Jump to content

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


Recommended Posts

 

Eu am folosit PDL (nu partid, profi dry lube) si am fost f multumit.

 

Asta e postul meu initial! :D

Am impresia ca nu il aduce nimeni pe stoc pt ca e destul de scump si nu prea cunoscut si/sau utilizat.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saptamana trecuta am schimbat la un Kawasaki ZR-7 pinionul(terminat),foaia si lantul(inca bunicele).Nimic special,doar ca erau orignale(din fabrica) si schimbul s-a facut la 62000km.Asta a fost posibil datorita faptului ca in ultimii aprox 40000km am folosit ungator de lant.

Sa aveti un sezon moto cu cat mai multi km,in siguranta si cu vreme frumoasa.

Link to post
Share on other sites

offf...si tocmai ce-si formase o parere colegul de mai sus. Acum iar l-ai bagat in ceata... alte framantari, alte cautari....

Link to post
Share on other sites

spalat cu motorina cu sistemul Kettenmax de la louis la fiecare schimb de ulei, adica 6.000km, uns cu ulei de lant de drujba (19lei litru - am ajuns la jumatatea sticlei in 20.000km) intr-un Loobman la fiecare 100-150km si mai des daca ploua.

 

Cu solutia asta, am ajuns am schimbat lantul TDM-ului cu care a venit din italia (lantul nu era deloc nou) la 35.000 km dupa o prima intindere. Fac pariu ca mai puteam merge cu el inca 15.000km fara probleme

 

Asa era montat la mine:

ungator.jpg

 

Si asa arata capul de ungere fabricat de domnul Bogdan Harea.

 

cap%2Bungere%2B2.JPG

Link to post
Share on other sites

Capul original al Loobmanului nu a fost bun? Sau care a fost motivul schimbarii? Asta are 2 tuburi daca vad bine.

Si cat ulei "expediezi"pe lant la parcursul mentionat? Cum dozezi, tii un anume timp apasat?

Link to post
Share on other sites

Salut.

Din experienta voastra, sunt ok spray-urile de lant Repsol si Valvoline ?

Pana in prezent am folosit doar de la Castrol si dadeam ~60 lei pe un tub de 400 ml. Acum am gasit pe un site Repsol si Valvoline tot la 400 ml si pretul aproape in jumatate.

Cu Castrol ungeam la 500 km (oarecum normal).

A folosit cineva ? Sunt in regula ?

Acestea sunt produsele :

 

post-60496-0-80971500-1460285823_thumb.jpg

post-60496-0-39500300-1460285874_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Am folosit ambele sprayuri... recomand Valvoline.

Repsol e f uleios, vascozitate mai mica, il arunca de pe lant, tine mai putin.

Valvoline se intareste putin dupa ungere si sta mult mai bine pe lant. Pe de alta parte, aduna mai multa mizerie, fiind mai gros. Dar nimic de speriat, mi se pare mult peste Repsol.

Link to post
Share on other sites

Le-am folosit pe ambele. De fapt cred ca am folosit cam toate marcile, unele mai proaste precum sprayul mare de la Louis, iar altele mai bune.

Repsol e mai subtire, nu mi-a placut si nu am mai folosit, deci nu-l recomand. Seamana cu sprayul de uns de la lidl, poate nu chiar atat de prost.

In schimb de Valvoline am fost multumit, am folosit mai multe tuburi. Asta seamana cu Motorex teflon alb sau cu Putoline echivalent, dar e mai ieftin. Am fost multumit si de Castrol, cele doua sortimente, dar e mai scump.

Cum spuneam dupa atata cercetare de piata am ajuns la urmatoarea varianta de curatare si ungere:

- pulverizator cu presiune si duza reglabla (se gaseste prin magazinele de bricolaj, sectiunea gradinarit). Se umple cu motorina si se stropeste lantul, apoi se foloseste o perie pentru curatare.

- spray nigrin de curatat lantul (e cel mai ieftin dedeman), doar pentru curatare finala, motorina fiind cam uleioasa. Daca folosesti doar spray, consumi lejer un tub la o curatare.

- Spray de uns Valvoline (cel mai bun raport calitate pret la bepa consumabile)

 

Eu intentionez sa trec la ungator de lant, mi s-a cam luat :)

Link to post
Share on other sites

As trece si eu la ungator de lant, dar nu pe motocicleta aceasta, ci pe urmatoarea. Doresc sa o vand si nu prea as mai vrea sa investesc in ea, in afara de consumabile.

Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa comand Valvoline.

Link to post
Share on other sites

As trece si eu la ungator de lant, dar nu pe motocicleta aceasta, ci pe urmatoarea. Doresc sa o vand si nu prea as mai vrea sa investesc in ea, in afara de consumabile.

Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa comand Valvoline.

La ce pret ai gasit? Repsol e 20 RON la emag. http://www.emag.ro/spray-ungere-lant-repsol-chain-lube-400ml-repsol-chain-lube/pd/DSP04MBBM/

Link to post
Share on other sites

Capul original al Loobmanului nu a fost bun? Sau care a fost motivul schimbarii? Asta are 2 tuburi daca vad bine.

Si cat ulei "expediezi"pe lant la parcursul mentionat? Cum dozezi, tii un anume timp apasat?

 

Salut. Nu am folosit capul original pentru ca l-am avut pe acesta pregatit pe mobra. Da, unge pe ambele parti. Se apasa butonu de la loobman cam 3-4 secunde nu mai mult si apoi urmaresc km ca sa stiu cand apas din nou, faceam operatiunea din mers.

 

Acum nu mai e cazul ca am dat mobra cu tot cu el si am alta cu scottoiler care e vacuumatic si nu ii mai port de grija :)

Link to post
Share on other sites

Capul original al Loobmanului nu a fost bun? Sau care a fost motivul schimbarii? Asta are 2 tuburi daca vad bine.

Si cat ulei "expediezi"pe lant la parcursul mentionat? Cum dozezi, tii un anume timp apasat?

 

nu e bun deloc.

Am avut Loobman pe Bandit... pe langa faptul ca trebuia sa-l reglez cam la fiecare plimbare cu mobra ca sa curga bine, la un sprint peste 140 km/h a zburat si s-a facut carcalete...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut,

 

Stie cineva unde pot gasi wd-40 Chain cleaner? este produs relativ nou..dar foarte bun. Am tot urmarit topicuri cu teste si wd40 se pare ca este foarte bun pentru curatat.. ( http://advrider.com/index.php?threads/chain-o-ring-wd-40-exposure-effects-study-and-results.345397/ )

 

WD40 chain cleaner gasesti la Trost , la fel si Chainlube si Chainwax

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Stie cineva unde pot gasi wd-40 Chain cleaner? este produs relativ nou..dar foarte bun. Am tot urmarit topicuri cu teste si wd40 se pare ca este foarte bun pentru curatat.. ( http://advrider.com/index.php?threads/chain-o-ring-wd-40-exposure-effects-study-and-results.345397/ )

 

Gasesti la R&G (v. link).

Gasesti pe pagina principala si distribuitorul din Ro.

 

A folosit cineva WD-40 Specialist Motobike Chain Wax?

Pare a fi exact vaselina folosita in fabrica la motocicletele noi.

 

Link to post
Share on other sites

Chain wax nu am folosit in schimb am folosit chain lube wd40 , bun,nu extraordinar, similar cu produsele de pe piata (Motul ,LiquiMoly etc ) doar ca este transparent fata de Motul .

Vaselina alba cum vin lanturile noi gasesti de la Motul, chain paste . Este exact pasta alba ,eu am renuntat ca trebuia curatat uscat lantul foarte bine ,altfel se inegrea imediat de la mizeria lantului http://www.motorcyclecruiser.com/parts-gear/motul-chain-spray-and-chain-paste-cr-tested

Edited by claman
Link to post
Share on other sites

Nu recomand chain paste. Nu adera prea bine pe lant si sare repede. E drept ca ramane o pelicula subtire care face treaba o perioada.

Cand montezi un lant nou, il poti degresa de acea vaselina daca nu vrei sa o cureti din capacul pinionului de atac.

E drept ca si eu am fost sceptic atunci cand am auzit despre lucrul asta dar nu stiam ca e o practica veche :)

Link to post
Share on other sites

pare interesanta pasta aia, si pare ca are review-uri bune...o fi mai buna ca spray-ul? patrunde la garnituturi la fel de bine?

ma tenteaza....

Link to post
Share on other sites

Ma bate gandul s-o comand. Nu e o caruta de bani si tot comand niste protectii R&G.

Tot ce sper de la ea e sa nu se intareasca (sa nu se usuce) pe lant, cum se intampla dupa o perioada cu sprayurile cu teflon (gen Motul, Motorex).

Testam si vedem. :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Sunt curios cu cat ar prelungi viata loobmanul asta? Eu am un DID care are 35000 si nu prea m-am stresat sa-l intretin.

Apropo pe sprayul ala de curata franele scrie ca cika sa nu-l dai pe cauciuc...deci eu nu prea as curata lantul cu el.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

k3 600cc raport standard 16 x45 110 zale

 

kit de lant configurat de magazin virtual 17x45 110zale (asa era in oferta ....mai low cost :D )

 

problema intalnita... roata impinsa la maxim in fata si lantul este deja mult prea intins .... sa fie la "fix" lantul pt kitul standard ?

 

a mai intalnit vreun coleg pb de genu ? de obicei stiu ca permite - / + 1 fara probleme

Link to post
Share on other sites

17x45, 110 zale, lant 525

 

mda... problema sa zic asa este ca lantul este foarte intins , daca te mai asezi si pe mobra il faci coarda de vioara :)))))

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...