Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca imi faceam problemele astea ..... o dadeam dracu de MOTOCICLEALA.....

:)

nu-i drac atat de negru doar imi place sa rezolv unele puncte slabe (daca se poate) in general.

or fi facut nemtii cardanul garantat lifetime dar ori utilizatorul traieste putin ori s-au referit la viata cardanului.

As fi oarecum "ingrijorat" si mai atent la vibratiile mobrei spre 80k km. Pana atunci insa mai este.

vad ca dimensiunile la crucile cardanice GS1150/GS1200 sunt 19x48 - americanii folosesc Elbe 106 cu gresor central - 0.106.010.001 care se gaseste si la noi pe piata.

Am cerut oferta de pret la rulmenti curele.ro - preturile vad ca incep pe la 50 de lei. O sa aflu si cat este manopera la inlocuit/echilibrat dar nu poate sa fie o avere ca cu un pic de scule inlocuirea se poate face si in garaj insa cu echilibrarea e mai greu.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paul, multe framantari mai ai :)) sa vina caldura si zic eu ca o sa te mai linistesti.

daca imi faceam problemele astea ..... o dadeam dracu de MOTOCICLEALA.....

 

100000 cu primul gsa

87000 cu actualul

 

am mers la reprezentante su service MOTOTEHNICA pentru REVIZII si in cadrul lor am facut diverse necesare varstei si kilometrajului

am schimbat anvelope, placute de frana si GATAAAA

BENZINA SI DRUMURI FRATE CA VIATA E SCURTA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca imi faceam problemele astea ..... o dadeam dracu de MOTOCICLEALA.....

 

100000 cu primul gsa

87000 cu actualul

 

am mers la reprezentante su service MOTOTEHNICA pentru REVIZII si in cadrul lor am facut diverse necesare varstei si kilometrajului

am schimbat anvelope, placute de frana si GATAAAA

BENZINA SI DRUMURI FRATE CA VIATA E SCURTA!!!

BRAVO! esti dintre cei norocosi!

Un prieten cu muuult mai putini km (4000km/2007) dar cu aceleasi vizite programate la reprezentante trebuie sa isi schimba axul cardanic. Totul a inceput cu vibratii in scarite dure intre 3000-4000rpm, a fost deschis cardanul si inspectat - au joc ambele cruci. Un cardan nou - doar 3100 de lei. Sper sa il rezolvam cu mult mai putin prin inlocuirea celor 2 cruci defecte cu unele cu nipluri de gresare. Daca ar merge in continuare asa (pe principiul ca asa vibreaza toate) probabil ar ajunge in zona de upload poze pe diverse site-uri de specialitate cu furci cardanice rupte.

Si nu, nu vrea sa renunte nici la motociclit si nici la BMW GS ...

:)

 

numai bine si multi km in continuare!

paul

» Post actualizat in 11 Apr 2016 13:48

PS - ca am uitat sa intreb - are cineva un cardan de 1200 prin debara?

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 11 Apr 2016 13:50

... nu mai pot sa editez - mai sus am vrut sa scriu 40.000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BRAVO! esti dintre cei norocosi!

Un prieten cu muuult mai putini km (4000km/2007) dar cu aceleasi vizite programate la reprezentante trebuie sa isi schimba axul cardanic. Totul a inceput cu vibratii in scarite dure intre 3000-4000rpm, a fost deschis cardanul si inspectat - au joc ambele cruci. Un cardan nou - doar 3100 de lei. Sper sa il rezolvam cu mult mai putin prin inlocuirea celor 2 cruci defecte cu unele cu nipluri de gresare. Daca ar merge in continuare asa (pe principiul ca asa vibreaza toate) probabil ar ajunge in zona de upload poze pe diverse site-uri de specialitate cu furci cardanice rupte.

Si nu, nu vrea sa renunte nici la motociclit si nici la BMW GS ...

:)

 

numai bine si multi km in continuare!

paul

» Post actualizat in 11 Apr 2016 13:48

PS - ca am uitat sa intreb - are cineva un cardan de 1200 prin debara?

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 11 Apr 2016 13:50

... nu mai pot sa editez - mai sus am vrut sa scriu 40.000km.

Paul

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GS-ul meu LC din 2014 am avut deja o gramada de probleme pana acum, cele mai grave ar fi ca am pierdut din mers un surub de la parbriz si flutura si vibra destul de rau apoi parbrizul mai ales la viteze peste 200km/h problema care nu au vrut sa mi-o rezolve pe garantie si a trebuit sa caut un surub sa pun in loc, am inca probleme cu comutatoarele din blocul de lumini, uneori ramane blocat pe faza lunga sau ramane blocata semnalizarea sau nu poti semnaliza deloc si mai nou la 40 de mii de km a inceput sa curga si un telescop...si de la ultimul update mi se pare ca mi se opreste motorul cam des in ture mici cand tin ambreiajul apasat mai mult timp la semafor si nu o scot pe liber spre exemplu sau alte cazuri de acest gen cand trebuie sa schimb o treapta inferioara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii si da intradevar este o mobra faina o am de 5 zile si am facut cam 1300 km cu ea si se prezinta super ok,ma uimeste desi e masiv este super manevrabil,acuma voi vedea in timp cum sta cu fiabilitatea sper sa fie ok,ori cum este motorul pe care l.am dorit si cum va fi vom merge inainte😊

post-93465-0-90604600-1460489521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu mi-o iei in nume de rau, e luni, ploua :))

 

acu, dupa ce ai bmw, poti schimba si semnatura

 

Beautiful Masterpieces on Wheels

» Post actualizat in 11 Apr 2016 08:38

sau

 

Brought Me Worries

sau

 

Bob Marley and the Wailers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Imi explica si mie vre-un fan al lui Gunther sau un inginer de ce prietenii nostri au gandit discul de ambreiaj FARA arcuri de amortizare?

( :D in afara de argumentul ca nu era loc in (citez) "rinocer" acolo care sa acomodeze 4 arcuri)

Se mai mira cineva de uzuri in ax si de clantanit de ambreiaj? Evident ca nu se manifesta la toate problemele posibile si tine foarte mult de modul de exploatare insa ... fara cuvinte!

post-18136-0-29350800-1460593306_thumb.jpg

 

Sunt curios daca a dezvoltat cineva un ambreiaj aftermarket cu arcuri - cele de la touratech sunt tot fara.

 

numai bine,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

nu cred - e acelasi model de disc si la motociclete unde greutatea nu a contat - R1100 GS si cred ca si mai devreme.

 

paul

 

De ce nu ar fi contat la vremea respectiva?

Bine, in principiu, nu neaparat referitor la arcurile alea.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu ar fi contat la vremea respectiva?

Bine, in principiu, nu neaparat referitor la arcurile alea.

:)

iegzact. a contat greutatea cu siguranta dar sa te pui sa renunti prima data la arcuri la un R80 ca sa il faci mai usor cred ca era cel putin exagerat.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi explica si mie vre-un fan al lui Gunther sau un inginer de ce prietenii nostri au gandit discul de ambreiaj FARA arcuri de amortizare?

 

Mai paul, maaari probleme ai. :)

Mai conteaza toate nimicurile astea? Nimeni nu-i perfect...

Dupa mine (si probabil multi altii) conteaza mult mai mult ca, de exemplu la o moto ca a ta incepand cu 2008 deja aveai, pe langa multe alte calitati, ABS, TC, ESA, RDC, BC inclusiv treapta de viteza, accesorii de fabrica excelente, case-uri pe aceeasi cheie si integrate in design, manere incalzite etc etc, chestii aproape imposibil de gasit la concurenta. Si asta pe langa o motocicleta usoara pt clasa ei, dar foarte potenta, frane, suspensii, tinuta de drum, confort, ergonomie, consum etc etc de top.

Nu neg eventualele defecte, desi nu m-au afectat cu nimic (nu m-am lovit de ele), dar prefer sa vad intai calitaile de care te bucuri la orice plimbare. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai paul, maaari probleme ai. :)

insomniile-s de vina!

:) eu cred ca le-a fost frica sa nu scoata pe piata mobra perfecta!

:D

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 14 Apr 2016 11:20

post-18136-0-31617300-1460632420_thumb.jpg

astept si cardanul sa vedem ce se poate face cu inlocuirea/echilibrarea crucilor.

 

 

» Post actualizat in 14 Apr 2016 22:32

Deci, ma enerveaza astia de la Wunderlich ... fac cateva chesti bune dar se opresc cu doi pasi inainte de a le face perfecte:

1. Parbrizul Ergo primit acum ceva timp e foarte ok - doar ca prinderile nu cad chiar bine la unghiuri ... atat cat sa ma enerveze si sa ramana inca neinstalat

2.Inner fender with ESA Part No. 27730-200

Aproape bine din nou - mai trebuie decupat spatiu pentru cablul de alimentare motoras ESA dinspre arc in partea superioara siiii .... in partea de jos loveste on plasticul de protectie de la ESA - si acolo ar mai trebui decupat un pic dar m-a plictisit si l-am lasat asa. prin urmare capatul de jos al protectiei este o idee mai aproape de roata decat de capatul de jos al suspensiei ... poate data viitoare imi fac timp si mai decupez

3. Grip puppies - cel putin astea de la wunderlich sunt o idee mai groase decat ma asteptam ...fara manusi le simt ok dar cu manusi cred ca devin deranjant de groase.

Oricum in mare parte merg fara manusi ... dar sa vedem.

Caldura inca se simte ok - doar apare o oarecare intarziere pana le simti calde la aceeasi intensitate ca si fara mansoane de neopre.

 

Deci e aproape bine la toate cele 3 produse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

» Post actualizat in 14 Apr 2016 22:32

 

3. Grip puppies - cel putin astea de la wunderlich sunt o idee mai groase decat ma asteptam ...fara manusi le simt ok dar cu manusi cred ca devin deranjant de groase.

Oricum in mare parte merg fara manusi ... dar sa vedem.

Caldura inca se simte ok - doar apare o oarecare intarziere pana le simti calde la aceeasi intensitate ca si fara mansoane de neopre.

 

 

 

Eu cu ale meleam avut aceeasi senzatie la inceput si chiar vroiam sa le dau.... Dar acum dupa vre=o luna m-am obisnuit si chiar imi plac ! :)

 

 

Numai bine ,Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii si da intradevar este o mobra faina o am de 5 zile si am facut cam 1300 km cu ea si se prezinta super ok,ma uimeste desi e masiv este super manevrabil,acuma voi vedea in timp cum sta cu fiabilitatea sper sa fie ok,ori cum este motorul pe care l.am dorit si cum va fi vom merge inainte

S-o conduci sanatos! E cea mai buna alegere. Nu mai intra pe alte conturi decat daca vrei sa te distrezi. V Strom e o moto corecta dar nu suporta comparatie cu 1200GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt destui cei care (se) intreaba de la ce inaltime este indicat sa poata conduce (sau nu) un GS sau un GS Adventure, iata un raspuns orientativ pe site-ul BMW Motorrad.

Dupa cum se vede, si e normal, nu numai inaltimea totala conteaza ci si lungimea piciorului iar aici reperul poate fi lungimea purtata la blugi. Nu e vorba de "a fi in stare" ci de a calatori in siguranta, sa se poata pune corect piciorul jos.

 

De exemplu, daca ai 1,75 m si sub 32 la blugi (foarte posibil), deja modele precum 1200Adv si 800 Gs & Adv dispar din lista. Si tind sa cred ca aceste calcule sunt facute tinand cont deja de faptul ca unele modele pot fi comandate cu suspensie joasa si cu saua joasa.

 

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/equipment/seathight_conf/seats_config.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...