Fanel27 Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 eu cumpar cam la 2 sapt in bidon de 20 de litri, omul de la benzinarie zice ca nu-i problema, doar ca nu poate alimenta el (cum face la masini) ca l-ar vedea pe camera, eu pot sa-mi bag linistit. Du-te cu tupeu, in afara de a-ti lua banii pe benzina nu are ce sa-ti faca ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 (edited) Am cautat dar poate n-am nimerit cuvintele cheie. Nu prea pricep cum 2 soricei infipti in acelasi furtun ar putea "peria" laturile foii care e destul de groasa. Curbati? Nu mi se pare ceva viabil. Confirm, cu Kettenmax si motorina a iesit lacrima! Am cautat dar poate n-am nimerit cuvintele cheie. Nu prea pricep cum 2 soricei infipti in acelasi furtun ar putea "peria" laturile foii care e destul de groasa. Curbati? Nu mi se pare ceva viabil. Confirm, cu Kettenmax si motorina a iesit lacrima! poti pune o conducta auto de frana din cupru care sa ajunga la 1-2 mm de foaie dar avand orientarea in jos si pe interiorul conductei un colier de plastic care tensionat atinge foaia astfel incat sa se prelinga ulei pe foaie. este suficient pe o parte a foii. la mine functioneaza de 4-5 ani. am o electrovalva legata prin contactul cu cheie (de la luminile de pozitie ) un robinet de acvarii sub ea si deasupra ei ca rezervor un furtun de 1/2 transparent ca si rezervor ce are in capat un dop gaurit cu acul ca sa nu faca vid. curge gravitational, pe robinet am un semn si folosesc doua pozitii, pentru strada si pt enduro Edited June 23, 2017 by yuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 primele modele de ungatoare artizanale erau pe o singura parte dar au constatat ca pe doua parti e mult mai bine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic. daca e canistra de plastic nu zice nimeni nimic.. aia e ideal, daca nu o sticla de plastic cu gura mare sa fie usor de bagat teava de la pompa. odata ce ai apucat sa pui in sticla nu iti mai fac nimic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 odata ce ai apucat sa pui in sticla nu iti mai fac nimic deci... daca esti ninja n-ai treaba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 (edited) Epic topicul asta. Ce postari pe la început... benzina, fairy, apa, kerosen, perii de sarma, periuțe de dinți. Și vorbim de 2008, nu de 1958. După prima pagina am dat skip, dar cred ca as putea jura ca a existat cel puțin unul care s-a lăudat ca el folosește diluant )). După care te miri de ce sunt populare BMW-urile... Și unii mai sunt și niște mega super membri... )) Edited June 26, 2017 by DeVazut_TM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanel27 Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Salutari, mi-am cumparat un spray motul chain lube road+, insa mie mi se pare ca se usuca foarte rapid, am dat pe lant si mi-a scapat si pe mana unpic si aproape instant s-a intarit, plus ca e putin lipicios. Asa sunt toate? Mai foloseste cineva produsul? Voi ce utilizati cand ungeti lantul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 E lipicios sau nu e? Ca ar trebui sa fie... altfel zboara de pe lant. Si intaritul e normal. Eu folosesc Valvoline alb, tot asa se intareste si ala, tot asa se lipeste. Ceea ce e ok, Repsolul zbura rapid de pe lant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanel27 Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 atunci e ok, da e lipicios. Chestia ce m-a pus pe ganduri ca daca se intareste asa, sa nu rigidizeze lantul, sa apara alte probleme deci sa inteleg ca e ok. Si atunci cum lubrifiaza, la caldura se inmoaie, sau ramane in starea asta? Inca o intrebare, ar trebui sa dau si pinioanele cu ulei, cat se poate? Lantul meu era destul de curat, nu cred ca necesita si spalare dupa cum l-am vazut eu, lantul trebuie curatat inainte de fiecare lubrifiere sau doar cand e murdar? Si ce inseamna murdar la un lant ) Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Nu pot sa explic ce inseamna murdar... se vede. Nu e nevoie sa dai pe foaie si pinion, doar pe lant, sa intre intre zale. Eu curat lantul cam la 5-600 km si il ung cam la 2-300 km. Depinde de mai multi factori... mergi prin praf, oras, drum lung, ploua, nu ploua... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanel27 Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 ok am priceput, merg pe instinct cu lantul ) deci cam de doua ori merge uns doar, la a3a ar cam trebui si curatat, in functie de cum arata. Multumesc mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 In vreo 6 ani si ~35000 km de utilizat PDL cred ca l-am spalat de vreo 2 sau 3 ori. Arata mereu curat si intreba lumea daca n-am de gand sa-l ung P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Cu orice ungator va fi mereu curat si uns. Dar doar daca mergi cu mobra in afara... in oras nu prea ai cum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZBENG Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 (edited) O intrebare oarecum urgenta... ajung maine prin Bucuresti cu niste treburi de servici iar timpul nu imi permite sa umblu prea mult. Stiti vreun magazin prin sectorul 5 care sa aibe spray Bel ray Super clean chain lube? LE: dupa ceva sapaturi pe google, am gasit Edited June 28, 2017 by ZBENG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanel27 Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Am folosit Chain lube-ul de la motul, insa dupa aprox. 100 de km mi se pare ca este iarasi uscat, adica dau cu degetul pe lant se ia unpic, nu mult, dar nu mi se pare ca e uns, se simte putin vaselina aia lipicioasa dar nu se vede ca si cum ar fi uns. Trebuie sa-l ung iar? Asa iute se "termina" vaselina asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 (edited) M-a mancat in fund sa-l "poponetez". Cu Kettenmax, treaba faina, a iesit bec cu ~300ml de amestec motorina/benzina, nitel spray si carpa. Mai nasol ca acum, curat fiind, daca trag de el la 1/2 foii spate, se dezveleste dintele >50%, deci se cam cere schimbat. Cu el murdar zau ca nu se dezvelea mai mult de 1/4 din dinte, si sageata era sensibil mai mica, acum a trebuit si intins... Edited July 7, 2017 by john17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Poate benzina ti-a spalat vaselina de unde nu trebuie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Aleluia! Sparge pusculita si ia alt lantz... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 /index.php?/topic/721221-ce-ai-mesterit-azi-la-motocicleta-ta/?p=4360004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 ce parere aveti despre lubrifianti uscati cu teflon? mai exact despre cel din imagine. il folosesc de vreo 1000 km si singura chestie care am observat........... e ca lantul e tot timpul uscat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Nu-l cunosc pe cel in cauza, insa am folosit Profi Dry Lube la mobra precedenta si am fost f multumit, acum nu se mai comercializeaza in Louis si nu am stiut de unde sa iau asa ca folosesc deocamdata spray conventional. Da, pare uscat lantul, toata lumea ma intreba cand am de gand sa-l ung Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 ce parere aveti despre lubrifianti uscati cu teflon? mai exact despre cel din imagine. P_20170718_235423.jpgP_20170718_235434.jpg il folosesc de vreo 1000 km si singura chestie care am observat........... e ca lantul e tot timpul uscat Teflonul are nevoie de un "transportor", un lichid aerosol in cazul spray-urilor care, dupa ce si-a facut treaba de obicei se evapora. Intrebarea e cat de compatibil este acesta cu cauciucul o/x/rw (etc) - ring-urilor. Daca le ataca in timp... mai bine cu mizerabilul spray clasic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 si cealalta intrebare... cat tine stratul de teflon pe pinioane / zale? avand in vedere ca tot timpul este frecare intre ele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados. Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 si cealalta intrebare... cat tine stratul de teflon pe pinioane / zale? avand in vedere ca tot timpul este frecare intre ele Asta e o alta intrebare buna... cum lantul e aparent uscat tot timpul, cum stii cand sa dai din nou cu spray? » Post actualizat in 20 Jul 2017 09:12 Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados. Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna! Eu ma refeream la spray-ul din poza, pe a carui eticheta nu este mentionat nimic referitor la o-ringuri. Nu zic ca nu e bun, chiar m-ar interesa o varianta de ungere a lantului mai putin mizerabila, trebuie insa studiata problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.