Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Asa, sa ne simtim mai bine :))

Uite ce zic oamenii despre R1 vs S100RR.. Parca nu mai e dracu' atat de negru :))

http://www.southbayriders.com/forums/threads/100379/

Piticot, testeaza-le tu pe amindoua, iti garantez ca Yamaha R1 , orice model, o sa ti se para apa de ploaie pe linga Bemweu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

pffff, ce noroc pe tine ma. adica pe amandoi. Nicu ca a dat-o cui trebuie, si tu ca ai pus mana pe motoreta buna.

Asa e. Bogdan e baiat fain si n-a fost greu sa ajungem la un numitor comun. :P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu cotest. Felul cum te face sa te simti un anumit motor are si o latuta foarte personala. Eu doar atrag atentia ca multe din review-uri sufera rau de tot din cauza loialitatilor. Majoritatea celor care au facut comparatie directe intre bmw si japoneje au ajuns la concluzia ca bmw este cu 10 la suta mai bun dar 30 la suta mai scump sau ceva prin acea zona. Imi aduc aminte de un review a unui australian filmat partial pe circuitul de f1 de la ei care atragea atentia ca bmw vibreaza mai mult decit japonezele. Eu avind Suzuki in momentul ala ma bufnit risul. Suzuki daca nu vibreza biziie si to face ceva sa te enerveze. Cred ca ce mai bum lucru care pot sa-l spun despre suzuki este ca nu este niciodata plictisitor. De la monente de euforie de duce direct la nervi sau expectativa cind te intrebi ca sunet nou o sa apara curind .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 02 Nov 2014 06:57

servus! nu inteleg de ce te face sa te simti mai bine cind concluzia este ca r1 ramine favorita pentru ca este mai ieftina chiar si dupa un test atit de scurt

» Post actualizat in 02 Nov 2014 07:48

Nu ma intelege gresit.Personal consider ca r1 este una din cele mai fantastice motoare contruite vreodata .Problema cu toate motoarele din aceeasi categorie este ca fiind toate atit de aproape de perfectiune au tendinta de a creea loialitate absoluta instantaneu si asta din pacate duce la situatii in care posesori de un anumit model au tendinta sa treaca extrem de usor peste neajunsurile acelui model. Asta de foarte multe ori si pentru ca nu au mai incercat si altul din aceeasi categorie.Toate motoarele cu care am mers pina acum au o lista intrega de aspecte senzationale sau placute si o lista mai mica de aspecte neplacute sau chiar enervante. Din lista pro la r1 cele mai importante penrtu mine sunt estetica si sunetu sunetul sunetul(comparind modele stoc). La negative am doar 3 dar amintesc doar unul pentru ca este singurul care ma facut sa renunt la r1: HANDELING!(nu imi vine in cap in momentul asta un cuvint rominesc care sa il traduca exact,scuze).Dintre toate motorele din aceeasi categorie este cel mai slab in aceasta privinta. Asa stiu cind un posesor de r1 nu a mai avut ocazia sau dorinta sa incerce alceva de acelasi gen cind incepe sa imi povesteasca ce fain se comporta sasiul in anumite situatii. Da este super fain dar nu la fel de usor sa il faci sa se comporte asa precum altele.

» Post actualizat in 02 Nov 2014 07:48

Nu ma intelege gresit.Personal consider ca r1 este una din cele mai fantastice motoare contruite vreodata .Problema cu toate motoarele din aceeasi categorie este ca fiind toate atit de aproape de perfectiune au tendinta de a creea loialitate absoluta instantaneu si asta din pacate duce la situatii in care posesori de un anumit model au tendinta sa treaca extrem de usor peste neajunsurile acelui model. Asta de foarte multe ori si pentru ca nu au mai incercat si altul din aceeasi categorie.Toate motoarele cu care am mers pina acum au o lista intrega de aspecte senzationale sau placute si o lista mai mica de aspecte neplacute sau chiar enervante. Din lista pro la r1 cele mai importante penrtu mine sunt estetica si sunetu sunetul sunetul(comparind modele stoc). La negative am doar 3 dar amintesc doar unul pentru ca este singurul care ma facut sa renunt la r1: HANDELING!(nu imi vine in cap in momentul asta un cuvint rominesc care sa il traduca exact,scuze).Dintre toate motorele din aceeasi categorie este cel mai slab in aceasta privinta. Asa stiu cind un posesor de r1 nu a mai avut ocazia sau dorinta sa incerce alceva de acelasi gen cind incepe sa imi povesteasca ce fain se comporta sasiul in anumite situatii. Da este super fain dar nu la fel de usor sa il faci sa se comporte asa precum altele.

Salutare,

sunt de acord intru totul cu ce spui si nu, nu e prima/ singura motoreta din categoria cu care m-am dat. Am mai avut R1, K8 1000, MV Agusta 312R,... Citeam review-ul omului si mi se parea ok ce au scris ei/ el acolo. Sincer nu cred ca poti sa pui jos pe strada atata putere cata poate BMW-ul dar pe de alta parte e bine sa ai o rezerva :)

Imi place R1 meu dar K8-ul tragea mai bine de jos si in ture medii iar ca bicicleta (handeling) Honda e peste Yamaha (cel putin la acelasi an- 2008) deci nu sunt partinitor cu nici o marca.

 

Piticot, testeaza-le tu pe amindoua, iti garantez ca Yamaha R1 , orice model, o sa ti se para apa de ploaie pe linga Bemweu.

Nu contest ca vembeul e mult mai jmecher dar nici R1 nu e o pocnitoare.

Pe circuit cred ca nemtii au cam zis ce era de zis (superbike, superstock) dar sa vedem cu ce vine Yamaha in doua zile :)))

PS: daca pastrez mobra te sun sa-mi faci o resoftare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag, dar eu merg pe 600 de 4 ani, una mai puternica decat alta.... am avut ocazii cand am mers si pe r1 2000 si 2006, cbr 1000rr 2005 , am pus power comander pe r6 si dupa cateva harti am zis ca are cuplu de V4. Ideea e ca am mers cu motoare mai mici care dezvoltau putere cu mult peste orice nevoie, in orice turatie, in orice situatie. Cum va puteti plange de R1 (presupun ca minim 2006) ca sufera de lipsa cuplului in ture joase si are nevoie de resoftare, cum adica resoftare? nu exista power comander ? Nu incerc sa fac pe desteptul, vreau sa imi imbogatesc cultura generala. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii se mai dau si pe circuit, merg cu acceleratia full in treptele 2,3,4.5. Si daca ai alaturi o motoreta cu mai multa putere aceasta te va lasa in urma. Si eu spuneam la fel ca tine, prin 2007, mergeam pe strada cu CBR954 si tocmai descoperisem Amckart-ul, pusesem full Yoshimura, PowComm, -1 fata, +3spate. Motoreta pleca pe-o roata numai din gaz in treapta 1-a la 4000ture. Era racheta pe strada, imbatabila. Problema a aparut pt mine la Serres, la trackday, lua bataie pe linia dreapta de la toate suratele de 1000, depasea la iesirile din curba la viteze mici, dar dupa 200km/h nu mai avea suflu. Totul se rezuma la viteza, si in cit timp o poate prinde.

 

Pe A2 , prin 2005 mi-a dat rusine un Porche Cayene, eram pe 600RR 2003, mergeam cu 150-160, m-a depasit, eu , hai sa-l intrec, numai ca nu s-a putut, masina s-a dus pina la 250, eu am ramas pe moment in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahahaha, Bogdane, tu asta vrei, nu presimti :)))) .

Cine nu ar vrea?! Ideea e ca ne dorim toti sa apara un nou R1 care sa bata tot, asa cum s-a intimplat in '98 la primul model de R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred.... cayene ? inseamna ca a venit foarte tare din spate si nici tu nu te-ai strofocat sa dai inferioare.

Poti sa nu ma crezi, dar cu 954 faceam misto de orice masina pe autostrada. Cu 600RR pierzi timp foarte mult sa retrogradezi, ramii la zeci de metri in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici cea veche nu rupea gura targului cu design-ul dar... doamne.

 

Sper din tot sufletul sa nu arate asa noul R1 :( Carena laterala nu arata prea rau, daca se prelungea frumos pana la roata spate, fara sa vedem cazanul ala de tuica de sub motocicleta. M-am bucurat ca BMW a renuntat la el pentru 2015, si l-au integrat in toba. Codita in schimb e urata foc... aproape ca nu exista. Si daca lasau cadrul gol, era cam acelasi lucru. Urasc tendinta asta de a se micsora la maxim carenajul coditei.

Iar partea aia frontala... :dropsmilie: Mai exact farurile alea si pozitionarea lor, e handicapata rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fata arata similar cu M1, iar farurile alea sunt puse acolo pentru a putea fi "anulate" usor.
Motoreta sigur asta este, dar ca sa va mai linistiti vor fi doua variante: una "pentru tot poporul", alta de circuit, mai scumpa si mai puternica (model de omologare in vederea revenirii in SBK?). Dupa acesoriile de pe ea, asta e probabil varianta "normala".

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cum arata M1. Din punctul meu de vedere e cel mai frumos prototip din MotoGP

 

Cred ca depinde si unghiul din care este facuta o poza. In pozele puse de Zair unghiul din a 2a fotografie nu o fi cel mai fericit. Daca ma uit doar la ea.. nici mie nu-mi place deloc.

 

Mie mi se pare ca i-ar mai trebui o carena in partea de jos. Asa ar arata mult mai bine, cu forme mai fluide. Daca nu o sa fie din fabrica probabil ca vor aparea solutii aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cum arata M1. Din punctul meu de vedere e cel mai frumos prototip din MotoGP

 

Cred ca depinde si unghiul din care este facuta o poza. In pozele puse de Zair unghiul din a 2a fotografie nu o fi cel mai fericit. Daca ma uit doar la ea.. nici mie nu-mi place deloc.

 

Mie mi se pare ca i-ar mai trebui o carena in partea de jos. Asa ar arata mult mai bine, cu forme mai fluide. Daca nu o sa fie din fabrica probabil ca vor aparea solutii aftermarket.

 

M1 e foarte frumos, fiindca are exact ce n-are R1 asta... are codita intreaga, frumoasa, in raport cu dimensiunea motocicletei. Are carena inferioara frumoasa pana spre roata spate. Nici nu vreau sa imi imaginez cum o sa arate R1 cu o evacuare full :( O sa fie o gaura imensa sub motocicleta, fara sa o acopere nimic. Iar farurile, care ar fi trebuit sa ii dea frumusete unei motociclete de strada, din imaginea de mai sus, parca ar fi doua becuri clasice incandescente mari de 100w, pe care le pui in casa. Si cazanul de tuica de pe evacuare, e cireasa de pe tort. O frumuste, ce trebuia neaparat expusa la vedere. Eu inteleg ca se incinge, si probabil ar afecta carenele daca ar fi acoperit. Dar cum s-au descurcat la R6, ar fi trebuit sa o faca si acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...