Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Banuiesc ca nu foarte diferit de o Akrapovic,pe care am suportat-o doar un drum.

Motorul trage altfel,e adevarat,dar eu am alte nevoi de la el.

Deci,oameni buni,pot sa fac o toba originala mai silentioasa?

Ai incercat alta casca ( mai silentioasa)?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma daca tot se fac recall-uri pentru problema asta si se stie de ea de ce sa nu mearga sa i-o schimbe? Pe urma sta linistit..

daca se fac recall-uri ar trebui sa-l sune ei, probabil omul face si toate reviziile la ei....

Pe urma sta linistit.. - Oare?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as fi rautacios as spune ca in niciun caz, urmeaza sa i se rupa cardanul si sa aiba probleme cu unitatea ABS :-))

bai nu, nu am mers atat de departe, insa in general pe la vulcanizari sunt tudorei care nu tin cont de cuplul de strangere recomandat si ti-l strang ca la camion, ca de, a fost unul inainte si l-a dat pe maxim. Practic e mai sanatos sa te asiguri tu ca lucrurile sunt facute bine si riscurile se diminueaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am System 6 de la bmw,care mi se pare mai silentioasa decat Schubert C 3 Pro (pe care am avut-o inainte).

Port si doape in urechi.

La toba trebuie sa umblu,nu la casti.

Editat de marcel bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tudoreii aia pot fi controlati sau, si mai bine, suntati - o cheie dinamometrica decenta costa un pic peste 300 de lei. Sa nu uitam insa ca recall-ul este pentru strangerea suruburilor discului de frana, nu a rotii. Discul original ar trebui sa fie strans ok (ca altfel era plin de epave pe marginea drumului) si tine destul de mult (eu unul am schimbat discul la 70k km, in conditiile in care franez exagerat de mult cu spatele - am mancat vreo 6 seturi de placute pana acum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand am gsa la fiecare schimbare de anvelopa EU am dat jos rotile de pe agregat

fie ca am fost direct cu el in service fie ca le am demontat in garaj demontarea si montarea am facut o personal

daca nu am avut dinamometrica in garaj la prima vulcanizare am imprumotat o dinamometrica si am strans la cuplu

umblu in talon cu biletel cu cotele de strangere pe suruburile de la etrier, roata, ax

ce dracu e asa de greu sa pui mana pe o cheie......

anul trecut la 65000 am pus PREVENTIV protectia de flansa de la DAN CATA pe care o recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva manualul de service?

» Post actualizat in 15 Apr 2015 15:28

https://www.louis.eu/artikel/held-tool-tail-bag/10025656

140 lei la kronauto

» Post actualizat in 15 Apr 2015 15:29

disponibila si pt GS LC si pentru GS vechi

Eu am luat-o pe cea de la wunderlich. Multumit de ea. Chiar daca relativ micuta, poti tine in ea cateva mici accesorii. Doar ca nu tine chiar perfect la apa. Dupa mai multe ore prin ploaie a patruns apa in ea.

 

Deci,oameni buni,pot sa fac o toba originala mai silentioasa?

In cazul tau Marcel cred ca solutia ar fi doar sa faci o improvizatie la un "meserias" care se pricepe, a mai facut tobe and stuff.

Ar putea ori sa desfaca toba si sa mai bage vata in ea sau sa mai restrictioneze din canalele existente, ori sa iti construiasca un silencer pe care sa il bagi in orificiile tobei, prins cu surub sau un aft de sudura ceva.

Problemuta este insa ca e posibil sa afectezi si mersul motorului restrictionand evacuarea.

 

PS - toba de la vechiul GS nu era mai silentioasa ? Poate merge adaptata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS - toba de la vechiul GS nu era mai silentioasa ? Poate merge adaptata.

Nu, de cand au pus clapeta odata cu dohc-ul din 2010 se aude la fel de frumos. Eu la testele cu LC (inca aveam dohc) nu am simtit diferenta. Iar LC-ul l-am luat direct cu Akrapovic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut lubrifiantii BMW Motorrad aparuti in urma noii cooperari cu Shell:

- Advantec Pro 15W50 - pentru boxerele racite cu aer

- Advantec Ultimate 5W40 - pentru LC

attachicon.gifbmw_öle.jpg

 

La ora actuala or folosii semisintetic sau e tot mineral(putin probabil la vascazitatea asta!)? stie cineva? -- nu e de mirare ca au trecut insa la 15w50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ii pui 10w50 pot fi sigur ca nu o sa aibe pururi nimic!... E clar ca e o specificatie peste ce recomanda ei!...

Si ca sa ma laud la 1150 eu folosesc 10w60 -- si merge super bine. Ideea nu era ca nu va fii ok ci doar ca au acceptat 15w50 ca un inlocuitor. E un ulei semisintetic cu avantaje clare fata de 20w50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ii pui 10w50 pot fi sigur ca nu o sa aibe pururi nimic!... E clar ca e o specificatie peste ce recomanda ei!...

Si ca sa ma laud la 1150 eu folosesc 10w60 -- si merge super bine. Ideea nu era ca nu va fii ok ci doar ca au acceptat 15w50 ca un inlocuitor. E un ulei semisintetic cu avantaje clare fata de 20w50

 

 

Cum il cheama pe 10W60 ăla? Bagă si tu un link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce poate GS-ul in off-road, mai ales cand are anvelopele potrivite si rider-ul pe masura, am vazut destule, stim deja...

 

Dar asta arata o alta latura a GS-ului :D :

(normal, tot rider-ul si anvelopele potrivite)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce poate GS-ul in off-road, mai ales cand are anvelopele potrivite si rider-ul pe masura, am vazut destule, stim deja...

 

Dar asta arata o alta latura a GS-ului :D :

(normal, tot rider-ul si anvelopele potrivite)

 

 

Buna ptr Ianachim...poate isi mai schimba parerea...:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Liqui Moly 10w60. Am studiat destul de bine proprietatiile, disponibilitatea sa nivel european ca sa zic asa si de ce nu pretul.

Cel mai ieftin poti gasi un bidon de 5L cu cca 200 lei.

--------

Ma consider mult mai safe cu asta decat cu orice altceva. As fi tentat sa cred ca e cea mai buna varianta de intretinere pe termen lung dupa "brake in"

Nu stiu cat va face diferenta pe termen lung pt ca vazut pe adv posturi cu ulei normal si 400k mile...dar e a mea si am zis sa incerc ceva bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat flansa spate acum o saptamana. Pe la inceputul lunii dealerul mi-a trimis mail cu data/ora cand au disponibilitati, am fost la ei dimineata, am lasat mobra, m-am intors seara, am luat-o cu flansa noua montata.

Dealerul care si unde? Merci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...