ERU Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 3M are 3 serii de autocolante reflectorizante. Cele cu rombulete sunt cele mai reflectorizante ca sa zic așa si sunt pt semnalizare rutieră in principal. Cel puțin așa era acum vre'o 7 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 khk uleam spus ....FEMEIE.. poate prima poza ..... de cand stai in wien te ai prostit la nivel ocular..... mai vin o pe la bamboo sa vezi FEMEI Alea nu e femei, e pitipoance. Naspa! RIP. http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/9820469/Telegraph-motorcycling-correspondent-Kevin-Ash-dies.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 [szarcazm] Prima victimă deja, sper să nu fie motocicletă vedetă la secţiunea accidente [/szarcazm] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) Tot caut, dar nu a rasuflat aproape nimic, deocamdata . Nu a fost insa accident de circulatie clasic. Pacat, era unul dintre putinii jurnalisti moto ne inregimentati, incoruptibil, cu multe articole incomode pt producatori moto. Editat Ianuarie 23, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Un mic "ontopic" comercial: Este cineva interesat de asa ceva? http://shop.touratech.com/pivot-pegz-mark3-for-bmw-r-1200-gs-adventure-from-2005.html Am o pereche foarte putin folosita (cateva saptamani prin oras si o tura de weekend) pe care as vrea sa o dau. 120 de iepuroi. Merg la orice 1200 GS sau GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Un mic "ontopic" ... In sfarsit!!! Pt. folie cred ca ar fi bun un topic in alta parte, la echipamente si accesorii. Ce nu-ti placea la cele originale de ADV? Le-as recomanda mai ales celor cu GS (simplu) pt. ca pe cele originale mi se pare complicat si chiar nesigur de mers in picioare. Eu mi le-am pus cele de ADV (cam la acelasi pret) si e alta viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Am o pereche foarte putin folosita aia e problema daca le foloseai mai mult nu le mai vindeai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 23, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2013 @ bogdan.... vad in globul de cristal o MARE CONSPIRATIE cred ca dupa acest drum ... daca ar fi apucat sa l termine.... VREA SA SCRIE DE RAU DE FARUL CU LED..... chinezii care l fabrica au pus la cale accidentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Salutare, Grea iernarea cand esti motociclist. Si daca tot am avut timp sa imi odihnesc creieru, mi-au venit niste idei crete din categoria "Cum ar fi daca ...". Asadar si prin urmare: cum ar fi daca, in situatia ideala in care gasec roti cu senzori si pompa de ABS, as incerca sa fac din GS-ul meu fara ABS un GS cu ABS. E posibil? S-a mai auzit o asa minunatie? Visez malai ca vrabia? Imi dau cu tesla-n OO atat financiar cat si ca nivel de efort depus? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Problema asta mi-am pus-o si eu pe vreamea cand aveam GS-ul. Concluzia a fost ca nu prea merita. Costa destul de mult senzorii, centrala, alta instalatie electrica, butonul de pe bord (care vine cu tot ansamblul), alte conducte de frana daca are si servo. Sa zicem ca faci efortul financiar, cumperi toate astea, le montezi, si cand sa incerci, vezi ca nu merge Asa ca, vinzi motorul si iei unul cu, sau vanezi unul lovit rau de tot care il iei la bani de epava si faci swap-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 E posibil? S-a mai auzit o asa minunatie? Visez malai ca vrabia? Imi dau cu tesla-n OO atat financiar cat si ca nivel de efort depus? Eu cred ca e imposibil... D-aia sfatuiesc pe oricine sa nu-si ia asa ceva. La inceput, e tentatia pretului mai mic (cu cat totusi??) insa ulterior toti regreta. Basca, revanzarea, mai ales in cazul unei moto ceva mai valoroase cum e un 12GS, devine foarte problematica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 24, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 24, 2013 (editat) S-a mai discutat recent problema asta aici Editat Ianuarie 24, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Ce nu-ti placea la cele originale de ADV? Le-as recomanda mai ales celor cu GS (simplu) pt. ca pe cele originale mi se pare complicat si chiar nesigur de mers in picioare. Eu mi le-am pus cele de ADV (cam la acelasi pret) si e alta viata. Nu neaparat ca nu-mi placeau... doar ca stii cum e... incerci mereu sa faci sa fie mai bine. Mi-a placut ideea ca ar fi un pic mai joase PivotPegz si pozitionate un pic mai in spate decat cele originale. In realitate, sunt doar cu putin mai joase, un pic mai late pe directia de mers si centrate cam la fel. Mai e treaba cu pivotatul, care te poate ajuta in anumite conditii... unora le place, altii ar putea trai si fara... Prefer sa incerc si altceva. Acum ca m-ai intrebat, mi se par un pic cam "neascutite" cele originale de GSA, dar foloseam incaltaminte de strada (touring) si de-astea nu ma simteam f increzator pe ele cateodata. Cat despre cele de GS standard din poze mi se pare o mizerie. Nu inteleg de ce ai pune asemenea scarite pe o asemenea motocicleta. Pana si cele de pasager sunt mult mai serioase. aia e problema daca le foloseai mai mult nu le mai vindeai... Eh... noi sa fim sanatosi as incerca sa fac din GS-ul meu fara ABS un GS cu ABS.E posibil? Probabil doar daca ai vrea sa-ti faci ambitia cu treaba asta, altfel nu cred ca ar avea vreun sens. Cat de aiurea ca BMW care avea de cand, de prin anu '70/'80(?) ABS pe mobre sa scoata acum variante fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 are niste chestii interesante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Acum ca m-ai intrebat, mi se par un pic cam "neascutite" cele originale de GSA ... Cat despre cele de GS standard din poze mi se pare o mizerie. Cum "neascutite"? Mi-e mi-au facut "rani" in cizme iar cand se intampla sa merg la birou in pantofi, stau cu stres sa nu-mi strice pantofii. Cele originale sunt "mizerie" doar daca vrei sa mergi in picioare zic eu, in rest sunt ok. Si cauciucul ala are totusi rolul lui in preluarea vibratiilor. Dar, eu dupa prima plimbare cand am vazut ca nu pot merge in picioare, mi-am luat imediat de ADV. Si extensia pedalei de frana, ca n-o mai gaseam. Voi la ADV aveti si partea aia rabatabila pt. mers in picioare. are niste chestii interesante Interesanta combinatia cu spatarul ala rabatabil si suporturile de picioare pt. drum lung. (suporturile exista si la Wunderlich) Si sistemul de la parbriz e tare... cred ca-l face invidios pana si pe maestrul in improvizatii care tot troleaza p-aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Ce misto suna braziliana! Recunosc m-a depasit in modificari. Saua m-a dat pe spate. Parbrizul mai putin. Dupa ce se vede prost prin cel original mai se adauga si al doilea si asta pt oras sau off road unde detaliite drumului din imediata apropiere fac diferenta. Nu stiu cum se face, dar am parte numai de GS la improvizatii. Am mai primit unul. Topicul asta se vrea al recitatorilor din prospecte, restul troleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Mai bine te-ai uita sa vezi cand vine caldura. http://www.cycleworld.com/2013/01/23/rest-in-peace-kevin-ash/?utm_source=rss http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/122_1305_2013_bmw_r1200gs_first_ride/viewall.html#ixzz2IvtoIobC Editat Ianuarie 24, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2013 @bogdan........daca am vrea sa facem o statistica care MARCA de MOTOCICLETA OMOARA MAI MULT iti spun CU SIGURANTA ca este YAMAHA asa ca, hai daca vrei , sa ne dai detalii despre cum se mai invarte noul motor decat sa ne spui care si cum a MURIT pentru morti avem rubrica separata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Nu se stie ce la omorat, cel mai probabil supraevaluarea abilitatilor personale pe suprafata instabila. Oricat de jurnaliat moto, nu era Pfeiffer. Si tocmai ti-am pus primul review pt GS. Cu dedicatie. Ar fi cazul sa schimbi ordinea motoarelor in profilul tau. Scoate mortaciunile de acolo. Editat Ianuarie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2013 Nu se stie ce la omorat, cel mai probabil supraevaluarea abilitatilor personale pe suprafata instabila. Oricat de jurnaliat moto, nu era Pfeiffer. Si tocmai ti-am pus primul review pt GS. Cu dedicatie. Ar fi cazul sa schimbi ordinea motoarelor in profilul tau. Scoate mortaciunile de acolo. m ai pierdut.... nu am inteles nimic din ce mi ai adresat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 m ai pierdut.... nu am inteles nimic din ce mi ai adresat Bai, dar greoi mai esti... cica sa scoti ST-ul din pozele alea de la semnatura ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Mortaciuni= cele 4 motoare care nu se mai fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2013 da, de ce 4? ST ul se mai fabrica??? acum lasad glumele zi mi cum ti se pare mecanismul ala de la parbrizul de gsa din clip daca nu ma insel pe laterala sunt 2 pistoane ca alea de la rafurile de mobila cum le comanda MISCAREA??? ma interseaza sistemul ....NU PENTRU PARBRIZ Mortaciuni= cele 4 motoare care nu se mai fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Habar nu am. Nu cred ca sunt amortizoare de mobila. Par a se misca pneumatic, desi greu de crezut. Sunt prea subtiri pt a avea o bobina sau altceva care sa le puna in miscare. Pistonasele tin loc si de glisiere. Anul trecut am luat un motoras pt actionarea parbrizului, dar m-am lenevit sa-l mai pun in functie, mai ales dupa ce guru m-a luat in raspar. Cam excesiv brazilianul, eu nu am ajuns la acel nivel de kicereala. Editat Ianuarie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Habar nu am. Nu cred ca sunt amortizoare de mobila. Par a se misca pneumatic, desi greu de crezut. Sunt prea subtiri pt a avea o bobina sau altceva care sa le puna in miscare. Pistonasele tin loc si de glisiere. Anul trecut am luat un motoras pt actionarea parbrizului, dar m-am lenevit sa-l mai pun in functie, mai ales dupa ce guru m-a luat in raspar. Cam excesiv brazilianul, eu nu am ajuns la acel nivel de kicereala. cred ca se poate vede aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.