george_p Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Longevitatea lantului probabil ca este asemanatoare intre cele 2 variante de intretinere cum spui si tu itradevar, dar l-am montat pentru comoditatea oferita in regim de touring si a nu umbla cu spray-uri dupa mine. Imi place sa o bibilesc din punct de vedere mecanic si crede-ma ca consider condusul o arta, dar nu-mi spune ca este o placere si ca in fiecare week-end sa am grija de-un lant ca nu te cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Uns cu sprayu tine 40 000 km un lant, crezi ca cu loobman o sa tina 70 000? O sa tii tu motoreta mai mult de 40 000? 200 de spalari cu jetul fac mai mult decat un kit de lant... Daca sta la casa o poate spala fara sa dea vrun leu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Cred ca revin la uns manual. Nu sunt foarte incantat...se ung toate alea pe acolo, ma enerveaza. La cat merg eu consum cam un spray pe sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Pot folosi sprayurile de curatat frane si la lant? Este vorba de cel de la Berner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Poti, dar nu curata mascazul de spray + mizerie. Eu unul folosesc motorina + perie, iar motorina si dau cu spray de frane la urma sa limpezesc. TRW sprayul, din astea am avut multe in stoc Are cineva idee de unde pot cumpara Profi Dry Lube? La Louis nu mai e, parca am vz la Polo dar habar n-am daca e vreun distribuitor prin Bucuresti (pt un spray va dati seama ca nu merita sa fac comanda nici macar din alt oras). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 (editat) Are cineva idee de unde pot cumpara Profi Dry Lube? Am eu unul in plus. E nefolosit. Daca te tenteaza, da-mi PM si discutam detalii. Editat Octombrie 9, 2016 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Demontez loobmanul. Il dau pe la juma de pret sau ceva. Daca e cineva interesat detalii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 gata, ti s-a luat de pete peste tot ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 t-am zis, mai mare chinul cu ala...ba nu unge bine, ba unge aiurea, stai mereu sa-l reglezi, ba ai lantul prea uscat, ba ulei peste tot. daca dai un sprint peste 120 km/h cand opresi tre' sa reglezi capul de ungere (daca-l mai ai, eu l-am pierdut) ideea e buna, realizarea se vede ca e...ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 gata, ti s-a luat de pete peste tot ? exact ))) » Post actualizat in 21 Nov 2016 10:35 t-am zis, mai mare chinul cu ala...ba nu unge bine, ba unge aiurea, stai mereu sa-l reglezi, ba ai lantul prea uscat, ba ulei peste tot. daca dai un sprint peste 120 km/h cand opresi tre' sa reglezi capul de ungere (daca-l mai ai, eu l-am pierdut) ideea e buna, realizarea se vede ca e...ieftina. Man sincer nu am umblat niciodata la reglaj, a stat capul ala ca in prima zi, si ungere ok, dar pana mea se manjeste tot pe acolo, nu mai suport si acu nici nu mai curge uleiul ca e prea gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 t-am zis, mai mare chinul cu ala...ba nu unge bine, ba unge aiurea, stai mereu sa-l reglezi, ba ai lantul prea uscat, ba ulei peste tot. La mine mergea ok. daca dai un sprint peste 120 km/h cand opresi tre' sa reglezi capul de ungere (daca-l mai ai, eu l-am pierdut) Nici asta nu am intalnit, dar facusem ceva modificari, bagat o sarma mai lunga pe tubulet, nu pleca ala nici sa tragi de el. La 160 nu a patit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 nici la mine nu sarit pana acum, si am avut si-un varf de 200 odata si a ramas la locul lui. intradevar unge super, dar murdareste bascula si janta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Sau dupa cum zicea un coleg, daca se foloseste ulei de drujba nu e chiar asa mizerie. Oricum ar fi eu l-am demontat si am scapat de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sfert Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 (editat) Bad post ! Editat Februarie 8, 2017 de sfert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 A folosit cineva spray de uns lant repsol ? Este la fel de lipicios si de durata ca si cele motul/motorex sau e apa chioara? Intreb ca l-am gasit la jumatate de pret fata de motul iar eu folosesc cam 2 tuburi pe sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Am folosit eu, inca am acasa... dovada "calitatii" ) E cam apos, se mai intareste zeama dar nu sta prea bine pe lant. Prefer Valvoline alb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Mersi Geo, poate nu are teflon destul sau deloc ca si motul de aia si mai ieftin, nu am mai apucat sa ma uit pe tub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Cam juma de sezon am folosit Repsol... dai mai des, sare mai repede, ...lantul e mai uns la inceput si mai silentios, dar se usuca mai repede ca alea lipicioase... daca te prinde ploaie sanatoasa il spala. Avantaje: pretul si faptul ca se spala usor lantul, roata, codita, bascula per total: nu recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 De curand, un prieten a cumparat un motor pentru baiatul lui. Ca idee, dupa ce i-am curatat si uns cu ulei de transmisie lantul, omul a decis dupa cateva saptamani ca unsul cu ulei (de spray nu e vorba) e plictisitot, asa ca a decis sa il unga cu... vaselina. I-am explicat ca nu procedeaza chiar bine, dar mi-a zis ca lanturile se ung cel mai bine cu vaselina, ca la cald vaselina aia intra pe oriunde (nu va ganditi la prostii), iar vaselina oricum nu sare de pe lant ca uleiul. Kitul de lant oricum e varza, n-are ce pierde, dintii de la pinionul spate sunt ascutiti ca la beschie (aia de taiat copacii), dar nu cred sa-l schimbe prea curand. M-am oferit sa ii fac un ungator (cum am eu la V-strom), dar a zis ca vaselina e cea mai buna. Consider ca nu procedeaza corect, dar nu am ce face. Am scris asta in caz ca le vin si altora idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 nu stiu voi ce ulei folositi pentru ungator sau cat de des apasati si cat de mult, dar este o mare fabula cu 200-300 km intre cicluri. eu il simt imediat in acceleratie cand nu mai este uns, sa zic 40-50 km maxim, cred ca si sare foarte repede la viteza mare, murdareste mai tot in jur si ma gandesc sa ma reprofilez pe spray si sa renunt la el. altcineva la fel sau numai eu cu capu' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Sprayul e ok ca si protectie dar te si chinui sa il cureti de pe lant,bascula,roata.Uleiul nu o sa tina niciodata cat sprayul orice ulei smecher ar fi, am incercat si eu enspe variante, cu cat creste viteza cu atat va disparea mai repede.Sprayul aplicat pe lant tine undeva in jur de 200/300km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 @george_p: din experienta mea de pana acum folosind ungatoarele de lant, uleiul de uns lantul de drujba mi s-a parut cel mai ok. Intrervalul de ungere al lantului in cazul meu era de ~150km (pe uscat). Mizerie intr-adevar se face, asta este singurul dezavantaj, insa daca faci destul de des ture mai lungi consider ca poti trece cu vederea usor pese acest dezavantaj. Inca o idee: poti improviza un fel de prelugire la aparatoarea de lant, a.i. sa urmaresti o parte din circumferinta pinionului (vezi cercul rosu din poza atasata) In cazul meu acea protectie improvizata a mai redus din mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Am in vedere acea prelungire de aparatoare, este foarte utila. Baieti, uleiul folosit la ungerea lantului este cea mai buna/ieftina/comoda metoda de intretinere, se spala foarte usor, iar ungerea fac pariu ca e de top. Un pic de mizerie se face, de acord, insa e simplu de tot de aplicat pe pinion/lant, la vreo 30-40 km eu apas scurt la interval de cateva secunde (de doua ori), curge un pic de ulei, lantul este uns. Cand opresc si ma uit la lant, este ud. Altceva nu mi-as mai putea dori. Chiar ma gandesc sa ma apuc de comercializat ungator universal, productie proprie, pretul cred ca va fi de 50 lei cu tot cu transport. Can't beat that! Simplu si eficient, greu de stricat. De spray nu m-am atins niciodata. Asta la uns, ca la spalat- am distrus o geaca si m-am chinuit o gramada sa scot zmacul de la fostii proprietari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 (editat) Azi mi-am curatat si eu lantul si inainte sa il ung....m-am oprit. Pana acum am dat cu un unlei "industrial" de lant, pe care l-am cumparat anul trecut din Praktiker (imi scapa acum denumirea). Intrebarea mea este: oare acel ulei poate afecta negativ o-ringurile? Nu scrie nimic pe el de o-ringuri insa daca tot l-am luat, as prefera sa il folosesc. Ce spuneti? Nu m-ar deranja sa il ung mai repede...adica la vreo 300 km... LE: se numeste MOTIP Editat Aprilie 6, 2017 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Si pe uleiul de transmisie scrie ceva de o-ring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.