Lucian_M Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Nu mai cita mesajul anterior. Mai rapid si mai curat decat cu Kettenmax nu exista. De uns, il poti unge si cu vaselina, fiecare cu ce ii convine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Mi-am luat și eu kettenmax... E superb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Am un set Kettenmax Premium luat acum vreo 2-3 ani prin Kronaumoto. L-am folosit o singura data. Nu m-a incantat, de aia nici nu l-am mai folosit de atunci. Daca il vrea careva, discutam despre pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Va fi un pic mai dificil deoarece cine îl cumpăra va trebui sa aiba lanțul mai luat ca tine deoarece trebuie taiati acei pinj iar dacă la tine sunt prea scurti... Dar de ce nu îți place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) Cand l-am luat am sperat ca o sa mearga treaba repede si curat. Din pacate nu a mers nici mai repede si nici mai curat decat fara smecheria aia...sau poate am eu doua maini stangi. Oricum de uns lantul nu mai il ung cu spray, ci cu vaselina (v. #2682), iar de curatat se curat f. bine cu o carpa imbibata in solutia S100 (cea din kit, luata separat tot de la Kronaumoto). Fiecare cu "tehnica" lui pana la urma... Editat Aprilie 21, 2017 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Ai facut tu ceva aiurea de nu ti-a iesit bine curatarea cu acel kit. La mine a mers laser atat la ER5, cat si la V-strom. Iese lantul perfect curat, in cateva minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Si eu sunt de acord cu Lucian. Cert este ca eu am uns cu spray....partea buna e ca nu m-am murdarit aproape deloc. Daca frecam cu periuta cred ca ma stropeam si eu si stropeam si motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Am luat si eu un Kettenmax Louis Edition. Operatiunea de poponeţare e mult mai curata, se face mult mai putina mizerie imprejur, iar lantul a iesit mult mai bine decat cu pensule, perii etc. Sunt curios care e durata de viata a deviceului, parca am citit ca ar exista perii de schimb pt el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Da, snt perii de schimb. Parca erau vreo 40 de lei la konaumoto.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Salutare. Vreau sa comand si eu kettenmax. Am văzut la louis.de În recipientul ala acolo se pune motorina si se spală lantul ? Sau trebuie cumpărată soluția de la ei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Poate iti convine sa iei de la kronaumoto. Da, lumea asa recomanda pe forum, sa folosim motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Poate iti convine sa iei de la kronaumoto. Da, lumea asa recomanda pe forum, sa folosim motorina. Atunci o sa cumpăr si eu un sistem și motorina nu duc lipsa, sunt sofer pe camion. Imi ajung 50litri sa il spăl bine? ) Prefer louis pentru ca locuiesc în germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 La Kronau nu exista perii de schimb, am intrebat ieri. Mi-ar fi trebuit pt ca am ajustat perii pt lant 530 si nu pot sa folosesc device-ul pt cele mai inguste. Am spalat doar cu motorina si a fost ok dar nici lantul nu fusese ca porcul, posibil cu 1/3-1/4 benzina adaugata sa spele mai bine. Am mai clatit nitel cu spray de frane dupa ca sa fie bec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 (editat) Al meu era ca naiba de jegos și a ieșit ok. Nu stiu ce sa zic de sprayul de frane pe lant... @iulian: cu 50 de litri daca dai nu se va mai murdari niciodata Editat Aprilie 30, 2017 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Au inceput sa ramana zalele usor blocate la scurt timp dupa spalat/uns asa ca cred ca i-a cam venit vremea... Ultimul DID 530VXGB m-a tinut peste 15.000km insa ma intreb daca ZVMX-ul chiar e atat de "superior" incat sa justifice diferenta de pret (dubla)? Sau e doar chestie comerciala?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 ZVMX-ul este mai solid, tine mai mult. Nu cred ca se justifica dublul pretului dar nu e chestie comerciala...al meu a tinut aproape 40.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Am folosit si eu presa pentru prima data si am stricat zaua de impreunare. Am strans ca ghiolbanu' niturile pana s-a blocat... se pare ca fac treaba mai buna cu ciocanul!!! Acuma serios, cum stii cat sa strangi presa la nituire? Masori cu sublerul... sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 cu sublerul... ? exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Au inceput sa ramana zalele usor blocate la scurt timp dupa spalat/uns asa ca cred ca i-a cam venit vremea... Ultimul DID 530VXGB m-a tinut peste 15.000km insa ma intreb daca ZVMX-ul chiar e atat de "superior" incat sa justifice diferenta de pret (dubla)? Sau e doar chestie comerciala?... Eu stiam ca media unui kit de lant e 30.000-40.000 ... tu ce le faci nene, le mananci pe paine, WTF?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 (editat) un kit de lant are durata de viata legata de tipul motocicletei si de stilul de condus. La monocilindrice in general tine sub 20000 si finalul e intinderea asimetrica. Recomandari de la producator (pozele sunt de pe cutia unui lant DID). Lantul se spala cu Kerosen (e asemanator cu motorina) Lantul se unge cu ulei 80W-90 (daca nu ai spray de la producator ) - acum ceva ani 80w-90 era default si ziceau de spray daca nu ai ulei Editat Mai 20, 2017 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Noah, şi unii râd de mine că folosesc motorină pentru spălat şi ulei pentru uns... De săptămâna viitoare dăm drumul la producţia de ungatoare manuale, eu sunt unul din categoria hateri când e vorba de spray pentru lanţ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 un kit de lant are durata de viata legata de tipul motocicletei si de stilul de condus. La monocilindrice in general tine sub 20000 si finalul e intinderea asimetrica. conteaza cuplul si stilul de condus binenteles, mai mult conteaza insa modelul ...cum a observat tovarasul yoghi , VX(GB) tine cam jumate cat un ZVMX , dar costa cu 40-50 %mai putin (tot kitul) , daca schimbi 2 lanturi la o pereche de pinioane iesi tot pe acolo la orice lant finalu e intinderea asimetrica, ca se merge pana la rupere e alta treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 @Lucian_M - eu am ungator manual. Ii zice pensula. Mai am un borcanelcu ulei de cutie de viteze ->80w-90 - din ala ieftin de 12 lei kilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Excelent. Dar eu sunt mai comod şi apăs pompa să îmi ungă lanţul. Nu mă schimb de pe ulei sub nicio formă. Da, sunt leneş. Mi se rupe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Eu stiam ca media unui kit de lant e 30.000-40.000 ... tu ce le faci nene, le mananci pe paine, WTF?!?! Ai observat! Bine ca nu esti nevasta-mea... Am uitat ca dupa ce am facut conversia de la 532 la 530 semnele intinzatorului s-au mutat mult mai in spate. Lantul vechi e inca bun...icel, probabil ar mai tine fara probleme inca cel putin 5000km dar acuma asta-i treaba, am primit a doua cheie de impreunare, sper sa n-o stric si p-asta. Pentru intretinere eu folosesc kerosen pentru spalat (e mai ieftin decat spray-ul dedicat si face treaba decenta) dar pentru uns numai spray. Am mai mozolit si cu ulei de cutie cand am ramas fara spray la drum dar nu e o solutie permanenta, cel putin pentru drumuri lungi. Prin oras merge insa la viteze mari uleiul sare destul de repede de pe lant, trebuie reuns cam la fiecare plin de benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.