare ceva nasol .......Doamne fereste, nu e mai bine sa iti ti banii in buzunar si sa ii scoti NUMAI DACA ai nevoie, nu sa platesti impozit pe prostie cum bine a zis cineva aici.

 

Daca e sa fie ceva urat si nu isi are rostul reparatia iti iei alta motocicleta, defapt oricum 50% din motocicleta tu o platesti inca o data doar asa in speranta ca poti dormi linistit si cu buzunarul rupt...........deh ai casco si mai cad cativa bani pe langa indiferent de situatia ta financiara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cei 5 ani de cand am motocicleta, am dat pe CASCO sa zicem 4.000 EUR.

Eu niciodata nu platesc un an intreg de CASCO, inchei polita in martie-aprilie si platesc maxim 3 rate din cele 4 (fiindca din pacate nu se poate incheia polita pe o durata mai scurta de 1 an).

 

 

Daca sa zicem nu reusesc sa iau o curba la 70-80 km/h si motocicleta se opreste in parapet/podet/stalp etc., probabil nu o repar din 4.000 EUR

Personal consider ca cei care dau 15.000 EUR (sau mai mult) pe un autovehicul si nu fac CASCO sunt idioti, totusi accidente sunt destule, din pacate nu se intampla atat de rar precum sfarsitul lumii, cum spunea ironic Bigfoot....

Sa nu mai vorbim de faptul ca intre 20-25% din parcul auto romanesc nu are RCA, iar daca un astfel de sofer te accidenteaza, poti sa-l dai in judecata si sa speri ca va plati odata....

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca Astra va ramane. Oricum cat a fost mobra in leasing tot la ei am avut si cred ca am prins o oferta bunicica daca e sa ma iau dupa ce vad mai sus.

Suma asigurata: 13.500€

4 rate de 216,25 plus 1 rata de 72€ ( 13 luni leasing)

Fara fransiza.

Aaa, mint. A mai fost o asigurare de viata de 35€/an...dar aia cred ca era pt leasing...in caz ca dau coltu'.

Problema e daca astia sunt platitori pt ca n-am avut ocazia. Am spart doar un geam de oglinda pe care am preferat sa il rezolv singur pt ca nu meritau drumurile, constatarile, acceptul...

 

ASTRA nu sunt platitori. Sunt in "scandal" cu ei exact din cauza asta. Si mi-a spus un amic care lucreaza in asigurari ca "se stie in piata ca au probleme cu banii si fac pe dracu'n patru sa amane si platile pe care nu au cum sa nu le faca". Si mi-a mai spus ceva insa prea tarziu. "NICIODATA sa nu faci amiabil. NICIODATA...cu exceptia cazului in care esti de vina 110%"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

In cei 5 ani de cand am motocicleta, am dat pe CASCO sa zicem 4.000 EUR.

Eu niciodata nu platesc un an intreg de CASCO, inchei polita in martie-aprilie si platesc maxim 3 rate din cele 4 (fiindca din pacate nu se poate incheia polita pe o durata mai scurta de 1 an).

 

 

Daca sa zicem nu reusesc sa iau o curba la 70-80 km/h si motocicleta se opreste in parapet/podet/stalp etc., probabil nu o repar din 4.000 EUR

Personal consider ca cei care dau 15.000 EUR (sau mai mult) pe un autovehicul si nu fac CASCO sunt idioti, totusi accidente sunt destule, din pacate nu se intampla atat de rar precum sfarsitul lumii, cum spunea ironic Bigfoot....

Sa nu mai vorbim de faptul ca intre 20-25% din parcul auto romanesc nu are RCA, iar daca un astfel de sofer te accidenteaza, poti sa-l dai in judecata si sa speri ca va plati odata....

 

 

 

 

Eu am luat-o pe leasing, iar un an cat am avut contractul cu bavaria leasing, am avut si casco.

Consider ca acei bani au fost platiti de pomana, ba mai mult, am avut un stop spart (din cauza mea) si cand am fost sa-l schimb (parca la Astra daca nu ma insel) m-au frecat o jumate de ora cu intrebari idioate (mai, mai sa-i iau la injuraturi la ei in birou). Asta pentru un stop de 70 de lei, dupa ce am platit mai bine de o mie de euro pe casco.

 

Consider ca la motocicleta nu merita sa ai casco. Cel putin eu nu merg cu motocicleta la modul in care sa fac accident.

Cu masina in schimb, situatia sta altfel, acolo am un casco putin mai scump decat rca-ul pentru mobra (stiu ca suna ciudat)

Clar, pentru toata siguranta, pe masina merita sa ai casco, plus dvr pe bord :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Daca sa zicem nu reusesc sa iau o curba la 70-80 km/h si motocicleta se opreste in parapet/podet/stalp etc., probabil nu o repar din 4.000 EUR

Personal consider ca cei care dau 15.000 EUR (sau mai mult) pe un autovehicul si nu fac CASCO sunt idioti, totusi accidente sunt destule, din pacate nu se intampla atat de rar precum sfarsitul lumii, cum spunea ironic Bigfoot....

Sa nu mai vorbim de faptul ca intre 20-25% din parcul auto romanesc nu are RCA, iar daca un astfel de sofer te accidenteaza, poti sa-l dai in judecata si sa speri ca va plati odata....

 

 

 

Totusi cand mergi cu moto mai intai ai grija de tine nu? Adica nu cred ca ajungi sa mergi mai tare decat poti tu decat sti tu, daca respecti regula asta nu ai nevoie nici de mama casco-ului.

 

Cat despre partea 2-a zi mersi ca scapi fara probleme dintr-un accident daca il ai, asigurarea si $$$ nu cred mai conteaza asa de mult atunci.

 

In opinia mea CASCO este bun pentru vehiculele de firma, nu pentru bunurile personale, de care oricum ai tu grija din bunsimt si respect fata de lucrul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cei 5 ani de cand am motocicleta, am dat pe CASCO sa zicem 4.000 EUR.

Eu niciodata nu platesc un an intreg de CASCO, inchei polita in martie-aprilie si platesc maxim 3 rate din cele 4 (fiindca din pacate nu se poate incheia polita pe o durata mai scurta de 1 an).

 

 

Daca sa zicem nu reusesc sa iau o curba la 70-80 km/h si motocicleta se opreste in parapet/podet/stalp etc., probabil nu o repar din 4.000 EUR

Personal consider ca cei care dau 15.000 EUR (sau mai mult) pe un autovehicul si nu fac CASCO sunt idioti, totusi accidente sunt destule, din pacate nu se intampla atat de rar precum sfarsitul lumii, cum spunea ironic Bigfoot....

Sa nu mai vorbim de faptul ca intre 20-25% din parcul auto romanesc nu are RCA, iar daca un astfel de sofer te accidenteaza, poti sa-l dai in judecata si sa speri ca va plati odata....

de acord cu ce ai spus

problema e ca in afara leasingului

NIMENI nu face casco pe sume REALE

toti fac o subevaluare atat la piese cat si la dauna totala

 

o prostie sa faci casco la motocicleta pe 12 luni

ca si RCA de altfel

 

 

aaaaa vreau eu sa am asig casco si iarna ok... DAR NU MA OBLIGA

angajeaza oameni pregatiti sa poate identifica daca a fost accident sau FRAUDA

SI ATUNCI MERITA SA FACI asigurari si la moto

 

 

 

 

Totusi cand mergi cu moto mai intai ai grija de tine nu? Adica nu cred ca ajungi sa mergi mai tare decat poti tu decat sti tu, daca respecti regula asta nu ai nevoie nici de mama casco-ului.

 

Cat despre partea 2-a zi mersi ca scapi fara probleme dintr-un accident daca il ai, asigurarea si $$$ nu cred mai conteaza asa de mult atunci.In opinia mea CASCO este bun pentru vehiculele de firma, nu pentru bunurile personale, de care oricum ai tu grija din bunsimt si respect fata de lucrul tau.

da bula mica

cand ai garajul in fata blocului te doare la oua noaptea ca nu ai casco....

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, ca sa nu mor prost:

 

In cazul meu, m-a lasat motocicleta in drum in BG din cauza grupului.................................eeee daca aveam CASCO cine imi repara acest defect mecanic ?

 

Nu cred ca ar fi contat daca aveam CASCO........pt ca a fost cv din cauza motocicletei nu din cauza mea sau a altcuiva. Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bigfoot: nu stiu cum poti sa fii atat de sigur pe tine, afirmand: "Totusi cand mergi cu moto mai intai ai grija de tine nu? Adica nu cred ca ajungi sa mergi mai tare decat poti tu decat sti tu, daca respecti regula asta nu ai nevoie nici de mama casco-ului. "

Eu am grija de mine si cand merg pe jos, nu numai pe moto :), dar asta nu inseamna ca nu pot calca stramb si sa-mi rup piciorul pe scari...

 

Am mers ca. 150.000 km pe moto, fara niciun accident, dar tot consider ca merita sa fac CASCO. Pur si simplu nu-mi pot permite sa risc sa pierd banii dati pe motocicleta, iar o dauna totala la moto se poate intampla foarte usor, nu trebuie sa mergi cu 200 km/h pt asta. De ex. daca la GS se rupe prinderea semicadrului de motor, poti sa inlocuiesti si semicadrul si blocul motor, iar operatiunea respectiva pur si simplu nu se merita dpdv. financiar.

Uitati-va cate piese din dezmembrari gasiti pe ebay, provenind de la motociclete relativ noi si va puteti face o idee despre rata daunalitatii totale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...