stRADu Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 e urata rau. parca ar fi aia de l-a omorat pe Steve Irwin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile ) Alea le aprinzi numai noaptea - impusti 2 iepuri dintr-un foc - lumineaza drumul si nici nu se prinde lumea ca sunt urate R1 M arata un pic mai bine, nu? Avea dreptate Jorge Lorenzo (cel de pe forum ) legat de cotidita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 (editat) Mah, nu e chiar urata asa cum ma asteptam Bine, catalizatorul si farurile sunt in continuare naspa, dar cred ca o sa ne obisnuim cu design-ul. Codita mi se parea urata rau in poza aia de pe pagina anterioara, dar se pare ca nu e asa. E cam la fel cu cea de pe Panigale Farurile chiar daca sunt ciudate rau de tot, exista led-urile alea frumoase care le completeaza. Per total, imi place. Mai ales modelul R1M arata si mai bine. Eu totusi inteleg ca varianta M nu e exclusiv pentru pista... am vazut ca are faruri, stop, evacuare cu catalizator, toate astea sunt necesare pe strada, nu pe circuit. Dar n-avea suport de numar (parca nici oglinzi), d-aia sunt oarecum "confuz". Deci la prima vedere, varianta M e un fel de Panigale R... are in plus fata de varianta standard, suspensia electronica, franele mai performante, carenele din carbon, chestia aia cu telemetria si incarcarea/descarcarea setarilor si datelor direct de pe smartphone inclusiv GPS si toate nebuniile. Evident o sa fie mai usoara decat R1, si o sa aiba putere mai mare (aici n-au dat detalii). Varianta standard avand 200 de cai, spun ei (pe ecranul din spate, scria 200PS, ceea ce inseamna cam 197 HP). E vorba de motor... puterea la roata o aflam dupa ce vor fi testate pe Dyno. Evident, cine altcineva putea sa le prezinte, decat Rossi si Lorenzo Editat Noiembrie 3, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 » Post actualizat in 03 Nov 2014 21:32 » Post actualizat in 03 Nov 2014 21:32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 (editat) Editat Noiembrie 3, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mi se pare mie sau partea de sus a carenei frontale + oglinzile aduc cu panigale? Si codita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Stau 6? Ok:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mie codita imi pare ca seamana cu RSV4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mi se pare mie sau partea de sus a carenei frontale + oglinzile aduc cu panigale? Si codita! Carena frontala nu mi se pare... panigale are alta forma. Dar codita e identica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mah, nu e chiar urata asa cum ma asteptam Bine, catalizatorul si farurile sunt in continuare naspa, dar cred ca o sa ne obisnuim cu design-ul. Codita mi se parea urata rau in poza aia de pe pagina anterioara, dar se pare ca nu e asa. E cam la fel cu cea de pe Panigale Farurile chiar daca sunt ciudate rau de tot, exista led-urile alea frumoase care le completeaza. Per total, imi place. Mai ales modelul R1M arata si mai bine. Eu totusi inteleg ca varianta M nu e exclusiv pentru pista... am vazut ca are faruri, stop, evacuare cu catalizator, toate astea sunt necesare pe strada, nu pe circuit. Dar n-avea suport de numar (parca nici oglinzi), d-aia sunt oarecum "confuz". Deci la prima vedere, varianta M e un fel de Panigale R... are in plus fata de varianta standard, suspensia electronica, franele mai performante, carenele din carbon, chestia aia cu telemetria si incarcarea/descarcarea setarilor si datelor direct de pe smartphone inclusiv GPS si toate nebuniile. Evident o sa fie mai usoara decat R1, si o sa aiba putere mai mare (aici n-au dat detalii). Varianta standard avand 200 de cai, spun ei (pe ecranul din spate, scria 200PS, ceea ce inseamna cam 197 HP). E vorba de motor... puterea la roata o aflam dupa ce vor fi testate pe Dyno. Evident, cine altcineva putea sa le prezinte, decat Rossi si Lorenzo Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie R1 16.500 dolari R1 M 22.000 dolari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mi se pare mie sau partea de sus a carenei frontale + oglinzile aduc cu panigale? Si codita! Codita panigale & aprilia rsv4... Carena frontala ciudata cel putin(mie personal imi place)... Per total o ciudatenie.tot e mai bine decat nimic nou(cel putin pt yamaha) si nimic care sa atraga atentia.cat despre performante si "accesorii" eu unul astept primele pareri pertinente(mcn macar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Multi s-ar prostitua pentru cateva milioane pe an.. Dar ceva date despre R1M nu au dat gainarii aia.. Doua variante, mai putin diferite intre ele decat se credea: - YZF R1: 4 in linie crossplane de 998cc cu aprindere la 270°- 180°- 90°- 180, 147,1 kW (200CV) @ 13.500 rot/min, 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rot/min, discuri de 320mm pe fata, disc de 220mm pe spate,120/70 pe fata, 190/55 pe spate, 199kg la plin - YZF R1M: aceeasi motoreta, carene de carbon, amortizor Öhlins pe spate, furca Öhlins cu reglaj electronic pe fata, 200kg la plin Pana la urma exista o noutate absoluta pe piata: Slide Control System (SCS): sistem brevetat de catre Yamaha si care permite limitarea alunecarii laterale a rotii posterioare e urata rau. parca ar fi aia de l-a omorat pe Steve Irwin... Nu-i asa de rau. Au avut coae s-o rupa de tot cu vechiul design. Si japo nu prea au, de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Nu-i asa de rau. Au avut coae s-o rupa de tot cu vechiul design. Si japo nu prea au Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 (editat) Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie R1 16.500 dolari R1 M 22.000 dolari Cred ca o sa imi iau modelul asta de R1 in Februarie .......................................................................................................................2025 Editat Noiembrie 3, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 ... Cel mai informat, ca intotdeauna Zici ca lucrezi pentru MCN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 La prima impresie, mi se pare chiar originala. Mie imi place la nebunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie R1 16.500 dolari R1 M 22.000 dolari La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Acum S1000RR nu mai pare asa urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Buahaha v-a aruncat manusa domnilor yamahisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Dap, Rossi a confirmat ca R1M are aceeasi putere ca si R1. E un fel de HP4 fata de S1000RR Nu stiu daca a spus-o fara sa isi dea seama, sau s-a scapat, dar Rossi a spus ca i-ar placea sa participe la SBK macar o data anul viitor cu aceasta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Alt unghi al fetei de troglodit:Ciudata rau faza scurta singura:Bordul mi se pare cam ingramadit, greu de citit (sau sunt caracterele prea mari?)Coada pare intr-adevar o varianta mai cheap a celei de pe PanigaleSi o faza interesanta: revine racirea uleiului. Dupa S1000RR si RSV4, si R1 trece la un radiator de ulei dedicat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale. Pai cica varianta M este editie limitata. Trebuie sa stai si la coada sa o poti cumpara si asta daca esti norocos si te selecteaza ei. Daca e asa... o sa se vanda ca painea calda - pe langa cei care vor sa o ia pentru curse o sa se inghesuie si colectionarii. In principiu modelelor editie limitata le creste valoarea peste ani nu le scade asa ca e afacere » Post actualizat in 03 Nov 2014 22:54 Suna si frumos Cred ca in cateva zile, pana se obisnuieste lumea cu noul look, toti or sa o considere frumoasa https://www.youtube.com/watch?v=q_rFXubdWFs&list=PLAJloOa4uFdEKjhpL6_mOi3g6WfedNALe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.