PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Cam de Coreea de Nord comentariul din clip. Dar suna bine, adevarat. Daca sunetul e fidel realitatii, suna chiar apropiat de motorul de pe M1. Aduce a V4 in ture joase si medii. Oricum, mult mai bine decat un 4 in linie clasic - mixer glorificat. Poate aud si baetii de la Suzi, Kawa si chiar BMW. As zice si de 'onda, dar astept sa vad/aud minunea de RC213V-S intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Stau 6? Cu Hornetul. Personal, mi se pare urat noul model de R1, pt mine farurile conteaza mult in esteticul mobrei. Dar cum zicea DStar, cred ca asta o sa se schimbe dupa o vreme, odata cu obisnuinta, la fel cum s-a intamplat cu modelul precedent si cu S1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite... Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. Seara si iarna sigur nu merge nimeni full gaz.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Eheee, merg aia prin Australia, ca acum e vara la ei )) sau te refereai la iarna lor? Sau chiar si aia de la Moto Journal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mie imi place la nebunie. Si mie imi place .Mi-a facut o impresie muult mai buna ca 2009-le cand a aparut ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Interesant noul R1, dar nu inteleg de ce au facut partea aia frontala goala acolo cu farurile dedesubt. Zici ca a lasat panou sa-si puna fiecare abtibilduri, numarul de curse si alte blinguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Farurile sunt bine ascunse daca nu le aprinzi nici nu se vad ca sunt acolo.Cred ca mesajul e : moto derivat din GP/ destinat pistei .Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes Editat Noiembrie 4, 2014 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Fatza, cel putin la aia de curse carbon, zici ca e carena de circuit pentru 954! Per total imi place!Asteptam review-uri sa vedem daca si merge mult mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Este ok ca se vede priza de aer bine, ca la MotoGP, si carena fata libera doar sa pui numarul dar farurile..... macar mai dreptunghiulare... e cam uratica cu un far aprins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Acum S1000RR nu mai pare asa urat cineva trebuia sa compenseze bordul si codita par luate de pe panigale (cred ca se putea face ceva diferit) vad ca le plac la orezari Ice Age Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sa recapitulam... are aceeasi putere declarata ca S1000RR modelul nou (2015), dar e cu vreo 5 kg mai usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes 18cp in plus si 7kg in minus fata de modelul actual. Nu e rau, dar nu da pe nimeni pe spate. Sunt motorete mai puternice, mai usoare si mai bine echipate. Va atrage prin pret si posibil prin design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Interesant noul R1, dar nu inteleg de ce au facut partea aia frontala goala acolo cu farurile dedesubt. Zici ca a lasat panou sa-si puna fiecare abtibilduri, numarul de curse si alte blinguri Ca sa aiba lumea spatiu sa puna numarul 46 acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sa recapitulam... are aceeasi putere declarata ca S1000RR modelul nou (2015), dar e cu vreo 5 kg mai usoara Just. Dar este o motocicleta complet noua. Concurenta prezinta update-uri la niste motociclete vechi de 6 (S1000RR, RSV4), respectiv 4 ani (Panigale) - fiecare dintre ele venind cu ceva unic la aparitia pe piata: electronica, putere, conceptie, greutate, etc. Asta ii lipseste lui R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Hai mai ca e mai frumoasa decat vechiul model... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) 18cp in plus si 7kg in minus fata de modelul actual. Nu e rau, dar nu da pe nimeni pe spate. Sunt motorete mai puternice, mai usoare si mai bine echipate. Va atrage prin pret si posibil prin design. modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin. sa speram ca la 2015 s-a mers pe alt drum, fara basme. oricum, faptul ca au modificat radical arborele cotit si sistemul de contragreutati s-ar putea sa ajute mult. package-ul electronic este din alta lume pentru banii astia dar o sa ajungem sa ne facem update si la software-ul de pe motocicleta Editat Noiembrie 4, 2014 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Eu am inteles ca noul R1 are 200 hp fara Ram air + un boost de 20 hp de la Ram Mie mi se pare destul de bine, nu credeti? La design... daca as compara R1 cu nou lansata Honda RC213V-S - pai R1 este zana zanelor. Mie personal mi-a luat ochii Kawasaki la capitolul design, iar daca ne gandim la modelele mai vechi Panigale arata cel mai bine. Oricum Yamaha e cel putin pe podium. La capitolul electronica... Eu mi-am prins urechile in lista aia de gadgeturi. Nu stiu ce ar fi putut sa mai puna si n-au pus. Poate v-a scapat din vedere un mic amanunt... Noul R1 e copilul lui Valentino In prezentarea de aseara a spus ca a ajutat la dezvoltarea motocicletei si el a fost primul pilot din lume care a condus-o. Rossi a spus ca ii place foarte mult tinuta de drum si ca dupa parerea lui se simte foarte similar cu M1 la condus. Acum nah, poate sunt texte pe care i le-a dat departamentul de marketing sa le recite sau poate e chiar parerea lui sincera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 basme de marketing. Rossi inca vinde, deci a primit lista cu ce sa spuna modelul precedent avea 180 tot fara ram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cum bine zice Zircon, trebuie sa asteptam testele, abia apoi o sa vedem ce inseamna 200 de cai aia japonezi. La BMW cand zice 195 de cai o pune pe dyno si scoate intre 185-193, la japoneze cand zice 180 poti sa speri la 160. Daca chiar au facut-o mult mai puternica si la ce are pe ea + sasiu Yamaha, poate fi ceva smecher de luat in consideratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Hai mai ca e mai frumoasa decat vechiul model... yamaha-r1-2015-1.jpg Adevarat. basme de marketing. Rossi inca vinde, deci a primit lista cu ce sa spuna Just. Eu am inteles ca noul R1 are 200 hp fara Ram air + un boost de 20 hp de la Ram Ram air = un plus de putere de maxim 5%. Deci vreo 10cp, cu indulgenta. modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin. Pe site-ul oficial, greutatea la plin a modelului 2014 e listata la 206kg. Acum nah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 codita'i p.o.rno ...oricum mie imi place ciudatenia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Adevarat. Just. Ram air = un plus de putere de maxim 5%. Deci vreo 10cp, cu indulgenta. Pe site-ul oficial, greutatea la plin a modelului 2014 e listata la 206kg. Acum nah... Problema la toate R1-urile e ca flow-ul de aer este partial obstructionat de air ducts. cine le-a dat jos si s-a uitat putin la ele stie ce spun. modelul american avea, ca bonus, un airbox modificat, care ducea la pierdere de putere dar facea motocicleta sa fie street legal. Modul in care arata 2015 ma face sa cred ca noul sistem de ram da mai mult de 5%. In definitiv, au pocit tot botul din cauza lui si provine de pe M1 deci trebuie sa fie mai bun decat cel vechi. In privinta greutatii, da, stiu. nu are doar 206 nici dupa ce am dat jos catalizatorul Editat Noiembrie 4, 2014 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Acum S1000RR nu mai pare asa urat Pai S1000R a furat design-ul de la R6... doar ca proiectantul e sasiu (se uita crucis)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ce credeti, avem sanse sa o vedem la SMAEB in 2015? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.