Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Terminati ma cu spalatul lantului cu motorul pornit si in viteza si sa il atingeti cu diverse carpe. Va grabiti degeaba si chiar daca ati mai facut asta de 100 de ori poate 101 ramaneti fara un cm de deget ca un prieten. Va mutilati singuri. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Terminati ma cu spalatul lantului cu motorul pornit si in viteza si sa il atingeti cu diverse carpe. Va grabiti degeaba si chiar daca ati mai facut asta de 100 de ori poate 101 ramaneti fara un cm de deget ca un prieten. Va mutilati singuri. :baldy:

 

daca scoti carpele din ecuatie si folosesti o pensula/periuta de dinti e ok. si mai rapid...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau daca folosesti dispozitivul ala de plastic cu perii inauntru care se monteaza pe lant. Anul asta n-am mai folosit spray. Doar am sters lantul cu un burete inmuiat in ulei de cutie 80W90. Ramane mai curat. Uleiul asta gros sta pe el vreo 200-300km, cam cat sta si spray-ul.

Spalatul lantului de vaselina aia din spray nu-mi face deloc placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A folosit cineva kit de lant AFAM? Este bun?

Am citit ca in regim de touring a tinut 40.000km, fata de 25.000 DID.

Am montat cateva si in 4 ani nu a fost nici un client nemultumit, de durata de viata nu stiu ce sa zic ... dupa ce am schimbat kit-ul de lant de pe motorul personal la foarte putin timp l-am dat, am facut vreo 8000 de km si a fost foarte ok. Un aspect foarte important e mentenanta, si multi nu prea pun accentul pe asta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai ce am schimbat chitul de lant la motocicleta(f650 funduro).Spray de lant folosesc Liqiu Moly (racing) ,asta am gasit de cumparat in apropiere.

 

Nelamurirea mea este daca sa continui sau nu sa-l folosesc avand in vedere ca spray-ul este dedicat pt lanturi o-ring ,iar eu am montat lant DID x-ring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

spray-ul este dedicat pt lanturi o-ring ,iar eu am montat lant DID x-ring.

 

e un pic ciudat... toate sprayurile astea pe care scrie ca-s pentru o-ring normal ca-s bune si pentru x ring. de fapt, ele nu contin componente care pot afecta cauciucul ala al garniturii (indiferent de forma ei). deci ce e bun pentru o e bun si pentru x.

 

daca sa continui sau nu sa-l folosesc

 

linistit! foloseste-l! doar ca spray-ul racing nu e neaaparat cel potrivit pentru motoretele de strada. fireste ca-l poti folosi pana il vei consuma, insa pentru viitor eu as alege un spray potrivit regimului de exploatare a motoretei. daca e "de curse" nu inseamna neaaparat ca e si cel mai bun... asfalt uscat!

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am cumparat pt ca am avut de ales intre acesta si cateva no name-uri de benzinarii,cum de Liqui Moly (in primul post am scris gresit ,scuze)am auzit ca produc uleiuri bune l-am si cumparat.

Inainte de asta am folosit Motorex care avea consistenta unei paste albe ,iar acesta este transparent si lucios.

 

Chitul nu are nici 1k km si as vrea sa-l intretin de la inceput cum trebuie ,iar daca este necesar renunt la uleiul pe care il folosesc acum .In specificati scrie ca este 100% sintetic.

 

Multumesc ..Asfalt uscat.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Chitul nu are nici 1k km si as vrea sa-l intretin de la inceput cum trebuie ,iar daca este necesar renunt la uleiul pe care il folosesc acum .

 

Omule, nu e nevoie sa renunti la sprayul asta ce il ai acum. Foloseste-l linistit pana se termina. De fapt, care e ideea? Ca lantul sa fie mereu umed cu unsoare. Acelasi lucru il obtii si cu dispozitivul de ungere si cu, o carpa inmuiata in ulei si cu spray. Acum, treaba e de cate ori trebuie sa dai cu spray-ul. Aceasta e diferenta, de fapt, intre sprayurile "racing", "road" sau "enduro"... Pasta aia alba de la sprayul motorex era mai vartoasa, asa este? E colorata-n alb ca sa stii unde ai dat cu spray, e ca o pasta pentru ca sa shada mai mult pe lantz.

 

Inca o chestie: nu trebuie sa umpli lantul cu unsoare, e important sa dai intre zale, finut. Surplusul va fi preluat si de pinioane. Apoi repeti, dupa 3-400 de km...

 

Nu uita sa si speli lantul, eu fac asta la 1000-1500 de km sau cand e foarte murdar, indiferent de km parcursi. Sunt multumit de device-ul ala cu perii de la Louis, insa merge si cu o perie mica, important e sa elimini periodic mizeria de pe el, nu doar sa-l ungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a fost promotie la Lidl la spray-uri de lant. Spray de curatare 7 lei si spray de gresare 9 lei. Nu stiu cat sunt de calitative dar mi-am facut treaba cu ele. Producatorul spray-urilir se numeste Wixx sau ceva de genul. Recomand cu incredere pt cei cu buget redus

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru curatat orice spray degresant e bun. Chiar nu conteaza marca.

Pentru uns la fel. Eu in toata viata mea am cumparat 1 spray de uns lantul Motorex care s-a terminat repejor, apoi am descoperit spray alb de lant Valvoline de care am folosit de cateva ori, am cumparat 3-4 in decurs de 3 ani, apoi m-am lasat de cumparat prostii de genul si folosesc ulei de drujba. Am un bidonas lasat de cineva de acum 3-4 ani si si acum mai am din el.

La drum lung eram odata cu lantul destul de uzat, facea ca toate animalele, am prins numai ploi si in disperare de cauza am cumparat WD40 din benzinarie, am uns cu ala la greu si n-am avut probleme. In 100km incepea sa zornaie iar (ploua) opream, dadeam cu wd40 si tot asa...

Am uns si cu spray de la lidl, si cu spray de uns lantu la biciclete luat din supermarket.. cu spray de balamale, cu spray anti-rugina.. cu tot ce mi-a picat in mana.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, acelasi.

Am avut o Honda Transalp fix 4 ani, cand am cumparat-o i-am pus lant nou si pinion nou de atac. Cu acelasi lant am vandut motocicleta.

Probabil cel care a cumparat-o de la mine l-a schimbat, nu era foarte intins insa era deja uzat neuniform, daca mergeai cu el neuns facea zgomote ciudate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru curatat orice spray degresant e bun. Chiar nu conteaza marca.

Pentru uns la fel. Eu in toata viata mea am cumparat 1 spray de uns lantul Motorex care s-a terminat repejor, apoi am descoperit spray alb de lant Valvoline de care am folosit de cateva ori, am cumparat 3-4 in decurs de 3 ani, apoi m-am lasat de cumparat prostii de genul si folosesc ulei de drujba. Am un bidonas lasat de cineva de acum 3-4 ani si si acum mai am din el.

La drum lung eram odata cu lantul destul de uzat, facea ca toate animalele, am prins numai ploi si in disperare de cauza am cumparat WD40 din benzinarie, am uns cu ala la greu si n-am avut probleme. In 100km incepea sa zornaie iar (ploua) opream, dadeam cu wd40 si tot asa...

Am uns si cu spray de la lidl, si cu spray de uns lantu la biciclete luat din supermarket.. cu spray de balamale, cu spray anti-rugina.. cu tot ce mi-a picat in mana.

Nu e prea puțin vâscos ăla de drujbă ? Eu ung lanțurile numai cu t90 și țin undeva la 2-300km.

 

Care sunt cauzele care duc la întinderea neuniformă a lanțului ? Am tot întâlnit în ultima perioadă multe motorete cu lanțul uzat așa aiurea. Eu n-am reușit să uzez nici un lanț neuniform până acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e prea puțin vâscos ăla de drujbă ? Eu ung lanțurile numai cu t90 și țin undeva la 2-300km.

 

Care sunt cauzele care duc la întinderea neuniformă a lanțului ? Am tot întâlnit în ultima perioadă multe motorete cu lanțul uzat așa aiurea. Eu n-am reușit să uzez nici un lanț neuniform până acum.

 

Eu am reusit.

Bine, lantul de care vorbesc l-am avut 4 ani timp in care am facut aproximativ 50.000km in toate conditiile. N-a fost excursie lunga in care sa nu prind ploaie, si au fost destule excursii in perioada aia, inca nu aveam masina.

In 50.000km si 4 ani chiar nu mai conteaza cum s-a uzat, nu mi-a pasat prea tare sa studiez, am considerat ca si-a facut treaba. Lant EK.

Totusi, eu pun pe seama ploii, si au fost cazuri cand n-am avut la drum cu ce sa-l ung si am mers cu el asa, ud, ruginit, etc. Plus ca stilul meu de condus e cam smucit, probabil si de la asta.. adica nu schimb vitezele finut, daca esti cu mine pe motor dam cap in cap daca nu estiobisnuit cu stilul "smuls". Merg si finut, dar ma plictisesc repede.

 

Nu, nu e deloc vascos ala de drujba, eu acum port cu mine in topcase intr-o sticluta cu pipeta, pun cateva picaturi la 2-3 zale la o tura de rotit lantul complet.. si tot il arunca pe janta la prima tura.

 

Lantul de pe TA era EK, acum de 2 ani pe VFR am un DID, e cel cu care am luat motocicleta... arata impecabil si cu vfr am cam 18.000km. Motocicleta are 68k. Nu stiu cat are lantul cu totul. L-am intins o data dar a trebuit sa revin la pozitia initiala, era prea intins. Estimez ca ma tine si ce-a mai ramas din anul asta si la anul... pinionul de atac insa e putin plecat cu sorcova. Probabil il voi schimba la anul cu tot cu lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice chestie cleioasa/unsurasa e mai buna de uns lantul decat nimic. Stai linistit.

Majoritatea produselor de genul contin aceiasi compusi chimici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este normal dupa aprox. 5000 km sa imi lipseasca de la cateva zale garniturile ? lantul este DID cu X ring. in perioada asta nu a trebuit sa il intind deloc decand l-am montat,o sa mai tina ceva timp asa ?(tot timpul il tin uns). a avut cineva experiente de genul asta si a mai folosit lantul in continuare mult si bine ?

 

cel vechi era asa de uzat ca la fiecare 2-300 de km trebuia intins a si sarit de pe foaie ,dar cand l-am dat jos avea absolut toate garniturile intre zale era cu O ring nu stiu ce marca era .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1% din km astia am mers pe off. ce alternative fiabile mai am? pt. ca daca de acum incolo incepe sa se degradeze mult mai repede decat normal trebuie sa ma gandesc la alt lant,care clar nu va mai fi DID cel putin nu cu x,z ring si prostii din astea.

 

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...