Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Salutare ... as dori sa imi spuneti (cei care au folosit, nu cei care au auzit din zbor) ce pareri aveti despre spray`ul de uns lantul Repsol - tub portocaliu.

 

Mi-am achizitionat si eu un astfel de spray, ieri mi-am curatat lantul si pentru mine din prima impresie e ok, nu se mia aude, exista o pelicula de ulei pe lant ... nu a zburat tot cand am mers ieri (din parcare pana in garaj ... circa 600 m)

 

Salut,

 

Acum folosesc acest spray, este oarecum decent, tine pana la 300-400 km, apoi iti recomand sa cureti lantul si sa il dai din nou cu spray.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

este un spray foarte bun pentru folositut normal de zi cu zi, nu se lipeste ca ala cu teflon (ceea ce este bine pentru un mers pe strada pentru ca nu aduna praf), nu se usuca repede ca cele sport deci isi face treaba cat timp sta acolo, e usor de curatat cand trebuie spalat. este un spray decent la un pret decent. eu l-am recomandat mereu pentru folosirea normala. nu este insa un spray pentru folosire sportiva: la folosire intensa se degradeaza rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha .. mersi amandurora pentru rapsunsuri ... Oricum in maxim 500 de km curat si ung lantul de fiecare data ...deci nu ar fi problema ... Nu ma dau pe pista sa fie solicitat in draci, ci doar pe strada ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am comandat azi un spray Castrol Chain Lube Racing de pe Louis.

Care ati mai folosit?

Pareri...

Salut am folosit eu acest spary dpmdv acesta alaturi de Motorex acela cu teflon sunt cele mai bune, nu stropesc , au aderenta buna pe lant si nu se lasa duse jos asa usor de o ploaie doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e. Ieri l-am testat si eu prima data.

E foarte ok. Nu mi-a stropit janta deloc, si lantul arata f bine dupa aprox 300 km

Editat de MirceaRM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cum cautam de ceva vreme un spray de curatat ieftin si o-ring friendly, fiind duminica, am luat toate benzinariile si supermarket-urile la cautat.

Am gasit la dedeman.

 

Se numeste Nigrin, este nemtesc (Scrie pe el ca este ok pentru O-ring's) si costa in jur de 16 lei tubul de 500ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare ...

 

@ snache ... Ai folosit acel spray? ... cum ti se pare? ... ai curatat mai intai cu motorina jegul gros apoi spray Nigrin apoi spray uns? ... cum se comporta?

 

Am gasit si eu la Dedeman si stau in dubii sa imi iau sau nu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nigrin sunt produse foarte bune!Am avut spray de uns lant nigrin..excelent....la fel de bun ca Motul,Motorex etc....excelent!e o marca germana profesionala...cat depre alalalt e ieftin si bun..putin mai fluid...cam la 200 de km trebuie reuns pentru ca sta mai putin pe lant....eu il reung cand ma duc sa rup motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa aprox. 5000 km ma vad nevoit sa imi schimb lantul(DID) ,il intind si la cateva sute de km trebuie sa il reglez din nou !! toate garniturile dintre zale sant cazute :rusinica: . Vreau si eu o parere de la cineva care a folosit un lant fara etansare ,fara z,x,o si toate prostiile astea de merketing , daca ii este facuta intretinerea chiar mai des (nu e problema) decat la unul cu garnituri tine vreo 10-15.000 km?

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am pus Scottoiler V-system, dupa un weekend si vreo 600km impresia este excelenta - lantul e tot timpul uns cum trebuie, uleiul ajunge numai pe lant. Ma bucur ca am scapat de smecleul aruncat de spray-ul de lant plus cate 45 de minute pierdute cu curatarea in aproape fiecare saptamana.

Inainte am folosit numai spray-ul cu teflon de la Motorex care era ok vreo 200-300km daca aplicai o "doza" mica pe lant. Altfel excesul il gaseam pe cricul central si in aparatoarea de la pinion intr-o forma aproape solida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ai dat pe el ? cate kg rezista la intindere?

Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati.

 

Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau .

 

 

Mersi ,

 

Ovidiu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de ulei folosesti pentru ungere la Scottoiler? Vascozitatea ma intereseaza.

 

Deocamdata cel standard, albastru, din pachetul ungatorului. Ei spun ca e ok intre 0-30 grade Celsius dar nu stiu exact ce vascozitate are, pe sticla nu e specificat. In schimb la ochi pare mult mai putin vascos decat un 10w40.

La temperaturile din weekendul asta a fost ok, voi incerca si varianta rosie, ceva mai vascos, daca incepe sa-l imprastie pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ce scrie pe lant , gen 520 VX , de exemplu, apoi ce moto ai, si vedem daca ai ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati.

 

Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau .

 

 

Mersi ,

 

Ovidiu .

ower, la 450roni kitul cred ca ai luat fake sau fara o-ringuri, e imposibil sa pierzi toate o-ringurile in 5k km, chiar daca nu-l speli si nu-l ungi deloc tot nu pierzi toate oringurile in km astia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , am sa ma uit maine mai atent ce scrie pe el. Este cu X ring (cica) ,cred ca vreo 40 % din ele sant cazute efectiv si restul toate sant rupte sau desfacute stau sa cada(deci nu isi mai au rostul ) ,numai bucati de cauciuc iasa din lant !!

 

Dar totusi un lant clasic ,fara atatea garnituri nu si-ar face treaba ?

 

 

Mersi,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar totusi un lant clasic ,fara atatea garnituri nu si-ar face treaba ?

 

 

Mersi,

 

Ovidiu

nope, alea se distrug repede, daca iei unul de calitate cu o-ringuri si-l intretii cat de cat te duce minim 25k , parca aveai F650, n-ar trebui sa ai probleme

 

totusi cu ce l-ai curatat? si cu ce l-ai uns?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am apucat sa ma uit ce scrie pe lant.....da am un 650 GS , de curatat l-am curatat cu spray de frane si de uns cu un spray de la weicon foarte ok zic eu ,sta 3-400 km pe lant . Lantul pe care l-am avut inainte care era pe moto cand l-am luat ,ruginit ,neintretinut si tot am mers aprox. 20 mii + sau - in aceleasi conditi de exploatare si intretinere ! ,de asta sant mirat ca asta a cedat asa repede :angry2:

 

Oricum am mai citit pe forum undeva cineva se plangea tot asa ca i-au cazut garniturile dintre zale (tot DID) ,plus ca avea ungator de lant !!!

 

Am inteles ca si cele de la EK sant bune ,cred ca din acela o sa iau dar fara X,Z ......simplu cu O daca astea clasice nu tin nici macar atata !

 

 

Mersi ,

 

Ovidiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca ai un lant chior pe mobra, sau contrafacut. DID nu mai produce cu O-ring de mult timp, doar cu X-ring, etc..Pt mobra ta vad ca ei indica XV2-ul -> http://didchain.com/streetChains.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati.

 

Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau .

 

 

Mersi ,

 

Ovidiu .

VX nu este tot una cu VX2 (verifica si ce scrie pe zale, nu numai ambalajul, daca ma intelegi...), eu am pus VM , desi aparuse inlocuitorul VX2. Totusi oringurile nu ar trebui sa cada , dar cred ca l-ai intis prea tare si nu ai lasat suficient joc.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambalajul nu il mai am demult cea ce am scris mai sus scrie pe zale ,de intins il intind cu ruleta ,in specificati l-am intins totdeauna nu ma confrunt pt prima data cu asa ceva.

Eu zic ca l-am intretinut si reglat ok ,din contra poate chiar am exagerat cu intretinerea. Oricum nu mai am ce sa ii fac astazi de la Ploiesti-Lugoj are o burta de atinge cricul central si l-am intins inainte sa pornesc la drum!!!

 

Eram interesat in principiu daca sa iau lant fara nici un o garnitura,o sa iau de la EK cu O-ring,fara Z,X si timpeni din astea,cand o sa am posibilitate financiara

 

Multumesc ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...