Dan Cata Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Rautacisme domne' :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Purul adevar. Exprimat cu bun simt si simplitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Speram sa nu ajung vreodata sa emit pareri avizate cu privire la siguranta oferita de R1200GS in caz de accident. Din pacate sunt in aceasta situatie acum. Circumstante: drum asfaltat ingust (5m cu totul), vizibilitate foarte mica din cauza vegetatiei care ajunge pana in drum, curba periculoasa nesemnalizata la dreapta, logan taxi din sens opus in curba, incercare de evitare de ambele parti, coliziune frontala decalata cu suprapunere vreo 30 cm. Adica roata mea din fata a trecut si l-am lovit cu boxerul. Urmari: 1. logan: toata partea din stanga fata distrusa (aripa, contra-aripa, roata smulsa, prag, stalp. etc.); daca nu trageam de ea la service era duna totala 2. motocicleta: parea intreaga, dar la o inspectie mai atenta: motor crapat, cadru si amortizor spate usor indoite - banuiesc ca va fi dauna totala 3. eu: ligamente colaterale genunchi rupte (genunchiera mi s-a topit pe aripa masinii) si o taietura; zborul peste taxi 7-10m si aterizarea pe asfalt nu au lasat urme. Concluzii: daca nu aveam boxer nu mai aveam (cel putin) picior. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Speram sa nu ajung vreodata sa emit pareri avizate cu privire la siguranta oferita de R1200GS in caz de accident. Din pacate sunt in aceasta situatie acum.Concluzii: daca nu aveam boxer nu mai aveam (cel putin) picior. Of, of... imi pare rau! Cat se estimeaza ca va dura refacerea piciorului? In rest, chiar nimic? Eu vad partea plina a paharului si ma bucur ca ai scpat cu atat; desi sunt convins ca nu e usor... Cum se pune problema cu vinovatia fiecaruia in acest caz? Tu ai casco? Aveai si crash-bar, a avut vreun rol aici? Iti doresc sa treci cat mai usor peste asta! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Cat se estimeaza ca va dura refacerea piciorului? In rest, chiar nimic? Cum se pune problema cu vinovatia fiecaruia in acest caz? Tu ai casco?Aveai si crash-bar, a avut vreun rol aici? Piciorul - o luna. In rest niste zgarieturi superficiale la o mana, ca nu aveam manusi, ca de obicei. Imi voi face motorul pe RCA logan. Aveam crash-bar. A preluat mult din forta impactului dar nu suficient sa protejeze cilindrul. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 man, nasoala rau treaba cu ligamentele. sper sa te pui pe picioare (si la propriu si la figurat) cat mai repede. o sa ai ceva de tras, crede-ma. in ceea ce priveste protectia oferita de cilindri... pot sa spun ca de fiecare data cand ma dau cu o motocicleta cu alta configuratie a motorului ma simt cam... in c.urul gol. 'or fi cilindrii aia incomozi prin sleauri adanci insa cand e vorba de protectie nimic nu se compara cu ei. recuperare rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 o sa ai ceva de tras, crede-ma. Stiu cum merge treaba, am avut si la celalat aceeasi problema, dar nu dim motive moto. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 13, 2009 Autor Share Postat Octombrie 13, 2009 Speram sa nu ajung vreodata sa emit pareri avizate cu privire la siguranta oferita de R1200GS in caz de accident. Din pacate sunt in aceasta situatie acum.Circumstante: drum asfaltat ingust (5m cu totul), vizibilitate foarte mica din cauza vegetatiei care ajunge pana in drum, curba periculoasa nesemnalizata la dreapta, logan taxi din sens opus in curba, incercare de evitare de ambele parti, coliziune frontala decalata cu suprapunere vreo 30 cm. Adica roata mea din fata a trecut si l-am lovit cu boxerul. Urmari: 1. logan: toata partea din stanga fata distrusa (aripa, contra-aripa, roata smulsa, prag, stalp. etc.); daca nu trageam de ea la service era duna totala 2. motocicleta: parea intreaga, dar la o inspectie mai atenta: motor crapat, cadru si amortizor spate usor indoite - banuiesc ca va fi dauna totala 3. eu: ligamente colaterale genunchi rupte (genunchiera mi s-a topit pe aripa masinii) si o taietura; zborul peste taxi 7-10m si aterizarea pe asfalt nu au lasat urme. Concluzii: daca nu aveam boxer nu mai aveam (cel putin) picior. Spor bafta la recuperare fa si un rmn la picior totusi eu am scos meniscul dupa o tranta similara vorba optimistului bine ca a fost la sf de sezon vorbim pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 1.fa si un rmn la picior totusi 2.eu am scos meniscul dupa o tranta similara 3.vorba optimistului bine ca a fost la sf de sezon 1.RMN saptamana viitoare, dupa ce se trage apa de la genunchi. 2.Operatie de scos bucati rupte de menisc am facut la celalat acu vreo 5 ani. 3. Fix la fel gandesc si eu. Azi merg cu ea in service, dar nu am sperante, deoarece de la telefon s-au rostit cuvintele "dauna totala". Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 19, 2009 Autor Share Postat Octombrie 19, 2009 bord de motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Jungla Bavareza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) bord de motocicleta Normal mai, cand dai atatia bani pe o motocicleta ca iti permiti sa dai si multi bani pe accesorii d-astea, nu? Are si buton de autodestroy in caz de urgenta? Dar launchcontrol? Io acum am vazut... motocicleta ta baga doar 220 la ora?? Cat de naspa... Si liniuta aia galbena la 180 inseamna ca acolo incep sa pice "device"-urile de pe ea? Editat Octombrie 19, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 bord de motocicleta explicitezi un pic toata aparatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 20, 2009 Autor Share Postat Octombrie 20, 2009 explicitezi un pic toata aparatura? ne ne ne ca fura lumea ideiile...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 ne ne neca fura lumea ideiile...... Vrajeala. nici el nu le mai stie..apasa si el p-acolo..din cand in cand...aleator..ca oricum cablurile nu duc nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Statie emisie receptie , telecomanda camera video, receiver camera video, camera video si GPS. Detector de radar nu ai? C'mon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Normal mai, cand dai atatia bani pe o motocicleta ca iti permiti sa dai si multi bani pe accesorii d-astea, nu? Are si buton de autodestroy in caz de urgenta? Dar launchcontrol? Io acum am vazut... motocicleta ta baga doar 220 la ora?? Cat de naspa... Si liniuta aia galbena la 180 inseamna ca acolo incep sa pice "device"-urile de pe ea? Nu te-ai prins.... . Fiecare "device" cu liniutza lui. Liniutza si device-ul, liniutza si device-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Intrebare de sfarsit de sezon pt posesorii de BMW 1200 GS si 1200 GS Adv. Cu ce motor nou de pe piata ati fi dispusi sa schimbati motorul actual? Sau altfel, ce alt motor, diferit de BMW, ar satisface standardele fiecaruia dupa experienta 1200 GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 21, 2009 Autor Share Postat Octombrie 21, 2009 avand in vedere ca nu am dat la drum decat yamaha xt 600 si gs 650 dakar nu pot spune decat ca pe drumurile pe care le.am facut cu "moby" nu as vrea sa iau altceva insa avand in vedere criza as opta pt noul tenere de la yamaha...repet in caz de lipsa de bani in alte conditii nimic altceva decat BMW R 1200 GS ADV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Intrebare de sfarsit de sezon pt posesorii de BMW 1200 GS si 1200 GS Adv. Cu ce motor nou de pe piata ati fi dispusi sa schimbati motorul actual? Sau altfel, ce alt motor, diferit de BMW, ar satisface standardele fiecaruia dupa experienta 1200 GS? Nici unul momentan la schimb. Sa iau ceva pe langa, mai zicem. Dar nu se pune problema de inlocuire. E prea bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Intrebare de sfarsit de sezon pt posesorii de BMW 1200 GS si 1200 GS Adv. Cu ce motor nou de pe piata ati fi dispusi sa schimbati motorul actual? Sau altfel, ce alt motor, diferit de BMW, ar satisface standardele fiecaruia dupa experienta 1200 GS? Bogdane, desi nu sunt posesor de GS, pot spune ca, in afara de Raul, nu am auzit pe nimeni sa vrea sa renunte la 1200GS, cu atat mai mult la BMW in general ca marca. Raul, din motive mai mult sau mai putin subiective considera ca pt touring lui si Irinei le place mai mult Varadero iar pt enduro prefera o motocicleta mai adaptata pt... enduro, el fiind un pasionat al genului si implicit avand nevoie de ceva mai pur-enduro. Referitor la ideea de BMW ca marca, este cunoscut faptul ca nici o alta marca nu mai reuseste sa devina "pe viata" asa cum este cazul BMW, dupa ce apuci sa ai primul BMW. Exceptiile sunt extrem de rare. Chiar daca momentan nu esti hotarat, sunt convins ca ai luat in considerare varianta ca urmatoarea ta moto sa fie 1200GS, stiindu-i multiplele calitati, deprecierea valorica mica in timp etc. O sa treci si peste cele cateva kg in plus si 1L la consum fata de V-Strom... pt ca stii ca merita, mai ales pt un pasionat de plimbari ca tine. Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Bogdane, desi nu sunt posesor de GS, pot spune ca, in afara de Raul, nu am auzit pe nimeni sa vrea sa renunte la 1200GS, cu atat mai mult la BMW in general ca marca.Raul, din motive mai mult sau mai putin subiective considera ca pt touring lui si Irinei le place mai mult Varadero iar pt enduro prefera o motocicleta mai adaptata pt... enduro, el fiind un pasionat al genului si implicit avand nevoie de ceva mai pur-enduro. Referitor la ideea de BMW ca marca, este cunoscut faptul ca nici o alta marca nu mai reuseste sa devina "pe viata" asa cum este cazul BMW, dupa ce apuci sa ai primul BMW. Exceptiile sunt extrem de rare. Chiar daca momentan nu esti hotarat, sunt convins ca ai luat in considerare varianta ca urmatoarea ta moto sa fie 1200GS, stiindu-i multiplele calitati, deprecierea valorica mica in timp etc. O sa treci si peste cele cateva kg in plus si 1L la consum fata de V-Strom... pt ca stii ca merita, mai ales pt un pasionat de plimbari ca tine. Vlad multumesc ca mi-ai acordat unicitate!!ai dreptate..pt "touring cu Irina" exista optiunea Varadero(dar si acesta discutabila!!) in rest chiar si pe off road(genul meu de off road,mai fara mila la adresa "fierului") de curand m-am lamurit!!!! BMW 1200 GS/ADV este THE BEST!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Bogdane, tu parerea mea o stii cred deja.... Singurul motor cu care eventual as schimba ADVul, si repet, EVENTUAL, ar fi BMW R 1200 RT. Dar nici asta nu cred ca se va intampla in urmatorii ani....probabil urmatoarea mobra, cand va fi ea sa fie, va fi tot R12xx ADV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.