maiermarius85 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) stie careva cum se da oglina jos de pe suport?nu de pe cadru bord, MS Editat Octombrie 22, 2015 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 stie cineva unde gasesc chestiile astea? nici nu stiu cum dracu se numesc. sunt din cauciuc cu piulite in interior, bagate pe gaurile de la carene. m-am exprimat ca un incult care nu a vazut abecedarul in viata lui, dar asta e...sper sa se inteleaga din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Sunt de la parbriz? Le gasesti pe ebay cu 5-10 dolari dar nu sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Se potrivesc 100% cele de pe ebay. Aici costa mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Imi poate da cineva niste informatii legate de pompa frana fata la R1 2004-2008, ma intereseaza lungimea boltului dintre cilindrul pompei si maneta, am cumparat o pompa de frana care a venit fara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Salut! Vand o janta fata R1,R6. Am cumparat o furca fata completa pentru un chopper si pana la urma am folosit o janta spitata. tel: 0743907050 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Etzu Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 (editat) Salutare. Detin un R1 2001 de prin 2011. A mers fara probleme pana acum cateva luni cand din greseala am alimentat cu motorina. Am pus 1 litru.Mi-am dat seama...am scos motorina cu un furtunas acolo in PECO, fara sa o pornesc, am facut imediat un full, doar ca de atunci merge ...de parca are 100 de cai. Am scos bujiile gandindu-ma ca poate de la motorina ramasa s-au afumat (le schimbasem de cateva luni).Nimic. La fel.Plus ca de atunci in mers imi ramane acul la turometru blocat la 7 mii de ture. M-am interesat ca ar fii de la exup...exup-ul l-am verificat si e ok...dar acul face la fel. Am lasat clapa la exup deschisa si am deconectat motorasul de la instalatie...la fel. Acum mai nou...porneste greu...dupa ce am montat bujiile pornea greu...am impins-o de cateva ori...nimic. Am luat alta baterie...si pornea foarte greu. Am verificat incarcarea si...releul e mort. Urmeaza sa cumpar alt releu sa vad cum e si ce pb rezolv. Mi-e teama sa nu fii stricat ceva cand am impins-o. Cand am "pus-o pe picioare" i-am sincronizat carburatoarele si merge...in sensul ca are putere ca inainte. Doar ca dupa 10 minute de mers cu lumini aprinse, raman fara baterie. Am mentionat mai multe pb de care m-am lovit. Poate ma ajuta cnv cu sfaturi. ms Editat Decembrie 17, 2015 de Etzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Pai daca ai rezolvat problema cu alimentarea,a ramas cea de incarcare. Verifica alternatorul daca este ok,bateria incarcata full,si daca nu incarca schimba releul. Mai verifica si integritatea legaturilor,mufe,fire etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Are probleme cu incarcarea, motorina e arsa demult, si nu are cum sa fi afectat sistemul de generare a curentului electric. Scoate mufa care vine de la alternator, si verifica sa NU ai continuitate intre oricare din cele 3 fire de la alternator si sasiul (cadrul, borna de minus a bateriei) motocicletei. Daca ai continuitate electrica, e defect alternatorul. » Post actualizat in 21 Dec 2015 06:21Uite ca apare primul recall oficial pt R1 2015. http://pemotoare.ro/toate-unitatile-yamaha-r1-vandute-pana-acum-ar-putea-fi-chemate-in-service/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 cam naspa... nu inteleg cum asa un defect major nu a putut fi observat in teste, inainte de lansare?! din cate stiu le testeaza in toate conditiile de "n" ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 macar astia recheama tot si isi repara greseala nu ca altii spre exemplu care au asteptat 10 ani sa schimbe pompele de frana la toate modelele produse in anii aceia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Defectul la suzuki s-a produs din cauza coroziuni in timp a suprafetei cilindrul si pompei.Deci in nici un caz nu a aparut peste noapte.. Dar sa se strice cutia la un motor de cateva luni de la lansare,sau sa se aleaga praful de motor ca consuma ulei ..alta marca ... eu zic ca Suzuki a iesit cel mai onorabil. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 just argumentul Honda. si la BMW crapa cutiile, mai ales primii ani de S1000RR si nici acolo nu s-a obosit nimeni sa faca vreun gest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 am vazut n filmulete pe youtube cand dupa o lunga linie dreapta bmw`urile nu puteau sa mai schimbe in jos viteze,tipau cutiile de ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 La Suzuki buba cea mai mare a fost cu cadrele de la generatia de 1000 K6. Dar si acolo s-a dovedit ca acele cadre nu se rupeau decat in conditii extreme (wheelie, circuit sau alte medii care supun motocicleta la socuri). Se rupeau din senin. Am facut demonstrativ si un calcul pe concentratorii de tensiune reprezentati de cordonul de sudura paralel cu fluxul de forfecare si gaura de ram air. Orice decupaj/fereastra/gaura muta fluxul de forfecare. Cine e curios poate rezolva problema pe hartie cu creionul. Cine e si mai curios, poate intra in detalii si mai avansate si ii stau la dispozitie O problema de rezistenta cunoscuta dar ignorata de fabrica din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 am vazut n filmulete pe youtube cand dupa o lunga linie dreapta bmw`urile nu puteau sa mai schimbe in jos viteze,tipau cutiile de ..... E o regula practica la S1000RR, ca daca ai gresit de 3 ori schimbarea de treapta, la a 4-a ai bulit cutia. Foarte sensibile cutiile de viteza la BMW, sint multe exemple numai in ROSBK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 just argumentul Honda. si la BMW crapa cutiile, mai ales primii ani de S1000RR si nici acolo nu s-a obosit nimeni sa faca vreun gest... Standardele serviciilor post-vânzare cresc de la un an la altul, datorită competiţiei şi a fricii de tribunale. În cazul problemelor cu R1, Yamaha a făcut ceea ce ar fi făcut orice alt producător de anvergură în anul 2015: a rechemat utilajele în service. Partea proastă pentru ei este că în cazul de faţă şi-au cam luat adio de la orice eventual profit planificat pe acest model. În acelaşi timp, sunt sigur că au surse de profit mai sigure şi mai abundente decât vânzările de superbikes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Salutari! Stiti de unde pot face rost de suruburi quick release pt carene? Moto este Yamaha R1 2009 Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 cauta in magazinele de profil auto "bumbi ford" si vezi daca-ti plac » Post actualizat in 28 Dec 2015 14:25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 cauta in magazinele de profil auto "bumbi ford" si vezi daca-ti plac » Post actualizat in 28 Dec 2015 14:25 Photo0378.jpgPhoto0379.jpgPhoto0380.jpgPhoto0381.jpgPhoto0382.jpg Cred ca nu asta cauta, aia sunt push-pini de carene de interior Pentru ce ai tu nevoie cauta pe e-bay ca pana la primavara ai timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 (editat) stiu ce cauta el insa eu am oferit o alternativa cred ca pot sa-i dau ce ai postat tu,aveam si eu la vanzare intr-un timp , insa cred ca sunt scumpe pt el ,o sa intreb daca se mai vand separat si revin cu pret http://www.crcfairings.co.uk/dzus-fasteners-pack-of-20-1291-p.asp (nu stiu sigur 100% daca mai pot sa aduc ,o sa revin mai tarziu cu aceasta informatie) Editat Decembrie 28, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 cred ca pot sa-i dau ce ai postat tu,aveam si eu la vanzare intr-un timp , insa cred ca sunt scumpe pt el (...) Cine are Yamaha R1 2009 nu crezi că-și permite quick release-uri? După o căutare succintă pe net, găsesc set complet pe la 70€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 25e te costa setul acesta,contine 20 bucati http://www.crcfairings.co.uk/dzus-fasteners-pack-of-20-1291-p.asp 0723 699 447 - George Salutari! Stiti de unde pot face rost de suruburi quick release pt carene? Moto este Yamaha R1 2009 Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Omul le vrea pt carenele stoc? Suportii mama din linkul postat de tine trebuie prinse de carena cu ajutorul unor nituri , treaba cam nasoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Bogdane,eu am presupus ca pt carene de curse are nevoie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.