Marc87 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Salutare ... as dori sa imi spuneti (cei care au folosit, nu cei care au auzit din zbor) ce pareri aveti despre spray`ul de uns lantul Repsol - tub portocaliu. Mi-am achizitionat si eu un astfel de spray, ieri mi-am curatat lantul si pentru mine din prima impresie e ok, nu se mia aude, exista o pelicula de ulei pe lant ... nu a zburat tot cand am mers ieri (din parcare pana in garaj ... circa 600 m) Salut, Acum folosesc acest spray, este oarecum decent, tine pana la 300-400 km, apoi iti recomand sa cureti lantul si sa il dai din nou cu spray. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 este un spray foarte bun pentru folositut normal de zi cu zi, nu se lipeste ca ala cu teflon (ceea ce este bine pentru un mers pe strada pentru ca nu aduna praf), nu se usuca repede ca cele sport deci isi face treaba cat timp sta acolo, e usor de curatat cand trebuie spalat. este un spray decent la un pret decent. eu l-am recomandat mereu pentru folosirea normala. nu este insa un spray pentru folosire sportiva: la folosire intensa se degradeaza rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Aha .. mersi amandurora pentru rapsunsuri ... Oricum in maxim 500 de km curat si ung lantul de fiecare data ...deci nu ar fi problema ... Nu ma dau pe pista sa fie solicitat in draci, ci doar pe strada ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Mi-am comandat azi un spray Castrol Chain Lube Racing de pe Louis. Care ati mai folosit? Pareri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Mi-am comandat azi un spray Castrol Chain Lube Racing de pe Louis. Care ati mai folosit? Pareri... Salut am folosit eu acest spary dpmdv acesta alaturi de Motorex acela cu teflon sunt cele mai bune, nu stropesc , au aderenta buna pe lant si nu se lasa duse jos asa usor de o ploaie doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Asa e. Ieri l-am testat si eu prima data. E foarte ok. Nu mi-a stropit janta deloc, si lantul arata f bine dupa aprox 300 km Editat Mai 4, 2014 de MirceaRM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Ce parere aveti despre produsul urmator? L-a folosit cineva? http://www.temad.ro/spray-uri-tehnice/auto/motip-chain-spray-lanturi-c-572-400ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snache Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Cum cautam de ceva vreme un spray de curatat ieftin si o-ring friendly, fiind duminica, am luat toate benzinariile si supermarket-urile la cautat. Am gasit la dedeman. Se numeste Nigrin, este nemtesc (Scrie pe el ca este ok pentru O-ring's) si costa in jur de 16 lei tubul de 500ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salutare ... @ snache ... Ai folosit acel spray? ... cum ti se pare? ... ai curatat mai intai cu motorina jegul gros apoi spray Nigrin apoi spray uns? ... cum se comporta? Am gasit si eu la Dedeman si stau in dubii sa imi iau sau nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Nigrin sunt produse foarte bune!Am avut spray de uns lant nigrin..excelent....la fel de bun ca Motul,Motorex etc....excelent!e o marca germana profesionala...cat depre alalalt e ieftin si bun..putin mai fluid...cam la 200 de km trebuie reuns pentru ca sta mai putin pe lant....eu il reung cand ma duc sa rup motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Dupa aprox. 5000 km ma vad nevoit sa imi schimb lantul(DID) ,il intind si la cateva sute de km trebuie sa il reglez din nou !! toate garniturile dintre zale sant cazute . Vreau si eu o parere de la cineva care a folosit un lant fara etansare ,fara z,x,o si toate prostiile astea de merketing , daca ii este facuta intretinerea chiar mai des (nu e problema) decat la unul cu garnituri tine vreo 10-15.000 km? Mersi , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 cat ai dat pe el ? cate kg rezista la intindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Tocmai ce mi-am pus Scottoiler V-system, dupa un weekend si vreo 600km impresia este excelenta - lantul e tot timpul uns cum trebuie, uleiul ajunge numai pe lant. Ma bucur ca am scapat de smecleul aruncat de spray-ul de lant plus cate 45 de minute pierdute cu curatarea in aproape fiecare saptamana. Inainte am folosit numai spray-ul cu teflon de la Motorex care era ok vreo 200-300km daca aplicai o "doza" mica pe lant. Altfel excesul il gaseam pe cricul central si in aparatoarea de la pinion intr-o forma aproape solida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Ce fel de ulei folosesti pentru ungere la Scottoiler? Vascozitatea ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 cat ai dat pe el ? cate kg rezista la intindere? Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati. Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau . Mersi , Ovidiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Ce fel de ulei folosesti pentru ungere la Scottoiler? Vascozitatea ma intereseaza. Deocamdata cel standard, albastru, din pachetul ungatorului. Ei spun ca e ok intre 0-30 grade Celsius dar nu stiu exact ce vascozitate are, pe sticla nu e specificat. In schimb la ochi pare mult mai putin vascos decat un 10w40. La temperaturile din weekendul asta a fost ok, voi incerca si varianta rosie, ceva mai vascos, daca incepe sa-l imprastie pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Vezi ce scrie pe lant , gen 520 VX , de exemplu, apoi ce moto ai, si vedem daca ai ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati. Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau . Mersi , Ovidiu . ower, la 450roni kitul cred ca ai luat fake sau fara o-ringuri, e imposibil sa pierzi toate o-ringurile in 5k km, chiar daca nu-l speli si nu-l ungi deloc tot nu pierzi toate oringurile in km astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Da , am sa ma uit maine mai atent ce scrie pe el. Este cu X ring (cica) ,cred ca vreo 40 % din ele sant cazute efectiv si restul toate sant rupte sau desfacute stau sa cada(deci nu isi mai au rostul ) ,numai bucati de cauciuc iasa din lant !! Dar totusi un lant clasic ,fara atatea garnituri nu si-ar face treaba ? Mersi, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Dar totusi un lant clasic ,fara atatea garnituri nu si-ar face treaba ? Mersi, Ovidiu nope, alea se distrug repede, daca iei unul de calitate cu o-ringuri si-l intretii cat de cat te duce minim 25k , parca aveai F650, n-ar trebui sa ai probleme totusi cu ce l-ai curatat? si cu ce l-ai uns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Inca nu am apucat sa ma uit ce scrie pe lant.....da am un 650 GS , de curatat l-am curatat cu spray de frane si de uns cu un spray de la weicon foarte ok zic eu ,sta 3-400 km pe lant . Lantul pe care l-am avut inainte care era pe moto cand l-am luat ,ruginit ,neintretinut si tot am mers aprox. 20 mii + sau - in aceleasi conditi de exploatare si intretinere ! ,de asta sant mirat ca asta a cedat asa repede Oricum am mai citit pe forum undeva cineva se plangea tot asa ca i-au cazut garniturile dintre zale (tot DID) ,plus ca avea ungator de lant !!! Am inteles ca si cele de la EK sant bune ,cred ca din acela o sa iau dar fara X,Z ......simplu cu O daca astea clasice nu tin nici macar atata ! Mersi , Ovidiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Tind sa cred ca ai un lant chior pe mobra, sau contrafacut. DID nu mai produce cu O-ring de mult timp, doar cu X-ring, etc..Pt mobra ta vad ca ei indica XV2-ul -> http://didchain.com/streetChains.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Deci,pe lant scrie asa : 520VX2 DID JAPAN Am sa incerc de la EK cu O-ring cand cumpar altul. Mersi, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati. Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau . Mersi , Ovidiu . VX nu este tot una cu VX2 (verifica si ce scrie pe zale, nu numai ambalajul, daca ma intelegi...), eu am pus VM , desi aparuse inlocuitorul VX2. Totusi oringurile nu ar trebui sa cada , dar cred ca l-ai intis prea tare si nu ai lasat suficient joc. Editat Iulie 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Ambalajul nu il mai am demult cea ce am scris mai sus scrie pe zale ,de intins il intind cu ruleta ,in specificati l-am intins totdeauna nu ma confrunt pt prima data cu asa ceva. Eu zic ca l-am intretinut si reglat ok ,din contra poate chiar am exagerat cu intretinerea. Oricum nu mai am ce sa ii fac astazi de la Ploiesti-Lugoj are o burta de atinge cricul central si l-am intins inainte sa pornesc la drum!!! Eram interesat in principiu daca sa iau lant fara nici un o garnitura,o sa iau de la EK cu O-ring,fara Z,X si timpeni din astea,cand o sa am posibilitate financiara Multumesc , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.