Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima :P ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ...

post-19031-0-75360700-1445290511_thumb.jpg

post-19031-0-43702500-1445290652_thumb.jpg

post-19031-0-80281200-1445290743_thumb.jpg

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima :P ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ...

apoi cam pe acolo am terminat si eu....

cred ca cel mai scurt / sarac sezon din cariera mea

sa speram ca la anu' va fi mai mult si mai bineeeeee.....

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima :P ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ...

Eu cu poze nu,dar maine e gata oficial sezonul.asigurare finish,vreme asemenea.al 4-lea an pe R1,un total de 5500km(destul de slab dar timpul nu a permis mai mult).mosul Gremlin s-a comportat exemplar,desi implineste "venerabila varsta" de 60.000km.al doilea an consecutiv in care nu a vazut pista,dar la anul se va reintalni cu full gaz-ul.:) urmeaza cateva upgrade-uri(scarite-multumita lui @dane bad,amortizor spate de R1 muuult mai nou,probabil un lant distributie-desi nu e cazul) si vedem ce ne mai permite bugetul si ce mai aduce anul urmator.sanatate maxima si vorba unui prieten:"am mai scapat un an".:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

stie cineva unde gasesc chestiile astea? nici nu stiu cum dracu se numesc.

 

sunt din cauciuc cu piulite in interior, bagate pe gaurile de la carene.

 

m-am exprimat ca un incult care nu a vazut abecedarul in viata lui, dar asta e...sper sa se inteleaga din poza.

post-38325-0-38125400-1447180311_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare. Detin un R1 2001 de prin 2011. A mers fara probleme pana acum cateva luni cand din greseala am alimentat cu motorina. Am pus 1 litru.Mi-am dat seama...am scos motorina cu un furtunas acolo in PECO, fara sa o pornesc, am facut imediat un full, doar ca de atunci merge ...de parca are 100 de cai. Am scos bujiile gandindu-ma ca poate de la motorina ramasa s-au afumat (le schimbasem de cateva luni).Nimic. La fel.Plus ca de atunci in mers imi ramane acul la turometru blocat la 7 mii de ture. M-am interesat ca ar fii de la exup...exup-ul l-am verificat si e ok...dar acul face la fel. Am lasat clapa la exup deschisa si am deconectat motorasul de la instalatie...la fel.

Acum mai nou...porneste greu...dupa ce am montat bujiile pornea greu...am impins-o de cateva ori...nimic. Am luat alta baterie...si pornea foarte greu. Am verificat incarcarea si...releul e mort. Urmeaza sa cumpar alt releu sa vad cum e si ce pb rezolv. Mi-e teama sa nu fii stricat ceva cand am impins-o. Cand am "pus-o pe picioare" i-am sincronizat carburatoarele si merge...in sensul ca are putere ca inainte. Doar ca dupa 10 minute de mers cu lumini aprinse, raman fara baterie.

Am mentionat mai multe pb de care m-am lovit. Poate ma ajuta cnv cu sfaturi. ms

Editat de Etzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai rezolvat problema cu alimentarea,a ramas cea de incarcare.

Verifica alternatorul daca este ok,bateria incarcata full,si daca nu incarca schimba releul.

Mai verifica si integritatea legaturilor,mufe,fire etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are probleme cu incarcarea, motorina e arsa demult, si nu are cum sa fi afectat sistemul de generare a curentului electric. Scoate mufa care vine de la alternator, si verifica sa NU ai continuitate intre oricare din cele 3 fire de la alternator si sasiul (cadrul, borna de minus a bateriei) motocicletei. Daca ai continuitate electrica, e defect alternatorul.


» Post actualizat in 21 Dec 2015 06:21

Uite ca apare primul recall oficial pt R1 2015. http://pemotoare.ro/toate-unitatile-yamaha-r1-vandute-pana-acum-ar-putea-fi-chemate-in-service/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Defectul la suzuki s-a produs din cauza coroziuni in timp a suprafetei cilindrul si pompei.Deci in nici un caz nu a aparut peste noapte..

Dar sa se strice cutia la un motor de cateva luni de la lansare,sau sa se aleaga praful de motor ca consuma ulei ..alta marca ... eu zic ca Suzuki a iesit cel mai onorabil.

Parerea mea!😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Suzuki buba cea mai mare a fost cu cadrele de la generatia de 1000 K6. Dar si acolo s-a dovedit ca acele cadre nu se rupeau decat in conditii extreme (wheelie, circuit sau alte medii care supun motocicleta la socuri).

 

Se rupeau din senin.

Am facut demonstrativ si un calcul pe concentratorii de tensiune reprezentati de cordonul de sudura paralel cu fluxul de forfecare si gaura de ram air. Orice decupaj/fereastra/gaura muta fluxul de forfecare. Cine e curios poate rezolva problema pe hartie cu creionul. Cine e si mai curios, poate intra in detalii si mai avansate si ii stau la dispozitie ;)

O problema de rezistenta cunoscuta dar ignorata de fabrica din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut n filmulete pe youtube cand dupa o lunga linie dreapta bmw`urile nu puteau sa mai schimbe in jos viteze,tipau cutiile de .....

E o regula practica la S1000RR, ca daca ai gresit de 3 ori schimbarea de treapta, la a 4-a ai bulit cutia. Foarte sensibile cutiile de viteza la BMW, sint multe exemple numai in ROSBK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

just argumentul Honda. si la BMW crapa cutiile, mai ales primii ani de S1000RR si nici acolo nu s-a obosit nimeni sa faca vreun gest...

 

Standardele serviciilor post-vânzare cresc de la un an la altul, datorită competiţiei şi a fricii de tribunale. În cazul problemelor cu R1, Yamaha a făcut ceea ce ar fi făcut orice alt producător de anvergură în anul 2015: a rechemat utilajele în service. Partea proastă pentru ei este că în cazul de faţă şi-au cam luat adio de la orice eventual profit planificat pe acest model. În acelaşi timp, sunt sigur că au surse de profit mai sigure şi mai abundente decât vânzările de superbikes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta in magazinele de profil auto "bumbi ford" si vezi daca-ti plac

» Post actualizat in 28 Dec 2015 14:25

attachicon.gifPhoto0378.jpgattachicon.gifPhoto0379.jpgattachicon.gifPhoto0380.jpgattachicon.gifPhoto0381.jpgattachicon.gifPhoto0382.jpg

Cred ca nu asta cauta, aia sunt push-pini de carene de interior

Pentru ce ai tu nevoie cauta pe e-bay ca pana la primavara ai timp

post-4337-0-68912900-1451313702_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ce cauta el insa eu am oferit o alternativa

cred ca pot sa-i dau ce ai postat tu,aveam si eu la vanzare intr-un timp , insa cred ca sunt scumpe pt el ,o sa intreb daca se mai vand separat si revin cu pret

http://www.crcfairings.co.uk/dzus-fasteners-pack-of-20-1291-p.asp

(nu stiu sigur 100% daca mai pot sa aduc ,o sa revin mai tarziu cu aceasta informatie)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...