gn77b Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 care este aportul tau in aceasta discutie? btw..acordeonu' tau este de boss adevarat? in alta ordine de idei, on topic..eu nu inteleg de ce va complicati viata..spray de curatat lantul, unul de calitate, plus spray de uns (tot de calitate) simple as that...ce motorina,benzina, kerosen si alte treburi... nu spun ca nu mi se pare si mie exgerata grija asta fata de lant, dar ca om care-a folosit produse Motul de uns si curatat, pot sa spun ca nu m-as intoarce. sprayul ala se termina extrem de repede pt. cit costa (nu mai stiu, da e ridicol pretul). metoda de curatare tata-lor e uns cu motorina, lasat la dizolvat o idee si indepartat mizeria+degresat cu spray special. e mult mai curat dupa si nu consumi sprayul in 3 utilizari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 care este aportul tau in aceasta discutie? btw..acordeonu' tau este de boss adevarat? dar aportul tau care este? ma tragi pe mine de urechi , te crezi tovarasa invatatoare? vezi-ti de oile tale , am facut o gluma, nu-ti place incearca dulcolax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 nu te trag de urechi..dar de aia a ajuns topicul asta la 113 pagini..dulcolax nu iau ca nu am nevoie @gn77b..aceleasi produse de la Motul folosesc si eu..pot spune ca sunt foarte multumit..am incercat in trecut si de la alte firme dar nu au fost de nici o treaba..spray'ul de la motul cu teflon ramane alb, frumos si nu se duce de pe lant sa murdareasca totul in jur. Consider ca-si merita banii. .. Acuma depinde si cat de murdar este lantul..la Suzuki este mai tot timpul curat, ca nou, dar la Ktm poti sa-ti imaginezi..acolo merge cu apa sub presiune si pe urma cu spray de uns, nu conteaza firma, ca oricum se repeta actiunea asta in fiecare saptamana...la bmw nu-mi fac probleme ca am cardan ..schimb lichidul o data pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Glumele alea romanesti cu atribuit cardanului semnificatii falice cred ca au ceva substrat real... )) - shit, m-am gandit mai bine si imi dau seama ca si eu am cardan la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 http://canyonchasers.net/shop/generic/chain.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 In sezonul ce s-a incheiat, am folosit pentru prima data Bel Ray Super Clean. Dupa ce se aplica cand pui mana pe lant, nici nu zici ca e lubrifiat, e mai mult uscat. Abia in timpul mersului, incepe lubrefiantul sa lucreze(se dilata), nu sare deloc pe janta, mi se pare ok, nu atrage praful ca Motorex. A mai folosit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Asta doresc si eu sa aflu, cu ce se curata lantul si cu ce se lubrifiaza, care sunt produsele sa zic asa cele mai bune. Unii spun ca e buna aia alti ca aialalta..... De unde pot sa iau "specificatiile producatorului"ca eu nu am asa ceva, mobra e un Ducati am tot cautat dar nu gasesc anume pt.un model exp.Ducati ss 750. Vreau sa vad ce spune si producatorul. Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielDRG Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 acum ma duc sa dau saptej' de euro pe mizeria aia de scottoiler... mda... ))))) Daca nu esti EXTREM de comod, exista si varianta Loobman, care e numai vreo 22 de euro si e grozav. Eu l-am montat la indemnul unuia mai priceput de aici de pe forum, fara a fi 100% convins. Am plecat in vara asta pana in Finlanda, prin Rusia, pe drumuri rele, cu praf sau cu ploaie. Am facut peste 6000 km si nu a fost nevoie sa curat lantul odata. Daca as schimba motorul, ar fi primul accesoriu pe care l-as cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Asta doresc si eu sa aflu, cu ce se curata lantul si cu ce se lubrifiaza, care sunt produsele sa zic asa cele mai bune. Unii spun ca e buna aia alti ca aialalta..... De unde pot sa iau "specificatiile producatorului"ca eu nu am asa ceva, mobra e un Ducati am tot cautat dar nu gasesc anume pt.un model exp.Ducati ss 750. Vreau sa vad ce spune si producatorul. Sarbatori fericite! Cauta in manual ca vei gasi acolo ceea ce cauti. La TDM scrie ca se curata cu gaz lampant si se unge cu ulei de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Dupa 113 pagini , stie cineva care e cel mai strong lant moto, care rezista la cele ai multe abuzuri? Este 100% clar ca sistemele care ung in permanenta cu ulei lantul sint ceea ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 In sezonul ce s-a incheiat, am folosit pentru prima data Bel Ray Super Clean. Dupa ce se aplica cand pui mana pe lant, nici nu zici ca e lubrifiat, e mai mult uscat. Abia in timpul mersului, incepe lubrefiantul sa lucreze(se dilata), nu sare deloc pe janta, mi se pare ok, nu atrage praful ca Motorex. A mai folosit cineva? Si eu tot de la Bel Ray folosesc si sunt super multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 De unde pot sa iau "specificatiile producatorului"ca eu nu am asa ceva, mobra e un Ducati am tot cautat dar nu gasesc anume pt.un model exp.Ducati ss 750. Vreau sa vad ce spune si producatorul. ducati nu fabrica lanturi de transmisie etanse ... iti va transmite exact ce i-a spus producatotul de lanturi. Faptul ca unele uleiuri fac mizerie minima, nu inseamna ca uzura este minima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Dupa 113 pagini , stie cineva care e cel mai strong lant moto, care rezista la cele ai multe abuzuri? Este 100% clar ca sistemele care ung in permanenta cu ulei lantul sint ceea ce trebuie. Producatorul spune despre fiecare lant in parte la ce forta rezista (tensile strength) si rezistenta la uzura (wear resistance). Cu cat valorile astea sunt mai mari cu atat e mai rezistent la abuz. De exemplu la D.I.D. am gasit tabelul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Un articol interesant si chiar daca nu este prezentata culmea tehnologiei, poate fi instructiv pt incepatori. http://www.mcnews.com/mcn/technical/2012DecChain.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Un articol interesant si chiar daca nu este prezentata culmea tehnologiei, poate fi instructiv pt incepatori. http://www.mcnews.com/mcn/technical/2012DecChain.pdf Ce buna era o asa presa de lant acum vreo 15 ani cand gadilam lantul la Mobra de 2-3 ori pe luna..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 (editat) gms245, am citit si eu, ca si altii, tabelele tuturor producatorilor. Tin sa te anuntz ca ceea ce spune tabelul, nu e intodeauna real 100%. Iei 3 lanturi concurente, cu exact aceeasi parametri, si la teste, cu aceeasi motocicleta si pilot, nu vor avea aceeasi viatza.Din experienta proprie, DID cam minte. Editat Decembrie 28, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Jagi, incearca DDD (3D) , nu stiu daca iesi mai bine la bani/km, sunt aproape de 2 ori mai scumpe decat DID ai trecut pe 520? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 gms245, am citit si eu, ca si altii, tabelele tuturor producatorilor. Tin sa te anuntz ca ceea ce spune tabelul, nu e intodeauna real 100%. Iei 3 lanturi concurente, cu exact aceeasi parametri, si la teste, cu aceeasi motocicleta si pilot, nu vor avea aceeasi viatza.Din experienta proprie, DID cam minte. Peste tot dam de marketing nesimtit si nici nu mai stim ce sa credem. Nu ne ramane decat sa probam tot (daca putem) si sa alegem varianta cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Peste tot dam de marketing nesimtit si nici nu mai stim ce sa credem. Nu ne ramane decat sa probam tot (daca putem) si sa alegem varianta cea mai buna. da, marketing de 10 lei si produse de 2 bani, cam asta e economia mondiala de ceva timp Tensile strenght nu e totul la un lant ,degeaba ai un lant care nu se lungeste daca ti se crapa semeringurile sau se rup rolele, asa daca pui un 530 pe un 600cc de 70~ cp nu-l vei lungi niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Dupa 113 pagini , stie cineva care e cel mai strong lant moto, care rezista la cele ai multe abuzuri? Este 100% clar ca sistemele care ung in permanenta cu ulei lantul sint ceea ce trebuie. daca vrei ceva suprem, arunca un ochi aici, la baietii astia: http://sidewindersprockets.com/ De ex un kit pt RSV (cum am eu) e 1530 ron (cu tot cu shipping in RO,cu tot) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Ma refeream la ceva mai pamintean dpdv al pretului. Mai nimeni nu face atitia km cu o singura motocicleta, dupa 2-3-4 ani se plictiseste de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Nu i-ai intrebat pe toti. De retinut adresa. O mobra adevarata, pe lant, poate merita asa dotara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Nu i-ai intrebat pe toti. De retinut adresa. O mobra adevarata, pe lant, poate merita asa dotara ! Ai dreptate. Cu 400 eur kitul si 270 eur un ungator automat profi parca poti sa nu duci dorul cardanului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Ma refeream la ceva mai pamintean dpdv al pretului. Mai nimeni nu face atitia km cu o singura motocicleta, dupa 2-3-4 ani se plictiseste de ea. ori vrei sa faci naveta la munca iarna cu Ferrari, ori nu ... Cand gasesti ceva ieftin si bun sa-mi zici si mie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Ma refeream la ceva mai pamintean dpdv al pretului. Mai nimeni nu face atitia km cu o singura motocicleta, dupa 2-3-4 ani se plictiseste de ea. JAGI , pt 2-3 mii km pe an, logic ca nu merita... da pt baietii care baga touring ca spartii, eu zic ca merita fiecare banut.... si nu e vorba de cat rezista in timp,ci si cat rezista la uzura inegala & other sh*t.... bun si ieftin nu exista niciodata, la nici un capitol:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.