Jump to content

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Recommended Posts

eu cumpar cam la 2 sapt in bidon de 20 de litri, omul de la benzinarie zice ca nu-i problema, doar ca nu poate alimenta el (cum face la masini) ca l-ar vedea pe camera, eu pot sa-mi bag linistit. Du-te cu tupeu, in afara de a-ti lua banii pe benzina nu are ce sa-ti faca :))

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Am cautat dar poate n-am nimerit cuvintele cheie. Nu prea pricep cum 2 soricei infipti in acelasi furtun ar putea "peria" laturile foii care e destul de groasa. Curbati? Nu mi se pare ceva viabil. Confirm, cu Kettenmax si motorina a iesit lacrima!

 

 

Am cautat dar poate n-am nimerit cuvintele cheie. Nu prea pricep cum 2 soricei infipti in acelasi furtun ar putea "peria" laturile foii care e destul de groasa. Curbati? Nu mi se pare ceva viabil. Confirm, cu Kettenmax si motorina a iesit lacrima!

poti pune o conducta auto de frana din cupru care sa ajunga la 1-2 mm de foaie dar avand orientarea in jos si pe interiorul conductei un colier de plastic care tensionat atinge foaia astfel incat sa se prelinga ulei pe foaie. este suficient pe o parte a foii. la mine functioneaza de 4-5 ani. am o electrovalva legata prin contactul cu cheie (de la luminile de pozitie ) un robinet de acvarii sub ea si deasupra ei ca rezervor un furtun de 1/2 transparent ca si rezervor ce are in capat un dop gaurit cu acul ca sa nu faca vid. curge gravitational, pe robinet am un semn si folosesc doua pozitii, pentru strada si pt enduro

Edited by yuk
Link to comment
Share on other sites

Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic.

 

daca e canistra de plastic nu zice nimeni nimic.. aia e ideal, daca nu o sticla de plastic cu gura mare sa fie usor de bagat teava de la pompa. odata ce ai apucat sa pui in sticla nu iti mai fac nimic :)

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_

Epic topicul asta.

Ce postari pe la început... benzina, fairy, apa, kerosen, perii de sarma, periuțe de dinți.

Și vorbim de 2008, nu de 1958.

După prima pagina am dat skip, dar cred ca as putea jura ca a existat cel puțin unul care s-a lăudat ca el folosește diluant :))).

După care te miri de ce sunt populare BMW-urile...

Și unii mai sunt și niște mega super membri... :)))

Edited by DeVazut_TM
Link to comment
Share on other sites

Salutari, mi-am cumparat un spray motul chain lube road+, insa mie mi se pare ca se usuca foarte rapid, am dat pe lant si mi-a scapat si pe mana unpic si aproape instant s-a intarit, plus ca e putin lipicios. Asa sunt toate? Mai foloseste cineva produsul? Voi ce utilizati cand ungeti lantul?

Link to comment
Share on other sites

E lipicios sau nu e? Ca ar trebui sa fie... altfel zboara de pe lant. Si intaritul e normal.

Eu folosesc Valvoline alb, tot asa se intareste si ala, tot asa se lipeste. Ceea ce e ok, Repsolul zbura rapid de pe lant.

Link to comment
Share on other sites

atunci e ok, da e lipicios. Chestia ce m-a pus pe ganduri ca daca se intareste asa, sa nu rigidizeze lantul, sa apara alte probleme deci sa inteleg ca e ok.

Si atunci cum lubrifiaza, la caldura se inmoaie, sau ramane in starea asta?

 

Inca o intrebare, ar trebui sa dau si pinioanele cu ulei, cat se poate? Lantul meu era destul de curat, nu cred ca necesita si spalare dupa cum l-am vazut eu, lantul trebuie curatat inainte de fiecare lubrifiere sau doar cand e murdar? Si ce inseamna murdar la un lant :))

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa explic ce inseamna murdar... se vede.

Nu e nevoie sa dai pe foaie si pinion, doar pe lant, sa intre intre zale. Eu curat lantul cam la 5-600 km si il ung cam la 2-300 km. Depinde de mai multi factori... mergi prin praf, oras, drum lung, ploua, nu ploua...

Link to comment
Share on other sites

O intrebare oarecum urgenta... ajung maine prin Bucuresti cu niste treburi de servici iar timpul nu imi permite sa umblu prea mult. Stiti vreun magazin prin sectorul 5 care sa aibe spray Bel ray Super clean chain lube?

 

LE: dupa ceva sapaturi pe google, am gasit :)

post-96744-0-10253800-1498662183_thumb.jpg

Edited by ZBENG
Link to comment
Share on other sites

Am folosit Chain lube-ul de la motul, insa dupa aprox. 100 de km mi se pare ca este iarasi uscat, adica dau cu degetul pe lant se ia unpic, nu mult, dar nu mi se pare ca e uns, se simte putin vaselina aia lipicioasa dar nu se vede ca si cum ar fi uns. Trebuie sa-l ung iar? Asa iute se "termina" vaselina asta?

Link to comment
Share on other sites

M-a mancat in fund sa-l "poponetez". Cu Kettenmax, treaba faina, a iesit bec cu ~300ml de amestec motorina/benzina, nitel spray si carpa. Mai nasol ca acum, curat fiind, daca trag de el la 1/2 foii spate, se dezveleste dintele >50%, deci se cam cere schimbat. Cu el murdar zau ca nu se dezvelea mai mult de 1/4 din dinte, si sageata era sensibil mai mica, acum a trebuit si intins... :-L

post-5325-0-33871300-1499450436_thumb.jpg post-5325-0-25280500-1499450458_thumb.jpg

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

ce parere aveti despre lubrifianti uscati cu teflon?

mai exact despre cel din imagine.

 

post-6144-0-40740600-1500444013_thumb.jpgpost-6144-0-57556300-1500444020_thumb.jpg

 

il folosesc de vreo 1000 km si singura chestie care am observat........... e ca lantul e tot timpul uscat :)

Link to comment
Share on other sites

Nu-l cunosc pe cel in cauza, insa am folosit Profi Dry Lube la mobra precedenta si am fost f multumit, acum nu se mai comercializeaza in Louis si nu am stiut de unde sa iau asa ca folosesc deocamdata spray conventional. Da, pare uscat lantul, toata lumea ma intreba cand am de gand sa-l ung :crack:

Link to comment
Share on other sites

ce parere aveti despre lubrifianti uscati cu teflon?

mai exact despre cel din imagine.

 

attachicon.gifP_20170718_235423.jpgattachicon.gifP_20170718_235434.jpg

 

il folosesc de vreo 1000 km si singura chestie care am observat........... e ca lantul e tot timpul uscat :)

 

Teflonul are nevoie de un "transportor", un lichid aerosol in cazul spray-urilor care, dupa ce si-a facut treaba de obicei se evapora. Intrebarea e cat de compatibil este acesta cu cauciucul o/x/rw (etc) - ring-urilor. Daca le ataca in timp... mai bine cu mizerabilul spray clasic.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados.

Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna!

Link to comment
Share on other sites

si cealalta intrebare... cat tine stratul de teflon pe pinioane / zale?

avand in vedere ca tot timpul este frecare intre ele

 

Asta e o alta intrebare buna... cum lantul e aparent uscat tot timpul, cum stii cand sa dai din nou cu spray?

» Post actualizat in 20 Jul 2017 09:12

Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados.

Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna!

 

Eu ma refeream la spray-ul din poza, pe a carui eticheta nu este mentionat nimic referitor la o-ringuri. Nu zic ca nu e bun, chiar m-ar interesa o varianta de ungere a lantului mai putin mizerabila, trebuie insa studiata problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...